Pagina 98 van 100 EersteEerste ... 4888949596979899100 LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 2482 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Individueel vind ik ze erg saai, maar als set ziet het er heel netjes uit!

    Baal nog steeds dat ik destijds niet de conplete box besteld heb

  2. #2427

    Standaard nieuwe steelbook aanwinsten: Black Panther 3D+2D zavvi +Spiderman Homecoming 3D+2D france

    mijn nieuwe aanwinsten

    Black Panther 3D+2D zavvi steelbook
    Spiderman Homecoming 3D+2D France steelbook








  3. #2428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Individueel vind ik ze erg saai, maar als set ziet het er heel netjes uit!

    Baal nog steeds dat ik destijds niet de conplete box besteld heb
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #2429

    Standaard nieuwe titels: Infinity War + Solo steelbook

    Mijn nieuwe steelbook aanwinsten.

    Avengers Infinity War 3D+2D zavvi steelbook











    Solo A Star Wars story 3D+2D zavvi steelbook









    Ik blijf voor 3D steelbooks gaan, vooral nu ik sinds kort een LGE5566V nog heb kunnen kopen , WOW wat is 3D schitterend op een LG tv !!


    en mijn gehele Star Wars collectie steelbooks tot nu toe

    Laatst aangepast door Xenomorph : 01-10-2018 om 19:05

  5. #2430

    Standaard nieuwe steelbook aanwinst :Iron Man 2 lenticular zavvi steelbook

    Mijn nieuwe steelbook:

    Iron Man 2 lenticular zavvi steelbook










    en mijn gehele Marvel lenticular collectie tot nu toe


  6. #2431

    Standaard

    Fijn voor je, maar jammer dat je foto's zo beroerd zijn. Kun je niet met een echte fotocamera wat foto's maken ipv met de inferieure camera van je mobiel?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #2432

    Standaard

    2 Nieuwe Marvel aanwinsten:

    Avengers Infinity war (Zavvi)
    En ik heb dat foeilelijke Guardians of the Galaxy 2 steelbook van Zavvi vervangen door deze van Blufans.

    20181018_211156.jpg20181018_211217.jpg

  8. #2433

    Standaard nieuwe steelbook aanwinst Batman Begins Japan steelbook

    mijn nieuwe steelbook aanwinst

    Batman Begins Japan steelbook





    de disc heb ik vervangen met de 4K blu ray



    en mijn Batman Begins en The dark Knight Rises Korea




    en als alles goed gaat met een ruildeal dan heb ik over 2 weken de gehele Batman trilogie in steelbook

  9. #2434

    Standaard

    Ik ga stoppen met steelbooks kopen. Over naar 4K. Heb al een verkooptopic staan op het forum... Wordt binnenkort aangevuld met meer

  10. #2435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Ik ga stoppen met steelbooks kopen. Over naar 4K...
    Je hebt ook 4K steelbooks Daniel

  11. #2436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je hebt ook 4K steelbooks Daniel
    Te duur

  12. #2437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Te duur
    Vaak wel, al heeft Zavvi.nl soms wel niet al te dure 4K steelbooks

  13. #2438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vaak wel, al heeft Zavvi.nl soms wel niet al te dure 4K steelbooks
    Die nieuw Thor en Guardians 4K steelbooks voor 38 per stuk terug ik ze samen voor 33 kan krijgen op dezelfde site maar dan zonder steelbook.

    Hmmmm... 76 euro of 33 euro... Niet echt een lastige keuze

  14. #2439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Die nieuw Thor en Guardians 4K steelbooks voor 38 per stuk terug ik ze samen voor 33 kan krijgen op dezelfde site maar dan zonder steelbook.

    Hmmmm... 76 euro of 33 euro... Niet echt een lastige keuze
    De allernieuwste titels misschien wel, maar de iets oudere heb je vaak wel voor een leuke prijs.

    Wat vind je bijvoorbeeld hier dan van?: https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-com.../11666339.html

    Niet duur toch?

  15. #2440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De allernieuwste titels misschien wel, maar de iets oudere heb je vaak wel voor een leuke prijs.

    Wat vind je bijvoorbeeld hier dan van?: https://www.zavvi.nl/blu-ray/the-com.../11666339.html

    Niet duur toch?
    Klopt, maar buiten het feitnom dat ik het maar een "okay" film vond merk ikntoch dat steelbooks vaak duur blijven terwijl de keepcases snel goedkoper worden en in een aktie zitten. En met uitzondering van een aantal speciale titels hoef ik films ook niet meteen te kopen als ze uitkomen. Een maand of 3 wacht en je bepaart enorm veel geld

  16. #2441

  17. #2442

    Standaard Nieuwe steelbook aanwinsten:Thor Ragnarok lenticular + Gardiuans of the galaxy Lenticular steelbook

    mijn nieuwe lenticular steelbooks

    Thor ragnarok 3D+2D zavvi exclusive lenticular steelbook
    Guardians of the Galaxy Vol 2 3D+2D zavvi exclusive lenticular steelbook



    front and back v/d steelbooks


    inside art work


    en mijn lenticular zavvi collectie tot nu toe


  18. #2443

    Standaard Antman and the Wasp 3D+2D zavvi steelbook

    Antman and The Wasp 3D+2D zavvi steelbook vandaag ontvangen








  19. #2444

    Standaard The Dark Knight Japan steelbook

    Via een ruil deal op de duitse blu ray forum, My precious :

    The Dark Knight Japan white edition steelbook










    en mijn Batman steelbooks te zamen;
    Batman begins Japan/The Dark Knight Japan /The Dark Knight Rises Korea



    en natuurlijk vervang ik in al deze steelbooks de normale blu rays met 4K blu rays zodat ik deze films ook in de ultieme beeld - en geluidsversie kan zien en horen

  20. #2445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ... en natuurlijk vervang ik in al deze steelbooks de normale blu rays met 4K blu rays zodat ik deze films ook in de ultieme beeld - en geluidsversie kan zien en horen
    Ik zou de 4K Blu-ray er in een plastic hoesje gewoon bijstoppen. Anders kun je die kartonnetjes ook net zo goed weggooien, want dan klopt die informatie niet meer met de inhoud. Bovendien: lang niet altijd is de UHD-versie beter dan de gewone Blu-ray. Soms zit men zo met de kleuren te rommelen op de UHD-versie, dat de gewone Blu-ray er veel natuurlijker uit ziet. En het scherpteverschil is voor veel mensen nauwelijks tot niet waarneembaar, zeker niet bij (snel) bewegende beelden. Maar: dure hobby heb jij wel, zeg!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #2446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zou de 4K Blu-ray er in een plastic hoesje gewoon bijstoppen. Anders kun je die kartonnetjes ook net zo goed weggooien, want dan klopt die informatie niet meer met de inhoud. Bovendien: lang niet altijd is de UHD-versie beter dan de gewone Blu-ray. Soms zit men zo met de kleuren te rommelen op de UHD-versie, dat de gewone Blu-ray er veel natuurlijker uit ziet. En het scherpteverschil is voor veel mensen nauwelijks tot niet waarneembaar, zeker niet bij (snel) bewegende beelden. Maar: dure hobby heb jij wel, zeg!

    Ik vervang lang niet al mijn normale blu rays voor 4K blu ray. Ik probeer zoveel mogelijk info te vinden over welke 4K versies echt de moeite waard zijn. Qua beeld moet het een verbetering zijn en ook qua soundtrack.

    Sinds enkele maanden heb ik een LG Oled 4K toestel en dolby atmos installatie en dan wil ik de films die heb ik vaker kijk en die ik op blu ray heb in een zo goed mogelijke versie hebben.

    wat mijn hobby betreft: ja ik koop wat vaker steelbooks en soms ook wat duurdere versies maar als ik hier op het forum lees dat sommige leden bijna elke titel die op blu ray uitkomt , deze ook kopen. Dan heb je forum leden die elke nieuwe filmboek versie /art of en /of making of kopen.
    Er zijn forum leden die een enorme dvd collectie hadden en toen blu ray begon , zijn ze alle titels weer opnieuw op blu ray gaan kopen
    Als ik naar sommige forum leden kijk wat hun aan tv en audio apparatuur hebben, daar ben ik maar een broekie tegen met mijn tv en audio apparatuur.

    Ik denk dat ik het met mijn steelbook verzamelen nog niet zo gek maak.

    (En een ieder mag natuurlijk doen wat ie zelf wil, dit is geen verwijt aan andere forumleden.)

  22. #2447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Ik vervang lang niet al mijn normale blu rays voor 4K blu ray. Ik probeer zoveel mogelijk info te vinden over welke 4K versies echt de moeite waard zijn. Qua beeld moet het een verbetering zijn en ook qua soundtrack.

    Sinds enkele maanden heb ik een LG Oled 4K toestel en dolby atmos installatie en dan wil ik de films die heb ik vaker kijk en die ik op blu ray heb in een zo goed mogelijke versie hebben.

    wat mijn hobby betreft: ja ik koop wat vaker steelbooks en soms ook wat duurdere versies maar als ik hier op het forum lees dat sommige leden bijna elke titel die op blu ray uitkomt , deze ook kopen. Dan heb je forum leden die elke nieuwe filmboek versie /art of en /of making of kopen.
    Er zijn forum leden die een enorme dvd collectie hadden en toen blu ray begon , zijn ze alle titels weer opnieuw op blu ray gaan kopen
    Als ik naar sommige forum leden kijk wat hun aan tv en audio apparatuur hebben, daar ben ik maar een broekie tegen met mijn tv en audio apparatuur.

    Ik denk dat ik het met mijn steelbook verzamelen nog niet zo gek maak.

    (En een ieder mag natuurlijk doen wat ie zelf wil, dit is geen verwijt aan andere forumleden.)
    Niet vergeten dat Dolby atmos niet over ARC word doorgegeven he

  23. #2448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Niet vergeten dat Dolby atmos niet over ARC word doorgegeven he
    ik ben absoluut geen techneut, mijn TV= LG oled 55E6V,+ focal sib evo dolby atmos 5.1.2 installatie + denon avr x2500h + sony UBP X800 blu ray speler

    waarom zou ik dan geen dolby atmos geluid krijgen van mijn blu rays die 4K sound hebben??

  24. #2449

    Standaard

    De display van je receiver zou dat moeten aangeven, lijkt me. Bovendien: waarvoor heb je ARC nodig als je Blu-rays met Dolby Atmos afspeelt?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #2450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De display van je receiver zou dat moeten aangeven, lijkt me. Bovendien: waarvoor heb je ARC nodig als je Blu-rays met Dolby Atmos afspeelt?
    Hangt er vanaf hoe het allemaal is aangesloten hé. Ik zou er niet van verschieten dat er mensen zijn die hun Blu-ray speler rechtsreeks aansluiten op de tv en dan hdmi van TV naar versterker en rekenen op arc. Maar ik zie dat Xenomorph de x800 heeft dus ik geloof dat hij dan met aparte hdmi kabel van de audio hdmi poort naar de receiver ga.

Pagina 98 van 100 EersteEerste ... 4888949596979899100 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •