Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 3743444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.151 tot 1.175 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    True Romance heb ik hier binnen gekregen zonder extra douane kosten. Nice!
    Ik denk dat het op en af is. Nu is de Fassbinder Volume 3 bij Zavvi besteld, benieuwd of ik iets ga mogen bijbetalen.
    En ik krijg ook de indruk dat niet alle releases van Arrow via Amazon besteld kunnen worden, zo heb ik ook Wild Things via de Marketplace besteld.

  2. #1152

    Standaard

    dus helaas geen tracking mogelijk.. gisteren contact opgenomen met Zavvi over mijn niet gearriveerde order (4x UHD steelbook, dus aardig kostbaar..); in dit geval is het fout gegaan bij post.nl; in de app was het pakket als brievenbus pakket 2 weken zichtbaar maar is dus nooit aangekomen en plaatje is inmiddels ook uit de app verdwenen; lijkt me een gevalletje gestolen pakket (ook al omdat op het label alle info stond wat er in het pakket zat..).

    Heb Zavvi gevraagd of ze eventuele replacements willen versturen met track and trace, we wachten het maar weer af.

    Toch jammer dat het bij Zavvi zo vaak (althans bij mij) fout gaat

    wel weer gisteren 2 UHD titels besteld (actie 2 voor 28 euro), kijken hoe dat gaat
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 14-06-2022 om 12:09
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #1153

    Standaard

    Voorheen stond alleen de prijs op het etiket, maar nu zetten ze dus ook de inhoud er op? Zo maak je het de dieven wel erg makkelijk.

    Weer een reden om deze toko links te laten liggen.

  4. #1154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Voorheen stond alleen de prijs op het etiket, maar nu zetten ze dus ook de inhoud er op? Zo maak je het de dieven wel erg makkelijk.

    Weer een reden om deze toko links te laten liggen.
    bij mijn pakket wel; en een klein wonder heeft er plaats gevonden; vanmiddag lag het pakket in de brievenbus; alleen was het pakket open gemaakt door de postbezorger omdat de 4 titels in de verpakking op elkaar lagen en dat past dus niet door de brievenbus; hij had er 3 uitgehaald en los in de bus gedaan en de 4e in de verpakking gelaten

    Fout ligt dus bij post.nl, verpakking had als pakket aangeboden moeten worden maar was dus bij brievenbus post terecht gekomen.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #1155

    Lightbulb

    Dat zie ik ook vaker bij buitenlandse pakketjes ja. Zonder track en trace en "dus" brievenbuspost, maar daar passen ze dan helemaal niet in (bijvoorbeeld LP's maar ook meerdere blurays in 1 pakket). Weet niet of de fout dan bij postnl ligt of bij de verzender, ergens gaat het dan niet goed; in het buitenland telt dat dan niet als pakketje maar hier zou dat wel moeten.

    En de brievenbezorgers van postnl weten niks van pakketjes bezorgen (worden ze ook niet voor betaald) dus die doen dan maar wat.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  6. #1156

    Standaard

    Sinds lang 2 blu ray boxen besteld bij zavvi.nl.

    De één verstuurd vanuit Duitsland en de andere uit de UK, maar goed op voorhand VAT ingeklaard precies, dus geen extra kosten gehad.
    Ben ook wel lovend over de verpakking, namelijk gewone ouderwetse doosjes en dus geen wraps, zoals Amazon soms doet, die de hele blu ray box verpletten tot een derderangsburger.

  7. #1157

    Standaard

    Hier kun je overigens duidelijk zien welke 4K/Blu-ray acties er momenteel actief zijn: https://www.zavvi.nl/voucher-codes.list

    Ik ga het deze week ook weer eens proberen. 2001, Fury Road én Moon voor 35 euro vind ik een schappelijke prijs. Zijn dergelijke acties bij Amazon ook gebruikelijk? Omdat ik geen cc bezit ben ik redelijk onbekend met ze.

  8. #1158

    Standaard

    Pakketje met twee films (2001 en Dune) gisteren ontvangen zonder bijkomende kosten. Moeilijk te zeggen of ik mazzel heb gehad of dat Zavvi nu hun zaakjes op orde hebben.

  9. #1159

    Standaard

    Ik heb een tijdje geleden 4 uhds besteld. Ook om na lange tijd maar weer eens een keer te proberen. Die zijn in 2 zendingen verstuurd , 1 van 1 uhd en 1 van 3 uhds, beide niet aangekomen. Nadat zavvi aangaf de spullen opnieuw opgestuurd te hebben kwam een van de oorspronkelijke zendingen alsnog binnen. Zonder bijkomende kosten. Ik kreeg vandaag een betaalverzoek van postnl inzake een pakket dat ingeklaard moet worden. Of dat nu de tweede, nooit aangekomen, zending is of de vervangende zending is weet ik niet. Ik moest namelijk zelf aangeven wat er in het pakket zat… Ik betaal die € 5,23 maar en laat me verrassen of ik nu de ontbrekende film ontvang of de vervangende zending van 4 films. Mochten het er 4 zijn dan zie ik er nu al tegenop om de 3 dubbele terug te sturen. Als dat me extra geld gaat kosten geef ik ze gewoon weg.

    Maar nee, Zavvi heeft dus nog niet hun zaakjes helemaal op orde.

  10. #1160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Maar nee, Zavvi heeft dus nog niet hun zaakjes helemaal op orde.
    Dit lijkt een probleem bij PostNL en Nederland te zijn merk ik vaker. Hier heb ik zelf al 10 pakjes mogen ontvangen via BPost en nooit krijg ik nog extra kosten. Ook anderen die ik ken hebben sinds een paar maand geen kosten meer gehad. Vreemd dat ze bij PostNL de ene keer wel aanrekenen en de andere keer niet...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  11. #1161

    Standaard

    Zou het aan PostNL liggen denk je? Ik weet het niet, maar ik bestel redelijk vaak uit niet-EU landen en maak dit nu voor het eerst mee. Niet dat ik klaag hoor, het was een probeersel na een paar jaar niet meer bij Zavvi besteld te hebben. Pakketten die niet aankomen maak ik trouwens ook nergens anders mee. Tot op heden stuurt Zavvi wel altijd een vervanging maar het is wel regelmatig een gedoe. Vroeger had ik dat bij Play.com ook vaak toen die nog bestond.

  12. #1162

    Standaard

    Wat ik uit de laatste berichten hier begrijp is dat deze tekst op de Zavvi site dus gewoon bullshit is?

    Zavvi wilt u van harte meedelen dat uw shoppingervaring na Brexit niet beïnvloed zal worden en dat u zoals gewoonlijk kunt doorgaan met bestellingen te plaatsen.

    Voor klanten binnen de Europese Unie, zal het merendeel van onze producten vanuit ons distributiecentrum binnen de EU verzonden worden en hierdoor zullen bestellingen bij ons zoals gewoonlijk doorgaan.

    Voor producten die vanuit het VK verzonden worden naar adressen binnen de EU, zullen belastingen en invoerrechten met onze koerier verrekend worden, zodat er geen kosten zijn voor u.

  13. #1163

    Standaard

    Wie zei er hier dat Zavvi zijn gerief op orde had in verband met de invoerkosten? Dat is dus gene waar, net weer iets meer dan 18 euro mogen ophoesten voor hen. Mijn vorig pakje was in orde, maar deze dus weer niet. Het is dus 1 goed en 1 niet goed. Kan ik deze kosten nog steeds terugvorderen van Zavvi?
    Laatst aangepast door jurgen42u : 19-09-2022 om 19:27

  14. #1164

    Standaard

    Ik kreeg ook een email van postnl dat ik moet betalen.

    14.79€ inklaringskosten.
    Ik ga dit zeker terug vragen bij Zavvi zodra ik mijn pakje heb.

  15. #1165

    Standaard

    same here, heb betaalt en boze mail gestuurd naar Zavvi, ik snap niet waarom dit bij hun nog steeds niet goed gaat....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #1166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik kreeg ook een email van postnl dat ik moet betalen.

    14.79€ inklaringskosten.
    Ik ga dit zeker terug vragen bij Zavvi zodra ik mijn pakje heb.
    Precies daarom heb ik zo'n hekel om daar nog wat te bestellen.

  17. #1167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Precies daarom heb ik zo'n hekel om daar nog wat te bestellen.
    Ik heb wel gelijk een email gestuurd met betaalbewijs van de betaalde inklaringskosten, en niet lang erna een antwoord gekregen dat ik 14.79 euro krijg terug gestort.

  18. #1168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb wel gelijk een email gestuurd met betaalbewijs van de betaalde inklaringskosten, en niet lang erna een antwoord gekregen dat ik 14.79 euro krijg terug gestort.
    Ah dat is wel zo netjes ja.

  19. #1169

    Standaard

    En toch: Zavvi maakt zich het onnodig moeilijk door niet gewoon vooraf de Nederlandse/Belgische BTW te innen én af te dragen, zoals Amazon UK dat kennelijk wél kan. Het is voor de ontvanger een hit or miss-spel geworden: soms wordt je pakket er door de douane uitgepikt en een andere keer weer niet. Dat wil je als klant van Zavvi toch niet?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    En toch: Zavvi maakt zich het onnodig moeilijk door niet gewoon vooraf de Nederlandse/Belgische BTW te innen én af te dragen, zoals Amazon UK dat kennelijk wél kan. Het is voor de ontvanger een hit or miss-spel geworden: soms wordt je pakket er door de douane uitgepikt en een andere keer weer niet. Dat wil je als klant van Zavvi toch niet?
    volgens mij doen ze dat standaard maar blijkbaar gaat het soms fout (of de douane maakt een fout); geen idee waarom, misschien hangt het af van welk depot Zavvi de bestelling stuurt.

    had vorige maand 2 grote bestellingen geplaatst (4K deal), 1 bestelling is als 1 pakket (8 titels) binnen dus Zavvi verstuurd in ieder geval niet meer per stuk (wat ze vroeger wel deden); vreemde is dat ik nooit een bericht heb gekregen van een Nederlandse transporteur (post.nl, DHL) en helaas is 2e pakket nog niet binnen en dus ook geen bericht via de postnl of dhl app.... afwachten maar weer
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #1171

    Standaard

    Toch gek dat de douane en bezorgdiensten alleen fouten maken bij zavvi… DPD, PostNL, douane, iedereen krijgt de schuld. Of zou het misschien toch aan de webwinkel zelf liggen die zijn zaakjes niet op orde heeft? Je zou het bijna denken als je deze thread leest…
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #1172

    Standaard

    Ik heb de inklaringskosten voor The Lost Boys 14.79 € direct op de 20ste betaald, maar heb nog steeds de film niet.

    Gaat echt niet goed he met dat gedoe, nu al meer dan een week wachten, ze zouden na betaling hem direct moeten afleveren.
    Jonge wat een gedoe zeg.

  23. #1173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb de inklaringskosten voor The Lost Boys 14.79 € direct op de 20ste betaald, maar heb nog steeds de film niet.

    Gaat echt niet goed he met dat gedoe, nu al meer dan een week wachten, ze zouden na betaling hem direct moeten afleveren.
    Jonge wat een gedoe zeg.

    Hier zelfde probleem (ook met The Lost Boys ), ligt al een 8 dagen bij inklaringen...

    helaas ook een 2e bestelling met inklaringskosten ; op 12 september bij inklaringen en pas gisteren bericht dat ik moet betalen.. In de postnl app stond gisteren dat het pakket vandaag geleverd zou worden (wat ik al niet vertrouwde) en inderdaad, vandaag status "bezorgtijd nog niet bekend"

    Ik vraag me af hoe je kan checken waar het fout gaat, hoe kan je uitsluiten dat de douane geen fout maakt..

    Het lijkt dus een Zavvi probleem maar de afhandeling hier gebeurd ook verre van soepel maar dat zal wel weer komen door personeelstekort
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #1174

    Standaard

    Er lijkt hier maar één oplossing voor te zijn op dit moment: doe als ik en bestel dus gewoon niet meer bij Zavvi. Bij Amazon UK heb ik nooit dit soort problemen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er lijkt hier maar één oplossing voor te zijn op dit moment: doe als ik en bestel dus gewoon niet meer bij Zavvi. Bij Amazon UK heb ik nooit dit soort problemen.
    Bij amazon zijn er nu andere problemen.
    Ten eerste dat mijn laatste 4 bestellingen (3 boeken en 1 luxe UHD set) allemaal beschadigd binnen zijn gekomen door de slechte verpakking (de bekende kartonnen hoes). Wordt allemaal wel opgelost door amazon, maar erg irritant. 1 vervanging ervan heb ik inmiddels binnen en ja hoor, weer beschadigd. Kost je ook allemaal tijd om het te regelen,
    Als tweede zijn er nu de laatste tijd al 3 bestellingen (ook allemaal boeken) door hun eenzijdig geannuleerd. Ze geven aan dat deze niet meer verkrijgbaar zijn terwijl het allemaal pre-orders zijn die op andere amazons wel te bestellen zijn (maar natuurlijk veel duurder).

    Grote wereldproblemen zijn het natuurlijk niet, alleen luxeproblemen moet je maar denken....

Pagina 47 van 49 EersteEerste ... 3743444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •