Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 713141516171819 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 460 worden weergegeven.

Discussie: DVD Profiler 3.6.x

  1. #401

    Standaard

    Inmiddels zonder problemen naar 4.0 maar DP is bij mij nog steeds prima. Ik gebruik het hoofdzakelijk om een lijst te hebben als ik ergens ben zodat ik niet dubbel koop. En daar voldoet het prima voor. UHD heb ik toch niet. En wellicht komt daar nog een sjabloon voor. Voor Bluray was er ook eerst niets maar kwam ineens een mogelijkheid om een andere layout-lijst te krijgen waar precies op staat als iets BR is.

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Dat er traag gereageerd wordt op ontwikkelingen in de markt ben ik helemaal met je eens. Dat komt denk ik omdat het een eenmanszaak is. De vaste gebruikers zouden denk ik ook graag sneller updates willen zien, ik in ieder geval wel. Ken zal zijn verdienmodel moeten aanpassen als hij personeel in dienst wil nemen, en dat lijkt voorlopig niet te gaan gebeuren. Het is tot nu toe nog steeds 1 keer betalen voor een levenslange licentie inclusief alle toekomstige updates.

    Atmos is zeker geen hype. Het voegt wel degelijk iets toe en is ook een blijvertje. Ik met mijn iets betere apparatuur geniet er dan ook volop van. Dat er onderscheid is tussen de verschillende dragers is iets wat zeker nog verbeterd kan worden qua vastlegging in het programma. Op het forum is daar ook al aandacht voor gevraagd. Maar dat het kunnen vermelden dat er een atmos spoor aanwezig is helemaal niets bijdraagt omdat je niet meer details kunt vermelden is een wat vreemde gevolgtrekking. Maar goed, je zegt ook "in mijn ogen". In mijn ogen draagt het iets wezenlijks bij. Scheelt me het werken met tags op dat punt.

    Dat Ken er niks van ken is natuurlijk TOTALE ONZIN. Van de diverse programma's die ik door de jaren heen geprobeerd heb, bevalt DVDProfiler me nog steeds het beste, ondanks de punten die verbeterd kunnen worden. Dat het jou misschien niet bevalt is prima, maar dat zegt niets over de deskundigheid van de programmeur.
    Je bent vol vuur over DVDProfiler, deels terecht, het is geen onaardig programma om je verzameling mee in kaart te brengen, maar een zwak punt blijven de bijdragers. De geboden info over de schijfjes is dan ook vaak onvolledig en onbetrouwbaar, je kan de aangeboden info zeker niet gebruiken om er op bepaalde gebieden een schijfje wel of niet om te kopen. Voor de onervaren gebruiker is het vaak niet een echt gemakkelijk programma, het programma kent uitgebreide mogelijkheden, doch veel gebruikers weten het niet, of hebben het niet nodig.

    ATMOS voegt wat toe, ja hoogte kanalen, en de info daarvoor staat op de schijfjes die 1 of meer ATMOS tracks hebben, dit in tegenstelling tot vroegere pogingen om mensen aan extra speakers te helpen met Wide en High, iets dat het ook voor huiskamer gebruik niet echt van de grond is gekomen, misschien ook wel omdat de info voor Wide en High niet op de schijfjes stond en daarmee dan ook niet echt werd ondersteund. Hier op het forum zijn veel meer liefhebbers voor ATMOS dan op andere plekken, de gemiddelde Nederlander weet niet eens wat het is en wat het inhoud, laat staan dat ze het thuis hebben staan en al helemaal niet de kans krijgen van Mien om nog even 2 of 4 extra speakers aan het plafond te schroeven. Net als 3D zal ATMOS wel iets voor de echte liefhebbers blijven, net als 7.1 geluid en zelfs dat kom je niet bij veel mensen tegen.

    Ken is een vlerk, laat de Beta testers gewoon in hun sop gaarkoken en vraagt ook niet naar bepaalde wensen, reageert weinig tot niet. Dat het programma niet duur is en dat je het kunt blijven updaten nadat je het eenmaal hebt aangeschaft mag daarna geen reden zijn om de gebruikers dan maar lang in het ongewisse te laten en ook dat heeft hij de laatste keer weer gedaan.

    Het was bij ATMOS, om te beginnen, voldoende geweest om in DVDProfiler in het vakje waar je het aantal kanalen kunt selecteren, ook het tekentje voor 3D geluid kunt toewijzen bij Dolby Plus of Dolby TrueHD, dat had stukken beter geweest dan de keuze uit ATMOS, DTS X en AURO 3D met alleen dat 3D tekentje in het aantal kanalen vakje, iets dat automatisch word toegewezen als je voor 1 van de genoemde mogelijkheden kiest....... nu weet je in principe nog minder, je bent en het aantal kanalen kwijt en je weet niet wat de drager is van de 3 genoemde 3D concurrenten en daar heeft Ken, ken het niet, ons zo lang op laten wachten....... OH ja.... en een vakje waar je 4K schijfje in aan kunt kruizen, nou geweldig.

    Dat Ken er niks van ken is natuurlijk TOTALE ONZIN
    Het is maar hoe je het wilt lezen en wilt begrijpen zonder dat het er heel duidelijk bijstaat hoe je het zou kunnen begrijpen, in dit geval.... Ken ken er niets van, omgang met zijn gebruikers en het implementeren van de wensen van de gebruikers en dan heb ik het nog niet eens over de supergebruikers die niets anders doen dan dag in dag uit met DVDProfiler werken. De deskundigheid van de programmeurs in het algemeen laat zich aflezen aan de gigantische lijsten met bugs die ze hebben opgelost, bij versie en bij versie en bij versie en bij versie....... dezelfde bugs die ze er zelf in hebben gezet.

    Overigens staat en valt DVDProfiler bij de gebruikers en wat ik er de laatste tijd van zie aan profieltjes die online staan...... om te huilen, incompleet en vol fouten. Steeds minder serieuze bijdragers en dat gaat ten kostte van de naam die DVDProfiler had, ben er dan momenteel ook niet van onder de indruk.

    Ik met mijn iets betere apparatuur geniet er dan ook volop van.
    De nog iets betere apparatuur laat een duidelijk verschil horen tussen Dolby Plus en Dolby TrueHD en dat zou je dan ook graag vermeld zien als het gaat om ATMOS tracks, liever een Dolby TrueHD track dan een Dolby Plus track met ATMOS en dat zullen de mensen zonder de extra plafondspeakers zeker beamen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Inmiddels zonder problemen naar 4.0 maar DP is bij mij nog steeds prima. Ik gebruik het hoofdzakelijk om een lijst te hebben als ik ergens ben zodat ik niet dubbel koop. En daar voldoet het prima voor. UHD heb ik toch niet. En wellicht komt daar nog een sjabloon voor. Voor Bluray was er ook eerst niets maar kwam ineens een mogelijkheid om een andere layout-lijst te krijgen waar precies op staat als iets BR is.
    Heb al wat versies meegemaakt, ja altijd zonder problemen de overstap kunnen doen, dat is dan wel weer waar

    BTW, wees zuinig op je backup van 3.9.5 als je eventueel nog terug wil van 4.0 naar 3.9.5, de backup van 4.0 is
    niet geschikt om mee terug te gaan.

    4K schijfjes zijn geen probleem in het programma, die kun je ondertussen dan ook verwerken.

    Gebruik DVDP ook om online even te kijken of ik iets al heb, je kan de lijst makkelijk even op Alfabetische volgorde
    zetten en dat zoekt wel makkelijk. Helaas steeds minder nodig, je komt bijna geen winkels meer tegen waar je
    lekker in de bakken tussen de doosjes kunt zoeken naar iets van je gading.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Helaas steeds minder nodig, je komt bijna geen winkels meer tegen waar je
    lekker in de bakken tussen de doosjes kunt zoeken naar iets van je gading.
    Ik ben het eens met je verhaal hierover in de andere topic.Je hebt inderdaad in Nederland weinig meer over.

  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je bent vol vuur over DVDProfiler, deels terecht, het is geen onaardig programma om je verzameling mee in kaart te brengen, maar een zwak punt blijven de bijdragers. De geboden info over de schijfjes is dan ook vaak onvolledig en onbetrouwbaar, je kan de aangeboden info zeker niet gebruiken om er op bepaalde gebieden een schijfje wel of niet om te kopen. Voor de onervaren gebruiker is het vaak niet een echt gemakkelijk programma, het programma kent uitgebreide mogelijkheden, doch veel gebruikers weten het niet, of hebben het niet nodig.

    ATMOS voegt wat toe, ja hoogte kanalen, en de info daarvoor staat op de schijfjes die 1 of meer ATMOS tracks hebben, dit in tegenstelling tot vroegere pogingen om mensen aan extra speakers te helpen met Wide en High, iets dat het ook voor huiskamer gebruik niet echt van de grond is gekomen, misschien ook wel omdat de info voor Wide en High niet op de schijfjes stond en daarmee dan ook niet echt werd ondersteund. Hier op het forum zijn veel meer liefhebbers voor ATMOS dan op andere plekken, de gemiddelde Nederlander weet niet eens wat het is en wat het inhoud, laat staan dat ze het thuis hebben staan en al helemaal niet de kans krijgen van Mien om nog even 2 of 4 extra speakers aan het plafond te schroeven. Net als 3D zal ATMOS wel iets voor de echte liefhebbers blijven, net als 7.1 geluid en zelfs dat kom je niet bij veel mensen tegen.

    Ken is een vlerk, laat de Beta testers gewoon in hun sop gaarkoken en vraagt ook niet naar bepaalde wensen, reageert weinig tot niet. Dat het programma niet duur is en dat je het kunt blijven updaten nadat je het eenmaal hebt aangeschaft mag daarna geen reden zijn om de gebruikers dan maar lang in het ongewisse te laten en ook dat heeft hij de laatste keer weer gedaan.

    Het was bij ATMOS, om te beginnen, voldoende geweest om in DVDProfiler in het vakje waar je het aantal kanalen kunt selecteren, ook het tekentje voor 3D geluid kunt toewijzen bij Dolby Plus of Dolby TrueHD, dat had stukken beter geweest dan de keuze uit ATMOS, DTS X en AURO 3D met alleen dat 3D tekentje in het aantal kanalen vakje, iets dat automatisch word toegewezen als je voor 1 van de genoemde mogelijkheden kiest....... nu weet je in principe nog minder, je bent en het aantal kanalen kwijt en je weet niet wat de drager is van de 3 genoemde 3D concurrenten en daar heeft Ken, ken het niet, ons zo lang op laten wachten....... OH ja.... en een vakje waar je 4K schijfje in aan kunt kruizen, nou geweldig.



    Het is maar hoe je het wilt lezen en wilt begrijpen zonder dat het er heel duidelijk bijstaat hoe je het zou kunnen begrijpen, in dit geval.... Ken ken er niets van, omgang met zijn gebruikers en het implementeren van de wensen van de gebruikers en dan heb ik het nog niet eens over de supergebruikers die niets anders doen dan dag in dag uit met DVDProfiler werken. De deskundigheid van de programmeurs in het algemeen laat zich aflezen aan de gigantische lijsten met bugs die ze hebben opgelost, bij versie en bij versie en bij versie en bij versie....... dezelfde bugs die ze er zelf in hebben gezet.

    Overigens staat en valt DVDProfiler bij de gebruikers en wat ik er de laatste tijd van zie aan profieltjes die online staan...... om te huilen, incompleet en vol fouten. Steeds minder serieuze bijdragers en dat gaat ten kostte van de naam die DVDProfiler had, ben er dan momenteel ook niet van onder de indruk.



    De nog iets betere apparatuur laat een duidelijk verschil horen tussen Dolby Plus en Dolby TrueHD en dat zou je dan ook graag vermeld zien als het gaat om ATMOS tracks, liever een Dolby TrueHD track dan een Dolby Plus track met ATMOS en dat zullen de mensen zonder de extra plafondspeakers zeker beamen.
    Ik ben niet vol vuur over DVDProfiler, ik zeg simpelweg dat ik nog geen betere tegengekomen ben. Zodra dat wel het geval is stap ik over. Ik hou ook geen pleidooi voor anderen om maar vooral DVDProfiler te gaan gebruiken. Kijk wat je graag in een programma aan functies wil zien, kijk wat er op de markt is en maak je keuze. Voor mij op dit moment DVDProflier, voor een ander My Movies of iets anders...

    DVDProfiler is een programma waarmee de inhoud van schijven/specifieke uitgaven wordt vastgelegd. Niet de film of serie zelf wordt beschreven maar de kenmerken van de specifieke uitgave van de film of serie wordt vastgelegd. Het is al per definitie daarom een programma voor mensen die nog fysieke schijven kopen. De liefhebber inderdaad, de verzamelaar. En juist die liefhebber wil (denk ik) wel het Atmos geluid als het ten minste voor hem of haar te verwezenlijken is. Strikt genomen zou het bijschroeven van plafondspeakers daarvoor niet persé nodig moeten zijn, maar persoonlijk ben ik geen voorstander van atmos-enabled speakers tenzij het echt niet anders kan.
    Maar hoe dan ook, de door jou aangehaalde gemiddelde Nederlander die niet weet wat Atmos is, gebruikt DVDProfiler waaschijnlijk ook helemaal niet. Degene die wel weet wat het is, weet het wel te waarderen, in ieder geval voor zover ik het tot op heden heb meegemaakt. Nog nooit een negatieve of zelfs maar lauwe reactie gehoord. Op diverse fora wordt trouwens specifiek en uitgebreid ingegaan op de kwaliteit/beleving van het Atmos-geluid van een bepaalde uitgave. Erg leuk om te lezen en voor mij soms doorslaggevend voor of ik een UHD of een gewone Blu-ray koop. Maar ook daar geldt natuurlijk weer dat je over echte liefhebbers hebt.

    En dan toch weer dat neerbuigende even moeten laten zien... Zonder daarbij overigens een alternatief te noemen die min of meer dezelfde functies heeft en geen of minder "gebreken" kent. Als je dat nou eens zou doen, zou ik die zeker uitproberen. Maar helaas, het blijft gewoon een beetje tegen dingen aanschoppen...

    Elk programma dat alle uitgaven van elke film/serie ter wereld in een database opneemt is uiteraard afhankelijk van derden die de gegevens aanleveren. Dat de gebruikers data aanleveren is niets bijzonders. Dat daar ook onjuiste data bij kan zitten is zonder meer waar. Niet elke bijdrage kan worden beoordeeld omdat de maker van het programma simpelweg niet beschikt over alle schijven. Ik weet niet of jij veel obscure titels koopt, of veel titels meteen na releasedatum, maar als ik een gekochte titel in het programma wil opnemen staat die titel er doorgaans keurig al in hoor. En met de meeste data keurig gevuld. En als die er niet in staat zet ik die er zélf in. Als ik fouten constateer corrigeer ik die ook. Daarom is het ook een user-built database... Zou jij ook kunnen doen voor de door jou gekochte titels die er nog niet in staan of die vol fouten staan. Misschien doe je dat al, dat is dan mooi. Hoeft degene die de titel na jou koopt en hem in wil gaan voeren niet meer te huilen.

    "De nog iets betere apparatuur". Daar moest ik wel om glimlachen. Wat een arrogantie. Ten eerste omdat jij ten tijde van het schrijven van je bericht waarschijnlijk geen flauw idee had van wat ik thuis heb staan en ten tweede omdat je er kennelijk van uit gaat dat ík dat verschil niet kan horen... Ik ga je de precieze typenummers van mijn setup besparen. Maar samengevat: Denon versterker (11 versterkte kanalen), de XTZ Cinema serie luidsprekers (7 plus 4 plafond) en subwoofer, Oppo blu-rayspeler en Sony UHD-speler. Dus zeker niet het topsegment nee. Maar in ieder geval ook lang niet de onderkant van de markt. Dat staat verder opgesteld in een aparte bioscoopkamer waarbij ik geen concessies heb moeten doen voor wat betreft de inrichting van de kamer. De kamer is dan ook met name op het geluid ingericht.

  6. #406

    Standaard

    Op dit moment is Invelos blijkbaar plat. Ik zag de andere topic al maar toevoegen gaat nu alleen handmatig. Mocht het definitief plat gaan, kan je bij een ander programma zoals My Movies je Invelos-lijst overzetten. Ik wil ze niet allemaal handmatig toevoegen. Dat is iets teveel werk.

    Edit: Bij My Movies is volgens http://www.mymovies.dk/how-to/guides...my-movies.aspx een import-mogelijkheid.
    Laatst aangepast door martwout : 03-03-2018 om 15:42

  7. #407

    Standaard

    Ik zat afgelopen week nog even op DVD Profiler om wat recent aangeschafte Blu-rays toe te voegen, maar daar werd ik niet echt vrolijk van. Sommige titels kwamen niet eens in de database voor, bij andere was alleen een van het internet geplukte afbeelding te zien en ontbrak de rest van de gegevens. Ik zeg niet dat het bij andere programma's die op basis van bijdragen van gebruikers opereren, veel beter is, maar de trefferquote bij MyMovies Pro is toch een stuk hoger.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Op dit moment is Invelos blijkbaar plat. Ik zag de andere topic al maar toevoegen gaat nu alleen handmatig. Mocht het definitief plat gaan, kan je bij een ander programma zoals My Movies je Invelos-lijst overzetten. Ik wil ze niet allemaal handmatig toevoegen. Dat is iets teveel werk.

    Edit: Bij My Movies is volgens http://www.mymovies.dk/how-to/guides...my-movies.aspx een import-mogelijkheid.
    Mogelijk heeft men last van de storm die nu over delen USA raast.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #409

    Standaard

    Als de markt voor fysieke dragers steeds kleiner wordt en mensen gaan zich dan ook nog eens versplinteren over verschillende programma's, ja dan holt de kwaliteit van ieder afzonderlijk programma en de bijbehorende database wel achteruit, natuurlijk.

    Valt me op dat bij de laatste boxsets die ik gekocht heb, bijvoorbeeld de Superman Anthology (bluray), de afzonderlijke films helemaal niet staan vermeld in de database. Zo ook voor de Universal Dracula boxset en de Hannibal collection. Was dat altijd al zo?

  10. #410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Als de markt voor fysieke dragers steeds kleiner wordt en mensen gaan zich dan ook nog eens versplinteren over verschillende programma's, ja dan holt de kwaliteit van ieder afzonderlijk programma en de bijbehorende database wel achteruit, natuurlijk.

    Valt me op dat bij de laatste boxsets die ik gekocht heb, bijvoorbeeld de Superman Anthology (bluray), de afzonderlijke films helemaal niet staan vermeld in de database. Zo ook voor de Universal Dracula boxset en de Hannibal collection. Was dat altijd al zo?
    Je geeft het antwoord zelf al. De fysieke markt holt achteruit, dus de kwaliteit van de databases ook want steeds minder mensen houden deze bij. Wat wil je er tegen doen? Bij wet verplichten dat iedereen die DVD's koopt deze moet toevoegen aan DVD Profiler en ook alleen dat programma mag gebruiken?

  11. #411

    Standaard

    Nee, en ik geloof ook niet dat ik dat geïnsinueerd heb

    Maar het zou de database natuurlijk wel ten goede komen

  12. #412

    Standaard

    Weet iemand al of er een goed rapport is waarin een titel die 4K is ook zo wordt aangegeven. Ik heb op dit moment simple listing with BR-tag maar die laat geen 4K teken zien. Zoeken op 4K levert ook niets op. Op dit moment geef ik de 4K-titels maar even 4K erachter mee zodat ik in de lijst kan zien wat ik al aan 4K heb.

  13. #413

    Standaard

    Je kunt toch filteren op 4K?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je kunt toch filteren op 4K?
    Ik print een pdf-lijst bij voor op Dropbox met wat ik heb en wat ik nog niet heb en wel zou willen hebben. Dan is het handig als in die lijst duidelijk is wat ik al qua 4K heb als ik in de winkel sta.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik print een pdf-lijst bij voor op Dropbox met wat ik heb en wat ik nog niet heb en wel zou willen hebben. Dan is het handig als in die lijst duidelijk is wat ik al qua 4K heb als ik in de winkel sta.
    Ah ok.
    In de mobiele app kun je niet filteren op 4K, op de pc wel maar das wat lastig in de winkel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #416

    Standaard

    Ik gebruik een aparte categorie UHD. Daarnaast heb ik nog andere aparte tabbladen zoals Muziek en 3D. Dat vind ik zelf prettiger dan filters. En als ik alles bij elkaar wil zien dan kijk ik bij “All”. Dat zou je kunnen doen als je ook over de mobiele versie beschikt.

  17. #417

    Standaard

    Ik ben dus op zoek naar een goed rapport waarmee ik in 1 mijn lijst bezit kan aanmaken inclusief BR en 4K. Nu heb ik zowel dvd als BR in 1 lijst. En anders ga ik verder met 4K achter een titel zetten.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik ben dus op zoek naar een goed rapport waarmee ik in 1 mijn lijst bezit kan aanmaken inclusief BR en 4K. Nu heb ik zowel dvd als BR in 1 lijst. En anders ga ik verder met 4K achter een titel zetten.
    Wat is een rapport? Snap niet zo goed wat je bedoel

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ah ok.
    In de mobiele app kun je niet filteren op 4K, op de pc wel maar das wat lastig in de winkel
    Tabbladen aanmaken! Super handig

    13881.jpg

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ah ok.
    In de mobiele app kun je niet filteren op 4K, op de pc wel maar das wat lastig in de winkel
    Huh, ik kan in de mobiele app gewoon filteren op 4k, > Browse > Media types > 4k. Maar dan nog als je op de titel zoekt, dan kun je ook zien of de titel 4k is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Huh, ik kan in de mobiele app gewoon filteren op 4k, > Browse > Media types > 4k. Maar dan nog als je op de titel zoekt, dan kun je ook zien of de titel 4k is.
    Heb je een iPhone zeker, ik zie het niet bij de Android app:Screenshot_20181002-173029.jpg

    Maar zoals je ook aangeeft, zoek ik wel gewoon en anders is de tip van Marcel ook wel mooi natuurlijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #422

    Standaard

    Inderdaad iPhone.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat is een rapport? Snap niet zo goed wat je bedoel
    Je kan via opties een rapport van een categorie laten genereren. Ik heb dan b.v. bezit, verlang, UK (dvd's alleen daar uit), Duitsland. Die laat ik printen als pdf en zet ik in de dropbox zodat ik in de winkel kan zien of ik eentje al heb. De app heb ik ook maar via rapporten ben ik sneller klaar (minder dan 15 tellen per soort rapport). Alleen heb ik nu wel een rapportversie waarin dvd en BR zichtbaar is (bij BR zie je dat vermeldt) maar ik zie er nog geen waarin UHD wordt vermeldt voor je 4K-titels. Zodoende zet ik nu handmatig bij die titels 4K achter de naam zodat het naar voren komt.

  24. #424

    Standaard

    Begrijp ik het goed dat Invelos de desktopversie van DVDProfiler niet meer verder ontwikkelt? Deze staat inmiddels al twee jaar (!) op versie 4.00 ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #425

    Standaard

    Ben al jaren geleden overgestapt op de app MyMovies Pro. Nieuwe blurays gewoon even de streepjescode scannen met je telefoon en klaar.

Pagina 17 van 19 EersteEerste ... 713141516171819 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •