Pagina 32 van 36 EersteEerste ... 22282930313233343536 LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 892 worden weergegeven.
  1. #776

    Standaard

    Een leuke video

    En een primeur: gisteren had ik de eer om het allereerste interview van Nick Kellington (die Bistan speelde in Rogue One) te doen.
    Het is een enorm lang verhaal geworden waarin hij op uitvoerige wijze spreekt over hoe het er bij het maken van de film aan toe ging.
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...tan-rogue-one/

  2. #777

    Standaard

    Afgelopen weekend heb ik op DutchComicCon zowel Joonas Suotamo (Chewbacca) als Spencer Wilding (Darth Vader) kunnen interviewen. Fantastisch om beide heren te spreken. Wilding heeft voordat het evenement van start ging zelfs onze stand bezocht

    De interviews volgen snel... maar eerst een die iets eerder plaatsvond (een week geleden) met Guy Henry, de acteur die in Rogue One de rol van Tarkin speelde!
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...-henry-tarkin/

  3. #778

    Standaard

    Vorige week ging mijn interview met Joonas 'Chewbacca' Suotamo online.... en nu staat ook mn gesprek met Spencer 'Darth Vader' Wilding op beide sites in mn signature!

    Spencer is.... hilarisch, echt en relaxed. Geweldige man.

    https://starwarsawakens.nl/interview...g-darth-vader/



    Volgende week: het interview dat ik eerder deze week had... met iemand die een van de meest bekende,meest populaire Star Wars personages vertolkt..... (ook nog eens extra lang) Wie het is? Stay tuned!

  4. #779

    Standaard

    Enkele weken geleden sprak ik de NOS... en vandaag, speciaal voor de feestdagen verscheen op NOS.nl het artikel over de beruchte Star Wars Holiday special uit 1978!
    https://nos.nl/artikel/2209351-bizar...y-special.html

  5. #780

    Standaard

    Even een vraagje: hoe ver gaat jouw Star Wars-adoratie eigenlijk?

    Scheer jij je bijv. met dit - overigens prachtige - Limited Edition-scheerapparaat van Philips?

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Even een vraagje: hoe ver gaat jouw Star Wars-adoratie eigenlijk?

    Scheer jij je bijv. met dit - overigens prachtige - Limited Edition-scheerapparaat van Philips?
    Ik scheer me nooit glad, dus nee, deze heb ik niet.

    Hoe ver het gaat? Al die prullaria (Star Wars broodroosters, taartvormen, duikbrillen etc) hoeft van mij niet. In huis is er 1 dedicated Star Wars kamer die vol staat met de zaken die ik verzamel: naslagwerken en oude EU boeken, oude EU strips en magazines, beelden (Gentle Giant), wat OT Lego en alles van Imperial Assault plus random zaken, verder is er muv een enkele mok niks te vinden.
    Ik ben er wel dagelijks mee bezig; de site (berichten, artikelen, soms een interview, contacten onderhouden, crew overleg), over 4 weken staan we weer met een stand op Dutch Comic Con, afgelopen week was ik savonds weg om eea te bespreken over de presentatie/lancering van een nieuw SW spel waar we live bij zijn, dagelijks even berichten en nieuws checken... dat soort dingen.
    Star Wars is voor mij iig meer dan de films, het is ook alles eromheen: de boeken, merchandise, het fanwereldje... noem maar op. De films kijk ik minder dan 1x per jaar. Sterker: TFA heb ik voor het laatst gezien toen deze net op BR verscheen en RO voor het laatst in de bios. Lezen van boeken/naslagwerken probeer (nadruk op probeer) ik wel met regelmaat te doen. Het gebeuren eromheen is wat ook zo aantrekt, het zélf bezig zijn, met mn SWA collega's samenwerken en zaken voor de community doen en vooral met de site steeds verder te groeien in alle opzichten is wat de kick geeft. Afgelopen jaar bv: naar het TLJ gala, als pers op wat evenementen (oa DCC, Identities, FACTS, PotF con), live interviews, samenwerking met licentiehouders, aan een officieel SW boek meewerken en in de lokale en landelijke media verschijnen... het kost echt enorm veel tijd en energie maar het levert unieke dingen op.

    Dus ja; het gaat (soms?) best ver... maar niet in de zin van bv tattoos (heb ik geen) of een huis voor kitscherige troep :P

  7. #782

    Standaard

    Mooi verhaal! Ik was al bang dat je je kinderen - als je die hebt - naar Star Wars personages had vernoemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mooi verhaal! Ik was al bang dat je je kinderen - als je die hebt - naar Star Wars personages had vernoemd.
    Die heb ik 2..... en onze zoon heet Lucas....
    (al is dat serieus een toevalligheidje aangezien mn vriendin met die naam kwam aanzetten en de link naar George Lucas in 1e instantie niet doorhad (ze heeft niks met SW). Toen ik haar op de link wees had ze er geen problemen mee... onze dochter heeft geen SW naam)

  9. #784

  10. #785

    Standaard

    Hamill kreeg gisteren zijn ster op de Walk of Fame. Mooie plaatjes van de enige echte helden van SW.



  11. #786

    Standaard

    @Mods: als dit niet mag dan verwijder het maar

    https://starwarsawakens.nl/nieuws/co...omic-con-2018/

    Zaterdag 31 maart en zondag 1 april vind in de Jaarbeurs van Utrecht Dutch Comic Con plaats, Nederlands grootste beurs op het gebied van popculture.
    Net zoals bij de wintereditie is StarWarsAwakens daar met het hele team van de partij en hebben we als very special guest een 'levensechte' lifesize BB-8 bij ons!
    Daarnaast kun je het augmented reality spel Jedi Challenges (met AR bril en lightsaber) bij onze stand spelen én zal er een officiële demotafel met diorama van het nieuwe bordspel Star Wars Legion zijn en ook van dit spel kun je een demo spelen!
    Ben je op dit evenement: kom gerust even langs voor een praatje!

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 12-03-2018 om 20:31

  12. #787

    Standaard

    Afgelopen week weer 2 interviews (nummer 170 en 171 alweer) kunnen afronden:

    Jake Lunt Davies, die als creature designer o.a. de porgs, BB-8 en heel veel meer ontworpen heeft: https://www.starwarsawakens.nl/inter...pt-designer-2/

    En Philip Harvey, die als stand-in van Max Von Sydow fungeerde en ook in RotS, RO en Solo te zien is: https://www.starwarsawakens.nl/inter...philip-harvey/

  13. #788

  14. #789

    Standaard

    Op 4 mei brengt Walt Disney Records de soundtracks van de eerste 6 films opnieuw uit. Het gaat om de originele uitgaves van de soundtracks uit 1977, 1980, 1983, 1999, 2002 en 2005. Van The Empire Strikes Back verscheen destijds een 2 LP-set (speelduur: 74 minuten). Later werd slechts een deel van de muziek op CD uitgebracht (speelduur: 41 minuten). De uitgave van Walt Disney Records bevat de LP-presentatie.


  15. #790

    Standaard

    Het is waarschijnlijk een van de minst bekende Star Wars feiten en velen zullen wellicht denken dat het een grap is, maar een van Nederlands bekendste TV presentatoren, Henny Huisman, zat ooit in een Star Wars film!

    Ik heb dit altijd zo’n uniek, obscuur en opmerkelijk feit gevonden en vond dat het tijd werd om het (zeker nu er met Solo: A Star Wars story weer een nieuwe Star Wars spin-off in de bioscopen gaat draaien) nog een keer onder de aandacht te brengen… en hoe kun je dat nu beter dan ‘the man himself’, Henny Huisman een paar vragen te stellen over zijn Star Wars rol van 33 jaar geleden?

    https://www.starwarsawakens.nl/artik...wars-film-zat/

  16. #791

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het is waarschijnlijk een van de minst bekende Star Wars feiten en velen zullen wellicht denken dat het een grap is, maar een van Nederlands bekendste TV presentatoren, Henny Huisman, zat ooit in een Star Wars film!

    Ik heb dit altijd zo’n uniek, obscuur en opmerkelijk feit gevonden en vond dat het tijd werd om het (zeker nu er met Solo: A Star Wars story weer een nieuwe Star Wars spin-off in de bioscopen gaat draaien) nog een keer onder de aandacht te brengen… en hoe kun je dat nu beter dan ‘the man himself’, Henny Huisman een paar vragen te stellen over zijn Star Wars rol van 33 jaar geleden?

    https://www.starwarsawakens.nl/artik...wars-film-zat/
    Beetje click bait. Hij deed een stem in een nagesynchroniseerde versie van een Ewok film.

  17. #792

    Standaard

    Nu we het toch over de Ewok spin-offs hebben, de Honest Trailer van deze week



    LOL

  18. #793

    Standaard

    In November komt er in Nederland een Star Wars concertreeks: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-in-nederland/

    Hier liggen de kaarten al klaar

  19. #794

    Standaard

    Volgens Collider voorlopig geen nieuwe A Star Wars Story films.

    http://collider.com/star-wars-spinoffs-on-hold/

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgens Collider voorlopig geen nieuwe A Star Wars Story films.

    http://collider.com/star-wars-spinoffs-on-hold/
    Hoorde vandaag via via wat de bron van Collider gezegd zou hebben: Lucasfilm had op Pinewood een reservering staan voor een 'Mos Eisley' film (Kenobi) maar heeft deze laten schieten.

    Jammer, aangezien ik vele malen liever een Kenobi film van Daldry en een Fett van Mangold heb dan een trilogie van Johnson.

  21. #796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hoorde vandaag via via wat de bron van Collider gezegd zou hebben: Lucasfilm had op Pinewood een reservering staan voor een 'Mos Eisley' film (Kenobi) maar heeft deze laten schieten.

    Jammer, aangezien ik vele malen liever een Kenobi film van Daldry en een Fett van Mangold heb dan een trilogie van Johnson.
    Het liefst heb ik zowel Kenobi/Fett als de trilogie van Johnson (én én geen of of). Je kunt altijd zelf kiezen om wel of niet te gaan.

  22. #797

    Standaard

    Het zou top zijn als er even een paar jaar na de laatste uit de huidige trilogie niets uitkomt. Het is gewoon te veel. Bij Marvel werkt het, maar dat komt omdat al die verhalen bij elkaar komen. SW leek/lijkt door Disney als een cashcow te worden/zijn behandeld. Ze moeten ook even weg van alle bekende karakters. Gewoon een nieuwe verhaallijn opzetten, met nieuwe karakters. De Empire mag er nog wel zijn en zo ook de Rebellen, maar gewoon ff geen bekende karakters. Ook veel minder Force gedoe.

    Het is knap hoe goed Disney het doet met Marvel, maar zo slecht met SW.

    (by the way, Solo vond ik oke, maar minder SW dan ik wilde. TLJ was...ik weet niet was TLJ was...)
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het liefst heb ik zowel Kenobi/Fett als de trilogie van Johnson (én én geen of of). Je kunt altijd zelf kiezen om wel of niet te gaan.
    Ik denk dat als Disney met RJ verder gaat er veel er voor zullen kiezen om niet te gaan.

  24. #799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het zou top zijn als er even een paar jaar na de laatste uit de huidige trilogie niets uitkomt. Het is gewoon te veel. Bij Marvel werkt het, maar dat komt omdat al die verhalen bij elkaar komen. SW leek/lijkt door Disney als een cashcow te worden/zijn behandeld. Ze moeten ook even weg van alle bekende karakters. Gewoon een nieuwe verhaallijn opzetten, met nieuwe karakters. De Empire mag er nog wel zijn en zo ook de Rebellen, maar gewoon ff geen bekende karakters. Ook veel minder Force gedoe.

    Het is knap hoe goed Disney het doet met Marvel, maar zo slecht met SW.

    (by the way, Solo vond ik oke, maar minder SW dan ik wilde. TLJ was...ik weet niet was TLJ was...)
    Marvel is zorgvuldig gepland.
    SW rommelt maar wat aan.

    Dat is het verschil.
    In plaats van een trilogie te plannen mag JJ een verhaal schrijven, RJ neemt het stokje over en doet zijn eigen ding, Trevorrow mag het afmaken, is niet blij met wat RJ gedaan heeft en moet het veld ruimen, JJ mag het overnemen en het slot bepalen.
    Wellicht wat het slim geweest om eerst een goed verhaal te bedenken, dat in 3en te delen en geen identity politics etc in het verhaal te stoppen en het dichter bij de basis te houden.

  25. #800

    Standaard

    ABC heeft nu het bericht van Collider ontkent en ABC is net als Lucasfilm eigendom van Disney:

    https://abcnews.go.com/GMA/Culture/m...ry?id=56057987

Pagina 32 van 36 EersteEerste ... 22282930313233343536 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •