Pagina 41 van 46 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1133 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Wow! Goed om te lezen. Nu weer genieten!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #1002

    Standaard

    Helemaal top, geniet van je nieuwe paneel!

    Mijn 55C7 heeft sinds afgelopen weekend een stuck pixel. In het midden van het scherm, fel wit. Niet om aan te zien, dus heb er maar een ieniemiene stukje duct tape opgeplakt xD Volgende week woensdag komen ze een nieuw paneel monteren. Dat wordt dan al "mijn" 7e paneel, nadat ze vorig jaar 5 maal met een krom scherm aangekomen zijn. Hopelijk lukt het ze nu wel om met een foetsoenlijk paneel aan te komen!

  3. #1003

    Standaard

    Komt goed. Het is vast garantiewerk, maar ik hoop ook voor je dat ze nu met een goed paneel aankomen. Het wordt wel vervelend als het elke keer maar niet opgelost wordt.

  4. #1004

    Standaard

    Gelukkig valt het wel allemaal onder garantie ja, maar het is heel vervelend als je steeds thuis moet blijven voor een reparatie die niet slaagt.
    Vorig jaar (was een ander probleem met het paneel) was de winkeleigenaar waar ik de tv gekocht heb het op een gegeven moment ook zat met het reparatiebedrijf, en zijn ze me persoonlijk een compleet nieuwe tv komen brengen. Top service!

  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Net 2 monteurs op bezoek gehad en die hebben binnen een half uurtje het scherm vervangen met een nieuw paneel. Het scherm was inderdaad ingebrand met teletekst. Dat kwam volgens één van hen ook, doordat er nog tape aan de achterkant van de televisie zat, welke ik niet opgemerkt heb. De ventilatie-openingen waren wel vrij, maar de televisie geeft ook gewoon warmte af over het hele scherm. Maar binnen een week hebben ze dus het paneel vervangen en ik kan weer zonder ergernis kijken. De televisie was in januari 2017 gekocht. Het scherm werd als faulty display aangemerkt en alles is dus kosteloos vervangen.

    Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de service van LG. Gaat het altijd maar zo snel en gemakkelijk.
    Mooi om te horen dat het goed afgelopen is !

  6. #1006

    Standaard

    Binnenkort komt Bohemian Rhapsody uit met HDR 10 plus. Krijgen de LG tv's hiervoor een update?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #1007

    Standaard

    Nee, LG TVs krijgen (vooralsnog) geen HDR10+ ondersteuning.

  8. #1008

    Standaard

    Toevallig iemand anders ook last dat netflix niet meer opstart (zwart beeld)? Andere zoals amazon prime en videoland doen het wel. Er staat ook geen update in de lg content store.

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toevallig iemand anders ook last dat netflix niet meer opstart (zwart beeld)? Andere zoals amazon prime en videoland doen het wel. Er staat ook geen update in de lg content store.
    Bij mij doet Netflix het gewoon (55" versie).

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bij mij doet Netflix het gewoon (55" versie).
    Bedankt voor je reactie!
    Ik heb de app verwijderd en via de lg content store opnieuw geinstalleerd. Nu werkt het weer. Vreemd, nog nooit gehad.

  11. #1011

    Standaard

    Er is een update van de software.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #1012

    Standaard

    Welke software? De firmware? Ik zie op de LG site niks terug. Dadelijk eens checken...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Welke software? De firmware? Ik zie op de LG site niks terug. Dadelijk eens checken...
    Security Update. Zie: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...ed-55e6v/page2

  14. #1014

    Standaard

    Ik heb versie 5.30.30 en krijg ook geen nieuwe aangeboden. Ach ja...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #1015

    Standaard

    Kreeg gisteren te zien dat er nieuwe software beschikbaar was en dat deze geinstalleerd zou worden als ik de tv zou herstarten.
    Na dat herstarten, zag nu een keertje even WebOS in beeld maar verder niets, kreeg ik nog een melding dat de software voor de magic remote geinstalleerd ging worden?!?
    Vage boel...

    Krijg overigens al weken te zien dat de batterijen van de afstandsbediening vervangen moeten worden.
    Sinds de update nog niet gezien. Toeval??

  16. #1016

    Standaard

    Ik heb mijn 65E6V al weer bijna 3 jaar tot volle tevredenheid. Er zijn echter op het scherm twee horizontale evenwijdige lijnen aan de bovenzijde en aan de onderzijde zichtbaar onder bepaalde omstandigheden zoals bij vuur(explosies) en roodtinten. Anders vallen ze niet of nauwelijks op. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn of kunnen veroorzaken?
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  17. #1017

    Standaard

    Momenteel heb ik mijn OLED65E6V naar alle tevredenheid, echt een fantastische TV, elke av ons genieten we ervan. Echter gaan we binnen 5 maanden verhuizen naar een kleiner huis en de TV is daar té groot. We gaan dus voor een nieuwe en een maatje kleiner. Wat is dan de beste optie? LG OLED is denk ik nog steeds het beste wat er te koop is? Volgens mij is de OLED55C9PLA of de OLED55E9PLA een perfecte vervanger? Het enige verschil tussen deze modellen is volgens mij audio? En ik zie bij de ene picture on glass en de ander cinema screen. De OLED65E6V Picture on Glass als ik me niet vergis? Of misschien toch voor een ander merk? Sony KD-55AG9? Benieuwd naar jullie mening.
    Laatst aangepast door Nielss : 12-08-2019 om 09:15

  18. #1018

    Standaard

    PM
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #1019

    Standaard

    "Of misschien toch voor een ander merk?" Als IK nu een nieuwe TV zou moeten kopen zou de Samsung Q90 QLED-serie een hele grote kans maken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #1020
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Qled v OLED is een letter verschil, maar best groot. Ik zou nooit meer voor een veredelde LCD gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1021

    Standaard

    TV te groot bestaat ook niet, lekker die 65" houden!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1022

    Standaard

    Heb de LG 65e6 weg gedaan en heb daarvoor in de plaats
    de LG 77c8 gekocht

    ik kwam erachter dat ik bijna geen 3d keek, en toch groter wilde
    nog geen seconde spijt,want de kwaliteit van de hdr en dolby vision is toch wel een stuk beter op de c8
    en daarbij 77 inch is een stuk imponerender

    zeer tevreden
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymen Bekijk bericht
    Heb de LG 65e6 weg gedaan en heb daarvoor in de plaats
    de LG 77c8 gekocht

    ik kwam erachter dat ik bijna geen 3d keek, en toch groter wilde
    nog geen seconde spijt,want de kwaliteit van de hdr en dolby vision is toch wel een stuk beter op de c8
    en daarbij 77 inch is een stuk imponerender

    zeer tevreden
    HDR ook echt beter? Ik kan het mij bijna niet voorstellen als ik titels als Lucy of Billy Lynn kijk. Zelf geniet ik nog teveel van 3D om nu al te gaan vernieuwen.

    Misschien even je berichten lezen Nielss? Ik heb een vraag voor iemand anders gesteld.

  24. #1024
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Datzelfde heb ik ook. Zo had ik laatst weer ff een 3D-revival en dat beviel prima. Zo vond ik Captain Marvel 3D met IMAX-scènes indrukwekkender dan 4K zonder. Ik wacht toch nog even tot hij stuk gaat... Maar wel een tikje jaloers...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Datzelfde heb ik ook. Zo had ik laatst weer ff een 3D-revival en dat beviel prima. Zo vond ik Captain Marvel 3D met IMAX-scènes indrukwekkender dan 4K zonder. Ik wacht toch nog even tot hij stuk gaat... Maar wel een tikje jaloers...
    Goed voorbeeld hoor, als het beeld dan "opent", dan is het genieten. Laatst Journey 2: The Mysterious Island 3D met de kinderen zitten kijken en die behoort qua 3D toch ook bij de top....

Pagina 41 van 46 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •