Pagina 2 van 57 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1421 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    En wat uppen betreft: je mag officieel uppen na een prijsverlaging, maar we weten allemaal dat door sommigen (ik noem geen naam, maar we weten vast allemaal wie ik bedoel )gebruikt wordt voor soms dagelijkse ups. Ik heb het zelf ook weleens gedaan, maar eigenlijk is het daarvoor niet bestemd.....
    Daar kunnen we uiteraard niets aan doen, dat snap je

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Oh ja; vaak postte ik dat ik een film besteld had en ook als ik hem binnen had. Dit gaf bv een goed beeld van hoe snel/langzaam een webwinkel is. Snap dat als ik hem op het forum koop en 1 dag later post dat hij binnen is dat dit 'dubbel is', maar als amazon in 4 dagen een box bij mij heeft dan mag ik dat toch wel aangeven zodat de medeforummers zien wat voor een topwebwinkel dat is?
    In principe zouden we kunnen posten als de bestelling binnen is en dan er bij zetten wanneer, waar en voor hoeveel besteld, maar een nadeel is als het via een actie besteld is, dat anderen dan misschien niet meer van die actie gebruik kunnen maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je geeft hier eigenlijk zelf aan waar de schoen wringt. Dat binnenkrijgen van de titel heeft te maken met de (web)winkel, waar weer een apart gedeelte voor is op het forum. Juist die spreiding maakt het voor leden mogelijk in aparte topics te vermelden hoe goed of slecht een winkel is. Als dat soort informatie in een DVD/BR gekocht topic vermeldt wordt, is die informatie niet meer nuttig omdat deze simpelweg in het niet valt bij de stroom van aankopen/plaatjes. Juist die specifieke topics zijn bedoeld om alle leden te informeren over wat de huidige trends zijn bij een winkel; gaat verzending snel of langzaam, zijn er problemen met orders etc. etc. Ik neem aan dat dit toch vrij logisch klinkt?
    ok, maar anders is het TKA zo'n droog topic met enkel een plaatje of titel?!?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Daar kunnen we uiteraard niets aan doen, dat snap je
    Dat is toch ook niet de bedoeling?

    Ik vind wel dat er bv een minimum zou moeten/kunnen zijn aan de prijsverlaging. Ik zou 1 cent omlaag kunnen doen en zo 1 euro zakken in 100 dagen

    Net als je bij de veiling moet aangeven hoeveel je moet bijbieden zou je dit omgekeerd ook kunnen doen met prijsdrops.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ok, maar anders is het TKA zo'n droog topic met enkel een plaatje of titel?!?
    In principe wel ja. Zoals peptalk zegt is het uiteraard toegestaan om te vermelden wanneer een bepaalde titel goedkoop ergens te verkrijgen is (bij de aanschaf - niet bij binnenkomst), dat maakt het topic interessant om in de gaten te houden en dat gebeurt nu ook dikwijls. Het blijft leuk om bepaalde trends te zien in het aankoopgedrag van de leden hier, dus dat topic an sich blijft toch wel zijn bestaansrecht houden dan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Dat is toch ook niet de bedoeling?

    Ik vind wel dat er bv een minimum zou moeten/kunnen zijn aan de prijsverlaging. Ik zou 1 cent omlaag kunnen doen en zo 1 euro zakken in 100 dagen

    Net als je bij de veiling moet aangeven hoeveel je moet bijbieden zou je dit omgekeerd ook kunnen doen met prijsdrops.
    Op zich een goed punt: wellicht kunnen we bij zowel de veilingen als de TKA topics een minimum van € 0,50 instellen. Een kanttekening hier aan is dat wij als moderators dan weer een extra taak krijgen om de bedragen van titels in de gaten te houden, wat uiteraard niet te doen is. Zo blijft het lastig een middenweg te vinden in wat wel een regel kan worden en wat niet.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 26-03-2010 om 11:22

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Voor zover bekend ben jij Melvin de ENIGE die zich continu beklaagd over de in jouw ogen onnodige dubbele posts. Jouw goed recht, maar volgens mij denkt het merendeel er anders over
    Ok...fair enough. Maar ik snap het oprecht nog steeds niet. We bestellen allemaal bij webwinkels a la Play, Amazon, cdwow etc etc. Hoelang een bestelling erover doet is niet echt relevant. Uit ervaring weten we allemaal hoe lang dat ongeveer duurt (soms langer, soms korter). Pas als webwinkels steeds later gaan leveren of er ontstaan problemen.....dan meldt je dat in het topic over de bestreffende webwinkel. Dus pas bij problemen, lijkt het me relevant voor andere forumleden. Zoals....pas op....bij Play duurt het tegenwoordig 2 weken ipv 5 dagen...ik noem maar wat.

    Maar om bij elke titel te melden wanneer je hem besteld en wanneer hij binnen is? Zijn er mensen die dan echt pagina's terug gaan bladeren om te zien hoeveel dagen er tussen het bestellen en ontvangen zit? En ook al weet je dat jouw dvd er 5 dagen over heeft gedaan....dan kan de mijne er wel langer of korter over doen. Het zegt toch niets?

    Ach ja....

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Goed dat dit topic geopend wordt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De laatste tijd zie ik echter een tendens: discussies worden afgekapt, opmerkingen die maar iets afwijken van de topictitel worden verwijderd. Zonde! Een forum is een platform voor discussie.
    Dat is iets waar ik mij ook aan irriteer. Laatst had ik het in het topic over welke dvd je gaat kijken (wat normaal gesproken veel wegheeft van het film associatie spel) met YvieYvonne over Dawn of the Dead de remake en het origineel, een film die ze wilde gaan kijken. Geen idee waarom het gesprek ineens door Jordy werd afgekapt als offtopic, maar wanneer je daar dan een opmerking over maakt, dan wordt daar niet op ingegaan maar gewoon direct verwijderd of aangepast.

    Ik kan me hier zo boos over maken, want het voelt echt aan als machtsmisbruik van een crewlid om een gesprek gewoon af te kappen zonder te vertellen waarom het uberhapt off topic is en daar mag je ook niet naar vragen. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik in die thread alleen maar een titel post. Ik wil natuurlijk niet te veel off topic gaan.

    Zo, dat moest me even van het hart .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #34

    Standaard

    Persoonlijk zie ik ook absoluut het nut niet van het dubbelposten van bestellingen, bijzonderheden rondom leveringen kun je inderdaad kwijt in de topics van de (web)winkels.

    Valt me inderdaad wel op dat er de laatste tijd wel streng wordt opgetreden. Coen gaf het laatst al een goed voorbeeld: je post een recensie van een gekeken film en een paar uur later nog een nieuwe, vervolgens worden die dan weer samengevoegd door een mod. Niet dat ik me daar nou gruwelijk aan stoor, maar dan ga je wel erg ver en maak je het jezelf ook niet makkelijk als mod, dan is het nogal een tijdrovende klus.

    Als je dan toch wil ingrijpen dan graag bij onleesbare berichten. Berichten geheel in hoofdletters, totaal zonder hoofdletters en leestekens of msn-taal.

  10. #35
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst goed initiatief dit

    En je merkt gelijk dat mensen behoefte hebben om te reageren.
    En zoals altijd zie je dat je nooit iedereen tevreden kan houden.

    Ook ik vind soms wel eens dat er te kort door de bocht wordt gegaan door beide kanten
    (Als we men toch in hokjes gaan plaatsen )
    Maar zou het andersom zijn had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan.
    Verplaats je eens in de andere kant.
    Waar zou voor jou dan de grens liggen.
    Je zult merken dat het weinig eenzijdigheid zal zijn.
    We zijn net mensen hé, met al onze gebreken en trots.

    Persoonlijk heb ik nooit geen problemen gehad met de crew.
    Misschien ligt het ook een beetje aan jezelf dan.
    Respect is gewoon het sleutelwoord

    En of het nu handiger is om alle info van een bepaalde titel in één topic te plaatsen of uit te splitsen laat ik in het midden.
    En overbelade topic is niet prettig lezen.
    Maar meerdere topic van één film of release is wat mij betreft net zo onhandig.
    Soms zie je door de bomen ook het bos niet meer.

    Wel heb ik zoiets van als ik het saai vindt om een topic te lezen met bijv.alleen de gekochte titels of zo, moet ik daar maar weg blijven.
    Daarom zal je mij nooit zien in topic's als de pricewatch en zo.
    Hoe saai kan het zijn

    Aan de andere kant post ik daar soms toch als ik op één of andere manier getriggert wordt.
    Ondanks dat het soms dan 'of topic' is blijft het moeilijk daar niet op in te springen.
    Laten we eerlijk zijn dat zijn vaak wel de intressante discussies.
    Soms niet altijd spot on ontopic, maar daar draait het vaak wel om.
    De discussies.

    En dan werkt de discussie voortzetten in een ander topic niet echt...
    Dan is die discussie dus gesloten, en dat is dan vaak ook weer jammer...

    Mischien dat we daar wat nuance in kunnen aanbrengen.
    Há, maar wat is wijsheid
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 26-03-2010 om 13:22
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #36

    Standaard

    Duidelijk is als ik zo lees dat de meningen sterk verdeeld zijn over het dubbel posten in het aankoop topic. Ook de gehele crew is van mening (tenminste, daar ga ik nu vanuit ) dat dat dubbelposten totaal niets toevoegt.

    Uiteraard moeten vragen naar prijs, winkel, verpakking etc best kunnen, maar draaf daar niet in door denk ik dan. Verder kunnen wij zeker wat met de suggesties die hier worden aangedragen en ik zal er dan ook zeker wat mee gaan doen. En ik ga er vanuit dat ook de andere mods wat losser zullen worden. Het moet namelijk voor alle partijen prettig blijven.

    Fijn dat er in ieder geval ook nog positieve reacties tussen zitten
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht

    Valt me inderdaad wel op dat er de laatste tijd wel streng wordt opgetreden. Coen gaf het laatst al een goed voorbeeld: je post een recensie van een gekeken film en een paar uur later nog een nieuwe, vervolgens worden die dan weer samengevoegd door een mod. Niet dat ik me daar nou gruwelijk aan stoor, maar dan ga je wel erg ver en maak je het jezelf ook niet makkelijk als mod, dan is het nogal een tijdrovende klus.

    Als je dan toch wil ingrijpen dan graag bij onleesbare berichten. Berichten geheel in hoofdletters, totaal zonder hoofdletters en leestekens of msn-taal.
    Precies, als ik ze vlak achter elkaar tik dan edit ik mijn eerste post tegenwoordig, maar uren later dan post ik een nieuwe, tenzij er in de tussentijd geen nieuw bericht is geplaatst.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Duidelijk is als ik zo lees dat de meningen sterk verdeeld zijn over het dubbel posten in het aankoop topic. Ook de gehele crew is van mening (tenminste, daar ga ik nu vanuit ) dat dat dubbelposten totaal niets toevoegt.

    Uiteraard moeten vragen naar prijs, winkel, verpakking etc best kunnen, maar draaf daar niet in door denk ik dan. Verder kunnen wij zeker wat met de suggesties die hier worden aangedragen en ik zal er dan ook zeker wat mee gaan doen. En ik ga er vanuit dat ook de andere mods wat losser zullen worden. Het moet namelijk voor alle partijen prettig blijven.

    Fijn dat er in ieder geval ook nog positieve reacties tussen zitten
    feit is dat we op hoofdlijnen natuurlijk tevreden zijn met deze site, anders waren 'we' weg geweest natuurlijk
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Klein vraagje waar ik het niet nodig voor vindt om een compleet topic voor te openen. Ik heb gisteren via de forumfunctie contact opgenomen met dvd.nl. Hoe lang duurt het ongeveer voor ik een reactie kan verwachten?


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Precies, als ik ze vlak achter elkaar tik dan edit ik mijn eerste post tegenwoordig, maar uren later dan post ik een nieuwe, tenzij er in de tussentijd geen nieuw bericht is geplaatst.
    Dat is ook min of meer de afspraak die is gemaakt: één of twee postmomenten per dag vinden wij voldoende. Het is dus prima als je bijvoorbeeld 's middags een post met 3 recensies van films plaatst en 's avonds nogmaals een recensie plaatst. Er moet echter wel een schappelijke 'filmkijk' tijd tussen zitten en niet om het half uur een recensie plaatsen in een aparte post, daar zien we het nut niet van in. Maar zoals gezegd, dit gaat de laatste tijd prima naar mijn mening.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 26-03-2010 om 14:30

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Klein vraagje waar ik het niet nodig voor vindt om een compleet topic voor te openen. Ik heb gisteren via de forumfunctie contact opgenomen met dvd.nl. Hoe lang duurt het ongeveer voor ik een reactie kan verwachten?
    Ik heb in ieder geval geen bericht van je ontvangen Timothy, wellicht kun je me het nogmaals PMen?

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Op zich een goed punt: wellicht kunnen we bij zowel de veilingen als de TKA topics een minimum van € 0,50 instellen. Een kanttekening hier aan is dat wij als moderators dan weer een extra taak krijgen om de bedragen van titels in de gaten te houden, wat uiteraard niet te doen is. Zo blijft het lastig een middenweg te vinden in wat wel een regel kan worden en wat niet.
    Effectiever nog is geen bedraglimitiet maar een tijdslimiet. Bijvoorbeeld maximaal om de dag een prijswijziging. Dit is ook makkelijk te controleren, als de startpost namelijk niet is gewijzigd, dan kan er dus ook geen prijswijziging hebben plaatsgevonden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb in ieder geval geen bericht van je ontvangen Timothy, wellicht kun je me het nogmaals PMen?
    Ik had het gedaan met de optie Neem contact met ons op die onderin het forum staat. Misschien komt het dan bij iemand anders terecht?

    Ik zal je in ieder geval binnenkort even PM-en, bedankt alvast.


  19. #44

    Standaard

    Een korte mening van mijn kant. Ik vind het belachelijk dat posts die niet overeen komen met de mening van de moderators zomaar verwijderd worden. Ik heb dat al vaker gezegd, maar ik vind het erg ruiken naar censuur...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zijn er mensen die dan echt pagina's terug gaan bladeren om te zien hoeveel dagen er tussen het bestellen en ontvangen zit? .
    Ja de moderators, blijkbaar. Want dubbele posts worden verwijderd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht

    Ook moest ik men foto verwijderen omdat ik er niet duidelijk genoeg opstond. Kom zeg... Het is een foto! Ik stond er wel degelijk goed op, maar dit van het zijaanzicht. Het is al zover gekomen dat je hier ZELF geen foto meer mag kiezen.
    Dat is sowieso de meest belachelijke regel die dit forum rijk is. Je mag alleen een avatar als het foto van je zelf is? waar de hell gaat `t over??
    Laatst aangepast door TheGodfather : 26-03-2010 om 20:53
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Precies, als ik ze vlak achter elkaar tik dan edit ik mijn eerste post tegenwoordig, maar uren later dan post ik een nieuwe, tenzij er in de tussentijd geen nieuw bericht is geplaatst.

    Maar dan wel 2 posts in een minuut achter elkaar hier plaatsen LOL

    Hij is leuk.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Effectiever nog is geen bedraglimitiet maar een tijdslimiet. Bijvoorbeeld maximaal om de dag een prijswijziging. Dit is ook makkelijk te controleren, als de startpost namelijk niet is gewijzigd, dan kan er dus ook geen prijswijziging hebben plaatsgevonden.
    Er geldt nu ook dat er één wijziging per dag mag worden gemaakt, dus in principe is dat al zo toch?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Een korte mening van mijn kant. Ik vind het belachelijk dat posts die niet overeen komen met de mening van de moderators zomaar verwijderd worden. Ik heb dat al vaker gezegd, maar ik vind het erg ruiken naar censuur...

    Ja de moderators, blijkbaar. Want dubbele posts worden verwijderd

    Dat is sowieso de meest belachelijke regel die dit forum rijk is. Je mag alleen een avatar als het foto van je zelf is? waar de hell gaat `t over??
    Kun je voorbeelden geven over het verwijderen van berichten die niet overeen komen met de mening van de mods? Als je met mening de mening over de inhoud (dus niet het topic) van het bericht bedoelt is dat kwalijk....
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Er geldt nu ook dat er één wijziging per dag mag worden gemaakt, dus in principe is dat al zo toch?
    Ja, maar het probleem was dat er dan dagelijks kleine prijswijzigingen worden gedaan in bepaalde gevallen. De oplossing is de frequentie van prijswijzingen verlagen naar om de dag of eens per 3 dagen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Kun je voorbeelden geven over het verwijderen van berichten die niet overeen komen met de mening van de mods? Als je met mening de mening over de inhoud (dus niet het topic) van het bericht bedoelt is dat kwalijk....
    Hoe bedoel je?
    Voorbeelden zat. Het kwam in de afgelopen periode, en nog steeds, voor dat wanneer ik berichten schrijf die (over bijvoorbeeld off topic gaan in een bepaald topic terwijl het geen off topic is) gewoon worden verwijderd. Ik vind dat niet kunnen. Ook al ben ik het niet eens met de mods dan nog moet ik dat kunnen zeggen zonder dat het verwijderd wordt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hoe bedoel je?
    Voorbeelden zat. Het kwam in de afgelopen periode, en nog steeds, voor dat wanneer ik berichten schrijf die (over bijvoorbeeld off topic gaan in een bepaald topic terwijl het geen off topic is) gewoon worden verwijderd. Ik vind dat niet kunnen. Ook al ben ik het niet eens met de mods dan nog moet ik dat kunnen zeggen zonder dat het verwijderd wordt.
    Nu begrijp ik wat je bedoelt. Is idd niet goed dat dat soort opmerkingen gewoon worden verwijderd. We zijn druk onderling aan het discussieren over hoe we het nu het beste kunnen doen. Komt goed
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 2 van 57 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •