Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alita: Battle Angel UHD, 3D en blu-ray

    In de UK komt er een combi uit met de 4k, 3d en blu-ray bij elkaar. Goed nieuws, omdat ik echt beide wil hebben (maar de 3d iets meer....).

    Het is nu nog even afwachten of er NL subs opzitten en wat er hier straks uitkomt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de UK komt er een combi uit met de 4k, 3d en blu-ray bij elkaar. Goed nieuws, omdat ik echt beide wil hebben (maar de 3d iets meer....).

    Het is nu nog even afwachten of er NL subs opzitten en wat er hier straks uitkomt.
    Ik heb de zavvi steelbook besteld.
    En nl subs, ik vrees ervoor.
    Laatst aangepast door Gouden : 03-03-2019 om 20:14

  3. #3

    Standaard

    Ik wacht totdat de steelbook weer beschikbaar komt

    echter volgens Hi Def Ninja moet eerst de rechtszaak worden afgewacht
    https://www.hollywoodreporter.com/th...awsuit-1181407

    vind ik wel vreemd, vanwege deze rechtszaak zou Zavvi zijn steelbooks voorlopig niet mogen verkopen,maar de film draait nog steeds in de bios dit mag dus blijkbaar wel??

  4. #4

    Standaard

    Ik zie nergens in dat artikel staan dat Zavvi zijn steelbooks niet zo mogen verkopen.
    Tevens is het handig te vermelden dat het bedrijf achter de rechtzaak hetzelfde heeft gedaan bij Moana, die zaak is buiten de rechtzaal geregeld.
    Lijkt mij weer zo'n bedrijfje die niets meer doet dan trademarks claimen.
    Kijk maar eens op deze pagina.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Ik zie nergens in dat artikel staan dat Zavvi zijn steelbooks niet zo mogen verkopen.
    Tevens is het handig te vermelden dat het bedrijf achter de rechtzaak hetzelfde heeft gedaan bij Moana, die zaak is buiten de rechtzaal geregeld.
    Lijkt mij weer zo'n bedrijfje die niets meer doet dan trademarks claimen.
    Kijk maar eens op deze pagina.

    volgens insider info op Hi def Ninja forum

    All UK retailers as in 4K/Blu-ray/DVD releases are unavailable to order at the moment
    It's very unlikely that all formats sold out during pre order so quickly as within in a few days of been listed and live to order

    It looks at the moment the release has been pulled from sale with UK retailers likely due to a pending court case

  6. #6

    Standaard

    Speculatie dus.
    Afwachten maar.

  7. #7

    Standaard

    Heb men zavvi preorder gecancelled en die van Amazon.fr besteld. Datum staat op 26 July geloof ik

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Heb men zavvi preorder gecancelled en die van Amazon.fr besteld. Datum staat op 26 July geloof ik
    Welke heb je besteld? de 4K/3D/2D?



    Die van bol is completer, met een extra bonus disc. Maar natuurlijk wel een andere steelbook.


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Welke heb je besteld? de 4K/3D/2D?



    Die van bol is completer, met een extra bonus disc. Maar natuurlijk wel een andere steelbook.

    Diee ja, vind die persoonlijk er beter uitzien dan diee van bol.com.die bonus disc hoeft ook niet voor mij.

  10. #10

    Standaard

    Het is natuurlijk een kwestie van smaak. De prijs staat mij het meeste tegen; €39,99. Voor een film die echt overal te verkrijgen is vind ik dat wel veel. Voor bijvoorbeeld een film die alleen in een specifiek land in een beperkte oplage wordt verkocht is het een ander verhaal.
    Aan de andere kant krijgen we in Nederland dus wel de complete uitgave, die verder alleen in Duitsland (met bonusdisc) te verkrijgen is.

  11. #11

    Standaard

    Is het al bekend wat er op die bonus disc staat?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    Is het al bekend wat er op die bonus disc staat?
    Dit staat bij bol.com: Bonus disc waarop een gesprek met de makers van de film te vinden is.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is natuurlijk een kwestie van smaak. De prijs staat mij het meeste tegen; €39,99. Voor een film die echt overal te verkrijgen is vind ik dat wel veel. Voor bijvoorbeeld een film die alleen in een specifiek land in een beperkte oplage wordt verkocht is het een ander verhaal.
    Aan de andere kant krijgen we in Nederland dus wel de complete uitgave, die verder alleen in Duitsland (met bonusdisc) te verkrijgen is.
    bol.com heeft ook een 4k versie, maar dan zonder de bonusdisc, maar wel 10 euro goedkoper, en ook 3d/2d/4k.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Ik heb de zavvi steelbook besteld.
    En nl subs, ik vrees ervoor.
    Heb jij de zavvi steelbook kunnen bestellen dan ?

    deze is nu nog niet steeds niet beschikbaar en is al tijden " on hold " vanwege de rechtszaak omtrent de naam Alita Battle Angel die blijkbaar niet bij Fox liggen

  15. #15

    Standaard

    Als je iets minder lui zou zijn had je dat zo even kunnen checken
    Is gewoon vooruit te bestellen en komt uit op 22 juli in het VK en op 7 augustus in Nederland.
    Zavi
    Fox site America
    BOL
    Laatst aangepast door simplisico : 01-06-2019 om 12:57

  16. #16

    Standaard

    Dit bericht over de rechtzaak, ze zien dus vrijwillig af van de claim omdat ze eigenlijk geen zaak hebben.
    https://www.reddit.com/r/alitabattle...t_voluntarily/

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Dit is niet de steelbook die je een tijdje geleden kon bestellen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Als je iets minder lui zou zijn had je dat zo even kunnen checken
    Is gewoon vooruit te bestellen en komt uit op 22 juli in het VK en op 7 augustus in Nederland.
    Zavi
    Fox site America
    BOL

    wat is het internet toch een prachtige uitvinding

    waar men iedereen ongevraagd direct voor het een of ander kan uitmaken of te oordelen zonder de achtergrond en de persoon te kennen

    ja hebt gelijk gelijk met je link dat de 4K ultra HD inclusief 3D +2D blu ray te bestellen is
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/alita-b...ductsuggestion


    maar mijn vraag aan Gouden had betrekking op de zavvi steelbook

    https://www.zavvi.nl/blu-ray/alita-b.../12039779.html

    die nu nog steeds Niet beschikbaar is, ws pas op de release date van de steelbook

    mijn vraag had niet betrekking op de Bol com issue steelbook

    het bericht omtrent de rechtszaak : hierin had ik me inderdaad niet verder in verdiept, wat ben ik toch een luie persoon

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht

    die nu nog steeds Niet beschikbaar is, ws pas op de release date van de steelbook...
    Die heeft toch echt een hele tijd op beschikbaar gestaan & naderhand is de status gekomen ''Uitverkocht''. Dus denk dat ze aan het maximum aantal zijn gekomen wat besteld kon worden.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Heb jij de zavvi steelbook kunnen bestellen dan ?

    deze is nu nog niet steeds niet beschikbaar en is al tijden " on hold " vanwege de rechtszaak omtrent de naam Alita Battle Angel die blijkbaar niet bij Fox liggen
    Ik had diee besteld toen die juist beschikbaar was voor preorder

    Edit: deze https://m.zavvi.nl/blu-ray/alita-bat...680.1527525165

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die heeft toch echt een hele tijd op beschikbaar gestaan & naderhand is de status gekomen ''Uitverkocht''. Dus denk dat ze aan het maximum aantal zijn gekomen wat besteld kon worden.
    ik ben deze toch al heel lang aan het controleren op zavvi en ik heb deze nog niet op beschikbare status zien staan

    afgaande op meldingen op Hi def Ninja forum was de pre order status vanaf 6 februari , op 22 februari was de titel al sold out
    en dit is zo gebleven tot aan de datum van nu

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik ben deze toch al heel lang aan het controleren op zavvi en ik heb deze nog niet op beschikbare status zien staan

    afgaande op meldingen op Hi def Ninja forum was de pre order status vanaf 6 februari , op 22 februari was de titel al sold out
    en dit is zo gebleven tot aan de datum van nu
    Ik heb hem besteld toen ie beschikbaar was, en nu is hij dus uitverkocht.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik ben deze toch al heel lang aan het controleren op zavvi en ik heb deze nog niet op beschikbare status zien staan

    afgaande op meldingen op Hi def Ninja forum was de pre order status vanaf 6 februari , op 22 februari was de titel al sold out
    en dit is zo gebleven tot aan de datum van nu
    Gewoonlijk op dag 1 al uitverkocht ze

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    wat is het internet toch een prachtige uitvinding

    waar men iedereen ongevraagd direct voor het een of ander kan uitmaken of te oordelen zonder de achtergrond en de persoon te kennen

    ja hebt gelijk gelijk met je link dat de 4K ultra HD inclusief 3D +2D blu ray te bestellen is
    https://www.zavvi.nl/blu-ray/alita-b...ductsuggestion


    maar mijn vraag aan Gouden had betrekking op de zavvi steelbook

    https://www.zavvi.nl/blu-ray/alita-b.../12039779.html

    die nu nog steeds Niet beschikbaar is, ws pas op de release date van de steelbook

    mijn vraag had niet betrekking op de Bol com issue steelbook

    het bericht omtrent de rechtszaak : hierin had ik me inderdaad niet verder in verdiept, wat ben ik toch een luie persoon
    He gut wat jammer dat je zulke lange tenen hebt dat je een grapje niet weet te waarderen, spijtig.
    Die steelbook was, zoals je inmiddels begrepen hebt van anderen, gewoon snel uitverkocht. Kwestie van snel reageren.

  25. #25

    Standaard

    De mijne is verzonden vandaag van Amazon.fr

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •