Pagina 43 van 195 EersteEerste ... 333940414243444546475393143 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.051 tot 1.075 van 4852 worden weergegeven.
  1. #1051

    Standaard

    Rififi 8) Wow, echt een blauwdruk voor de misdaadfilm!

  2. #1052

    Standaard

    Alien

    Echt een héérlijke popcorn film. Puur entertainment.

    Ik had niet verwacht dat ik van een softhorrofilm (welke genre valt deze in?) zó zou kunnen genieten!

  3. #1053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Alien

    Echt een héérlijke popcorn film. Puur entertainment.

    Ik had niet verwacht dat ik van een softhorrofilm (welke genre valt deze in?) zó zou kunnen genieten!
    Science fiction.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #1054

  5. #1055

    Standaard

    Inside Man: Heerlijke film van Spike Lee en dat kan ook niet anders met zo'n cast: Denzel,Jodie,Clive en Willem en ja ik mag ze noemen bij hun voornaam :wink: 8/10

  6. #1056

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Alien

    Echt een héérlijke popcorn film. Puur entertainment.

    Ik had niet verwacht dat ik van een softhorrofilm (welke genre valt deze in?) zó zou kunnen genieten!
    Science fiction.
    space horror vond ik ook wel een mooie omschrijving.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  7. #1057

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Dr Strangelove:

    Had hem nog niet gezien, En zat er niet echt met mijn hoofd bij (was erg moe).
    Maar moest wel om sommige dingen lachen.
    (Vooral de allerlaatste zin ) [spoiler:ee82c965df]Mein Führer! I can walk![/spoiler:ee82c965df]

    Hopelijk kan ik hem (Als ik hem nog een keertje in de toekomst ga kijken, wat zeker gaat gebeuren) een hoger punt geven.

    7.6/10
    Vanmiddag ook gekeken.
    Die laatste zin is geniaal idd :P

  8. #1058

    Standaard

    A fistfull of Dollars

    Prachtige klassieker.
    Clint Eastwood op z'n best 8)
    "I'm everyone, and no one. Everywhere. Nowhere. Call me....Darkman"

  9. #1059

    Standaard

    Le Mépris



    Mooie film, prachtige beelden van Italie en de grote meester Fritz Lang. Brigitte is natuurlijk adembenemend.





    Scarlet Street



    Sterke film-noir van Fritz Lang, donkere beelden en zware kost, mooie flasbacks en een magnefieke Robinson.


  10. #1060

    Standaard



    erg leuke film, leuk verhaaltje, coole actie scenes en natuurlijk Angelina Jolie




    binnenkort deel 2 maar eens aanschaffen :P
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #1061

    Standaard

    Aliens

    Wederom een heerlijk stukje entertainment. Ditmaal meer gericht op gevechten en overleven, vandaar dat ik deel één een tikje beter vond. De ontdekking vond ik boeiender.

    Maar zeker dikke aanwinsten voor m'n collectie

  12. #1062

    Standaard

    Net From Dusk Till Dawn op SBS6 gekekenn,

    Goede film als ze [spoiler:d55c427a2f]erachter komen dat er vampieren zijn[/spoiler:d55c427a2f] word het minder en [spoiler:d55c427a2f]ongeloofwaardig (natuurlijk)[/spoiler:d55c427a2f]

    toch 7/10
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  13. #1063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Net From Dusk Till Dawn op SBS6 gekekenn,

    Goede film als ze [spoiler:21acf610fe]erachter komen dat er vampieren zijn[/spoiler:21acf610fe] word het minder en [spoiler:21acf610fe]ongeloofwaardig (natuurlijk)[/spoiler:21acf610fe]

    toch 7/10
    Ook gezien, maar dan op DVD:

    Ik vind dit een heerlijke over-the-top horror van Quentin Tarantino, die zichzelf ook een leuke rol in de film heeft gegeven. Bovendien nog een Salma Hayek om je vingers bij af te likken! :P Mede daarom krijgt de film van mij een 8.2/10 :wink: .
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #1064

    Standaard

    Inderdaad. Heb ook een stukje meegekregen. Tarantino laat z'n fantasie de vrije loop

    Gewoon een leuke prutfilm...

  15. #1065

    Standaard

    Even over From dusk till dawn,de film is van Robert Rodriguez en het verhaal is van Robert Kurtzman,Tarantino heeft de screenplay gedaan.

    Monster's Ball
    Ik ben misschien wat bevooroordeeld aangezien een van me favoriete acteurs genaamd Billy Bob Thornton er in speelt en waar Halle Berry grotendeels de oscar aan te danken heeft want deze man is altijd goed in vorm en draagt ook nu weer de film.Ik had eerst m,n twijfels bij Sean 'P. Diddy' Combs,maar deze zet een overtuigende rol neer.Het verhaal vind ik erg mooi en weet m,n gevoel goed te raken op sommige momenten.Het word geheel word allemaal rustig verteld al zijn de love scenes bepaald niet kinderachtig,ik vind het wat over done voor een film als deze.8.0/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #1066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Even over From dusk till dawn,de film is van Robert Rodriguez en het verhaal is van Robert Kurtzman,Tarantino heeft de screenplay gedaan.
    Als ik me niet vergis heeft QT de eerste helft van de film geregiseerd tot het moment dat het vampieren blijken te zijn. Daarna neemt Rodriguez het over.

  17. #1067

    Standaard

    V for Vendetta

    Leuke film al had hij iets korter gekund. Had het idee dat sommige scenes onnodig lang waren en weinig toevoegden.

    7.8/10
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #1068

    Standaard

    Ik heb gister middag LOTR ROTK gekeken.
    En gister avond The rock.

    1.8/10
    2.7.8/10

  19. #1069

    Standaard

    "The strange love of Martha Ivers"

    En (voor mij) onverwachts uitgebrachte Film-Noir.

    Slechts 8 euro bij de Free.
    (Ik heb maar 4 euro betaald omdat ik nog een DVD kocht van 10 euro,
    en de 2e was halve prijs)

  20. #1070

    Standaard

    net even good morning vietnam en the green mile gekeken

  21. #1071

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    Ik heb gister middag LOTR ROTK gekeken.
    En gister avond The rock.

    1.8/10
    2.7.8/10
    Moet je me even uitleggen hoe dat zit met de punten die je geeft, is een 1,8 goed?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #1072

    Standaard

    Gisteravond (wel op tv) The Musketeer (2001)

    Deze film is zodanig over the top dat hij er eigenlijk kijkwaarde door wint. Het verhaal draait rond de jonge d'Artagnan, en daar houdt eigenlijk zowat elke gelijkenis met het originele musketiersverhaal op. Zijn ouders worden vermoord en hij plant zijn wraak tegen de grote schurk (gespeeld door de meesterlijke Tim Roth). De fight choreography werd gedaan door Xin-Xin Xiong (een Chinees dus ) en dat is eraan te zien. Er wordt in de film namelijk niet geschermd, maar de emoscènes worden zowaar afgewisseld door kungfugevechten die bijna de klasse hebben van die in Last Hero in China (referentie het laddergevecht waarin Jet Li zijn Drunken Master Boxing toont). Als kers op de taart mogen we ook nog eens anderhalf uur op de bevallige snoeten van Mena Suvari en Cathérine Deneuve kijken. Heerlijk actiefilmpje en minstens gelijkwaardig aan de eerdere Hollywoodproductie van The Three Musketeers, met o.a. Charlie Sheen

    7.5/10
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #1073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    Ik heb gister middag LOTR ROTK gekeken.
    En gister avond The rock.

    1.8/10
    2.7.8/10
    Moet je me even uitleggen hoe dat zit met de punten die je geeft, is een 1,8 goed?
    Met wat ontcijferen bedoelt die denk ik dit:

    Film 1 (ROTK): 8/10
    Film 2 (The Rock): 7,8/10

    :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #1074

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Even over From dusk till dawn,de film is van Robert Rodriguez en het verhaal is van Robert Kurtzman,Tarantino heeft de screenplay gedaan.
    Als ik me niet vergis heeft QT de eerste helft van de film geregiseerd tot het moment dat het vampieren blijken te zijn. Daarna neemt Rodriguez het over.
    Nope, volledig geregisseerd door Rodriguez.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  25. #1075

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JimmYvD
    Ik heb gister middag LOTR ROTK gekeken.
    En gister avond The rock.

    1.8/10
    2.7.8/10
    Moet je me even uitleggen hoe dat zit met de punten die je geeft, is een 1,8 goed?
    Met wat ontcijferen bedoelt die denk ik dit:

    Film 1 (ROTK): 8/10
    Film 2 (The Rock): 7,8/10
    :wink:
    Ja precies, ik had het niet door :P

Pagina 43 van 195 EersteEerste ... 333940414243444546475393143 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •