De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: Resistance

    De nieuwste Star Wars animatieserie is bekendgemaakt, zal zich afspelen voor The Force Awakens en verschijnt in het najaar.

    https://www.starwars.com/news/star-w...for-fall-debut
    Laatst aangepast door tmvde : 18-08-2018 om 11:22

  2. #2

    Standaard

    Jemig. Hoe lang gaan we nog door met het uitmelken van deze formule? Ik begin zo langzamerhand een beetje Star Wars-moe te worden, geloof ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard Star Wars: Resistance

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...tance-trailer/

    Eerste trailer van de nieuwe Star Wars animatieserie.

    Als er geen BB-8 en Lucasfilm/Star Wars logo's in deze trailer hadden gezeten had ik denk ik niet geweten dat het Star Wars is...


  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Als er geen BB-8 en Lucasfilm/Star Wars logo's in deze trailer hadden gezeten had ik denk ik niet geweten dat het Star Wars is...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Als er geen BB-8 en Lucasfilm/Star Wars logo's in deze trailer hadden gezeten had ik denk ik niet geweten dat het Star Wars is...
    Het is nog maar een korte trailer. Poe en Phasma zitten er ook in.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het is nog maar een korte trailer. Poe en Phasma zitten er ook in.
    Weet ik.

    Ik bedoelde dat de trailer allesbehalve een SW sfeer heeft. De hele animatiestijl is ook niet wat je van een Lucasfilm productie zou mogen verwachten (al is dit iets waar veel series last van hebben....*kuch* Ducktales *kuch*).

    Het trekt me to-taal niet aan en zal na het gruwelijke Forces of Destiny de tweede Disney SW animatiereeks zijn die ik niet ga kijken... maar goed, ik behoor niet tot de doelgroep waarvoor deze gemaakt is.

  8. #8

    Standaard

    Op het moment dat ik dit typ heeft de trailer (op Disneys Youtube kanaal)
    8.500 likes..... en 38.000 (!!!!!) dislikes.

    Ongekend en na Solo weer een duidelijk signaal.

  9. #9

    Standaard

    Zucht. En dan zal je zien dat ze straks stoppen met Star Wars films maken doordat "het niet verkoopt" terwijl ze de naam elke keer weer te grabbel gooien.

  10. #10

    Standaard

    Ook zoiets: de eerste aflevering van Resistance is in de VS op een zondag om 10 uur 's avonds (!!!) in het oosten en 7uur 's avonds in het westen.
    Een serie die op kinderen gericht is.

  11. #11

    Standaard

    Vind het er wel geinig uitzien. Je moet ook denken aan de doelgroep, dat zijn (jonge) kinderen. Denk dat ze zo prima voor ene eerste keer met SW kunnen kennismaken. Triest dat een zooitje haters (die overduidelijk niet de doelgroep zijn, want die zitten nog niet op social media) het willen gaan verpesten door maar een trailer te disliken. Get a life.... Het tijdstip van uitzenden begrijp ik dan weer niet, want 10 uur is echt te laat voor de kleinsten.

  12. #12

    Standaard

    De animatiestijl vind ik echt te gek !
    Dit stijltje is veel meer tijdloos dan van die Clone Wars serie.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-08-2018 om 13:18

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op het moment dat ik dit typ heeft de trailer (op Disneys Youtube kanaal)
    8.500 likes..... en 38.000 (!!!!!) dislikes.

    Ongekend en na Solo weer een duidelijk signaal.
    Ik kan er met m'n pet niet bij dat er zoveel haat is rondom deze Resistance.Hoe wil men het dan hebben ?

    Volgens mij zijn die hardcore SW fans veel te ouderwets.

    Sowieso vind ik dat heel het Star Wars gebeuren gericht is op kinderen & volwassen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-08-2018 om 13:40

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik kan er met m'n pet niet bij dat er zoveel haat is rondom deze Resistance.Hoe wil men het dan hebben ?
    Los van dat ik voor deze serie niet tot de doelgroep behoor vind ik (maar dat geldt voor zowat elke animatieserie tegenwoordig) dat de Japanse series (ik denk aan Captain Future, Galaxy Express 999, Ulysses 31, Battle of the Planets) van 40 jaar geleden er visueel tig keer beter uit zagen.

    Een fan maakte een paar jaar geleden dit. Een FAN.


    Of vergelijk de originele Ducktales met het gedrocht van nu. En nee, dat heeft niks met nostalgie te maken.

  15. #15

    Standaard

    Totale appels en peren Dennis. De stijl van de animatie en de type gebeurtenissen in het filmpje wat je deelt zijn zo NIET geschikt voor kinderen. Wereld van verschil qua doelgroep. Dus kun je echt absoluut niet vergelijken. Daarnaast vind ik die japanse animestijl echt gewoon lelijk. Te hoekig, te scherp en allemaal te hakkelig. Vind ik die Resistance stijl tig keer mooier, vloeiender en vriendelijker.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De stijl van de animatie en de type gebeurtenissen in het filmpje wat je deelt zijn zo NIET geschikt voor kinderen. Wereld van verschil qua doelgroep. Dus kun je echt absoluut niet vergelijken.
    De animatiestijl is niet geschikt voor kinderen?
    Waarom keken zoveel jaar geleden dan hordes kinderen over de hele wereld naar de series (die in dezelfde stijl zijn als TIE Fighter) die ik opnoemde?

    En mbt de type gebeurtenissen: in TIE Fighter zitten geen dingen die niet in Star Wars Rebels (badguys vallend in explosies, hordes stormtroopers die neergeknald worden, good guys die het einde niet halen, schepen die worden opgeblazen) zaten. Rebels. Ook een kinderserie.

    Overigens bedoel ik niet eens zozeer dat er een SW anime moet komen maar puur dat er 40 jaar oude series zijn die er visueel beter uit zien. Van een LFL/Disney serie zou je m.i. meer mogen verwachten.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 21-08-2018 om 21:23

  17. #17

    Standaard

    Hoewel ik een Japanse animestijl meestal erg kan waarderen vind ik het voor Star Wars geen match.Resistance vind ik qua stijl dus precies goed.

    TIE Fighter-Short film:Toen ik deze voor het eerst zag destijds had ik wel een wow momentje maar bij nader inzien vond ik het toch niet echt passen.

    De stijl van Clone Wars vind ik pas een partij bagger.

    Laatst aangepast door jeroeni : 21-08-2018 om 21:38

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De animatiestijl is niet geschikt voor kinderen?
    Waarom keken zoveel jaar geleden dan hordes kinderen over de hele wereld naar de series (die in dezelfde stijl zijn als TIE Fighter) die ik opnoemde?
    Ik weet niet hoe oud die kinderen waren maar mijn dochter van 3 laat ik bovenstaand animatiefilmpje echt niet zien. Veel te agressief en teveel grafisch geweld (ontploffende BB8 enzo). Maar die trailer van Resistance mag ze zeker zien. Oogt veel vriendelijker. Ik denk dat die doelgroepen heel wat verschillen, ook al zijn ze beiden geschikt voor kinderen.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Het tweede en laatste seizoen staat sinds vandaag op Disney+. Kan ik mooi alles in het Engels gaan kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •