Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 97 worden weergegeven.
  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Top, er is ook een versie voor mobieltjes!!
    In principe wel. Kijk maar links helemaal onderin als je op dvd.nl 2013 klikt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Mooie site, alleen het lukt me niet om regels onder elkaar te krijgen, met dus open stukken ertussen. Hoe kan dat?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mooie site, alleen het lukt me niet om regels onder elkaar te krijgen, met dus open stukken ertussen. Hoe kan dat?
    Enter toets werkt niet onder IE10 .

    Wel onder Google Chroom en ook onder IE8 die ik op mijn oude desktop heb staan.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #29

    Standaard

    Moet er nog even aan wennen, geef niet zo om uiterlijke schijn heb liever simpele eenvoud die goed werkt en overzichtelijk is. Enter toets werkt inderdaad niet, kan niet eens mijn privéberichten beantwoorden en van de Traderslijst nieuwe stijl ben ik ook geen bewonderaar. Mmm, pas als alles knap werkt zal ik ook nog even naar het uiterlijk kijken Nu nog even niet wildenthousiast
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Even wennen toch, maar ziet er verder wel netjes uit.

    Kleine opmerking: het woord "Overigen", in de rubrieken onderaan de hoofdpagina, wordt verkeerd gebruikt. Dat moet "Overige" zijn, zonder "n" dus. Woorden als "overigen", "anderen" etc., slaan altijd op personen. Voor andere zaken moet je altijd "overige", "andere" gebruiken...

    http://educatie-en-school.infonu.nl/...n-dat-wat.html

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaarseGiraf Bekijk bericht
    Even wennen toch, maar ziet er verder wel netjes uit.

    Kleine opmerking: het woord "Overigen", in de rubrieken onderaan de hoofdpagina, wordt verkeerd gebruikt. Dat moet "Overige" zijn, zonder "n" dus. Woorden als "overigen", "anderen" etc., slaan altijd op personen. Voor andere zaken moet je altijd "overige", "andere" gebruiken...

    http://educatie-en-school.infonu.nl/...n-dat-wat.html
    Dat vind ik een hele slimme opmerking. Al die maanden is er geheel overheen gekeken!
    Komt op het lijstje!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-05-2013 om 09:34
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

    Standaard

    Mooie site, zoals anderen aangeven, wel even wennen.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Een hele verbetering dit!

    Btw, ik zie nergens meer hoeveel berichten ik heb achtergelaten hier. Komt dat nog?

    En is het niet mogelijk om de minnetjes rood te maken in de traderlijst? Het is nu ietwat onoverzichtelijk.
    Dat is er wel: ga naar je profiel en klik op "Over mij", daar staat een overzicht hoeveel berichten je hier hebt geplaatst.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat vind ik een hele slimme opmerking. Al die maanden is er geheel overheen gekeken!
    Komt op het lijstje!
    Forum Akties: Hoort volgens mij met een c gespeld te worden ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Forum Akties: Hoort volgens mij met een c gespeld te worden ?
    Dat is eigenlijk sowieso al een slechte naam. Maken we er 'opties' van.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #36

    Standaard

    Whooo dat is wennen! Of het een verbetering is, ben ik nog niet uit. Lijkt te veel op de rest zonder eigen karakter ....

  12. #37

    Standaard

    Het forum ligt me wel, maar de beginpagina vind ik persoonlijk niet echt men ding. Het zal wennen worden! Toch tof dat er soms vernieuwd wordt.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #38

    Standaard

    Ziet er goed uit allemaal, wel balen van je tradersstatus Maar goed, overall ben ik positief

  14. #39

    Standaard

    Een flitsend uiterlijk, maar kleine knoppen en klein lettertype (veel "lege" ruimte op de homepage), waardoor het lastiger is op een smartphone of tablet. Voor mij was het andere ontwerp duidelijker; even wennen denk ik. Overigens, op het forum staat het woord "welkom" door de andere tekst heen...

  15. #40

    Standaard

    Ziet er goed uit. Gefeliciteerd.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  16. #41

    Standaard

    Hmm, even wennen. In het forumoverzicht zijn bij mij de Nieuws en DVD recensies nauwelijks te lezen door die zwarte "vlek" die er door loopt. EDIT - Dit was op mijn PC met XP op zolder. Op mijn laptop met Windows 8 geen probleem!
    Laatst aangepast door Onkyo : 11-05-2013 om 16:49

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Enter toets werkt niet onder IE10 .

    Wel onder Google Chroom en ook onder IE8 die ik op mijn oude desktop heb staan.
    Wat is dat voor stom iets dan, het moet gewoon overal werken. Hoop dat er een oplossing komt. Inmiddels heb ik chrome gedownload, maar eigenlijk vind ik het belachelijk dat het zo moet.

  18. #43

    Standaard

    De openingspagina is niet mis. Wat het forum betreft, dat is z'n eigenheid volledig verloren en is nu inwisselbaar met zowat alle andere fora die je her en der vinden kan. Maar zolang het deftig werkt, is dat voor mij niet echt een punt.

  19. #44

    Standaard

    Netjes hoor!!

  20. #45

    Standaard

    Wauw! Wat een radicale aanpak, maar wat is de eerste indruk alvast geweldig!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Thumbs up We are live

    We zijn toch wel verrast met jullie positieve reacties. Het heeft allemaal even geduurd, maar we zijn blij dat de nieuwe site zonder al teveel problemen online is gegaan. Uiteraard zullen er wellicht nog wat dingen niet helemaal correct zijn, maar we hebben iig afscheid genomen van de 'oude' look en hopen dat jullie veel plezier van de site en het nieuwe forum zullen hebben.

    Mocht je toch op of aanmerkingen hebben, schuw je niet ze te vermelden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Deze site is veel meer 2013 dan de oude............super site !

  23. #48

    Standaard

    Inderdaad mooiere website. Alleen blijft dat logo anno 2005...

  24. #49

    Standaard

    Ik vind de site op zich een verbetering, het ziet er net even wat frisser uit alleen vind ik de look van de "nieuwe" trader status een achteruitgang. Bovendien zijn er bij mij plusjes verdwenen, op de oude site had ik er 33 en nu nog maar 30. Misschien een beetje gezeur maar ik vind deze feedback belangrijk aangezien je in deze maatschappij er niet meer zomaar van uit kan gaan dat iedereen te vertrouwen is, voor mij is de trader status een belangrijke tool of ik nu wel of niet zaken doe met een verkoper.

    Ik kan ook geen profiel afbeelding of avatar toevoegen, ik voldoe aan de eisen die jullie stellen maar krijg bij uploaden te zien "Unable to save image".


  25. #50

    Standaard

    Ziet er netjes uit hoor. eventjes wennen maar dat zal zeker snel komen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •