Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Lucas kan zich beter bezighouden met deel 7, 8 en 9.
    Liever niet, 6 delen zijn meer dan voldoende.
    Nou deel 4,5 en 6 zijn super.

    Deel 1, 2 en 3 zijn goed gemaakt. Je hebt alleen daar het probleem dat je weet hoe het eindigt, dus moest Lucas in die richting ook zijn verhaal maken. Met deel 7, 8 en 9 zou Lucas alle richtingen opkunnen en weet je als publiek niet waar het naar toe gaat.

    Ja ik weet dat Lucas heeft gezegd dat hij deel 7, 8 en 9 nooit zal maken. Maar meneer Lucas heeft al veel dingen gezegd waar hij op teruggekomen is zoals onder meer het niet uitbregen van de originel trilogie op DVD.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Lucas kan zich beter bezighouden met deel 7, 8 en 9.
    Liever niet, 6 delen zijn meer dan voldoende.
    Nou deel 4,5 en 6 zijn super.

    Deel 1, 2 en 3 zijn goed gemaakt. Je hebt alleen daar het probleem dat je weet hoe het eindigt, dus moest Lucas in die richting ook zijn verhaal maken. Met deel 7, 8 en 9 zou Lucas alle richtingen opkunnen en weet je als publiek niet waar het naar toe gaat.

    Ja ik weet dat Lucas heeft gezegd dat hij deel 7, 8 en 9 nooit zal maken. Maar meneer Lucas heeft al veel dingen gezegd waar hij op teruggekomen is zoals onder meer het niet uitbregen van de originel trilogie op DVD.
    Maar waar moeten delen 7, 8 en 9 dan over gaan? Darth Vader is [spoiler:17d69270fb]dood[/spoiler:17d69270fb]!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Maar waar moeten delen 7, 8 en 9 dan over gaan?
    Hij zou bijvoorbeeld de schitterende trilogie van Timothy Zahn kunnen verfilmen. Ik zie dat overigens niet gebeuren.

  4. #54

    Standaard

    Zou er geen reet van geloven die tijdelijke beschikbaarheid. Ik heb hier nl nog een steje laserdiscs staan met daarop de tekst: The last change to own the original Star Wars. Een leugen dus.....

    Maar ach Lucas is dan ook de Dick Scheringa van de Merchandise...

  5. #55
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    En waarom zou dat toen een leugen geweest zijn ? Op het moment dat die uitgegeven werden was er nog geen sprake van DVD en was Laserdisc het van het, het ultieme medium voor de filmfan / filmfreak.

    Langs de andere kant heb je dan nog simpelweg marketing. De grote massa valt altijd voor dingen als "last chance to" etc etc.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    En waarom zou dat toen een leugen geweest zijn ? Op het moment dat die uitgegeven werden was er nog geen sprake van DVD en was Laserdisc het van het, het ultieme medium voor de filmfan / filmfreak.

    Langs de andere kant heb je dan nog simpelweg marketing. De grote massa valt altijd voor dingen als "last chance to" etc etc.
    Waarom? Omdat Lucas & Co toen nog stellig beweerden allen de SE nog uit te breneg omdat dat volgens Lucas de enige juiste versie was.


    En ja dat is marketing, maar de consument is niet helemaal gek en als je tegen 'm liegt dan koopt hij niets meer van je..... Dus deze schijfjes gaan aan mij voorbij. Sowieso vrij middelmatig dat Star Wars. Zeker die laatse 4.

  7. #57

    Standaard

    Ik ga deze dus niet kopen,had Lucas dat niet ff gelijk kunnen doen doormiddel van seamless brancing op de nieuwe versies.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #58

    Standaard

    Ik had ooit de `oude` versie op laserdisc.

    Toen de nieuwe versie op vhs met de nieuwe scenes en special effects en
    vond toen alle nieuwe dingen erin echt geweldig

    toen de dvd box uitkwam die natuurlijk ook gekocht.

    Ik hoef helemaal niet die oude uitvoering te hebben want vind de nieuwe gewoon leuker.

    Ben een fan van star wars heb zelfs 3 werkende lichtzwaarden hier hangen maar ga NIET opnieuw geld uitgeven voor iets dat ik al beter heb in de vorm van de 3box van 2004
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  9. #59

    Standaard 2.0 geluid enz.

    mensen,

    Het gaat hier om de originele releases, dus met alle onvolkomenheden van dien.

    De reden om ze als extra bij de SE-versies te leveren was juist dat veel mensen klaagden over de 'verbeteringen'. Vandaar dus deze keuze. de meest pure vorm van de films én de bijgewerkte SE-versies.

    Ondanks alle kritiek denk ik dat de meesten toch blijer zijn met de SE dan het origineel...

  10. #60

    Standaard

    Deel 7, 8 en 9 komen er waarschijnlijk niet, op dit moment concentreet men zich op de Clone Wars tekenfilmserie en een live-action serie die vanaf 2008 op de TV zou moeten komen...

  11. #61

    Standaard

    Quote :

    "De reden om ze als extra bij de SE-versies te leveren was juist dat veel mensen klaagden over de 'verbeteringen'. "

    Oh, is dat de reden ?

    Eigenlijk is hij dus een soort weldoener met ongeloofelijk veel respect voor de fans van zijn films (die hem schathemel rijk hebben gemaakt) !
    Top actie dus van George, en ik maar denken dat hij ons, de Star Wars fans, telkens opzettelijk heel veel extra centen uit de zak probeert te kloppen !
    Blijk ik me dus vreselijk in vergist te hebben !
    Nou bij deze; bedankt George voor de aanstaande non-anamorphic releases !


  12. #62

    Standaard

    Overbodige release.
    De "nieuwe" versies zijn veel beter en zoals Lucas het destijds bedoeld had. Nu sluiten de nieuwe en oude films beter bij elkaar aan.
    Superman Returns

  13. #63

    Standaard

    Mag ik overigens even opmerken dat de titel van dit topic wat misleidend is. Fox brengt namelijk de originele Star Wars-films helemaal niet los uit op dvd, je moet er de 2004-versie bij kopen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Hoe bedoel je dat je die 2004 versies erbij moet kopen?
    Ik vind dit echt balen.
    Waarom nu pas?
    Iedereen heeft inmiddels die vorige versies gekocht (2004 versies dus).
    Krijgen we dit nog even erachteraan

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pulse
    Hoe bedoel je dat je die 2004 versies erbij moet kopen?
    Ik vind dit echt balen.
    Waarom nu pas?
    Iedereen heeft inmiddels die vorige versies gekocht (2004 versies dus).
    Krijgen we dit nog even erachteraan
    Wel, dát is precies de reden waarom iedereen George Luca$h een geldwolf vindt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •