Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 97 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    De oude site mag er dan wel een beetje ouderwets uitzien, ik vond hem iig wel wat overzichtelijker maar goed misschien went het na verloop van tijd wel.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #52
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zo mijn eerste berichtje op het forum new-look ... of toch niet

    Kan me we er wel iets bij voorstellen dat véél mensen moeten wennen aan de nieuwe looks. Ik eigenlijk ook wel een beetje. Maar laten we eerlijk wezen de oude layout was toch behoorlijk gedateerd. De oude dvd.nl is dood ... lang leve de nieuwe dvd.nl


    Nu aan ieder die hier aan heeft meegewerkt, knap gedaan jongens en meisjes
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #53

    Standaard

    Zooo.. Dat is wat ik noem een makeover! Dacht inderdaad even dat ik op verkeerde site was beland. Ziet er prima uit zo de eerste indruk. Ga zo dadelijk eens verder grasduinen. Volgende stap iOS app...?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  4. #54

    Standaard

    Ziet er op't eerste zicht netjes uit.

    In de gebruikersprofielen zijn de links naar dvd profiler verdwenen. Of zie ik daar over?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Lijkt er inderdaad op dat zoeken op een term met drie karakters niet werkt, moet minstens blijkbaar 4 karakters zijn. Was dat bij het oude forum ook niet zo.
    Klopt, maar had fijn geweest met een nieuw forum dat ook titels met 3 letters gevonden konden worden

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Zooo.. Dat is wat ik noem een makeover! Dacht inderdaad even dat ik op verkeerde site was beland. Ziet er prima uit zo de eerste indruk. Ga zo dadelijk eens verder grasduinen. Volgende stap iOS app...?
    iOS app geen idee, maar denk dat de forum software waarop dvd.nl draait er geen heeft. Toch niet zover ik weet. Maar er is wel iets.

    Ook geen Tapatalk ondersteuning dacht 'k zo, nu mijn eerder beperkte ervaring met Tapatalk heeft me wel geleerd dat ik het niet meer wilde gebruiken . Je kan wel kiezen voor een mobiele layout helemaal linksonder de pagina op je mobieltje of tablet.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    iOS app geen idee, maar denk dat de forum software waarop dvd.nl draait er geen heeft. Toch niet zover ik weet. Maar er is wel iets.

    Ook geen Tapatalk ondersteuning dacht 'k zo, nu mijn eerder beperkte ervaring met Tapatalk heeft me wel geleerd dat ik het niet meer wilde gebruiken . Je kan wel kiezen voor een mobiele layout helemaal linksonder de pagina op je mobieltje of tablet.
    Tapatalk ondersteuning zou ik wel graag willen zien. Ik gebruik het bijv.ook voor het blu-ray.com forum en ik vind het fijn werken.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo, even alle bug en aanmerking berichten naar het bug topic verplaats zodat alles daar centraal blijft en hier alleen reacties over de site staan. Dit houdt het voor ons overzichtelijk en makkelijk om straks de lijst met bugs te inventariseren. Excuses voor het ongemak. Claudio Santulli.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In principe wel. Kijk maar links helemaal onderin als je op dvd.nl 2013 klikt.
    Was geen vraag van me Claudio, maar een constatering
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Was geen vraag van me Claudio, maar een constatering
    Tja, nu pas lees ik je bericht pas goed. Best moeilijk, begrijpend lezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo en dan nog even een kleine ceremonie/feestje ter ere van de opening van de nieuwe website en haar forum.
    PS: Doe dit niet thuis.



    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat is eigenlijk sowieso al een slechte naam. Maken we er 'opties' van.
    Forumopties is één woord.

  13. #63

    Standaard

    Let op:

    Vannacht, om 0.00 uur gaan we de update van de forumsoftware doen naar 4.2.1. Daarmee zou de bug in IE 10 verholpen moeten zijn.
    Dan nemen we ook nog een paar andere fixes mee.
    Dat houdt wel in dat het forum voor ongeveer een half uur tot een uur volledig onbereikbaar zal zijn.
    Daarna moet het forum weer in z'n geheel geïndexeerd worden, dat kan tot 12 uur uren. Je kunt dan wel gewoon op het forum komen en ook posten, maar de kans bestaat dat het allemaal wat langzamer gaat.

    We doen dit in de nacht om de overlast zo min mogelijk te laten zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #64

    Standaard

    Echt fraai hoor. Ziet er fris uit. Even wennen dat dingen op andere plekken zitten, je merkt nu pas hoe vaak je dingen op de automaat doet Dingetjes die opvallen: inderdaad ook die Enter-knop die niet werkt. Verder vond ik het altijd erg prettig om op de voorpagina een overzicht te zien van wat de laatste forumbijdragen waren. Dat is wel gesnoeid en staat wat uitgesmeerd, of juist in een heel klein blokje erg op elkaar. Dat vind ik wel minder overzichtelijk. Zal vast ook even wennen zijn.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Let op:

    Vannacht, om 0.00 uur gaan we de update van de forumsoftware doen naar 4.2.1. Daarmee zou de bug in IE 10 verholpen moeten zijn.
    Dan nemen we ook nog een paar andere fixes mee.
    Dat houdt wel in dat het forum voor ongeveer een half uur tot een uur volledig onbereikbaar zal zijn.
    Daarna moet het forum weer in z'n geheel geïndexeerd worden, dat kan tot 12 uur uren. Je kunt dan wel gewoon op het forum komen en ook posten, maar de kans bestaat dat het allemaal wat langzamer gaat.

    We doen dit in de nacht om de overlast zo min mogelijk te laten zijn.
    Het is nu ochtend, de Enter toets werkt nog niet..... als het goed is dan over 12 uur wel?
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    Ziet er goed uit, maar het is wel even wennen.

  17. #67
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het is nu ochtend, de Enter toets werkt nog niet..... als het goed is dan over 12 uur wel?
    Kan ik zelf niet testen want OS X hier, maar wat gebeurt er als je je browser cache eens leegmaakt ? Werkt het dan wel ? Probleem van de enter toets en indexeren staat los van elkaar.

    Had wel beter thuisgehoord in het bugs draadje dat Claudio heeft aangemaakt, maar je wilde zo snel mogelijk aan de slag ... begrijpelijk
    Laatst aangepast door StefaanD : 12-05-2013 om 08:41 Reden: Aanvulling
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #68

    Standaard

    De oude site was echt te oud. Zit nu 2 dagen op de vernieuwde site, maar het blijft wennen. Ik vind het vooral onoverzichtelijk en een beetje rommelig overkomen. Ook de kleurtjes helemaal boven vind ik niet zo. Ik denk dat het een smaak ding is, en dat ik nog moet wennen, maar het is wel mijn indruk nu. Natuurlijk is het al een verbetering ten opzichte van de vorige website.

  19. #69

    Standaard

    ziet er goed uit hoor, is wel weer even wennen

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kan ik zelf niet testen want OS X hier, maar wat gebeurt er als je je browser cache eens leegmaakt ? Werkt het dan wel ? Probleem van de enter toets en indexeren staat los van elkaar.

    Had wel beter thuisgehoord in het bugs draadje dat Claudio heeft aangemaakt, maar je wilde zo snel mogelijk aan de slag ... begrijpelijk
    SHIT SHIT SHIT, Browser cache geleegd, werkt nog steeds niet Ga hier aan deze kant niet meer zitten klooien met de PC, daar wordt ik nooit vrolijk van, hij werkt namelijk zonder kuren en dat wil ik wel graag zo houden.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    iOS app geen idee, maar denk dat de forum software waarop dvd.nl draait er geen heeft. Toch niet zover ik weet. Maar er is wel iets.

    Ook geen Tapatalk ondersteuning dacht 'k zo, nu mijn eerder beperkte ervaring met Tapatalk heeft me wel geleerd dat ik het niet meer wilde gebruiken . Je kan wel kiezen voor een mobiele layout helemaal linksonder de pagina op je mobieltje of tablet.
    Bij de mobiele layout mis ik de persoonlijke instellingen. Met name discussie abonnementen is iets wat ik toch het meest gebruik... Of ik zie iets over het hoofd?
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  22. #72

    Standaard

    Even wennen maar dit zal wel goed komen,ziet er top uit!

  23. #73

    Standaard

    Ik had al wat eerder mogen kijken, maar vind het een mooi lust voor het oog! Het ziet er flitsend uit, vooral de recensie pagina is zeer overzichtelijk! Mis alleen de sterren mbt tot de traderstatus. Misschien dat iemand anders dat hier ook al was opgemerkt?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #74

    Standaard

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom het forum nog steeds over het hele beeld wordt verspreid. Vooral qua tekst leest dat nogal onhandig. Was het niet makkelijker om de boel wat meer te centreren, zodat je de ruimtes aan beide kanten kunt gebruiken voor reclame e.d.? Zoiets dus:


  25. #75

    Standaard

    Het is echt compleet veranderd zeg! Da's effe wennen, ik was zo gewend aan de oude site...

    Maar het ziet er wel erg mooi uit Mijn complimenten voor de makers en beheerders

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •