Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 163 worden weergegeven.

Discussie: Glee

  1. #126

    Standaard

    Wow.



    Glee star Cory Monteith has been found dead in a hotel in Vancouver, Canada.

    The 31-year old actor played Finn Hudson in the hit Fox TV show.

    Police are yet to confirm cause of death, but have ruled out foul play.

    "We are so saddened to confirm that the reports on the death of Cory Monteith are accurate," the star's publicist Melissa Kates said. "We are in shock and mourning this tragic loss."

    Meanwhile, Glee's executive producers, 20th Century Fox and Fox Broadcasting Company said: "We are deeply saddened by this tragic news. Cory was an exceptional talent and an even more exceptional person.

    "He was a true joy to work with and we will all miss him tremendously. Our thoughts and prayers are with his family and loved ones."

    Monteith has previously discussed his issues with drug abuse and as recently as April this year was treated for drug addiction.

    He had been dating his Glee co-star Lea Michele, who played Rachel Berry in the musical show set in an American school.

    Pacific Rim Hotel staff discovered his body in his room when he failed to check out at the appointed time on Saturday morning.

    Local Deputy Police Chief Doug Lepard said that the star had returned to his room alone after dining with friends the previous evening.

    Coroner Lisa Lapointe stated, "We do not have a great deal of information as to cause of death."

    Glee actor Matthew Morrison recently admitted that he "didn't even know" co-star Cory Monteith had a substance addiction before he entered rehab.

    .

    Bron:
    http://www.digitalspy.co.uk/showbiz/...l-aged-31.html

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #127

    Standaard

    Die zag ik niet aankomen. Dacht juist dat het de laatste tijd weer veel beter met hem ging. Erg zielig voor Lea Michelle, en zijn familie. RIP

  3. #128

    Standaard

    wow... Wist niet dat het slecht ofzo ging met hem ?? R.I.P.
    Zie ook dat op 11 september het vierde seizoen op dvd verschijnt bij ons.

  4. #129

    Standaard

    Echt verschrikkelijk. Ik kan het echt niet geloven.

  5. #130

  6. #131

    Standaard

    Erg verdrietig dit.
    zo jong nog.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #132

    Standaard

    Maar blijkbaar al vanaf zn 13e aan de drugs!

  8. #133

    Standaard

    Ja maar wel 9 jaar sober voor zijn dood. Een mens is meer dan zijn verslaving.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ja maar wel 9 jaar sober voor zijn dood. Een mens is meer dan zijn verslaving.
    Hoe bedoel je dat?

    Hij zat begin dit jaar sowieso weer aan de drugs, is toen nog enkele afleveringen weggegaan bij Glee om in rehab te gaan. Dat was in maart/april dit jaar.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #135

    Standaard

    Hij was lange tijd sober en is pas dit jaar terug verslaafd geraakt. Daarom was hij inderdaad plots spoorloos verdwenen in Glee.

  11. #136

    Standaard

    Een mens is meer dan zijn verslaving. Mooi. Los van deze persoon, want hier is simpelweg niemand die hem kent. Ik heb iemand de helft van zijn leven tegen een alcoholverslaving zien vechten, de man hield van zijn kinderen, deed geen vlieg kwaad en had een goed hart. Dat is wat ik me herinner. En vooral de moed en wil die hij had om tegen de alcohol te vechten, het is niet dat hij er lak aan had. Toen het hem eindelijk gelukt was, kreeg hij plots kanker, slechts enkele weken later is hij gestorven - Omdat hij sowieso al zwak was vanwege z'n alcoholverslaving die zo lang duurde. Moest iemand "Moest ie maar van de drank afblijven" (zoals ik elders las nav. dit drugsverhaal) zeggen, zou ik dat ook niet kunnen waarderen. 't Is een uiterst simplistische, platte en ondoordachte uitspraak. Zo ééntje die je normaal niet maakt nav. een sterfgeval. Een minimum aan respect noemen ze dat.

  12. #137
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Had het echt niet beter kunnen verwoorden Esteban, hier heb ik niets aan te voegen. Had die andere reactie ook gezien, heb me zelfs moeten inhouden maar toch niet gereageerd. Jij omschrijft het nog proper ... ik had heel wat andere woorden in gedachten voor wat daar gezegd werd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #138

    Standaard

    'Cory Monteith leidde dubbelleven'

    De vrijdag overleden Glee-acteur Cory Monteith zou een dubbelleven hebben geleid.

    Foto: Wenn
    Dat beweert althans een bron aan TMZ. Op de set van de serie was het een hardwerkende, frisse jongen, maar op vakantie in Vancouver was het een wild feestbeest dat allerlei drugs zou hebben gebruikt.
    Volgens de insider besteedden zijn collega’s van Glee veel tijd aan hem om hem op het rechte pad te houden. Monteith zou altijd nuchter zijn geweest tijdens het filmen van de muzikale succesreeks. Maar elke keer als hij naar zijn vaderland Canada reisde, ging het weer mis.
    Daar zou hij iedere keer zijn veranderd in een drugsverslaafde met een alcoholprobleem. Als de ster uitging met vrienden, gebruikten ze van alles, aldus de ingewijde.
    De familie van Monteith zou daarvan op de hoogte zijn geweest, maar ze slaagden er niet in de acteur te helpen. Toen ze druk op hem uitoefenden om gezonder te leven, nam hij juist afstand. Dat is hem mogelijk fataal geworden. Ondanks autopsie is de doodsoorzaak niet bekend.


    Cory Monteith dood door heroïne en alcohol

    De doodsoorzaak van de overleden Glee-acteur Cory Monteith ligt 'in een overdosis, voornamelijk bestaand uit heroïne, maar ook uit alcohol'.

    Foto: AFP
    Dat heeft het team van lijkschouwers van de Canadese provincie British Columbia dinsdagmiddag (plaatselijke tijd) in een videoboodschap laten weten.
    De 31-jarige Monteith overleed zaterdag in een hotel in Vancouver, de grootste stad van de provincie.
    In de video laat lijkschouwer Barbara McLintock weten dat er op dit moment niet meer bekend is over de dood van de acteur, maar dat het onderzoek nog in volle gang is. Ook de familie van de overleden Canadese acteur is inmiddels ingelicht.
    Verder meldde McLintock dat "er op dit moment geen andere aanwijzingen zijn dan dat dit een treurig en tragisch ongeluk betreft".

    Personage

    Monteith werd bekend door zijn hoofdrol in Glee als de scholier en footballspeler Finn Hudson. De acteur vertolkte het personage vanaf het begin van de serie in 2009. De acteur kampte al eerder met verslavingen. In april werd hij nog opgenomen in een ontwenningskliniek. Op zijn 19de werd Monteith ook al eens behandeld.
    Zijn lichaam werd ontdekt toen hij zaterdag verzuimd had uit te checken in het hotel in de binnenstad van Vancouver, waar hij enkele dagen eerder zijn intrek had genomen.
    Actrice Lea Michele, die zowel in de serie als in het echte leven een setje vormde met Monteith, liet maandag in de verklaring weten "ontroostbaar en kapot" te zijn van het nieuws.

  14. #139

    Standaard

    De premiere is 1 week uitgesteld.

  15. #140

    Standaard

    Glee creator Ryan Murphy has broken his public silence about the death of Cory Monteith in an interview with Deadline Hollywood.
    He said the show’s cast will return to work as scheduled to work on a two-part Beatles episode. They will then shoot a third episode dealing with the death of Finn, the character played by Monteith.
    There will then be a hiatus of undetermined length in order to decide how to move ahead the rest of the season.
    Here is what Murphy had to say about the final months of Monteith’s life and the struggle to help him get clean.
    “It is so very sad and tragic. Cory wasn’t just an actor on one of my shows, he was very important to me, and I was very invested in his sobriety. When I heard what was happening to him, I organized an intervention and got him into rehab last March. We socialized and we also fought, because while he was a lovely sweet guy, he was also a leader on the set, a strong personality and the only analogy I can think of is that he felt like an older son to me.”
    “As soon as I heard what was happening, when we had two episodes left to go, I brought him to my office where we had the intervention. He said he wanted to finish the rest of the season, and I said absolutely not. We were not going to put a stupid TV show before his sobriety. I assured him he was not fired, that his job was secure, that he would leave today. He went with a whimper and not a bang and it was very emotional. On one hand, he was thrilled that people wanted to take care of him, though he also felt shame and regret. We had experts in the room and tried to let him know this was a disease. It was a tough and very emotional day and the last thing he said before he left was, ‘I want to get better.’ And I believed him.”
    “The last couple of months, all indications were that he’d gone through the steps, he went to one place where it didn’t work and then he went to another, but there was still a lot of concern. A couple of weeks ago, he and Lea came to Fire Island where we were shooting The Normal Heart, and I honestly couldn’t tell what was going on with him. He didn’t seem quite himself, but when I confronted him he claimed he was clean. It has been a very difficult roller coaster ride, and all through that, and through the last week, Lea has been the most brave and courageous person I’ve ever met. She has dealt with an impossible situation with more humanity than you could ever hope for.”
    “What is difficult is that while Cory was going through this struggle, I told him that maybe he would go light on the work. He told me, ‘Work is my salvation.’ I thought that it would help him to be around people who were good influences, so we envisioned a season that was heavy with his Finn character.”

  16. #141

    Standaard

    Toch wel benieuwd hoe de makers zijn dood in de serie gaan verwerken, lijkt me geen eenvoudige opgave gezien de emotionele impact op het productieteam, mede acteurs, fans en dergelijke. Ook opvallend is dat het hele gebeuren pas in aflevering 3 wordt verwerkt volgens het artikel. Hoe raar/ongemakkelijk wordt het dan kijken naar de eerste twee afleveringen in de wetenschap dat dit nog moet komen?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #142

    Standaard

    +1 Esteban,

    mooi gezegd.
    gisteren toevallig Flight gezien. Geeft dit ook weer.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #143

  19. #144

    Standaard

    Andere afbeelding van de cover. Spijtig dat men de witte rug niet heeft doorgetrokken in deze... Staat iets minder mooi in de kast.

  20. #145

    Standaard

    Seizoen 6 zal waarschijnlijk het laatste seizoen van Glee worden.

  21. #146

    Standaard

    Een serie als deze, zou ook niet veel langer moeten doorgaan. Vond seizoen 4 eigenlijk al wat geforceerd. Ze zouden het 5de seizoen moeten afsluiten met de diploma uitreiking van alle mensen in McKinley High School en dan de vaste cast in New York houden, zodat we in seizoen 6 kunnen zien hoe het met hen afloopt, misschien met een time-jump.
    **** me gently with a chainsaw.

  22. #147

    Standaard

    Ik vond de serie in seizoen 1 en 2 erg goed, en zelfs seizoen 3 had z'n goede momentjes, maar het is in seizoen 4 helemaal ingestort naar mijn mening. De 4e aflevering van seizoen 4 was nog erg goed ( waarin bepaalde koppels uit elkaar gaan ), met erg goede nummers, maar daarna verloor ik snel de interesse. Ga de serie dus ook niet meer afkijken. De grootste fout die ze hebben gemaakt ( naar mijn mening ) is dat ze niet gewoon zijn doorgegaan met de hoofdpersonages in New York. Ja, we zagen ze nog wel, maar die verhalen in Lima interesseerden me echt niks. De nieuwe personages stelden niks voor vind ik, en de leukere personages werden er uit geschreven of alleen getoond in beperkte mate. Kurt, Rachel, Finn, Santana, Quinn, en Puck zijn voor mij toch wel de meest interessante karakters. Daarnaast begonnen ze bepaalde karakters wel erg dom te maken. Brittany bijvoorbeeld. Weet niet waarom mensen haar zo grappig vinden. Zelfde met de coach. Ze veranderd nauwelijks. Elke keer dezelfde grappen, etc. Puur mijn mening natuurlijk!

  23. #148

    Standaard

    Ik vond het vierde seizoen juist het beste seizoen tot nu toe. De serie is veel volwassener geworden. De afwisseling tussen Lima en New York vond ik ook erg goed werken.

  24. #149

    Standaard

    De meest interessante verhaallijnen voor de personages in NY kwamen juist voor in de 2de helft van het seizoen, verder was seizoen 4 inderdaad voor mij ook het beste seizoen tot nu toe. Dit waren trouwens de woorden van de producer die dit nieuws aankondigde:
    I would not anticipate it goes beyond two more seasons," Reilly told The Hollywood Reporterfollowing his executive session, further clarifying that you should "never say never."
    "There's two very clear arcs to get to that end and conclude," he added. "Listen, if we discover a new crop of kids and there's some breakout, who knows? But right now we're thinking about two seasons."

  25. #150

    Standaard

    Fox heeft naar aanleiding van de release van seizoen 3. Het eerste en het tweede seizoen nu ook samen gebundeld in 1 dikke box. De cover zijn hetzelfde als die die men gebruikte in de UK voor de volledig seizoen. Alleen niet zo leuk voor diegene die al vanaf het begin de boxen kopen met de witte rug. Nu zijn deze ook in een bepaald kleur zoals de uitgave van seizoen 4. Staat zo wel mooier in de cast maar alleen seizoen 4 in een kleurtje en de rest niet. Ziet er niet uit. (Oké ik ben een beetje aan het zagen maar toch spijtig dat Fox niet meer aandacht besteed aan hun spines.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •