De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Film Noir Classic Collection

    Ik zag net de Film Noir Classic Collection op amazon.com, weet iemand of we dit hier ook in NL kunnen verwachten?

    http://www.amazon.com/gp/product/B00...?ie=UTF8&s=dvd

    Ik kijk hier erg naar uit !

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij komt ie hier niet uit..

  3. #3

    Standaard

    Waarom niet dan? Ik bedoel die Gangster Classic Collection is hier toch ook uitgekomen?

  4. #4

    Standaard

    Kan ik niet ergens contact zoeken met Warner heb nl. geen zin om die box nu te importeren en vervolgens volgende maand te horen dat die box hier ook over een hald jaar uitkomt ofzo...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Kan ik niet ergens contact zoeken met Warner heb nl. geen zin om die box nu te importeren en vervolgens volgende maand te horen dat die box hier ook over een hald jaar uitkomt ofzo...
    die box is al 2 jaar op de markt, dus lijkt me sterk dat ie zomaar ineens uitkomt in nederland

  6. #6

    Standaard

    In Amerika is/komt inmiddels box 3 al uit!

    Schande dat ze die boxen niet hier uit brengen.
    Maar wat dacht je van de Astaire/Rogers box, de John Wayne/John Ford box, de James Stewart box, de Tough guys box, de Steve McQueen box
    en de Cole Porter Musical box.


    Jammer.

  7. #7

    Standaard

    Misschien heeft het wel te maken dat Warner in Nederland niet de rechten heeft voor deze films.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Bas
    Misschien heeft het wel te maken dat Warner in Nederland niet de rechten heeft voor deze films.
    Ik denk eerder dat het commercieel waarschijnlijk minder interessant is om zulke boxen uit te brengen voor zo'n kleine markt als de Benelux. Het kost toch ook wel geld om dit soort boxen uit te brengen en je moet als uitgever zeker weten dat dat geld er ook weer uit gehaald wordt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Bas
    Misschien heeft het wel te maken dat Warner in Nederland niet de rechten heeft voor deze films.
    Ik denk eerder dat het commercieel waarschijnlijk minder interessant is om zulke boxen uit te brengen voor zo'n kleine markt als de Benelux. Het kost toch ook wel geld om dit soort boxen uit te brengen en je moet als uitgever zeker weten dat dat geld er ook weer uit gehaald wordt.
    Maar waarom dan wel de boxen van Doris Day, Bette Davis en The thin man?

  10. #10

    Standaard

    Ik denk omdat een naam box beter verkoopt dan een genre box. Veel mensen zijn dol op Bette Davis maar hebben geen idee wat film-noir is....

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Ik denk omdat een naam box beter verkoopt dan een genre box. Veel mensen zijn dol op Bette Davis maar hebben geen idee wat film-noir is....
    Maar is Astaire/Rogers dan geen NAAM?
    En John Wayne/John Ford.
    En James Stewart.

    Maar ja Fox is ook vreemd bezig.
    De studio classics verschijnen nu met enige regelmaat, maar vaak zonder de extra's uit Regio 1.
    Tevens zijn het voor mij vaak onbekende films.
    En vaak ook nog zoals een amerikaans recensent opmerkte
    "vrouwenfilms".

    De Fox Noir films komen ook langzamerhand hier uit, maar ook daar
    zitten vaak "dubieuze" titels bij.
    Ik bedoel een maatschappij als Warner heeft gewoon DE Noir klassiekers
    in zijn archief en niet Fox.
    Laatst aangepast door zetmoon : 14-05-2007 om 10:14

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •