Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.

Discussie: Bol.com

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Daar sluit ik me bij aan. Dat werkt altijd het beste. Als er een titel uitkomt die ik wil hebben dan kijk ik altijd waar deze het goedkoopste is. Dan bestel ik hem daar.
    Zit je dan soms niet verveeld met verzendingskosten? Of bestel je dan gewoon nog meer? Want dan moet je toch meer dan 1 blu bestellen voor gratis verzending.

    In een van mijn vorige berichten lichtte ik toe dat het prijsbeleid bij BOL allesbehalve is.
    Dit blijf ik tot heden herhalen met een nieuw voorbeeld:

    Ik wil dolgraag de 2 films Dark Crystal en Labyrinth apart bestellen.
    Nu zie ik daar een doublefeature box staan met beide films (heb echt geen interesse in deze box) voor bijna 21 euro.
    Apart de films bestellen zou mij 33 euro kosten? waarom kosten beide films niet net gewoon elk 10.99 euro?
    Hier is dus totaal geen logica in het prijsbeleid van het product.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 16-01-2014 om 19:54

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik wil dolgraag de 2 films Dark Crystal en Labyrinth apart bestellen.
    Nu zie ik daar een doublefeature box staan met beide films (heb echt geen interesse in deze box) voor bijna 21 euro.
    Apart de films bestellen zou mij 33 euro kosten? waarom kosten beide films niet net gewoon elk 10.99 euro?
    Hier is dus totaal geen logica in het prijsbeleid van het product.
    Als je de Battlestar Galactica box in 1 keer koopt bij bol.com betaal je ook veel minder dan wanneer je de losse delen koopt.
    Dat is een vrij normale gang van zaken en andere winkels doen dat op dezelfde manier.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Als je de Battlestar Galactica box in 1 keer koopt bij bol.com betaal je ook veel minder dan wanneer je de losse delen koopt.
    Dat is een vrij normale gang van zaken en andere winkels doen dat op dezelfde manier.

    Ok, maar met zo'n overdaad dat deze werkelijk 10 euro meer moeten kosten? Heb voor die totale waarde bij amazon 3 films voor
    Dit is echt wel hoog hoor. We leven al in de 3e hoogste belastingstaat van Europa er nog eens bij.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zit je dan soms niet verveeld met verzendingskosten? Of bestel je dan gewoon nog meer? Want dan moet je toch meer dan 1 blu bestellen voor gratis verzending.
    Die verzendkosten neem ik voor lief. Als ik dezelfde BR of dvd buiten mijn woonplaats moet halen, ben ik die verzendkosten al kwijt aan benzine- of treinkosten. Maar normaal gesproken zit ik of boven de grens of er dicht tegenaan. Dan kijk ik meestal in de goedkope bak of er nog iets bij zit.

  5. #30

    Standaard

    Een slimme koper doet de titel per titel vergelijking bij alle shops dan ook "inclusief" verzendkosten.

  6. #31

    Standaard

    een 4 voor € 20,- aktie bij Bol.com
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Haha sommige van die prijzen zijn standaard prijzen bij Media Markt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #34

    Standaard

    In de sale bij Bol: 10 DVD's voor 50 euro
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #35

    Standaard

    Valt op dat de pre orders duurder zijn geworden bij Bol.com, prijs tussen 22 en 25 euro. De dvd is goedkoper geworden bij preorders.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #36

    Standaard

    Ook bij de DVD's heeft Bol de 2-voor-20 euro aktie tijdens de Bulkdagen.

    Met titels als
    The Greatest Showman
    LBJ
    Jumanji
    Call me by your name
    The Post
    The Maze Runner: The Death Cure
    God's Own Country
    Darkest Hour
    Three Billboards Outside Ebbing
    Red Sparrow
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ook bij de DVD's heeft Bol de 2-voor-20 euro aktie tijdens de Bulkdagen.

    Met titels als
    The Greatest Showman
    LBJ
    Jumanji
    Call me by your name
    The Post
    The Maze Runner: The Death Cure
    God's Own Country
    Darkest Hour
    Three Billboards Outside Ebbing
    Red Sparrow

    Dat geldt ook voor de Blu-rays dat er een 2 voor 20 aktie is.

    (zijn er trouwens nog mensen die dvd's kopen? Heb op een paar oude cartoon series na al jaaaaaren geen dvd's gekocht bijna alleen 4K en indien niet mogelijk blu ray haha)
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    (zijn er trouwens nog mensen die dvd's kopen?
    Toch wel, als het een titel is die ik echt wil hebben en er is geen BR voorhanden. Voor sommige televisieseries kan je spijtig genoeg niet anders (Inspector Morse,...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Dat geldt ook voor de Blu-rays dat er een 2 voor 20 aktie is.
    Daarom is er ook een melding van gemaakt in het Aanbiedingen Blu-ray's topic
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    zijn er trouwens nog mensen die dvd's kopen?
    Ja, als er geen (Nederlandse) Blu ray voor beschikbaar is. De kwaiteit van die dvd's is over het algemeen prima.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spookje8 Bekijk bericht
    Ja, als er geen (Nederlandse) Blu ray voor beschikbaar is. De kwaiteit van die dvd's is over het algemeen prima.
    Laten we deze discussie niet in de pricewatch voeren. Er zijn andere topics voor.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #42

    Standaard

    2 voor 30 euro op diverse TV-series/seizoenen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #43

    Standaard

    Bol heeft weer een paar acties:

    3 Disney DVD's voor 25 euro

    De 2 TV-series voor 30 euro is er weer/nog steeds (zowel DVD als Blu-ray)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #44

    Standaard

    Bij Bol is de BOL 10 Daagse gestart met 2 voor 20 euro, ook met recente titels.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #45

    Standaard

    Veel DVD-boxsets in de Mid-season Sale bij Bol.com
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    Alleen jammer dat je nog steeds niet Airmiles kan inwisselen. Dat 'dit jaar' is allang voorbij.

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Nog 5 dagen DVD-sale bij Bol
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 28-01-2020 om 10:23
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #49
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •