Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Das Boot

  1. #101

    Standaard

    Ik heb net deze in de pre-order gezet op amazon.co.uk



    Net Nederlandse ondertiteling.

  2. #102

    Standaard

    Zit er verschil tussen de UK en NL versie qwa beeld en geluidskwaliteit?

  3. #103

    Standaard

    Nee, want zoals al aangeven is bevat de UK-versie Nederlandse ondertitels, dus is de Nederlandse uitgave identiek.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, want zoals al aangeven is bevat de UK-versie Nederlandse ondertitels, dus is de Nederlandse uitgave identiek.
    Bah, ik heb net de NL versie met die draak van een hoes aangeschaft; deze UK hoes is veel mooier

  5. #105

    Standaard

    De cover van de UK-versie vind ik niet origineel, want Stand by Me, The Bridge on the River Kwai en Taxi Driver hebben een soortgelijke cover.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik wist niet eens dat er een Engelse na-sync bestond.
    Ja en wat vrij uniek is is dat dezelfde acteurs hun eigen lijnen hebben overdubd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja en wat vrij uniek is is dat dezelfde acteurs hun eigen lijnen hebben overdubd.
    Ja zie, dat dacht ik al wel. De stem van Prochnov (schrijf ik dat goed? ) vond ik al veel op zijn eigen stem lijken bij de sync. Grappig.

    Toch heb ik hem in het Duits gekeken. Sync begon te irriteren.

  8. #108

    Standaard

    En terecht, uit de mond van Das Gepsenst kan toch alleen maar Duits komen ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #109

    Standaard

    Klopt het dat ie in Nederland maar 1 disk heeft?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Klopt het dat ie in Nederland maar 1 disk heeft?
    De NL versie is een 2-disc'er. Heb deze in bezit.

  11. #111

    Standaard

    Heb je deze uitgave?



    Of deze?



    De eerste uitgave bestaat inderdaad uit twee discs, maar de tweede uitgave (deze week uitgebracht) heeft er maar één.

  12. #112

    Standaard

    De bovenste, met de felle kleuren.

  13. #113

    Standaard

    Ik heb ze nog niet, maar ik vroeg mij af of de dubbele disc is opgedeeld in twee delen. Of is de 2e disc enkel met extra's?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  14. #114

    Standaard

    Disc 2 is enkel met extra's.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Disc 2 is enkel met extra's.
    Dank je wel Frank.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #116

    Standaard

    Vreemd dat bij die heruitgave de tweede disc ontbreekt, in de UK bevat die heruitgave (in die goud/witte hoes) wel gewoon 2 discs.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Vreemd dat bij die heruitgave de tweede disc ontbreekt, in de UK bevat die heruitgave (in die goud/witte hoes) wel gewoon 2 discs.
    Das weer opmerkelijk. Zal wel weer te duur zijn om het te ondertitelen. Kreeg laatst een mail van een filmmaatschappij dat Ned. films vaak niet ned. worden ondertiteld vanwege de hoge kosten. Ook zoiets.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Vreemd dat bij die heruitgave de tweede disc ontbreekt, in de UK bevat die heruitgave (in die goud/witte hoes) wel gewoon 2 discs.
    Het zijn allemaal uitgaves met 1 disc. Ook Close Encounters of the Third Kind en Gandhi waarvan de eerste uitgave uit 2 discs bestond.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Das weer opmerkelijk. Zal wel weer te duur zijn om het te ondertitelen. Kreeg laatst een mail van een filmmaatschappij dat Ned. films vaak niet ned. worden ondertiteld vanwege de hoge kosten. Ook zoiets.
    Het was niet te duur om de tweede disc te ondertitelen, want de eerste uitgave bestond wel uit twee discs die beide voorzien waren van Nederlandse ondertitels. Het is een trend die ook al bestond bij DVD's. Eerst brengen ze een 2-disc uitgave uit en daarna een 1-disc uitgave met alleen de film (al dan niet in een bepaalde serie met uniforme covers).

  20. #120

    Standaard

    Okay kon zijn dat er weer andere beelden of toevoegen bij gestopt waren. Ja dan is het weer vreemd.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #121

    Standaard

    Zojuist de "Nederlandse" versie gezien van Das Boot. Wat is deze film fantastisch opgelapt! Beeld en geluid zijn prima in orde. Slechts wat lichte ruis is af en toe te zien in nachtelijke omgeving op zee. Onderin de boot ziet het er allemaal heel erg goed uit. Ik denk dat de Director's cut ook de beste versie is. Enige minpunt aan deze disc is het ontbreken van de extra's. De enige extra is het optioneel tonen van commentaar van de director. That's it. Voor de rest een prima disc.

    Beeld 4
    Geluid 4
    Film 4
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #122

    Standaard

    De US editie is regiovrij en heeft NL ondertitels.
    Het is een 2-disc, bevat ook de theatrical editie (maar de DC is veruit superieur), en bevat leuke extra's.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    De US editie is regiovrij en heeft NL ondertitels.
    Het is een 2-disc, bevat ook de theatrical editie (maar de DC is veruit superieur), en bevat leuke extra's.
    Alleen disc 1 met de DC bevat Nederlandse ondertitels. Disc 2 niet!

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Alleen disc 1 met de DC bevat Nederlandse ondertitels. Disc 2 niet!
    Nee, ok, maar die interviews zijn goed te volgen. De meesten van ons kunnen redelijk engels.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  25. #125

    Standaard

    Nog even een tip (voor wie er wat aan heeft):
    De oorspronkelijke TV serie (bij Amazon.de) is stukken langer dan alle overige releases.
    Het beeld is minder natuurlijk, maar de dodelijke verveling op zo'n U-Boot laat zich beter voelen.
    Ik vond 'm indringender dan de BD.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •