Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.176 tot 1.200 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1176

    Standaard

    Rot om te lezen dat Zavvi hun zaakjes nog steeds niet op orde hebben. Ik heb inmiddels twee 4K '3 voor €30,-' bestellingen binnen zonder problemen en wacht op een derde (Star Trek: The Motion Picture 4K DE). Hopelijk blijven inklaringskosten en administratieve rompslomp me bespaard.

  2. #1177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon zijn er nu andere problemen.
    Ten eerste dat mijn laatste 4 bestellingen (3 boeken en 1 luxe UHD set) allemaal beschadigd binnen zijn gekomen door de slechte verpakking (de bekende kartonnen hoes). Wordt allemaal wel opgelost door amazon, maar erg irritant. 1 vervanging ervan heb ik inmiddels binnen en ja hoor, weer beschadigd. Kost je ook allemaal tijd om het te regelen,
    Als tweede zijn er nu de laatste tijd al 3 bestellingen (ook allemaal boeken) door hun eenzijdig geannuleerd. Ze geven aan dat deze niet meer verkrijgbaar zijn terwijl het allemaal pre-orders zijn die op andere amazons wel te bestellen zijn (maar natuurlijk veel duurder).

    Grote wereldproblemen zijn het natuurlijk niet, alleen luxeproblemen moet je maar denken....
    Dat annuleren van boeken (comics in mijn geval) heb ik bij Amazon NL nu ook een aantal keer gehad. Het ging dan inderdaad ook om pre-orders. Alleen passen ze bij Amazon NL in tegenstelling tot de andere Amazons de releasedatum niet altijd goed aan als een boek wordt uitgesteld. Het systeem denkt dan dat het boek al uit is en na een bepaalde periode wordt de bestelling dan geannuleerd, terwijl vaak de echte releasedatum nog moet komen. Ik heb ze hier al een aantal keer op gewezen, maar het lijkt dus nog niet te zijn opgelost.

    Wat ik ook een aantal keer had, was dat een boek bij bezorging door Amazon zelf bij aankomst in NL direct retour ging. Ook een dingetje dat met verkeerde data in het systeem te maken heeft. De echte releasedatum stond dan als bezorgdatum, maar die lag dan soms meer dan twee weken in de toekomst (blijkbaar is er soms al voorraad ruim voor de releasedatum), bij het product stond bij Amazon NL echter nog een oude releasedatum die wel in het verleden lag.

  3. #1178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Rot om te lezen dat Zavvi hun zaakjes nog steeds niet op orde hebben. Ik heb inmiddels twee 4K '3 voor €30,-' bestellingen binnen zonder problemen en wacht op een derde (Star Trek: The Motion Picture 4K DE). Hopelijk blijven inklaringskosten en administratieve rompslomp me bespaard.
    Star Trek: The Motion Picture 4K DE viel hier vanmiddag op de deurmat, zonder verder gedoe en aanvullende kosten.

  4. #1179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Star Trek: The Motion Picture 4K DE viel hier vanmiddag op de deurmat, zonder verder gedoe en aanvullende kosten.
    Bij Bol is deze maar 15 euro, in de 2 voor 30....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #1180

    Standaard

    het lijkt erop dat Zavvi alleen nog verzend met tracking, kosten €5.99 (ongeacht het aantal items in de winkelwagen)

    en zoals verwacht gaat het niet zoals je hoopt: heb dus een bestelling geplaatst bestaande uit 2 pre-orders en een aantal titels die op voorraad zijn; heb bericht gekregen dat de op voorraad zijnde titels verzonden zijn maar geen trackingcode....

    Het aparte is dat ik bij een oude bestelling van de week het bericht kreeg dat deze verzonden was en daar zat dus wel een trackingcode bij (van postnl) en deze was ook binnen 3 dagen binnen (brievenbus post): er zat geen Guernsey sticker op (alleen een postnl etiket) dus ik denk dat dit item vanuit een Europese locatie (NL ?) is verstuurd, dat is dan voor mij de eerste keer.

    ik ben dus bang dat misschien de tracking alleen geldt voor items binnen de EU, iemand anders al ervaring met de Zavvi tracking ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #1181

    Standaard

    Daar kwam ik vandaag ook achter. Ik kan het nergens uitzetten. Heb ook het idee dat ze dit hebben aangepast. Inmiddels mijn vraag weggestuurd. Ben benieuwd.
    Laatst aangepast door pjblack : 18-10-2022 om 13:07
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #1182

    Standaard

    Het verbaast me dat mensen graag moeilijk willen blijven doen.

    Schaf een (online) credit card aan en koop op Amazon.co.uk of webwinkels die wel normaal verzenden.

  8. #1183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het verbaast me dat mensen graag moeilijk willen blijven doen.

    Schaf een (online) credit card aan en koop op Amazon.co.uk of webwinkels die wel normaal verzenden.
    Moeten ze de titels wel aanbieden natuurlijk. Veel van die Arrow, en andere boutique label, releases zijn NIET te bestellen daar.

    Ik kreeg gisteren wederom een pakketje aan zonder extra kosten van Zavvi. Ook erg snel geleverd. In de +15 bestellingen maar eentje gehad met die extra kosten en die hebben ze me netjes terugbetaald.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #1184

    Standaard

    Ja de goedkope verzendkosten zijn voorbij. Vanaf nu 5.99 met tracking. Ik zou sowieso wat bundelen. Scheelt weer in de prijs. Ik ben niet zo'n fan van Amazon. Veel steelbooks daar krijg je met deukjes. Dit heb ik bij Zavvi bijna nooit. Ook is de regio altijd goed bij Zavvi. Bij Amazon is het een ratjetoe. Regio staat er nooit bij. Wat er is ondertiteld vaak ook niet. An sich ben ik ben gelukkig met Zavvi ondanks dat ze soms lastig te begrijpen zijn. Zo heb ik vaak geen inklaringskosten en dan weer wel. Krijg dit geld vaak wel terug, maar soms zeggen het lukt ons niet erg vreemd. Je krijgt het dan op je krediet.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  10. #1185

    Standaard

    Mijn ervaring met deukjes is bij mij exact andersom.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #1186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Mijn ervaring met deukjes is bij mij exact andersom.
    Deukje bij Zavvi kom ik gelukkig zelden tegen. Vaak goed verpakt. Soms ook netjes in een grotere doos met bubbels erin. Bij Amazon krijg ik helaas wel vaak deukjes in de steelbooks. Daar bestel ik ze dus nu nooit meer. Sowieso geen fijne internethandelaar. Ik merk wel bij ZAVVI dat alles ineens knap duurder is geworden. De laatste twee weken zijn de prijzen flink omhoog gegaan met soms wel 10 euro per steelbook.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #1187

    Standaard

    Het lijkt erop dat ZAVVI ermee ophoudt Althans er is geen blu ray steelbook meer te verkrijgen. Sinds dit weekend is alles weg. Ook bij andere landen. Erg vreemd!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  13. #1188

    Standaard

    Zavvi.nl lijkt er inderdaad mee te zijn gestopt, maar bij Zavvi.com zie ik nog wel aanbod hoor
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #1189

    Standaard

    Ik heb afgelopen woensdag nog 10 Criterions binnengekregen van Zavvi.nl, al enkele dagen na het bestellen. Zaten in de 2 voor € 24 actie. Maar een week eerder was er ook helemaal niets aan blurays zichtbaar op hun site. Wel truien en mokken. Dus iets lijkt er inderdaad aan de hand daar.

  15. #1190

    Standaard

    Informatie hierover is er zo goed als niet. Het enige wat ik kon vinden is dat volgens deze Franstalige website Zavvi de strategie voor Europese landen heeft aangepast en geen films meer verkoopt. Deze beslissing heeft waarschijnlijk te maken met de Brexit.

  16. #1191

    Standaard

    Maar je kunt toch gewoon op de Engelse site bestellen?

  17. #1192

    Standaard

    Geen idee wat nou precies het probleem is. Ook op de Engelse site kun je nog gewoon met iDeal betalen.

    De vraag is echter: Waarom zou je nog bij Zavvi willen bestellen, aangezien ze nog steeds hun verzending niet op orde hebben?

  18. #1193

    Standaard

    Dat zou mooi zijn. Ik kreeg wel een mail van ze, maar je weet hoe beroerd hun klantenservice is. Dit schreven ze mij. Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons over uw bestelling .

    Wij werken momenteel onze website bij en deze zal binnenkort beschikbaar zijn.

    Als u verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal u graag verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Senad

    Zavvi Klantenservice
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #1194

    Standaard

    Een antwoord waar je precies niets aan hebt. Bijwerken, komen de films er dan weer op? Heel vaag.

  20. #1195
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Misschien zegt dit iets meer dan het holle antwoord wat je hebt ontvangen, de groep zit blijkbaar in slecht weer.

    https://www.theguardian.com/business...profit-warning
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #1196

    Standaard

    Leuk nieuws weer, vooral omdat Arrow hier ook deel van uit maakt, nee? Dat ze The Last Emperor 4K maar gauw versturen.

  22. #1197

    Standaard

    Inderdaad vaag antwoord. Ik moet nog 3 steelbooks krijgen Training day , Babylon en the Woman King. Hopelijk worden ze nog geleverd.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  23. #1198

    Standaard

    Ik dacht dat je op Zavvi.nl geen films meer kon bestellen???, wat is dit dan? : https://www.zavvi.nl/brands/disney-p...get_id=4507987

  24. #1199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik dacht dat je op Zavvi.nl geen films meer kon bestellen???, wat is dit dan? : https://www.zavvi.nl/brands/disney-p...get_id=4507987
    Misschien omdat ze ook Star Wars merchandise verkopen?

  25. #1200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Misschien omdat ze ook Star Wars merchandise verkopen?
    Misschien, maar als je zegt dat je geen Blu-rays meer gaat verkopen, dan moet je deze ook niet verkopen mijn inziens, maar goed. Ik blijf het raar vinden.

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 38444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •