Pagina 21 van 27 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 666 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Mensen, kunnen we deze discussie niet in een ander, apart topic voortzetten?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #502
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mensen, kunnen we deze discussie niet in een ander, apart topic voortzetten?
    Bij deze.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze keer eens goed nieuws over een release van Warner met Dolby Atmos: The Curse of Llorona heeft Engels Dolby TrueHD Atmos en Frans Dolby Digital 5.1 geluid (en een overbodige Engelse Dolby Digital 5.1 track).
    En dan gaan ze vervolgens met Detective Pikachu weer volledig uit de bocht door de Engelse Dolby Atmos Dolby Digital Plus 7.1 track op de disc te zetten en een Franse Dolby Atmos TrueHD 7.1 track.
    Zit totaal geen lijn in die releases van Warner, verschrikkelijk!
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze keer eens goed nieuws over een release van Warner met Dolby Atmos: The Curse of Llorona heeft Engels Dolby TrueHD Atmos en Frans Dolby Digital 5.1 geluid (en een overbodige Engelse Dolby Digital 5.1 track).
    Het is een theorie dat ik heb: Ik weet het niet zo goed, maar als ik kijk bij de BD's in mijn collectie waarbij de Franse tekst achteraan op de cover eerst of bovenaan staan, lijken de BD's met een Engelse DD+ uitgerust te zijn en bij de BD's waarbij de NL tekst bovenaan staan ziet het er naar uit dat we wel een Atmos TrueHD krijgen.

  5. #505

    Standaard

    Als dat zo is dan vrees ik voor de Godzilla : King Of The Monsters blu-ray dan
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #506

    Standaard

    Ik heb net de BD bekeken en ik vind de geluidsterkte zeer ondermaats, ik moest de volume op 35 zetten, terwijl ik voor de meeste films al voldoende heb met 15.

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb net de BD bekeken en ik vind de geluidsterkte zeer ondermaats, ik moest de volume op 35 zetten, terwijl ik voor de meeste films al voldoende heb met 15.
    Over welke film heb je het dan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Over welke film heb je het dan?
    Pokémon: Detective Pikachu, maar bij WB merk ik altijd dat ze de audio er te zacht op zetten.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 11-09-2019 om 22:44

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Als dat zo is dan vrees ik voor de Godzilla : King Of The Monsters blu-ray dan
    Als de UK uitgave een goeie voorspeller is, dan denk ik dat je gelijk krijgt. Geen NL subs op de 2D.

    Bijlage 10676

  10. #510

    Standaard

    Yup, bij Godzilla is het prijs Engels DD+, Frans TrueHD!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #511

    Standaard

    Ook Annabelle Comes Home heeft Engels Dolby Digital Plus en Frans Dolby TrueHD.

  12. #512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Pokémon: Detective Pikachu, maar bij WB merk ik altijd dat ze de audio er te zacht op zetten.
    Dit heeft vaak te maken hebben met de instellingen van de receiver en de dialoog-normalisatie en bij een TrueHD(Atmos) ook het 'Loudness Management' van de soundtrack. Bij iedere merk receiver moet je die anders instellen. Zo heeft het ene merk er 2 parameters voor en de andere 1.

    Wie hier meer over wil weten, mag me PM-en en dan kan ik evt. daarover een ander topic starten.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #513

    Standaard

    Volgende titel met Engels Dolby Digital Plus Atmos: IT: Chapter Two. Daarom maar besteld bij Amazon.co.uk.

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgende titel met Engels Dolby Digital Plus Atmos: IT: Chapter Two. Daarom maar besteld bij Amazon.co.uk.
    Kijk, voor filmliefhebbers zoals ik die thuis geen Dolby Atmos-installatie hebben, zal dat niet veel of helemaal niets uitmaken. Ik neem aan dat jij dus wel een volledige Dolby Atmos installatie hebt, Frank?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgende titel met Engels Dolby Digital Plus Atmos: IT: Chapter Two. Daarom maar besteld bij Amazon.co.uk.
    Over welke uitgave heb je het dan? BR of 4K BR?

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kijk, voor filmliefhebbers zoals ik die thuis geen Dolby Atmos-installatie hebben, zal dat niet veel of helemaal niets uitmaken. Ik neem aan dat jij dus wel een volledige Dolby Atmos installatie hebt, Frank?
    Maakt juist ook wel wat uit als je geen Atmos opstelling hebt, want het is lossy geluid ipv HD lossless.

  17. #517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kijk, voor filmliefhebbers zoals ik die thuis geen Dolby Atmos-installatie hebben, zal dat niet veel of helemaal niets uitmaken. Ik neem aan dat jij dus wel een volledige Dolby Atmos installatie hebt, Frank?
    Nee, ik heb geen Dolby Atmos-installatie, maar ik kan wel Dolby TrueHD-geluid afspelen en dat is beter dan Dolby Digital Plus-geluid.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Over welke uitgave heb je het dan? BR of 4K BR?
    De Blu-ray.

  18. #518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kijk, voor filmliefhebbers zoals ik die thuis geen Dolby Atmos-installatie hebben, zal dat niet veel of helemaal niets uitmaken. Ik neem aan dat jij dus wel een volledige Dolby Atmos installatie hebt, Frank?
    Ik heb wel een volledige Atmos opstelling en ik baal hiervan als een stekker. Als het overigens alleen de HD en niet de 4K versie betreft, kan ik hopelijk nog uitwijken naar de 4k-UHD. Maar irritant blijft het zeker!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ik heb wel een volledige Atmos opstelling en ik baal hiervan als een stekker. Als het overigens alleen de HD en niet de 4K versie betreft, kan ik hopelijk nog uitwijken naar de 4k-UHD. Maar irritant blijft het zeker!
    De 4K heeft wel Atmos in HD-kwaliteit,

    Bij de BD is het zelfs nog gekker, want er zit -volgens de cover- helemaal geen HD-spoor in de originele taal (Engels) bij en dan durven ze er ook nog eens €25 voor te vragen. Bij het eerste deel hadden ze beide toegevoegd: Atmos TrueHD en DTS-HD MA 5.1. Het 2e deel is daardoor onverkoopbaar, omdat niemand een BD wil hebben zonder HD-geluid in de originele taal.

    Ik hoop dat de inkopers snel actie gaan ondernemen en Warner een terugroep-actie gaat organiseren, want zo zal je nooit meer een schijf voor die prijs kunnen verkopen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 18-01-2020 om 15:16
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  20. #520

    Standaard

    Een terugroep-actie gaat er natuurlijk nooit komen Gerco, dat snap je hopelijk zelf ook wel. Gelukkig ben ik niet afhankelijk A. van BD want ik ga altijd voor de 4K mits beschikbaar en zo niet dan B. dan kan ik altijd voor een buitenlandse versie gaan die wel de gewenste audiotrack heeft. Maar wel vervelend voor de mensen die persé de NL versie willen hebben. Hopelijk komt er verbetering als Warner en Universal gaan samenwerken.

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Het 2e deel is daardoor onverkoopbaar, omdat niemand een BD wil hebben zonder HD-geluid in de originele taal.
    Ik denk dat de gemiddelen Boekenvoordeel koper een beetje overschat
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  22. #522

    Standaard

    Met Joker is het gvd weer prijs!

    Zo grof is niet nodig Werner. Ik snap je frustratie maar heb je expliciete scheldwoord even ingekort. Men snapt nog steeds wat je bedoelt.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-01-2020 om 19:01
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Met Joker is het gvd weer prijs!

    Zo grof is niet nodig Werner. Ik snap je frustratie maar heb je expliciete scheldwoord even ingekort. Men snapt nog steeds wat je bedoelt.
    Ik wacht bij Warner titels niet eens meer af en bestel tegenwoordig standaard de UK uitgave.

  24. #524

    Standaard

    Sommige mensen in dit topic doen alsof de wereld vergaat als ze geen 7.1 Dolby Atmos Mega Ultra Surround krijgen.

    Dan moet je jezelf toch eens de vraag stellen waar je in godsnaam mee bezig bent. Steek die energie in het leren van Engels, dan ben je ook niet afhankelijk van Nederlandse releases. Dat werkt zo bevrijdend...

  25. #525

    Standaard

    De 4K van de UK bevat NL subs, wat meestal wel het geval is, ik zie het probleem dan echt niet.
    De gewone BD bevat geen NL subs.

Pagina 21 van 27 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •