Pagina 1 van 54 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Force Awakens (Episode VII - 2015)

    Laat de discussie maar beginnen.....

    Wat mij betreft moet Mark Hamill een belangrijke rol krijgen.
    Laatst aangepast door baltar : 31-10-2012 om 21:58

  2. #2

    Standaard

    All previous Star Wars films have been released by Twentieth Century Fox. However, the studio will no longer be involved with future Star Wars business.
    Meteen de 1e min punt. Geen fanfaremuziekje.

  3. #3

    Standaard

    Als er al een nieuw topic voor nodig is, geef het op dan zijn minst een correcte en nette titel. 'Star Wars' is nog altijd twee woorden, en 'Episode' nog altijd met een hoofdletter. Om van de dubbele punt maar te zwijgen.

    Ik houd in ieder geval mijn hart vast. Ik ben er nog niet uit of ik keihard moet juichen of voorzichtig moet gaan huilen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Meteen de 1e min punt. Geen fanfaremuziekje.
    Wat krijgen we nu dan? Mickey Mouse in een Raket met een riedeltje die de lucht in wordt geschoten als begin van de nieuwe film

    We zullen zulke films nu wel krijgen voortaan :

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 31-10-2012 om 08:53

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Als er al een nieuw topic voor nodig is, geef het op dan zijn minst een correcte en nette titel. 'Star Wars' is nog altijd twee woorden, en 'Episode' nog altijd met een hoofdletter. Om van de dubbele punt maar te zwijgen.

    Ik houd in ieder geval mijn hart vast. Ik ben er nog niet uit of ik keihard moet juichen of voorzichtig moet gaan huilen.
    Titel aangepast. Een nieuw topic lijkt me zeer logisch. Iedere film krijgt zijn eigen topic dus ook Star Wars: Episode 7. Ik had nooit gedacht dit nog te kunnen typen. Ik ben er dus zeer blij mee.

  6. #6

    Standaard

    Het zal toch wat zijn als dit de cast zou zijn

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Titel aangepast. Een nieuw topic lijkt me zeer logisch. Iedere film krijgt zijn eigen topic dus ook Star Wars: Episode 7. Ik had nooit gedacht dit nog te kunnen typen. Ik ben er dus zeer blij mee.
    Ziet er inderdaad veel beter uit.

    Ik hoop ook zo blij als jou te kunnen worden. Maar met nog altijd de nasmaak van de prequels ben ik toch wat minder enthousiast.

    Zou Spielberg er nog één gaan regisseren? Dat was één van de eerste vragen die in me opkwam. Achter de schermen had hij bij Revenge of The Sith toch ook meegewerkt? Staat me iets van bij.

    Verder zou ik wel benieuwd zijn wat Aronofsky bijvoorbeeld met de saga zou kunnen doen.

  8. #8

    Standaard

    Mij overvalt het gevoel dat dit zo'n project is dat nooit van de grond gaat komen, talloze problemen op alle mogelijke vlakken. Rechten, afgewezen scripts, casting, regisseurs die vervangen worden ... Eerst zien en dan geloven.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Mij overvalt het gevoel dat dit zo'n project is dat nooit van de grond gaat komen, talloze problemen op alle mogelijke vlakken. Rechten, afgewezen scripts, casting, regisseurs die vervangen worden ... Eerst zien en dan geloven.
    Oké met afgewezen scripts, casting, regisseurs die vervangen worden is dat wel begrijpelijk. Maar rechten? Welke rechten? Di$ney heeft toch Luca$hfilm overgekocht en heeft daarmee alle Star Wars rechten in zijn/haar handen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Mij overvalt het gevoel dat dit zo'n project is dat nooit van de grond gaat komen, talloze problemen op alle mogelijke vlakken. Rechten, afgewezen scripts, casting, regisseurs die vervangen worden ... Eerst zien en dan geloven.
    Goed idee.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Oké met afgewezen scripts, casting, regisseurs die vervangen worden is dat wel begrijpelijk. Maar rechten? Welke rechten? Di$ney heeft toch Luca$hfilm overgekocht en heeft daarmee alle Star Wars rechten in zijn/haar handen.
    Het zou niet de eerste keer zijn (integendeel zelfs, zo leert de Hollywoodgeschiedenis ons) dat er achteraf links en rechts toch nog wat getouwtrek aan te pas komt.

  12. #12

  13. #13

    Smile

    Het is weer even omschakelen na de prequels maar Harrison Ford en Carrie Fisher kunnnen ook weer van de partij zijn

    en natuurlijk eindelijk een top-regisseur: Christhopher Nolan.
    Die kan de nieuwe trilogie lekker 'dark' laten beginnen.
    Laatst aangepast door baltar : 31-10-2012 om 19:26

  14. #14

    Standaard

    Kan me niet voorstellen dat een Nolan of Aronofsky zich hiervoor gaan laten lenen. Dit wordt een studiofilm, waarbij Disney vooral inspraak heeft en de regisseur maar te doen heeft. Kunnen ze beter die gast van Tron erop zetten...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht

    en natuurlijk eindelijk een top-regisseur: Christhopher Nolan.
    Die kan de nieuwe trilogie lekker 'dark' laten beginnen.
    Please, god, no.
    Om mezelf te quoten:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Regisseurs als Scott, Nolan e.d. zullen teveel hun eigen kunstje opvoeren, dus dan liever een minder grote naam. (met Nolan zie ik het al gebeuren: Gordon-Levitt als Luke, Cotillard als Leia, Caine als Obi-Wan en Tom Hardy als….Jabba? Met Burton ben je verzekerd van Depp als Solo, Bonham-Carter als Leia en Danny Elfman die de Imperial March herschrijft.)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Als er al een nieuw topic voor nodig is, geef het op dan zijn minst een correcte en nette titel. 'Star Wars' is nog altijd twee woorden, en 'Episode' nog altijd met een hoofdletter. Om van de dubbele punt maar te zwijgen.
    Helemaal officieel moet de '7' vervangen worden door VII

    Maarre.....laat het maar ipv Episode VII een SW film zonder 'Episode' in de titel worden....dus een losstaand verhaal/reeks.

  17. #17

    Standaard

    Whaah. Van mij mogen de 9 films compleet worden mits Donald Duck fatsoenlijke hardcoded subs krijgt, uiteraard...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #18

    Standaard

    Hebben ze daar bij Disney wel geld voor ? Hun blu-ray's lijken nergens meer op, ze cancelen producties enz... Ze pompen wel tonnen geld in dure producties waarvan het niet zeker is dat ze veel geld opbrengen. En dan komen ze met zoiets af. Of die films er wel degelijk komen... daar heb ik m'n twijfels over. Ik zit al zeker niet op te wachten.

  19. #19

    Standaard

    Voor mij hoeft dit niet zo. Zeker niet als het onderdeel is van het verhaal van de 6 delen die er al zijn. Net als al die titels die heruitgebracht worden in 3D. Dan weet je toch dat t waardeloos is. Ben op zich wel benieuwd naar de film maar dan een losstaand verhaal en liever zie ik nog een andere titel. Zeker als George Lucas er niks meer mee te maken heeft. Klinkt me toch iets teveel als uitmelken... Jammer... Maar wellicht ben ik te voorbarig. Ik hoop echter dat t leuk wordt maar ben er heel bang voor dat dit teleurstellend gaat worden....

  20. #20

    Standaard

    Mijn eerste reactie komt overeen met wat de meesten zo ver gezegd hebben. Soms moet je een film(reeks) gewoon laten rusten. Al ben ik hier wat minder cynisch over dan over bijv. de (potentiële) Blade Runner sequel.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stefan8 Bekijk bericht
    Mijn eerste reactie komt overeen met wat de meesten zo ver gezegd hebben. Soms moet je een film(reeks) gewoon laten rusten.
    Als je dit vindt en de films komen er toch
    dan kijk je ze toch gewoon niet? Dan laat je ze persoonlijk
    rusten en kunnen anderen er wel van genieten.

  22. #22

    Standaard

    The film is in preproduction now which means the producers are talking to writers who will be taking Lucas's roadmap for the last three films and turning it into full scripts.

    Bron:http://www.highdefdigest.com/news/sh..._in_2015/10446

  23. #23

    Standaard

    Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Het lijkt er op, dat Lucas nu nooit meer aan zijn films gaat zitten sleutelen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Als je dit vindt en de films komen er toch
    dan kijk je ze toch gewoon niet? Dan laat je ze persoonlijk
    rusten en kunnen anderen er wel van genieten.
    Het kan zijn dat de films geweldig worden en dat zou top zijn! Toch vind ik dat er uit deze franchise wel genoeg materiaal is verschenen, vandaar dat ik niet overtuigd ben.

  25. #25
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Star Wars? Wat is dat?

    Laat maar komen wat mij betreft.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 1 van 54 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •