Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 439 worden weergegeven.

Discussie: Star Wars boeken

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit is een leuke: http://www.eucantina.net/archives/8020

    Kijk ook vooral naar het filmpje wat in de amazon link op de site hierboven staat:

    Ziet er tof uit, maar is het de moeite waard. Heeft iemand deze al in zijn/haar bezit?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb hem gekocht bij Selexyz en de versie die ik gekocht heb is deze
    Thanks. Dit is de 'grote' uitvoering toch? 30*27 cm. Niet het 'normale' boekformaat?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Thanks. Dit is de 'grote' uitvoering toch? 30*27 cm. Niet het 'normale' boekformaat?
    Klopt helemaal! Beetje te groot zelfs, want hij past niet mijn kast...
    Die is wat te ondiep waardoor het boek was uitsteekt, maar ach.

  4. #154

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Dit is een leuke: http://www.eucantina.net/archives/8020

    Kijk ook vooral naar het filmpje wat in de amazon link op de site hierboven staat:


    Ziet er tof uit, maar is het de moeite waard. Heeft iemand deze al in zijn/haar bezit?


    Ja gisteren ontvangen, hij is heel erg leuk, echt een aanwinst, leuke verpakking, geweldig als je hem opent en het boek is erg informatief.

    Wees er snel bij, deze zal snel uitverkocht zijn....

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Dit is een leuke: http://www.eucantina.net/archives/8020

    Kijk ook vooral naar het filmpje wat in de amazon link op de site hierboven staat:


    Ziet er tof uit, maar is het de moeite waard. Heeft iemand deze al in zijn/haar bezit?


    Ja gisteren ontvangen, hij is heel erg leuk, echt een aanwinst, leuke verpakking, geweldig als je hem opent en het boek is erg informatief.

    Wees er snel bij, deze zal snel uitverkocht zijn....
    Het is en blijft een 'in universe' geschreven boek.
    Maw: in dit boek staan dingen die een Jedi zou moeten weten en doen.
    Geinig, maar van Indiana Jones heb ik 2 jaar terug al (blind) iets gelijkwaardigs gehaald (Lost Journal of Indiana Jones; die vele malen goedkoper was). Leuk om een keer door te bladeren, maar informatief mbt de films is het niet en ik ben totaal niet van het hele 'cosplay gedoe'.

    Desondanks ziet dit boek er qua looks geweldig uit (afgaande op de fotos en filmpjes). Ik haal en heb (bijna) alle SW boeken, maar deze toch maar niet.....de reden 'het ziet er fraai uit' en zal snel OOP zijn (lees: de gimmicks) vind ik te weinig....zeker voor die prijs. Maar goed, zeg nooit nooit.
    De boeken die echt over de totstandkoming etc (alle niet 'in universe' dingen dus) gaan blijven voor mij het meest boeiend.

    Maar goed, das slechts mijn mening

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Hij was een paar maanden geleden al aangekondigd; dit is de cover:
    De mijne is gearriveerd vandaag :P

  7. #157

    Standaard

    De mijne ook, reuze benieuwd naar alle info.

    Jammer dat we nu weer drie jaar moeten wachten tot het volgende deel.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #158

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke


    Het is en blijft een 'in universe' geschreven boek.
    Maw: in dit boek staan dingen die een Jedi zou moeten weten en doen.
    Geinig, maar van Indiana Jones heb ik 2 jaar terug al (blind) iets gelijkwaardigs gehaald (Lost Journal of Indiana Jones; die vele malen goedkoper was). Leuk om een keer door te bladeren, maar informatief mbt de films is het niet en ik ben totaal niet van het hele 'cosplay gedoe'.

    Desondanks ziet dit boek er qua looks geweldig uit (afgaande op de fotos en filmpjes). Ik haal en heb (bijna) alle SW boeken, maar deze toch maar niet.....de reden 'het ziet er fraai uit' en zal snel OOP zijn (lees: de gimmicks) vind ik te weinig....zeker voor die prijs. Maar goed, zeg nooit nooit.
    De boeken die echt over de totstandkoming etc (alle niet 'in universe' dingen dus) gaan blijven voor mij het meest boeiend.

    Maar goed, das slechts mijn mening
    ----------------------------------------------------------

    Ja natuurlijk heeft iedereen recht op z'n eigen mening

    Ik ben er in ieder geval erg blij mee, kost veel geld maar dan heb je ook wat. Ik ben ook erg blij met The empire strikes back en The sounds of Star Wars.

    Ach mocht het mij vervelen en het wordt een collector's item dan kan ik het altijd weer verkopen...

    Iets wat ik waarschijnlijk niet snel zal doen, want het is mijn Hobby en ik geniet er elke dag weer van.

    Het is hetzelfde met hardback en paperback, ik weet dat als ik een paar maand wacht ik ook de paperback kan kopen voor minder geld, maar toch koop ik de hardback.

    Waar ik wel heel erg benieuwd naar ben is wat ze voor de toekomst gaan verzinnen, het lijkt mij dat ze zowat alles hebben uitgebracht wat er te verzinnen valt... misschien tijd voor nieuwe films !!!

    We zien het wel, kopen zal ik het toch wel...
    Laatst aangepast door mryoda : 19-10-2010 om 15:32

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    De mijne ook, reuze benieuwd naar alle info.

    Jammer dat we nu weer drie jaar moeten wachten tot het volgende deel.
    ROTJ komt volgens Rinzler alleen als deze goed verkoopt. (maar goed, kan me niet indenken dat ROTJ er niet komt...en ik geloof direct dat dit in 2013 zal zijn).
    Ben het nu aan het lezen; is zoals verwacht geweldig

    Binnenkort komt overigens dit boek uit:

    This unique, signed, one-of-a-kind hardcover book (limited to 1 copy) features all 104 interviews that a certain Star Wars fan did for a certain site.....


    Sinds een paar maanden ben ik bezig met een 'unieke collectible':
    The Star Wars Interview Chronicles

    Het betreft een boek dat (je raad het al) al mijn interviews met Star Wars cast & crewleden bevat (inmiddels 104).
    Maw: ik ben bezig alles wat op mn site staat in boekvorm te gieten.

    Het beloofd een behoorlijk boekwerk te worden; ik ga zeker over de 350 pagina's heen. Ik heb al geinformeerd naar het drukken en de kosten etc; het gaat een full color hardcover boek worden.

    Voorjaar 2011 hoop ik dat ie in mn boekenkast staat! (dit zal ook het enige exemplaar zijn; reden dat het niet commercieel wordt aangeboden is oa vanwege de Lucasfilm copyrights)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-11-2010 om 16:35

  10. #160

    Standaard

    Gaaf initiatief Duke! Post maar wat foto's als hij gedrukt is.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Gaaf initiatief Duke! Post maar wat foto's als hij gedrukt is.
    Doe ik zeker!
    Ik hoef nog maar 1 interview (James Arnold Taylor-Obi Wan in Clone Wars) uit te werken (voor zowel de site als het boek).
    De rest is 'af'.
    Dan komt het 'leuke' gedeelte: de kaft en de laatste checks (spelling, opmaak, etc).
    Op zich zou dit al goed moeten zijn, maar je zult altijd zien dat er toch wat mis is.....

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Doe ik zeker!
    Ik hoef nog maar 1 interview (James Arnold Taylor-Obi Wan in Clone Wars) uit te werken (voor zowel de site als het boek).
    De rest is 'af'.
    Dan komt het 'leuke' gedeelte: de kaft en de laatste checks (spelling, opmaak, etc).
    Op zich zou dit al goed moeten zijn, maar je zult altijd zien dat er toch wat mis is.....
    Kijk Complimenten van mijn kant Goed initiatief!

    Tip: Als je een back-up wilt hebben van het boek kun je jezelf ook de geprinte tekst toesturen per post. Dan heb je een datum zegel en het zit verpakt in je kast. Just in case. Krijg je ook geen gedoe over copyright etc.

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Kijk Complimenten van mijn kant Goed initiatief!

    Tip: Als je een back-up wilt hebben van het boek kun je jezelf ook de geprinte tekst toesturen per post. Dan heb je een datum zegel en het zit verpakt in je kast. Just in case. Krijg je ook geen gedoe over copyright etc.
    Thnx, maar ik begrijp je niet helemaal....

    Copyrights heb ik zowiezo niets mee te maken omdat ik het puur vor mezelf 'uitgeef' (1 exemplaar). Backup heb ik digitaal.

    Zit n overigens in dubio om er toch nog een paar extra te doen....alvorens het te laten drukken. (vraag is dan: waar leg ik de grens).

    Vandaag trouwens 3 bestellingen gedaan:




  14. #164

    Standaard

    Om degenen die twijfelen over de aanschaf van the Making of ESB over de streep te trekken:

















  15. #165

    Standaard

    Daar heb ik maar 1 ding op te zeggen. Waarom blijven dingen niet zoals ze zijn. Het is leuk om die oude foto's te zien.

    Grappig trouwens, dat ze bij die Luke/Vader scene allemaal losse matrassen neerleggen.

    Welke heb je besteld trouwens? Heb je de link? Of is er maar 1 versie in omloop?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Daar heb ik maar 1 ding op te zeggen. Waarom blijven dingen niet zoals ze zijn. Het is leuk om die oude foto's te zien.

    Grappig trouwens, dat ze bij die Luke/Vader scene allemaal losse matrassen neerleggen.

    Welke heb je besteld trouwens? Heb je de link? Of is er maar 1 versie in omloop?
    Momenteel is er alleen de hardcover. Had deze op amazon besteld.

  17. #167

    Standaard

    Star Wars: Visions is een fraai boek volgens filmtotaal.

  18. #168

    Standaard

    Ik weet niet of ik het hier mag posten, daar ik in dit topic nagenoeg alleen maar prachtige naslagwerken voorbij zie komen.

    Maar na vandaag de NT gezien te hebben en deze week de OT ga kijken krijg ik de smaak te pakken. Ik wil wel meer van de universe lezen. Ik heb in mijn boekenkast een aantal novels staan. Oa Jedi Apprentice en nog een aantal.
    Maar hoe moet ik die novels nu zien??
    Heeft het raakvlakken, zijn ze goed en wat heeft het voor een meerwaarde?

    Na de films ga ik me storten op de Cartoon Network cartoons, Clone Wars animatiefilm en seizoen 1.
    Ik hoop dat ik hier goed zit en iemand mij eea kan verhelderen...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  19. #169

    Standaard

    The thinwhiteduke is the man!

    Weet alles van Star Wars enz.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik weet niet of ik het hier mag posten, daar ik in dit topic nagenoeg alleen maar prachtige naslagwerken voorbij zie komen.

    Maar na vandaag de NT gezien te hebben en deze week de OT ga kijken krijg ik de smaak te pakken. Ik wil wel meer van de universe lezen. Ik heb in mijn boekenkast een aantal novels staan. Oa Jedi Apprentice en nog een aantal.
    Maar hoe moet ik die novels nu zien??
    Heeft het raakvlakken, zijn ze goed en wat heeft het voor een meerwaarde?

    Na de films ga ik me storten op de Cartoon Network cartoons, Clone Wars animatiefilm en seizoen 1.
    Ik hoop dat ik hier goed zit en iemand mij eea kan verhelderen...

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    The thinwhiteduke is the man!

    Weet alles van Star Wars enz.
    thnx

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Maar na vandaag de NT gezien te hebben en deze week de OT ga kijken krijg ik de smaak te pakken. Ik wil wel meer van de universe lezen. Ik heb in mijn boekenkast een aantal novels staan. Oa Jedi Apprentice en nog een aantal.
    Maar hoe moet ik die novels nu zien??
    Heeft het raakvlakken, zijn ze goed en wat heeft het voor een meerwaarde?
    Welke novels heb je nog meer?
    Maar goed, je vragen:
    -Welke raakvlakken heeft het: veel boeken draaien om personages die in de films voorkomen. Schepen, planeten....diverse dingen komen altijd terug in de verhalen. Wie, wat, etc is afhankelijk van het boek en wanneer het afspeelt op de Star Wars tijdlijn.
    Echter, er is ook zoiets als Star Wars canon: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_canon . Hierdoor mag/kan niet alles als continuiteit beschouwd worden.


    -Zijn ze goed: De een wel, de ander totaal niet....de beste vind ik zelf:
    *Shadows of the Empire; dit speelt zich af tussen Empire Strikes Back en Return of the Jedi en draait om de hoofdpersonages van de OT
    *De Thrawn Trilogie (Heir to the Empire, Dark Force Rising, The Last Command); speelt zich af een paar jaar na "Jedi" en draait ook om Luke, Leia, Han, etc
    *Tales from the Mos Eisley Cantina, Tales from Jabba's Palace, Tales from the Bounty Hunters; 3 bundels met korte verhalen die draaien om de personages uit de Cantina, Jabba's Palace en de Bounty Hunters.
    -Welke meerwaarde heeft het: Das persoonlijk. Bovenstaande titels hebben voor mij de meerwaarde dat ze wat meer diepgang geven aan de saga.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Na de films ga ik me storten op de Cartoon Network cartoons, Clone Wars animatiefilm en seizoen 1.
    Ik hoop dat ik hier goed zit en iemand mij eea kan verhelderen...
    Bij deze. Als je vragen hebt hoor ik het wel.
    Vergeet overigens niet de Ewok films en Droids en Ewoks animatiereeksen te kijken (deze zijn zoveel beter dan Clone Wars....)

    Verder nog even schaamteloos mn eigen site spammen:


    2 interviews met 2 SW auteurs. Perry is de auteur van Shadows of the Empire (hierboven al genoemd) en Anderson de editor van de 'Tales from/of' serie.

  21. #171

    Standaard

    Dank je voor je doorverwijzing hstadman

    Ontzettend bedankt voor je uitgebreide reactie thinwhiteduke!

    Om bij het begin te beginnen:
    De novels die ik nog meer heb zijn:
    -Jedi Apprentice 1-18 + special edition 1 en 2
    -Boba Fett 1-6
    -Legacy of the Jedi
    -Cloak of Deception
    -Rogue Planet
    -Republic Command/Hard Contact
    -Shatterpoint
    -The Cestus Deception
    -Darth Maul - Shadow Hunter
    -The Approaching Storm
    - Oude Trilogy

    Zover ik weet is dit redelijk van het begin van de tijdslijn tot The Clone Wars. Klopt dit. Of moeten er nog wat titels tussen? Ik ben nogal rechtlijnig. Als ik ergens aan begin, wil ik met het begin beginnen en dan chronologisch verder lezen.
    Met de films is dit wat anders. Dan kijk ik de 2 trilogieën en dan pas The Clone Wars films/series.

    Ik hoop dat je me novel/boektechnisch nog verder in het web kan helpen?

    Erg twijfelen wb lezen doe ik nog wel. Ik heb al begrepen dat er aan de boekenreeks geen einde komt. En ik lees nog zoveel anders, dan moet dit wel de moeite waard zijn.
    Met welk boek "moet" ik beginnen?

    Zijn die Ewok en Droids dvd's echt leuk dan? Ik heb ze nooit meegenomen omdat het me echt niets leek. Ik ga eens kijken of ze nog voor een schappelijk prijsje tevinden zijn.

    Ik ga/wil me dus wat meer gaan verdiepen in het universum van Star Wars.
    De films en series is het meest makkelijke. Lekker zitten en genieten.
    De boeken is een wat meer moeilijk pad om te begaan.
    Deze site hield ik aan mbt het bestellen van mijn boeken:
    http://timeline.echostation.com/timeline/

    Oja, comics hebben mijn interesse niet.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Dank je voor je doorverwijzing hstadman

    Ontzettend bedankt voor je uitgebreide reactie thinwhiteduke!

    Om bij het begin te beginnen:
    De novels die ik nog meer heb zijn:
    -Jedi Apprentice 1-18 + special edition 1 en 2
    -Boba Fett 1-6
    -Legacy of the Jedi
    -Cloak of Deception
    -Rogue Planet
    -Republic Command/Hard Contact
    -Shatterpoint
    -The Cestus Deception
    -Darth Maul - Shadow Hunter
    -The Approaching Storm
    - Oude Trilogy

    Zover ik weet is dit redelijk van het begin van de tijdslijn tot The Clone Wars. Klopt dit. Of moeten er nog wat titels tussen? Ik ben nogal rechtlijnig. Als ik ergens aan begin, wil ik met het begin beginnen en dan chronologisch verder lezen.
    Met de films is dit wat anders. Dan kijk ik de 2 trilogieën en dan pas The Clone Wars films/series.

    Ik hoop dat je me novel/boektechnisch nog verder in het web kan helpen?

    Erg twijfelen wb lezen doe ik nog wel. Ik heb al begrepen dat er aan de boekenreeks geen einde komt. En ik lees nog zoveel anders, dan moet dit wel de moeite waard zijn.
    Met welk boek "moet" ik beginnen?
    Mbt je laatste vraag: das een goeie. De boeken die je opsomt ken ik alleen van titel. Om eerlijk zijn heb ik van de 'prequel-tijd' niets gelezen omdat ikzelf de periode rond de OT het meest boeiend vind.
    Ik zou gewoon beginnen met het boek dat je het meest aanspreekt.
    Tuurlijk zit er chronologie in, maar met deze reeksen hoef je je daar niet aan te houden; het is namelijk geen vervolgreeks.
    Wellicht een simpel antwoord, maar ik denk wel het beste.

    Verder is chronologisch lezen een enorme opgave als je alles wil lezen.....het is een haast eindeloze reeks.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Zijn die Ewok en Droids dvd's echt leuk dan? Ik heb ze nooit meegenomen omdat het me echt niets leek. Ik ga eens kijken of ze nog voor een schappelijk prijsje tevinden zijn.
    Ik vind Droids echt geweldig. De animatiestijl....en t feit dat ik 'iets met 3PO heb'.
    Bovendien vind ik 80s cartoons top.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht

    Ik ga/wil me dus wat meer gaan verdiepen in het universum van Star Wars.
    De films en series is het meest makkelijke. Lekker zitten en genieten.
    De boeken is een wat meer moeilijk pad om te begaan.
    Deze site hield ik aan mbt het bestellen van mijn boeken:
    http://timeline.echostation.com/timeline/

    Oja, comics hebben mijn interesse niet.
    Das jammer (van de comics) daar Al Williamson en Archie Goodwin in de jaren 80 de beste SW strips ooit hebben gemaakt. Sterker; dit is hetgeen dat het dichtst in de buurt van de films komt.
    Medio jaren 90 zijn deze strips gebundeld: Classic Star Wars


    Een andere aanrader zijn de Making Of's die helaas niet op DVD zijn verschenen (wel op LaserDisc en ze staan vast wel op een torrentsite):

    http://starwars.wikia.com/wiki/The_Making_of_Star_Wars
    http://starwars.wikia.com/wiki/SPFX:...e_Strikes_Back
    http://starwars.wikia.com/wiki/Class...rn_of_the_Jedi
    http://starwars.wikia.com/wiki/From_...king_of_a_Saga

  23. #173

    Standaard

    Daar was ik al een beetje bang voor. Ik heb me nl al eens eerder proberen te verdiepen in de boeken. Het is een hele klus. Het stikt ervan. Veel is al niet eens meer makkelijk te krijgen.
    Meeste wat ik heb heb ik via de marktplaats van Amazon.
    Ik ga me er nog eens proberen in te verdiepen. Pak na mijn huidige boek dat ik nu aan het lezen ben een van mijn Star Wars boeken. Als dat bevalt en naar meer smaakt ga ik verder.

    Die comics. pfff, daar is ook ontzettend (lees ontelbaar) veel van verschenen. Ik denk dat ik mijzelf toch maar een E-reader kado doe en dan de digitale versies probeer te verkrijgen. Ik ken mijzelf. Als ik iets begin moet het ook verder....

    De 2 dvd's, droids en ewoks zijn in Nederland niet meer verkrijgbaar in de schappen. Zijn ook alweer 5 jaar geleden uitgegeven. Ik zal hiervoor ook eens op marktplaats kijken. Lukt het daar niet, zoek ik verder op internet. Bij Play hebben ze ze nog wel, maar voor 20 euro per stuk. Dat vind ik het nu net niet waard. De Clone Wars heb ik 12 euro voor betaald toen.
    Ik heb ook wel wat met 80's cartoons. Zo vond ik ook MASK en Transformers top. Maar ook Inspector Gadget.

    Dan heb ik nog een vraag mbt 2 Blu Ray uitgaves. Zijn dit dezelfde alleen met een andere cover?:
    http://cd-dvd.marktplaats.nl/blu-ray...ta_ind=11&fs=1

    en

    http://cd-dvd.marktplaats.nl/blu-ray...ta_ind=15&fs=1

    Wat betreft de documentaires: PM.

    Bedankt zover weer voor je uitleg. Ik ga me in de boeken verdiepen in ieder geval.
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 23-12-2010 om 10:37
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Daar was ik al een beetje bang voor. Ik heb me nl al eens eerder proberen te verdiepen in de boeken. Het is een hele klus. Het stikt ervan. Veel is al niet eens meer makkelijk te krijgen.
    Meeste wat ik heb heb ik via de marktplaats van Amazon.
    Ik ga me er nog eens proberen in te verdiepen. Pak na mijn huidige boek dat ik nu aan het lezen ben een van mijn Star Wars boeken. Als dat bevalt en naar meer smaakt ga ik verder.

    Die comics. pfff, daar is ook ontzettend (lees ontelbaar) veel van verschenen. Ik denk dat ik mijzelf toch maar een E-reader kado doe en dan de digitale versies probeer te verkrijgen. Ik ken mijzelf. Als ik iets begin moet het ook verder....

    De 2 dvd's, droids en ewoks zijn in Nederland niet meer verkrijgbaar in de schappen. Zijn ook alweer 5 jaar geleden uitgegeven. Ik zal hiervoor ook eens op marktplaats kijken. Lukt het daar niet, zoek ik verder op internet. Bij Play hebben ze ze nog wel, maar voor 20 euro per stuk. Dat vind ik het nu net niet waard. De Clone Wars heb ik 12 euro voor betaald toen.
    Ik heb ook wel wat met 80's cartoons. Zo vond ik ook MASK en Transformers top. Maar ook Inspector Gadget.

    Dan heb ik nog een vraag mbt 2 Blu Ray uitgaves. Zijn dit dezelfde alleen met een andere cover?:
    http://cd-dvd.marktplaats.nl/blu-ray...ta_ind=11&fs=1

    en

    http://cd-dvd.marktplaats.nl/blu-ray...ta_ind=15&fs=1

    Wat betreft de documentaires: PM.

    Bedankt zover weer voor je uitleg. Ik ga me in de boeken verdiepen in ieder geval.
    Die eerste link is de CW serie; de tweede is de CW film. En idd; de hoes is anders.

  25. #175

    Standaard

    Ok, als ik de inhoud lees lijkt de eerste me ook een (of dezelfde) film.
    De 2e heb ik nl zelf in de kast staan. En ik dacht dus dat de 1e ook nog zou kunnen aanschaffen. Maar ik denk dus dat het dubbelop is.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •