Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard Combinatie Onkyo TX-SR608 en luidsprekers

    Vraagje aan de experts hier, had graag geweten of de nieuwe Onkyo TX-SR608 krachtig genoeg zou zijn voor luidsprekers met de hieronderstaande specificaties.

    Kan deze Onkyo de onderstaande luidsprekers gemakkelijk onder controle houden of is hij daarvoor te zwak?

    Waarschijnlijk kunnen de kenners aan de cijfers en de specs van de Onkyo wel één en ander afleiden, ik niet meteen. Het mag duidelijk zijn dat 'k nog een leek ben op dit gebied

    nominale impedantie van de luidsprekers is 6 ohm

    Weet er ook iemand of JBL's uberhaupt goed passen bij het klankbeeld van de Onkyo? Ze hebben aan een Harman Kardon versterker gehangen.

    En nu de cijfers, als er iets te kort is laat maar weten dan probeer 'k dat wel uit te vissen.


    Benieuwd naar de reakties.



    fronts (zuilen)
    ------
    aanbevolen vermogen: 25-250W
    Freq : 30Hz - 22 kHz (- 6dB)
    gevoeligheid : 91dB / 2,83 V / 1 m
    woofer: 2 x 210mm, 30 mm voice coil
    mid: 130mm, 30mm voice coil
    tweeter: 25mm titanium dome tweeter
    crossover: 350 Hz / 3 kHz

    surround
    --------
    aanbevolen vermogen: 25-100W
    Freq : 60Hz - 22 kHz
    gevoeligheid : 87dB / 2,83 V / 1 m
    woofer: 170mm, 30mm voice coil
    tweeter: 25mm titanium dome tweeter
    crossover: 3 kHz

    center
    ------
    aanbevolen vermogen: 15-100W
    Freq : 60Hz - 22 kHz
    gevoeligheid : 89dB / 2,83 V / 1 m
    woofer: 130mm, 25mm voice coil
    tweeter: 25mm titanium dome tweeter
    crossover: 3,5 kHz

  2. #2

    Standaard

    Onkyo staat bekend om zijn wat scheller geluid (wat meer nadruk op de midden en hoge tonen) en JBL juist niet. Deze combo kan dus verrassend goed klinken. De Onkyo zal naar mijn vermoeden geen problemen hebben met de speakers. Je zou zelf eens moeten beluisteren of de combo naar jou smaak is.

  3. #3

    Standaard

    Voor de centre en de surrounds zal het probleem niet zo groot zijn als voor de fronts met de dubbele woofers van 21 cm. Die fronts zijn nl. veel krachtiger dan die centre en surrounds en zullen vanwege het beperkte uitgangsvermogen van de receiver moeilijk onder controle gehouden kunnen worden.

    Eigenlijk is deze receiver geschikt voor luidsprekers met de volgende specs:
    Fronts met 1 of 2(bij bi-amping) woofers tot ~13cm
    Centre met 2 woofers tot 10cm
    Surrounds met een woofer tot ~13cm of di-pools met 2 tot ~10cm.
    Aktieve subwoofer met een woofer van minstens 20cm en een continu uitgangsvermogen van ~70Watt

    Dit zijn kleinere luidsprekers, maar deze zullen voor meer dynamiek, detailles en betere controle zorgen dan fronts met gigantische woofers en een hele hoge belastbaarheid. Of dit ook voor de impact geldt is afhankelijk van de ruimte en de geluidssterkte.

    Dat luidsprekers 'aan een Harman Kardon hebben gehangen' zegt niets over de technische staat van de luidsprekers. Als deze HK niet krachtig genoeg is, kan het zijn dat de technische staat niet goed meer is. Deze kun je vaak alleen beoordelen door de luidsprekers te zien en te beluisteren. Hebben de luidsprekers gescheurde randen, zijn de conussen vervormd en/of hoor je de spreekspoel bij bepaalde frekwenties tegen de magneet slaan, dan is deze dus niet meer goed.

    Voor zowel gebruikte als nieuwe luidsprekers geldt dat je het beste gewoon zelf kunt kijken en vooral gaan luisteren.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 22-04-2010 om 14:52
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gerco, vroeg me al af waar je bleef

    Alle gekheid op een stokje, bedankt voor je input vooral de specs die je opgeeft van wat eigenlijk een beetje de grens is voor de Onkyo TX-SR608, neem 'k mee als 'k ga shoppen.

    De specs die 'k opgeef zijn van een tweedehands set van +/- 8 jaar oud. Heb besloten om er niet op in te gaan voor een aantal redenen; prijs valt niet mee, onderhandelen kan natuurlijk altijd maar toch, de luidsprekers hebben ook wat gebruikssporen, vooral de center onderaan, niet zo erg maar geeft een beetje een idee hoe die behandeld zijn. Wat belangrijker is, is dat deze luidsprekers moeilijk te beluisteren zijn volgens de verkoper, staan in ander huis, geen versterker meer dat soort van zaken. Tja dan is het voor mij eigenlijk snel afgelopen.


    Als het een beetje meevalt, begin dit weekend aan mijn luistersessie-tournee De allereerste keer ooit dat 'k zoiets doe, dus best wel spannend. Zou zo maar eens kunnen dat mijn voorkeur AC-receiver van Onkyo ook de baan moet ruimen voor iets anders.

    Alle opties zijn dus nog open.


    Ook nog eens hulde aan Edgar om me ook PM's gewijs bij te staan.

  5. #5

    Standaard

    Het luisteren en kijken wordt dan inderdaad een stuk lastiger. Het zou kunnen zijn deze verkoper een ander soort systeem heeft gekocht omdat hij denkt daar meer plezier van te hebben.

    De luistersessie-tournee zal in ieder geval weer informatie en ervaring opleveren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Onkyo staat bekend om zijn wat scheller geluid (wat meer nadruk op de midden en hoge tonen) en JBL juist niet. Deze combo kan dus verrassend goed klinken. De Onkyo zal naar mijn vermoeden geen problemen hebben met de speakers. Je zou zelf eens moeten beluisteren of de combo naar jou smaak is.
    Dat ben ik niet met je eens. De Onkyo's, althans de iets duurdere modellen, zijn prachtig open en vragen om goede luidsprekers. Daar schort het vaak aan waarom het schel wordt...alles staat of valt met een goed huwelijk...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mission werd me ook aangeraden, maar in België heb 'k tot nu toe nergens een adres gevonden waar deze te beluisteren zijn.

    Op de Mission website is er ook geen melding van een Belgische distributeur, heb dan maar contact gezocht met de Nederlandse distributeur voor een paar adressen waar 'k Mission's zou kunnen beluisteren.

    Ben benieuwd.

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK vandaag een eerste luistersessie gehad bij Deltavox in Brugge. Vriendelijke ontvangst en de persoon die me uitleg gaf getuigd van passie voor het vak. Heeft me in ieder geval één en ander bijgeleerd.

    Eerst gekeken naar hoe mijn ruimte eruit ziet, 'k had een schets mee van afmetingen en dergelijke. Aangezien het geen grote ruimte is, 3,8 x 3,2 meter, waar de HT gaat terechtkomen werd voor de surround gekozen voor de SR 700 V nadat we het eerst eens de SR 800 V had bekeken.

    Wel maar één set gehoord, de Focal Chorus 700. Even mijn gekende CD's opgelegd en wat nummers beluisterd in stereo, héél evenwichtig geluid naar mijn gevoel dus dat was al in orde.

    Trouwens een tijdje alleen kunnen luisteren omdat de persoon ook iemand anders moest helpen, dan nog wat nummers beluiserd en van luistermoeiheid was totaal geen sprake.

    Dan afgesloten met een fragment uit The House of the Flying Daggers in surround.

    Wow hier werd 'k compleet "weggeblazen", fantastische ervaring. Had totaal geen notie meer van individuele luidsprekers, maar één heel evenwichtig geheel. Serieus onder de indruk, misschien ook wel omdat dit de eerste maal is dat 'k een 5.1 set heb ervaren
    Als alles zo goed klinkt, of beter dan deze Focals zal dat een serieuze kijkachterstand opleveren ... want dan wil 'k gewoon al mijn films opnieuw bekijken of toch het merendeel


    Even de details;

    Speakers waren aangesloten op een Onkyo TX-SR707, een lekker beestje dus.

    Fronts : Chorus 705 V (geen grote zuilen gekozen, wegens ruimtegebrek maar ook omdat deze boekenplank-modellen ook al serieus goed klonken)
    Center : Chorus CC 700 V
    Surround : Chorus SR 700 V (zouden aan de muur bevestigd worden op +/- 1,70 m. hoogte vooral ook dat mijn zetel dicht tegen de muur aan staat, tja weeral wegens "beperkte" ruimte)
    Sub : Chorus SW 700 V (lijkt me een heel goeie sub, maar misschien zijn er ook voor een lagere prijs die zelfs nog beter klinken)


    Heb voor deze luidsprekers en een Onkyo TX-SR608 een heel leuke setprijs meegekregen.

    Wat staat er verder nog op mijn luister-lijstje;

    B&W 685 Theatre (die zullen serieus hun best mogen doen om hun meerprijs te rechtvaardigen)
    Wharfedale Diamond 10 (weet niet of die de vergelijking met de Focal gaan kunnen)
    Klipsch Reference RB-61
    KEF iQ serie, wat precies weet 'k nog niet

  9. #9

    Standaard

    De TX-SR608 is een receiver die niet zo krachtig is als de TX-SR707. Of dit voor de Focals veel uit maakt, zul je dus ook moeten beluisteren. De combi van de 707 met de Focals was in iedere geval wel een goede set om mee te demonstreren wat een dergelijke set zou moeten bieden.

    Nu maar hopen dat de andere combi's die je gaat beluisteren dit ook kunnen. roost:
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat snap 'k nu niet

    Van de site van Onkyo

    Onkyo TX-SR707 = 160 W/Ch at 6 Ω, 1 kHz, 1 Channel Driven, IEC
    Onkyo TX-SR608 = 160 W/Ch at 6 Ohms, 1 kHz, 1 Channel Driven, IEC

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. De Onkyo's, althans de iets duurdere modellen, zijn prachtig open en vragen om goede luidsprekers. Daar schort het vaak aan waarom het schel wordt...alles staat of valt met een goed huwelijk...
    Smaken verschillen, wat jij prachtig open vind vind een ander schel. Je hebt helemaal gelijk dat het draait om de match tussen de speakers en de receiver.

    Stefaan, je bent in ieder geval goed bezig en je zult uiteindelijk een combinatie vinden die je achterover zal blazen, misschien nog wel meer dan de focals of juist alleen met de focals, die keuze ligt helemaal bij jezelf. Luister in ieder geval nog even wat meer merken zodat je ook weet hoe alles klinkt en matched.

    Voor wat betreft surround heb je aan HOFD wel meteen een goede demo en ik snap dan ook heel goed je gevoel om al je films opnieuw te kijken.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Dat snap 'k nu niet

    Onkyo TX-SR707 = 160 W/Ch at 6 Ω, 1 kHz, 1 Channel Driven, IEC
    Onkyo TX-SR608 = 160 W/Ch at 6 Ohms, 1 kHz, 1 Channel Driven, IEC
    Die zijn idd hetzelfde. Zowel in de beschrijving als in de specs-sheet. Ik ging er van uit dat de 608 hetzelfde uitgangsvermogen zou hebben als de 607. Dan zal de 707 net iets discreter zijn dan de 608.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gerco, wat bedoel je precies met "discreter" ? Je moet weten dat dit alles nieuw is voor mij,
    maar wel héél leuk

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gerco, wat bedoel je precies met "discreter" ? Je moet weten dat dit alles nieuw is voor mij,
    maar wel héél leuk
    Dat de verschillende signaalwegen beter van elkaar gescheiden zijn en daardoor elkaar minder kunnen beinvloeden.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  15. #15

    Standaard

    even volgen en reageren
    De verkoper in Deltavox getuigd inderdaad passie voor het vak Ik had het je gezegd he.. Die man leeft er gewoon voor
    Je speakers zie ik zo niet voor me staan.. ik zal ze even bekijken
    Ik kan je wel zeggen , dat hij ook bij mij vermoedelijk hetzelfde stukje uit house of flying daggers heeft laten horen
    het stukje met die bonen? ofzo waar ze allemaal in een ronde staan
    Bij mij liet hij ondermeer de triangle set horen en ik was hieraan onmiddelijk verkocht, vergeleken met andere sets , en ik moet zeggen ik keerde telkens terug nr die triangles...
    Jammer dat je deze ook niet gehoord hebt, maar vermoedelijk zitten de jouwe in een hogere prijsklasse...
    in elk geval, succes met je verdere zoektocht ! je komt er zeker uit !
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    even volgen en reageren
    De verkoper in Deltavox getuigd inderdaad passie voor het vak Ik had het je gezegd he.. Die man leeft er gewoon voor
    Nog eens bedankt voor de tip, het was zeker de moeite.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Je speakers zie ik zo niet voor me staan.. ik zal ze even bekijken.
    Hierzo, onder Chorus 700 V

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Ik kan je wel zeggen , dat hij ook bij mij vermoedelijk hetzelfde stukje uit house of flying daggers heeft laten horen
    het stukje met die bonen? ofzo waar ze allemaal in een ronde staan
    Klopt de scene met de drums. Trouwens HOFD besteld zodat 'k die zelf kan meenemen
    naar andere audiowinkels. Helaas zal het er dit weekend niet van komen, niet omdat 'k niet
    kan maar omdat het zaterdag de Dag v/d Arbeid is en audiowinkels niet open zullen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Bij mij liet hij ondermeer de triangle set horen en ik was hieraan onmiddelijk verkocht, vergeleken met andere sets , en ik moet zeggen ik keerde telkens terug nr die triangles...
    Jammer dat je deze ook niet gehoord hebt, maar vermoedelijk zitten de jouwe in een hogere prijsklasse...
    in elk geval, succes met je verdere zoektocht ! je komt er zeker uit !
    Ken de Triangles niet echt, zal ook maar even Googlen, maar budget voor mij ligt rond de
    2000 € voor mij.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Nog eens bedankt voor de tip, het was zeker de moeite.
    Hierzo, onder Chorus 700 V

    Klopt de scene met de drums. Trouwens HOFD besteld zodat 'k die zelf kan meenemen
    naar andere audiowinkels. Helaas zal het er dit weekend niet van komen, niet omdat 'k niet
    kan maar omdat het zaterdag de Dag v/d Arbeid is en audiowinkels niet open zullen zijn.
    Ken de Triangles niet echt, zal ook maar even Googlen, maar budget voor mij ligt rond de
    2000 € voor mij.
    De scene met de drums idd
    Ik kende voordien de triangles ook niet, maar wat een geluid, ik zocht wel compacte speakers... vandaar
    Is ook net iets goedkoper dan die 2000 euro v jou...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sta momenteel in contact met een audiowinkel die me Klipsch luidsprekers kan laten horen,
    maar dan wel aangesloten op een NAD T 765.

    Als je de prijzen van deze NAD gaat vergelijken met de Onkyo tja dat is maal 4. Kwaliteit
    zal wel ergens zitten maar ben niet van plan om zomaar even 2000 € uit te geven aan een
    AV-receiver hoe goed de NAD dan ook mag zijn.

    Wat 'k reeds gevonden heb is dat NAD's qua audio-kwaliteit de vloer aanveegd met Onkyo,
    en andere meer mainstream bekende receivers (Denon, Marantz, Pioneer, Sony noem maar
    op)

    Aan de andere kant ondersteund die T 765 geen audio over HDMI en ook al geen TrueHD of
    MasterAudio, dat wordt uitbreiden met een ander bord zogenaamde MDC Upgrade Modules
    wat natuurlijk de prijs nogmaals verhoogd.


    Is er hier iemand die ervaringen heeft met NAD ?

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    OK draadje mag op slot, de beslissing is gevallen


    Om het verhaal helemaal af te maken, tot hiertoe toch. Na de eerste luistersessie heb 'k meteen de blu-ray van House of Flying Daggers besteld omdat 'k deze zou gaan gebruiken als referentie voor surround op andere sets.

    Vorige week vrijdagmorgen lag deze in de bus en er maar meteen gebruik van gemaakt en over de middag eens een B&W set gaan beluisteren ook alweer aangesloten op een Onkyo TX-SR707, net zoals de Focals wat het vergelijken ideaal maakte.

    De B&W set was de 685 Theatre dus een volledig 5.1 "pakket".

    Qua stereo zit de 685 front iets beter dan de Focal Chorus 705 V, meer dynamiek en groter bereik, maar qua surround geluid ontwijken ze elkaar niet veel. Dus hoewel de B&W set me iets beter beviel qua geluid, valt hij toch af omdat de prijs een stuk hoger ligt dan die van Focal.


    Klipsch RF 62 en soortgelijke center + rears + sub is niet gelukt, ofwel wilde één audiowinkel me een RF 82 laten horen, maar dat is voor mij overkill, zeker in de "kleine" ruimte waar het boeltje moet inkomen.

    Ofwel hadden ze geen 5.1 set maar wel een "peperdure" NAD receiver staan, wat absoluut niet te vergelijken valt qua geluidsbeeld met een Onkyo.


    Deze avond dan maar de Focal Chorus 700 V besteld en Onkyo TX-SR608 in 't zwart ... black is beautiful

    De fronts worden wel de 706 V ipv 705 V die gaan iets verder door.


    Ziezo nu kan het lange wachten beginnen, vooral de nieuwe 608 van Onkyo blijkt nog niet leverbaar te zijn.


    Foto's volgen later, ah zou daar nu al aan kunnen beginnen maar er zou teveel gelachen worden met mijn kabel-spaghetti en opstelling met 2 meubels

  20. #20

    Standaard

    proficiat met je koop Zal je ongetwijfeld veel plezier aan hebben! Maar , we willen toch al fotos Maak maar een eigen ht thread aan
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je hebt erom gevraagd, dus hier komen ze

    Later een aparte draad in Mijn thuisbioscoop maar ben nu te moe, heb honger
    en wil ook nog een filmpje meepikken.

    De kwaliteit van de foto's is niet echt uitstekend, als het op fotograferen aan-
    komt ben 'k maar een kneusje



    Eén jaar geleden nog een oude Philips 71 cm CRT en een Philips DVD speler,
    die laatste heb 'k nog en speelt alles af ... behalve DVD's





    Met de nieuwe Philips PES0001D een 42" jongen op een combinatie van 2
    meubels, en dat "nieuwe" Ateca meubel vindt 'k ook niet echt bijzonder.
    Heeft één voordeel, kan zo tot salontafel worden gepromoveerd.
    Kabels zijn niet te zien op de foto's maar kan je verzekeren dat linksachter
    dat voorste meubel een wirwar aan kabels is.





    En de opstelling sedert vandaag in de ex-eetruimte. Zit nu ook een stuk
    dichter bij de TV, kijkafstand is nu 2,10 meter en dan is 42" toch wel serieus
    groot, maar ja grootte went dus een excuus om later toch een grotere te
    kopen TV wordt later ook aan de muur gehangen, scheelt terug 20 cm





    Een detailopname, onder van links naar rechts, Mede8er MED500X (momenteel
    niet aangesloten), Apple Mac Mini (ook niet aangesloten) en de Philips PES001D
    hub. Boven de Pana BD60 en de Telenet Digicorder die laatste wil maar geen
    vriendjes zijn met mijn Airport Extreme router



    To be continued ...

  22. #22

    Standaard

    ik denk dat ik net dezelfde philips crt had... maar nu dus zonder zit

    wanneer heb je je nieuwe speakers?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nog niets gehoord wanneer die geleverd zouden worden, 'k ben in ieder geval
    klaar voor de nieuwe opstelling

  24. #24

    Standaard

    Gefeliciteerd met jouw aankoop.

    Dan kan de soundbar eindelijk naar de ruimte waar deze voor bedoeld is:de slaapkamer.

    BTW:Foto's en beschrijving van een HT kun je -net als de meesten van ons hebben gedaan- het beste in de rubriek 'Mijn Thuisbioscoop posten'. Op deze manier staan deze dan niet overal op het forum.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. De Onkyo's, althans de iets duurdere modellen, zijn prachtig open en vragen om goede luidsprekers. Daar schort het vaak aan waarom het schel wordt...alles staat of valt met een goed huwelijk...
    Over goede luidsprekers gesproken...gebruik de Mission ""Elegante"" 5.1 set E-92 gwoon perfect...met een Onkyo 807..!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •