Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 419 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Het meeste inderdaad, maar er staat verder ook dat voor die producten die ze vanuit de UK verzenden ze er zelf voor zorgen dat jij als ontvanger niets extra's hoeft te betalen.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Heb nu zelf drie pakjes onderweg van Zavvi en als er gele stickers opplakken dan weten we het zeker dat deze niet vanuit de EU zijn verzonden, ik laat het wel weten eens die toekomen.

    Ze stellen zelf in hun FAQ dat ze inderdaad vanuit de EU verzenden maar dat is zeker nier zo voor alles, er staat letterlijk ‘most of our products’. Echt duidelijk is me dat allemaal niet, maar het wel nog altijd beter dan Amazon UK waar het meeste en zeker pre-orders gemarkeerd worden als niet beschikbaar.
    Ik heb eergisteren twee 4K Blu-rays bij Amazon als pre-order besteld. Dat ging zonder problemen. Dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #253
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja en dan. Er is gewoon geen lijn op te trekken. The Lucky Stars trilogie en The Young Master kan je bv. niet bestellen, Lijkt er zelfs op dat alles van 88 Films bijvoorbeeld niet voor te bestellen is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja en dan. Er is gewoon geen lijn op te trekken. The Lucky Stars trilogie en The Young Master kan je bv. niet bestellen, Lijkt er zelfs op dat alles van 88 Films bijvoorbeeld niet voor te bestellen is.
    Beide titels zijn bij Amazon UK tijdelijk niet verkrijgbaar omdat de voorraad op is ("temporarily out of stock"), dus dat verklaart het.
    Maar bij 88 Films zelf zie ik The Young Master (Limited Edition) wel staan (voor slechts £ 24.99) en bij Eureka The Lucky Stars Trilogy (voor £ 28.99), die je gewoon kunt reserveren, toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb eergisteren twee 4K Blu-rays bij Amazon als pre-order besteld. Dat ging zonder problemen. Dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.
    Ik heb dezelfde ervaring als StefaanD, kijk maar eens bij Wonder Woman 1984:

    https://www.amazon.co.uk/Wonder-Woma...=UTF8&qid=&sr=
    https://www.amazon.co.uk/Wonder-Woma...=UTF8&qid=&sr=

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Beide titels zijn bij Amazon UK tijdelijk niet verkrijgbaar omdat de voorraad op is ("temporarily out of stock"), dus dat verklaart het.
    Maar bij 88 Films zelf zie ik The Young Master (Limited Edition) wel staan (voor slechts £ 24.99) en bij Eureka The Lucky Stars Trilogy (voor £ 28.99), die je gewoon kunt reserveren, toch?
    Dat verklaart helemaal niks. Zet je leveringsadres maar eens op een UK postcode. Dan is alles wel te bestellen.

    Laatst aangepast door tmvde : 09-02-2021 om 11:03

  7. #257

    Standaard

    Ik geef alleen maar aan dat er ook alternatieven zijn als je deze uitgaven graag wil hebben. Waarom die bij Amazon UK tijdelijk niet te bestellen zijn, geen idee. Komt wel weer, daar twijfel ik niet aan. Misschien "Britain first"?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja en dan. Er is gewoon geen lijn op te trekken. The Lucky Stars trilogie en The Young Master kan je bv. niet bestellen, Lijkt er zelfs op dat alles van 88 Films bijvoorbeeld niet voor te bestellen is.
    Toevallig die titels gekocht maar dan bij zavvi, ik zag die titels wel op amazon.co.uk maar na verloop van tijd niet meer. Ik dacht dat die titels uitverkocht waren. Er is amper prijsverschil dus maar bij zavvi aangeschaft. Hoewel amazon veel betere support heeft, met zavvi kan je weer met paypal betalen.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik geef alleen maar aan dat er ook alternatieven zijn als je deze uitgaven graag wil hebben. Waarom die bij Amazon UK tijdelijk niet te bestellen zijn, geen idee. Komt wel weer, daar twijfel ik niet aan. Misschien "Britain first"?
    Vorig jaar blokkeerden meerdere versies van Amazon (o.a. amazon.co.uk maar ook amazon.de) bestellingen uit het buitenland om de logistieke kanalen niet te overbelasten. Momenteel is er in het UK nog steeds een complete lockdown dus misschien dat dit een vergelijkbare oorzaak heeft.

  10. #260

    Standaard

    ik kan niet meer met CC betalen bij Zavvi.com, gelukkig nog wel bij Zavvi.nl...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #261
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vreemd want ik heb op maandag nog een bestelling geplaatst met een CC zonder enig probleem.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #262

    Standaard

    snap er ook niks van, ligt misschien aan de hoogte van het bedrag (bestellingen >100 pond)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #263

    Standaard

    En om het helemaal onduidelijk te maken:
    Als ik, als Belg zijnde, vanuit België 5 films bestel bij Amazon uk, dan heb ik enkel:

    Order summary

    Items 54,27
    Postage & Packing 9,59
    Exchange rate guarantee fee: 1,36

    Total 65,22
    Order totals include VAT

    Ik zie niets staan van "Import Fees Deposit"
    Geen idee of ik ga moeten bijbetalen of niet.
    Ik ben eens benieuwd

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    En om het helemaal onduidelijk te maken:
    Als ik, als Belg zijnde, vanuit België 5 films bestel bij Amazon uk, dan heb ik enkel:

    Order summary

    Items 54,27
    Postage & Packing 9,59
    Exchange rate guarantee fee: 1,36

    Total 65,22
    Order totals include VAT

    Ik zie niets staan van "Import Fees Deposit"
    Geen idee of ik ga moeten bijbetalen of niet.
    Ik ben eens benieuwd
    Ja dat zal je als die er nu niet bij zitten zal wanneer de postbode aan je deur staat het berekend bedrag afrekenen.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 14-02-2021 om 11:16

  15. #265
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Beide titels zijn bij Amazon UK tijdelijk niet verkrijgbaar omdat de voorraad op is ("temporarily out of stock"), dus dat verklaart het.
    Maar bij 88 Films zelf zie ik The Young Master (Limited Edition) wel staan (voor slechts £ 24.99) en bij Eureka The Lucky Stars Trilogy (voor £ 28.99), die je gewoon kunt reserveren, toch?
    Het is zoals tmvde dus aangeeft niet een uit stock probleem.

    De Eureka webshop heb ik nog niet gecontroleerd, maar bij 88 Films zou ik zelf niet bestellen, want ze rekenen je gewoon de UK BTW aan, de prijs voor The Young Master is inderdaad £24.99 en dat blijft zo als je een niet-UK adres opgeeft. De kans bestaat dus dat je tweemaal BTW moet betalen ... dat is dus gewoon compleet verkeerd. Ga hen hierover eens contacteren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    En om het helemaal onduidelijk te maken:
    Als ik, als Belg zijnde, vanuit België 5 films bestel bij Amazon uk, dan heb ik enkel:

    Order summary

    Items 54,27
    Postage & Packing 9,59
    Exchange rate guarantee fee: 1,36

    Total 65,22
    Order totals include VAT

    Ik zie niets staan van "Import Fees Deposit"
    Geen idee of ik ga moeten bijbetalen of niet.
    Ik ben eens benieuwd
    Dat bij jouw bestelling wél VAT (BTW) in rekening wordt gebracht, is dan wel weer vreemd. Of zouden ze alleen bij bestellingen onder de 22 euro geen VAT in rekening brengen?
    En ik begrijp dat in België de postbode wel verschuldigde bedragen aan de deur mag afrekenen? In Nederland is dat niet (meer) toegestaan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #267

    Standaard

    Ja, maar er zit al VAT in deze prijs en 2x VAT berekenen mag ook niet. Wel gek idd. Of de UK heeft een deal met Belgie dat zij nu al de VAT direct mogen innen.

    Overigens zijn die import deposit fees altijd precies gelijk aan het verschuldigde VAT bedrag. Zitten geen extra kosten bij ofzo.

    Die exchange rate guarantee fee is onnodig, gewoon in Ponden betalen via je credit card, dan krijg je via je creditcardmaatschappij altijd een veel gunstigere conversierate dan via amazon. En dit lijkt nog een extra verzekering. Zonde geld.
    Laatst aangepast door Oakey : 14-02-2021 om 14:23

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nuffel Bekijk bericht
    En om het helemaal onduidelijk te maken:
    Als ik, als Belg zijnde, vanuit België 5 films bestel bij Amazon uk, dan heb ik enkel:

    Order summary

    Items 54,27
    Postage & Packing 9,59
    Exchange rate guarantee fee: 1,36

    Total 65,22
    Order totals include VAT

    Ik zie niets staan van "Import Fees Deposit"
    Geen idee of ik ga moeten bijbetalen of niet.
    Ik ben eens benieuwd
    Zijn het items van Amazon zelf of van de marketplace? Want je verzendkosten zijn zo hoog. Die zijn normaal zo rond de 2,80 + 5x +/- 0,04 à 0,15, dus zo'n 3,50. Als het van de marketplace komt, dan snap ik het wel, want daar is de prijs de prijs en daar heeft Amazon nooit wat aan veranderd, dus gaat ook niet de VAT eraf en worden er ook geen import fees in rekening gebracht.

  19. #269

    Standaard

    @ Marcel. Klopt, de postbode mag hier nog afrekenen aan de deur. (Voor zover ik weer allesinds).
    @ tmvde. Een mengeling. Daarom is de verzending mss wat hoger idd.

  20. #270
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    88 Films dus gecontacteerd met de vraag waarom zij voor niet UK burgers toch gewoon de UK VAT aanrekenen. Tja van hun antwoord zakt gewoon mijn broek af ... luiheid noem ik zoiets.

    Hi Stefaan,

    Thank you for getting in touch. We know the current tax situation is frustrating but sadly as a small company selling relatively low value items we are not in a situation to subsidise it. We are looking at all possible options for our overseas customers but right now this is the situation. We do sell our products through Zavvi who are able to offer EU distribution and subsidise those that do come from the UK so you could look at the availability of our films through them. I’m sorry I can’t do more today but there may well be announcements in the future so do keep an eye on our newsletter and social media pages.


    Kind regards
    Customer Services
    88 Films Ltd.



    Trouwens Eureka doet gewoon hetzelfde, dus heb ze ook gecontacteerd en wacht hun antwoord even af en zal hier ook hun respons plaatsen.
    Laatst aangepast door StefaanD : 15-02-2021 om 11:29
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #271

    Standaard

    StefaanD: de UK hoort niet meer bij de EU. Als je dus invoert betaal je dus 2x BTW: eenmaal voor UK en eenmaal voor BE of NL.

    Ik zit dus nu met een andere vraag:

    Stel dat je 2 blu's hebt besteld uit de UK, maar je wilt het een deel cancellen (het was te laat om het te cancellen en was net verzonden). De post rekent de VAT af aan je deur, maar je wilt de ene blu toch retouren. Hoe zit dat dan met de VAT die is afgerekend? Ben je dat geld kwijt?

  22. #272
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat zeg ik toch gewoon jurgen42u? Dat kan gewoon niet maar 88 Films wimpelt dit gewoon af met het gejank dat zij maar een klein bedrijfje zijn. Alsof dat wettelijk ook maar iets uitmaakt. Trouwens andere 'kleine bedrijfjes' kunnen het dan wel weer zoals UP1, Anime-on-Line of zelfs Anime Ltd.

    Wat je vraag betreft, denk ik dus dat je dat geld kwijt bent, degene die de BTW en eventuele additionele kosten gaat innen trekt zich niets aan of je iets gaat retourneren of niet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #273

    Standaard

    Ik koop bij voorkeur rechtstreeks bij de uitgever, maar bij 88films hield de verzendkosten mij tegen (rond €6-8 voor verzending en met tracking richting de €20). Nu met brexitkosten erbij helemaal geen aanleiding om daar te kopen. Met Eureka is het ff afwachten, goedkoper dan amazon en vaak een week voor release verzonden, zou jammer zijn als de kosten hoger worden.

  24. #274
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eerste pakje ontvangen van Zavvi, en ja hoor een gele sticker op de verpakking met deze tekst.

    Community goods consigned to or from a part of the customs territory of the Community where the provisions of Council Directive 77/388/EEC do not apply.

    Belangrijkste woordje in die ganse tekst is dan ook de 'not' wat dus betekent dat als je momenteel boven de 22€ zit je alsnog BTW en douane kosten mag betalen en je dus gewoon tweemaal BTW betaald hebt.

    Dat Zavvi stelt dat het meeste van wat ze verzenden via hun EU hub (waar dit ook mag liggen, want blijkbaar een groot geheim) gebeurd, lijkt gewoon één grote klucht te zijn. En ze dus de brave EU klanten gewoon oplichten waar ze bij staan. Eens zien hoe dit alles vanaf juli gaat verlopen als de 22€ grens gewoon verdwijnt en er gewoon op alles lokale BTW verschuldigd is.

    Trouwens op het pakje staat ook gewoon de waarde van het item, maar geen VAT of verzendkosten. Nog een geluk dat dit laatste er niet bij staat anders mag je daar ook nog eens BTW over nadragen.

    Veel van de UK web shops vagen er gewoon vierkant hun klo... uh voeten aan. Distributeur zoals 88 Films en Eureka rekenen zelfs gewoon voor UK en EU burgers dezelfde prijs aan (eigenlijk zoals Zavvi doet maar die claimen een EU hub te gebruiken). 88 Films hierover gecontacteerd en zeggen dat ze hier momenteel naar gaan kijken omdat zij een klein bedrijfje zijn (Calimero complex dus) en verwijzen me dan naar Zavvi.


    Nee ik ben wel even klaar met UK releases, tot die Britten hun shit op orde hebben.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #275

    Standaard

    Deze reactie ontving ik van Zavvi:

    Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons.

    Indien er toch invoerrechten bij uw bestelling aangerekend worden, willen we u vragen om dit te betalen en om ons achteraf de factuur en het bewijs van betaling te bezorgen.

    U kunt dit naar ons sturen in een bijlage via het online berichtencentrum door op de knop ‘upload file’ te klikken en vervolgens het juiste document te selecteren.
    U kunt per bericht 1 bijlage uploaden. Dit dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
    - de bijlage is in deze formaat: (GIF/JPEG/JPG/MSWORD/ODT/PNG/PDF/TXT/ZIP)
    - de bijlage is niet groter dan 3 MB

    Als u meerdere bijlagen/foto’s wenst te sturen, dient u voor elke foto en/of bijlage een nieuw bericht aan te maken.

    Op basis hiervan zullen we dit terugbetalen.

    Als u verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal u graag verder helpen.

Pagina 11 van 17 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •