Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 84 worden weergegeven.

Discussie: Invasion

  1. #26

    Standaard

    Ik ben nu ook ermee begonnen, ben momenteel bij aflevering 7. Serie komt idd langzaam op gang, af en toe wel enige spanning. het wordt alleen maar leuker, vind het een leuke serie! alleen heb ik af en toe het idee dat er wat geknipt is, ik neem aan dat jullie de versies van SS2gohan hebben? En soms veranderen scene's gewoon snel.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  2. #27

    Standaard

    Naar mijn mening gaat Invasion ten onder aan het magere plot. Het is allemaal behoorlijk voorspelbaar (simpele montagetruukjes kon al een oplossing bieden) en het allemaal zo ongelooflijk lang word uitgerokken. Op zich heb ik daar geen enkel probleem mee, het schept tijd om iets met de personages te doen. Maar ook dat laatste is hier niet het geval, ze hebben niets om dat op te vangen. Een gemiste kans.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Ik ben na twee afleveringen maar afgehaakt, ik krijg een beetje jeuk van al die "er is iets maar we doen er vijftien seizoenen over om jullie te vertellen wat" series.
    Daarom heet het ook een serie!

  4. #29

    Standaard

    Ik heb 6 afleveringen gezien nu, en ik vind 't een erg leuke en goeie serie. Spanning wordt opgebouwd, het wordt interessanter en mysterieuzer per aflevering. Acteerwerk is prima in orde, zelfs de jonge Rose doet het prima.

    Jammer dat het maar 1 seizoen heeft...
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik ben nu ook ermee begonnen, ben momenteel bij aflevering 7. Serie komt idd langzaam op gang, af en toe wel enige spanning. het wordt alleen maar leuker, vind het een leuke serie! alleen heb ik af en toe het idee dat er wat geknipt is, ik neem aan dat jullie de versies van SS2gohan hebben? En soms veranderen scene's gewoon snel.
    Ik neem aan dat die afleveringen uit Amerika komen? Denk dat dit gewoon de reclameblokken zijn die ze er tussenuit hebben geknipt. In Amerika heb je om de 4 a 5 minuten reclame tussendoor, dus dat zal het wel zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JozefusGladiolus
    Ik ben na twee afleveringen maar afgehaakt, ik krijg een beetje jeuk van al die "er is iets maar we doen er vijftien seizoenen over om jullie te vertellen wat" series.
    Geloof me, bij Invasion weet je tegen aflevering 10 echt bijna 100% wat er aan de hand is.
    En het moet een beetje spannend blijven natuurlijk.

  6. #31

    Standaard

    Ja, idd komen uit Amerika, Hoe komen jullie er aan dan?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #32

    Standaard

    ik vind persoonlijk ook de setting goed gekozen. een broeierig zuid florida, de glades en the keys. Heel gaaf gewoon. Ben er zelf ook geweest en geeft em wel een top gevoel. heerlijke setting.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #33

    Standaard

    Gister ook even gekeken vanaf de recorder, eerst even 15 min opnemen en dan gaan kijken. Scheelt een hoop reclame :wink:

    Om eerlijk te zijn blijf ik de serie toch nog verrassend vinden. Ben niet van mening dat hij voorspelbaar is. Zeker niet [spoiler:3fe49c3c85]na het zien van de datum achter op het fotolijstje en de daarbij behorende ring[/spoiler:3fe49c3c85]. Volgende week zit in in elk geval weer voor de buis :P

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja, idd komen uit Amerika, Hoe komen jullie er aan dan?
    Ook uit Amerika natuurlijk.

    Ik heb gisteren de laatste aflevering gekeken trouwens. Hell of a cliffhanger... jammer dat we nooit te zien zullen krijgen hoe dit afloopt.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb zojuist wat ontdekt bij Invasion!!!

    Afl: 10
    Minuut 19:47
    Stukje: Ze laten een computer zien, met een stukje tekst erin over een invasie in venezuela! Dit stukje tekst die op de laptop is te zien is in het Nederlands!!! Er is duidelijk te zien "vanzelf vermoorden" en "kraakte alleen computer van ex-vriendin
    "


    Dit is toch een leuke ontdekking!! Een stukje in het Nederlands!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik heb zojuist wat ontdekt bij Invasion!!!

    Afl: 10
    Minuut 19:47
    Stukje: Ze laten een computer zien, met een stukje tekst erin over een invasie in venezuela! Dit stukje tekst die op de laptop is te zien is in het Nederlands!!! Er is duidelijk te zien "vanzelf vermoorden" en "kraakte alleen computer van ex-vriendin
    "


    Dit is toch een leuke ontdekking!! Een stukje in het Nederlands!
    idd zag ik ook. ik dacht dat er wel een link met Suriname van zou komen. want het was wel enigzins gebrekkig, maar idd erg leuk.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #37

    Standaard

    een leuke goede serie maar idd het mindere broertje van lost
    maar tot lost weer begint een leuk alternatief

  13. #38

    Standaard

    is zo, maar idd erg vermakelijk. Ik hhop dat de studio zich zal bedenken en er toch nog wat afl aan wil toevoegen om toch een afgerond geheel te krijgen. dit einde is top, maar als je niet verder gaat weer klote vind ik.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #39

    Standaard

    Zo zojuist afgekeken... Wat een serie weer zeg!!

    Toppertje vind ik, alleen het einde is minder

    En er gebeuren weer dingen, zo jammer helaas...
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  15. #40

    Standaard

    is deze al te krijgen met nl sub???

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    is deze al te krijgen met nl sub???
    Moet nog in de Verenigde Staten uitkomen. Die ga ik zekers bestellen. Spijtig dat er geen tweede seizoen meer komt. Op de Z1 release heb je alléén een Engelse soundtrak met franse ondertitels. Dat is leuk als je drietalig bent (Frans/Nederlans/Engels)

    Dus zul nog moeten wachten tot 2007 om deze serie te vinden met nederlandse ondertitels. Als het ooit bij on uitkomt want dat is nog niet 100% zeker.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    is deze al te krijgen met nl sub???
    Moet nog in de Verenigde Staten uitkomen. Die ga ik zekers bestellen. Spijtig dat er geen tweede seizoen meer komt. Op de Z1 release heb je alléén een Engelse soundtrak met franse ondertitels. Dat is leuk als je drietalig bent (Frans/Nederlans/Engels)

    Dus zul nog moeten wachten tot 2007 om deze serie te vinden met nederlandse ondertitels. Als het ooit bij on uitkomt want dat is nog niet 100% zeker.

    ik hoop van wel want heb al 2 afleveringen gemist. dus dan vindt ik het ook niet echt leuk meer om nog verder te kijken.
    nou voorlopig is het dus de kat uit de boom kijken

  18. #43

    Standaard

    Heb net de laatste aflevering gezien. Echt een goeie show. De laatste paar afleveringen zijn echt zeer goed en spannend gedaan. Hele goeie cliffhanger. En erg klote dat de show gecancelled is. Ik had hier érg graag meer seizoenen van gezien. (net als van Surface, wat ook een leuke show is)
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  19. #44

    Standaard

    Heb gister ook even weer trouw voor de buis gezeten. Moet zeggen dat het soms wel een beetje langdradig aan het worden is om eerlijk te zijn. heb de Nederlandse krantenkoppen inderdaad ook ondekt gister :wink:

  20. #45

    Standaard

    Eerste 3 afleveringen gezien en vindt het tot nu toe heel goed. Alleem hoor ik nu verhalen dat er geen 2e seizoen komt en ga ik twijfelen of ik wel verder zal kijken. Is het al zeker dat er geen 2e seizoen komt???

  21. #46

    Standaard

    volgens dvd-home komt deze op 27 september uit op DVD , zijnde seizoen 1. Kan ik eindelijk de seriesfinale bekijken.
    Tv serie fan

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrissnow
    Eerste 3 afleveringen gezien en vindt het tot nu toe heel goed. Alleem hoor ik nu verhalen dat er geen 2e seizoen komt en ga ik twijfelen of ik wel verder zal kijken. Is het al zeker dat er geen 2e seizoen komt???
    Als er maar 1 seizoen is, hoef je ook minder aan te schaffen :wink:

    Als het eerste seizoen gewoon erg goed is en niet met een open einde eindigd, dan koop ik hem denk ik wel. Als er een open eind in zit, en ze gaan niet verder ermee zou ik wel teleur gesteld zijn

    Ik zou het trouwens niet weten of het al zeker is.

  23. #48

    Standaard

    het is zeker dat de serie is gecancelled.
    Net als Surface overigens.

  24. #49

    Standaard

    Ik snap echt niet dat top series als Invasion en Surface gecancelled worden. Terwijl soaps zoals As the World Turns al 50 jaar bezig zijn. :/
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  25. #50

    Standaard

    Ik vind het ook wel jammer dat dit soort series stoppen, maar toch begrijp ik het wel. Series zoals Invasion, Surface en Threshold zijn allemaal gecancelled dit jaar, ik heb ze allemaal gezien, maar toch vind ik ze minder goed/leuk dan series die het wel volhouden. Vooral Invasion had gewoon te weinig snelheid, Surface had een te groot 'kinder' gehalt, en Threshold weer het 'freak of the week' idee. Heist is ook nog een serie die gecancelled is, deze serie vond ik nou niet echt een leuke cast hebben en te 'popiejopie'. Maar desalniettemin, er zijn veel slechtere series die wel blijven bestaan.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •