Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213
De resultaten 301 tot 308 van 308 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Iemand met een 4k tv zou bij zijn eerst volgende bestelling op Amazonde toch eens deze voor de lol moeten mee bestellen.Ik zou zweren dat elke keer dat ik die kabel gebruik vergeleken met mijn andere hdmi kabels een positief verschil zie maar ik speel af met lagere resoluties dan 4k ik ben benieuwd hoe die zich met hoge data doorvoer houd als 4k.Er zit maar 1 nadeel aan het is een stijve kabel dus als je een horizontale hdmi uitgang hebt dan moet je er 30cm bij tellen voor de bocht.Je krijgt er wel een hdmi 90 graden koppeladapter bij.

    De 4.5 meter b.v. 6 euro maar

    https://www.amazon.de/Twisted-Veins-...le+twisted+7.5


  2. #302

    Standaard

    Het is in Amazon-termen een Plus-product, dus je moet dan wel eerst voor minimaal 20 euro een ander product bij Amazon bestellen, anders krijg je deze niet voor die prijs. Dus inderdaad is dit een "meebestel-product".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #303

    Standaard

    Neem aan dat iedereen toch altijd voor 29euro besteld vanwege het gratis verzenden.En ze verkopen die kabels al jaren dus kan ook in het bewaar voor later in de kassa lijst voor bij de volgende keer. Ze zijn altijd al goedkoop geweest die veins kabels zo rond de 6/7 euro.

  4. #304

    Standaard

    Ik er voor de grap 3 van 0.9m besteld, eens kijken wat het is. Wil eens wat cable management toe gaan passen en kortere kabels zijn een goed begin
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #305

    Standaard

    ja zag die 0.90 maat maar leek me beetje praktisch te kort gezien de stijfheid van die textiel mantel (niet dat het niet kan als het dicht bij elkaar staat) en het kost verder toch niets
    heb zelf afgelopen 2 jaar de 4.5 en 7.5 meter genomen en tevreden . Ben benieuwd zie ik straks over een week staan wat een k.... kabel is dit weggegooid geld..Je hebt in ieder geval die adapter en de sleutelhanger als dat ook bij die korte versie in het doosje zit.

    https://www.youtube.com/watch?v=KgIAmVDfA2E
    of zoek op veins hdmi
    Laatst aangepast door vista-vision : 27-05-2018 om 15:20

  6. #306

    Standaard

    Ben wel benieuwd of die kabel ook met 4K overweg kan, ik haal dat niet meteen uit de beschrijving?

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Ben benieuwd zie ik straks over een week staan wat een k.... kabel is dit weggegooid geld..Je hebt in ieder geval die adapter en de sleutelhanger als dat ook bij die korte versie in het doosje zit.
    Ach, ze zien er op de plaatjes en video iig heel gelikt uit en anders geef ik ze wel weg hier en daar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd of die kabel ook met 4K overweg kan, ik haal dat niet meteen uit de beschrijving?
    Ze kunnen ook overweg met 4K. Op de website van de fabrikant wordt dat specifiek genoemd.
    Ook op de Franse Amazon staan ze en daar staat wat meer info.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3910111213

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •