Pagina 32 van 136 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 3395 worden weergegeven.

Discussie: 24

  1. #776

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker


    Dan voor de geintresseerden (NOT). Via google kwam ik een aardige aanbieding tegen op marktplaza.be Seizoen 5 met Nl ondertiteling voor slechts 18 hele eurootjes.
    (Ik ben niet iemand die dan een klacht indient, maar gekker moet het toch haast niet worden.)
    Toen ik dat las ben ik als de donder gaan kijken, maar het is uiterst vaag wat er op die markplaats site staat: Er staat een beschrijving van dag 4 bij, en de belangrijkste acteurs zijn: Kiefer Sutherland, Sarah Clarke(?), Reiko Alysworth(maar 1 episode) en Carlos Bernard. Dus ik betwijfel of het hier wel om seizoen 5 gaat mgoed.
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  2. #777

    Standaard

    @ 24rocks!
    Uiteraard wilde ik aangeven dat er hoe dan ook iets niet klopt met die advertentie, ik kwam hem toevallig tegen in mijn zoektocht naar info over de nederlandse release, dan wel de nederlandse uitzending van seizoen 5.

    @intexor
    Ik heb in gedachte dat het vorige seizoen (dus vorig jaar) rond deze tijd al liep op de nederlandse tv, op basis daarvan zouden ze dus achterlopen.
    Daarnaast zijn de meeste series al aan hun nieuwe seizoen begonnen of beginnen ze deze dan wel volgende week, de voor aankondigen van diverse (nieuwe) series komen al ontiegelijk vaak voorbij, maar niets over 24.
    Daarnaast heb ik op de site van RTL gekeken, die zonden de vorige seizoen meen ik uit, maar daar staat de gehele serie niet vermeld in de A-Z lijst.

    Ga je handmatig naar de site van rtl over 24 dan kom je op de site van seizoen 4. Ook sbs heeft geen info over 24 in hun a-z lijst. De zoek functie bij sbs levert overigens wel de link naar de oude rtl site.
    Het begint er dus erg op te lijken dat de nederlandse zenders het voorbij laten gaan, als fox dat nu maar niet gaat doen.

  3. #778

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Idd en waar is [spoiler:38fb5e2a69]Roger R. Cross als Curtis Manning?[/spoiler:38fb5e2a69]

    hopelijk komt hij terug want het is toch een van mn favoriete characters geworden!


  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Het begint er dus erg op te lijken dat de nederlandse zenders het voorbij laten gaan, als fox dat nu maar niet gaat doen.
    Uit de thread van 24 op Fok.nl:

    Ik had even een mail naar RTL gestuurd wanneer het weer zou beginnen. Dit was hun antwoord:

    Helaas is er nog geen datum bekend wanneer we beginnen met de nieuwe
    afleveringen van 24. Wij raden u aan goed de televisiepromo's en onze
    internetpagina's in de gaten te houden via www.rtl.nl.
    Dus dat zal nog wel een hele tijd gaan duren voordat ze met seizoen 5 beginnen.

  5. #780

    Standaard

    Klinkt positief, de vorige keer toen er zo laat begonnen werd met uitzenden heeft Fox de dvd (ik meen toen seizoen 3) gewoon gelijk met UK op de nederlandse markt gebracht (zonder dit overigens verder bekend te maken).

    Hopelijk doen ze dat nu weer.

  6. #781

    Standaard

    Beste RTL / VT4 / Kanaal 2 / Whoever.

    Bespaar U de moeite. Ik kijk toch niet. Ik koop de dvd box en die bekijk ik. Ik heb er nl. geen zin in dat Jack Bauer telkens zijn missie moet onderbreken wanneer er weer een nieuwe doorbraak is op het gebied van luiers, maandverband of Fanta.

    Met dank,
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Beste RTL / VT4 / Kanaal 2 / Whoever.

    Bespaar U de moeite. Ik kijk toch niet. Ik koop de dvd box en die bekijk ik. Ik heb er nl. geen zin in dat Jack Bauer telkens zijn missie moet onderbreken wanneer er weer een nieuwe doorbraak is op het gebied van luiers, maandverband of Fanta.

    Met dank,
    Amen!!

  8. #783

    Standaard

    Ik ben van gelijke gedachte, maar ik wens wel de mogelijkheid van nederlandse ondertitels.
    Ik heb ze meestal wel uit, maar 's avonds laat is het wel makkelijk / minder inspannend.
    Ook / vooral als er meekijkers zijn.

    Vandaar dat ik wel de R2NL dvd editie wil ipv de R2UK

  9. #784

    Standaard

    Of nog anders geformuleerd:

    Dear advertisers,

    I won't buy any of your products, won't subscribe to any of your contracts... I probably even doubt that I will break if I see you cross the street.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Of nog anders geformuleerd:

    Dear advertisers,

    I won't buy any of your products, won't subscribe to any of your contracts... I probably even doubt that I will break if I see you cross the street.
    Sterker nog:

    If i see you cross the street i'll hit the gas all the way down
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  11. #786

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Beste RTL / VT4 / Kanaal 2 / Whoever.

    Bespaar U de moeite. Ik kijk toch niet. Ik koop de dvd box en die bekijk ik. Ik heb er nl. geen zin in dat Jack Bauer telkens zijn missie moet onderbreken wanneer er weer een nieuwe doorbraak is op het gebied van luiers, maandverband of Fanta.

    Met dank,

    WHAHAHA, DIT IS GRAPPIG!!!
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  12. #787

    Standaard

    Yes, 24 Lead Actor Kiefer Sutherland wint Emmy!
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  13. #788

    Standaard

    24 pikt zelfs 5 emmy's in totaal weg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    24 pikt zelfs 5 emmy's in totaal weg.
    Waaronder een Emmy voor beste serie
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  15. #790

    Standaard

    om ze even allemaal op te sommen:

    Outstanding music composition for a series (original dramatic score): Sean Callery (6AM - 7AM)
    Outstanding single-camera picture editing for a drama series: David Latham (7AM - 8AM)
    Best directing for a drama series: Jon Cassar (7AM - 8AM)
    Outstanding lead actor in a drama series: Kiefer Sutherland
    Outstanding drama series: Joel Sunrow, Robert Cochran, Howard Gorden enz..


    allemaal oververdiend, maar toch vooral die voor Kiefer, Sean Callery en de serie in zijn geheel natuurlijk

  16. #791

    Standaard ben het ff kwijt

    Dames & heren

    zal wel aan mij liggen ... kan het nergens vinden

    wanneer komt S5 met NL subs uit ?

    thanks

    andre
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  17. #792

    Standaard Re: ben het ff kwijt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andrebin
    Dames & heren

    zal wel aan mij liggen ... kan het nergens vinden

    wanneer komt S5 met NL subs uit ?

    thanks

    andre
    nog niet bekend

    mijn gok: weer in januari zoals seizoen 4.

  18. #793

    Standaard Re: ben het ff kwijt

    Citaat Oorspronkelijk gepost door andrebin
    Dames & heren

    zal wel aan mij liggen ... kan het nergens vinden

    wanneer komt S5 met NL subs uit ?

    thanks

    andre
    Zoals voorgaande seizoen zal het wel weer januari of februari worden.

  19. #794

    Standaard

    Mooi dat Kiefer die emmy binnen heeft, is dit zn 1e of 2e? ( geloof dat hij hem voor s1 ook al won? )


  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Mooi dat Kiefer die emmy binnen heeft, is dit zn 1e of 2e? ( geloof dat hij hem voor s1 ook al won? )
    Dit was zijn 5e nominatie op rij maar pas de 1e keer dat hij won.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #796

    Standaard

    Terecht dat hij gewonnen heeft! Ook al vind ik hem nog steeds het beste in seizoen 3, ben blij dat ie eindelijk waardering in de vorm van de belangrijkste prijs gekregen heeft!


  22. #797

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Terecht dat hij gewonnen heeft! Ook al vind ik hem nog steeds het beste in seizoen 3, ben blij dat ie eindelijk waardering in de vorm van de belangrijkste prijs gekregen heeft!
    Ja ik vind ook dat het wel eens tijd werd.
    Hij heeft overigens ook een emmy gewonnen als Co-Executive Producer voor 24 als beste serie.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  23. #798

    Standaard

    Ik vindt het wel jammer dat Gregory Itzin niet heeft gewonnen. Ik vond hem echt goed misschien zelfs beter dan Kiefer Sutherland.

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JamalJ
    Ik vindt het wel jammer dat Gregory Itzin niet heeft gewonnen. Ik vond hem echt goed misschien zelfs beter dan Kiefer Sutherland.
    Jean Smart had voor haar rol als first lady ook mogen winnen in haar categorie, maar als je ziet dat het Kiefer 5 jaar heeft gekost alvoor hij die nominatie kon verzilveren.. en 5 awards dit jaar is een mooie balans

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JamalJ
    Ik vindt het wel jammer dat Gregory Itzin niet heeft gewonnen. Ik vond hem echt goed misschien zelfs beter dan Kiefer Sutherland.
    Jean Smart had voor haar rol als first lady ook mogen winnen in haar categorie, maar als je ziet dat het Kiefer 5 jaar heeft gekost alvoor hij die nominatie kon verzilveren.. en 5 awards dit jaar is een mooie balans
    Zo goed vond ik Jean Smart ook niet, ik was al verbaasd dat ze uberhaupt genomineerd was.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

Pagina 32 van 136 EersteEerste ... 222829303132333435364282132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •