Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 1016171819202122 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 550 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht


    Nu maar slechts £10.76 op zavvi.com met de code VCUK10. Rogue krijg je kans!!
    Dank je Wiebe, meteen besteld !

  2. #477

    Standaard

    Is deze box niet meer dan een doos om de de losse dvd's?

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Is deze box niet meer dan een doos om de de losse dvd's?
    Ja, en de losse 'dikke' doosjes erin.

  4. #479

    Standaard

    Nou BD's dan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #480

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    15 euro bij zavvi.nl......
    Kijk eens een paar berichten naar boven.....

  7. #482

    Standaard

    Dat was in ponden en is inmiddels veel duurder! Kinderachtig hoor!

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    Dat was in ponden en is inmiddels veel duurder! Kinderachtig hoor!
    Veel duurder? Hij is €15,45 bij zavvi.nl en £11.95 bij zavvi.com is net iets minder
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je bent ook vrij laat, de deal begon om 18.15u Genoeg leden hier die de box hebben besteld voor 79,99€
    De standard Edition is weer goedkoper sinds vandaag. Hij wordt nu voor 102,4€ aangeboden in plaats van ongeveer 120€.

  10. #485

    Standaard

    Is er nog een werkende kortingcode voor Zavvi?

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er komt morgen nog een verzamelbox uit met North by Northwest, Strangers on A Train en Dial M for Murder (3D).

    De prijs is mij nog te gortig, in vergelijking met de Masterpiece Collection, maar geduld wordt vanzelf beloond.

    Heeft dial m for murder Nederlandse subs?
    The truth is out there

  12. #487

    Standaard

    Ik dacht dat alle 3 de films geen Nederlandse ondertiteling hebben in deze box.

  13. #488

    Standaard

    Heeft er al iemand die een foute disc heeft ingestuurd al een goede box terug gestuurd gekregen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heeft er al iemand die een foute disc heeft ingestuurd al een goede box terug gestuurd gekregen?
    Yes

  15. #490

    Standaard

    Masterpiece Collection staat wederom voor 79,00 Pond bij Amazon UK

  16. #491

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Dus hij is nu overal uit?
    Wat bedoel je met 'overal'? We hebben nog geen berichten hierover ontvangen vanuit Guatemala en ook in Ethiopië is de boxset nog niet gesignaleerd.
    Bovendien heeft Herman het over de Engelse Standard Edition, die vooralsnog niet in Nederland verkrijgbaar is.

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat bedoel je met 'overal'? We hebben nog geen berichten hierover ontvangen vanuit Guatemala en ook in Ethiopië is de boxset nog niet gesignaleerd.
    over kinderachtig gesproken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Heeft dial m for murder Nederlandse subs?
    Alleen Dial M For Murder, de andere twee niet.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Alleen Dial M For Murder, de andere twee niet.
    Voor dial M for Murder geldt bovendien:
    "Original shot in 3D and newly remastered and restored for Blu-ray in 3D"
    en
    "Presented in 2D: May not be in High Definition. Audio & subtitles may vary."

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joshua_marc Bekijk bericht
    Voor dial M for Murder geldt bovendien:
    "Original shot in 3D and newly remastered and restored for Blu-ray in 3D"
    en
    "Presented in 2D: May not be in High Definition. Audio & subtitles may vary."

    Zou mij niks verbazen. Heb een stuk in 2D gekeken, deze is iig wel Ned. ondertiteld. Niet bepaald een mooie transfer. 3D heb ik niet.

  22. #497

    Standaard



    59.74 pond bij amazon.co.uk met de code BIGBOX25

  23. #498

    Standaard

    Alle mensen, ze blijven stunten met deze schitterende uitgave. Vind deze prijserosie wel sneu voor mensen zoals ik die deze voor bijna 90 pond voorbesteld hadden. Ik ken weinig populaire boxsets die in zo korte tijd (minder dan een maand) zo sterk in prijs dalen. Als ik dat van tevoren geweten had... Overigens: wat houdt de code BIGBOX25 in en geldt deze voor al je bestellingen? In mijn mails van Amazon UK ben ik deze nergens tegengekomen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 10-12-2012 om 19:40

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Alle mensen, ze blijven stunten met deze schitterende uitgave. Vind deze prijserosie wel sneu voor mensen zoals ik die deze voor bijna 90 pond voorbesteld hadden. Ik ken weinig populaire boxsets die in zo korte tijd (minder dan een maand) zo sterk in prijs dalen. Als ik dat van tevoren geweten had... Overigens: wat houdt de code BIGBOX25 in en geldt deze voor al je bestellingen? In mijn mails van Amazon UK ben ik deze nergens tegengekomen.
    Nee, alleen voor een selectie (zie amazon uk topic).

  25. #500

    Standaard

    Zie het Amazon UK topic op welke boxen deze code betrekking heeft ben het overigens eens met je dat deze box wel heel snel in prijs daalt.

Pagina 20 van 22 EersteEerste ... 1016171819202122 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •