Pagina 21 van 36 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 892 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    "I've got a bad feeling about this"
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Mmmmm, ik mis hier nog even de reactie van onze Star Wars goeroe.
    Wat vind jij er van Dennis?
    Zag jij dit aankomen?
    Heb je een idee welke richting het uit zal gaan met het verhaal?
    Bij deze mijn reactie Gladde J.

    Gisteravond las ik het al/zag ik het filmpje; vanochtend had ik een zwik emails en ben ik binnen 2 uur al 4x aangesproken mbt het nieuws

    Maar goed, my 2 cents:
    Weet nog niet wat ik ervan moet denken. Sinds de jaren 80 is er al een band tussen beide partijen (Star Tours, Indy attracties, Star Wars weekends) dus verbaasd het me in die zin niets dat Disney de toko overneemt. Daarbij had Lucas zijn pensioen een tijd geleden al aangekondigd.
    Desondanks kwam het tóch als een verrassing.

    Elke fan heeft zich altijd afgevraagd wat er met Star Wars zou gebeuren wanneer ‘Lucas er niet meer zou zijn’; of hij vast zou leggen dat er niemand aan mocht komen, of dat het voortgezet zou worden.
    Sterker: dit was al die jaren dé vraag die ik als eerste aan hem zou stellen mocht ik de kans hebben. Het antwoord weten we nu.

    Dat men nu (3/meerdere) nieuwe delen (en ook Star Wars op TV (een serie?) aankondigd: eerst zien, dan geloven. Ten tijde van de prequels had men het al over de TV serie die in 2008 (!!!) af moest zijn.....
    Maar goed, ik kan me niet indenken dat Disney 4mld uitgeeft en vervolgens geen films gaat maken.
    Meer films (en een serie) is altijd welkom……mits goed uitgevoerd door personen die feeling met Star Wars hebben.
    Dus svp geen Bay/Verbinski/Burton met Zac ‘High School Musical’ Efron en Selena Gomez types.
    Op filmgebied kan Disney me nou niet bepaald bekoren: Pirates 2 en 3 vond ik dramatisch slecht; Alice in Wonderland was wellicht de slechtste film van de laatste tig jaar en The Avengers heb ik na 30 minuten afgezet.....
    Spielberg heeft vaak zat gezegd een Star Wars film te willen doen. Hij heeft (of had?) de klasse, is bevriend met Lucas….
    Regisseurs als Scott, Nolan e.d. zullen teveel hun eigen kunstje opvoeren, dus dan liever een minder grote naam. (met Nolan zie ik het al gebeuren: Gordon-Levitt als Luke, Cotillard als Leia, Caine als Obi-Wan en Tom Hardy als….Jabba? Met Burton ben je verzekerd van Depp als Solo, Bonham-Carter als Leia en Danny Elfman die de Imperial March herschrijft.)
    Matthew Vaugh verraste me aangenaam met X-Men:First Class, dus die mag van mij wel. Kevin Smith is een fanboy, alleen heb ik de twijfel of hij een dermate grootschalig project aankan.

    Dan het verhaal: svp een setting waarin Han, Luke, Leia en Lando niet nodig zijn (tenzij je de film laat draaien om deze 4 op oudere leeftijd). Andere acteurs in deze rollen kan imo niet. Das hetzelfde als een andere acteur Rocky, Indiana Jones, John McClane, Rambo, Peter Venkman, Harry Potter of Marty McFly laten spelen.
    Daniels, Oz en JEJ kunnen nog steeds de stemmen doen en Mayhew en Baker zijn niet essentieel voor hun personages.
    Afgaande op uitspraken van GL zullen de films na ROTJ afspelen….Jedi Academy?
    Een meer interessante setting (voor een TV serie) lijkt mij de periode iets voor ANH t/m iets voor ROTJ, en dan puur geconcentreerd op nieuwe personages. De 3 anthology series van Kevin J Anderson zouden hiervoor meer dan geschikt zijn (en zijn volgens mij ook goedkoop qua productie).
    Overigens lijkt me 2015 als datum voor een nieuwe film best optimistisch. (al weet ik niet hoeveel voorbereiding er al gedaan is)

    Naast dit alles ook twee absolute lichtpunten: er is opeens weer hoop mbt de ondergeschoven kinderen van Lucasfilm: Droids en Ewoks. Wellicht krijgen de animatiereeksen nu een goede release (lees: de complete serie op DVD/BR ipv een 1 disc met enkele episodes) en krijgen de 2 Ewok-films een release met extras. Verder zouden nieuwe films/series weer genoeg interview-kandidaten voor mn site opleveren

    Mijn conclusie (tevens een open deur): mits goed aangepakt wordt dit een megasucces, maar het goed aanpakken (de oldskool/die-hard fans tevreden stellen) zal niet meevallen.
    Hopelijk richt Disney zich op deze (trouwe) fans ipv de fans die net zo snel afhaken als dat ze fan worden.

  3. #503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    met Nolan zie ik het al gebeuren: Gordon-Levitt als Luke, Cotillard als Leia, Caine als Obi-Wan en Tom Hardy als….Jabba?
    Hahah nice! Spot on!
    The future is Blu

  4. #504

    Standaard

    Ik ben bang Duke, gezien het succes van pirates of the caribbean, dat ze een hele nieuwe schare fans willen aanboren i.p.v. de oude stempel willen bedienen.

    Het zullen waarschijnlijk ook allemaal films worden van 12 jaar of ouder...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bij deze mijn reactie Gladde J.

    Gisteravond las ik het al/zag ik het filmpje; vanochtend had ik een zwik emails en ben ik binnen 2 uur al 4x aangesproken mbt het nieuws

    Maar goed, my 2 cents:
    Weet nog niet wat ik ervan moet denken. Sinds de jaren 80 is er al een band tussen beide partijen (Star Tours, Indy attracties, Star Wars weekends) dus verbaasd het me in die zin niets dat Disney de toko overneemt. Daarbij had Lucas zijn pensioen een tijd geleden al aangekondigd.
    Desondanks kwam het tóch als een verrassing.

    Elke fan heeft zich altijd afgevraagd wat er met Star Wars zou gebeuren wanneer ‘Lucas er niet meer zou zijn’; of hij vast zou leggen dat er niemand aan mocht komen, of dat het voortgezet zou worden.
    Sterker: dit was al die jaren dé vraag die ik als eerste aan hem zou stellen mocht ik de kans hebben. Het antwoord weten we nu.

    Dat men nu (3/meerdere) nieuwe delen (en ook Star Wars op TV (een serie?) aankondigd: eerst zien, dan geloven. Ten tijde van de prequels had men het al over de TV serie die in 2008 (!!!) af moest zijn.....
    Maar goed, ik kan me niet indenken dat Disney 4mld uitgeeft en vervolgens geen films gaat maken.
    Meer films (en een serie) is altijd welkom……mits goed uitgevoerd door personen die feeling met Star Wars hebben.
    Dus svp geen Bay/Verbinski/Burton met Zac ‘High School Musical’ Efron en Selena Gomez types.
    Op filmgebied kan Disney me nou niet bepaald bekoren: Pirates 2 en 3 vond ik dramatisch slecht; Alice in Wonderland was wellicht de slechtste film van de laatste tig jaar en The Avengers heb ik na 30 minuten afgezet.....
    Spielberg heeft vaak zat gezegd een Star Wars film te willen doen. Hij heeft (of had?) de klasse, is bevriend met Lucas….
    Regisseurs als Scott, Nolan e.d. zullen teveel hun eigen kunstje opvoeren, dus dan liever een minder grote naam. (met Nolan zie ik het al gebeuren: Gordon-Levitt als Luke, Cotillard als Leia, Caine als Obi-Wan en Tom Hardy als….Jabba? Met Burton ben je verzekerd van Depp als Solo, Bonham-Carter als Leia en Danny Elfman die de Imperial March herschrijft.)
    Matthew Vaugh verraste me aangenaam met X-Men:First Class, dus die mag van mij wel. Kevin Smith is een fanboy, alleen heb ik de twijfel of hij een dermate grootschalig project aankan.

    Dan het verhaal: svp een setting waarin Han, Luke, Leia en Lando niet nodig zijn (tenzij je de film laat draaien om deze 4 op oudere leeftijd). Andere acteurs in deze rollen kan imo niet. Das hetzelfde als een andere acteur Rocky, Indiana Jones, John McClane, Rambo, Peter Venkman, Harry Potter of Marty McFly laten spelen.
    Daniels, Oz en JEJ kunnen nog steeds de stemmen doen en Mayhew en Baker zijn niet essentieel voor hun personages.
    Afgaande op uitspraken van GL zullen de films na ROTJ afspelen….Jedi Academy?
    Een meer interessante setting (voor een TV serie) lijkt mij de periode iets voor ANH t/m iets voor ROTJ, en dan puur geconcentreerd op nieuwe personages. De 3 anthology series van Kevin J Anderson zouden hiervoor meer dan geschikt zijn (en zijn volgens mij ook goedkoop qua productie).
    Overigens lijkt me 2015 als datum voor een nieuwe film best optimistisch. (al weet ik niet hoeveel voorbereiding er al gedaan is)

    Naast dit alles ook twee absolute lichtpunten: er is opeens weer hoop mbt de ondergeschoven kinderen van Lucasfilm: Droids en Ewoks. Wellicht krijgen de animatiereeksen nu een goede release (lees: de complete serie op DVD/BR ipv een 1 disc met enkele episodes) en krijgen de 2 Ewok-films een release met extras. Verder zouden nieuwe films/series weer genoeg interview-kandidaten voor mn site opleveren

    Mijn conclusie (tevens een open deur): mits goed aangepakt wordt dit een megasucces, maar het goed aanpakken (de oldskool/die-hard fans tevreden stellen) zal niet meevallen.
    Hopelijk richt Disney zich op deze (trouwe) fans ipv de fans die net zo snel afhaken als dat ze fan worden.

  5. #505
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dit is wat ik er voorlopig over te zeggen heb.

    Thats no moon, it's. .....

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #506

    Standaard

    LOL, Good one Claudio...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dit is wat ik er voorlopig over te zeggen heb.

    Thats no moon, it's. .....


  7. #507

  8. #508
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou als de Disney parken zo'n update krijgen ga ik er graag voor de honderste keer nog een keer naar toe. Epcot kan wel een Star Wars update krijgen. Nu heb ik de nieuwe StarTours al gezien in Orlando. Maar zoals de Duke al zegt, Star Wars en Disney hadden al jaren een connectie en in die zin sta ik er ook echt niet van te kijken. Het is bijna logisch en zie om de usuals reasons de voordelen er wel van in. Nu verwacht ik niet dat de kwaliteit een boost krijgt. Of dat oude titels een heuse kwaliteitupdate gaan krijgen, immers Di$ney spel je met een $ and it's mainly a kiddy thing. Maar aan de andere kant, Why the hell not!

    Het was in die zin zeker verassend nieuws maar helemaal gek is het ook weer niet. Dus kom op Disney breid je Disneyworld and land uit met een heus Star wars park. Een natte droom als ik tegen die tijd nog rechtop kan lopen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #509

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dus kom op Disney breid je Disneyworld and land uit met een heus Star wars park.
    Die geruchten (een 'Star Wars land' in een hoek van een Disney park) gingen al langer. Na het nieuws van gisteren kunnen deze een stuk serieuzer worden genomen.

  10. #510

    Standaard

    Ben benieuwd wat voor films het zullen worden.




    Zonder dollen, Disney en Star Wars, nu niet bepaald een combi die ik bij elkaar vind passen.

  11. #511

  12. #512

    Standaard

    Tof nieuws van vandaag trouwens.

  13. #513

    Standaard

    ...en wat vinden de cast/crew leden?


    Mark Hamill

    @HamillHimself

    Congratulations to George for today's mega-deal! Can't comment on Ep 7 before I have all the facts which are short supply right now-Patience

    31 Oct 12




    Ewan McGregor

    @mcgregor_ewan

    Disney have bought Lucasfilm and are planning on releasing Star Wars ep 7 in 2015!! Congrats George and best of luck with whatever is next.

    31 Oct 12








    Her Universe

    @HerUniverse

    My two world's have just collided #Disney buys #Lucasfilm My two FAVORITE things are are now one! Very exciting! WOAH!! starwars.com/future-of-star…

    30 Oct 12




    Peter Mayhew

    @TheWookieeRoars

    I've always liked that Mouse, and I'm looking forward to all the exciting possibilities this brings to the Star Wars Universe.

    30 Oct 12




    catherine taber @cattaber
    YES IT WOULD!!!! RT@AnilynRinakin @cattaber would be awesome if you played the part of Jaina Solo in #StarWars7 #disney #clonewars #detours

    31 Oct 12




    Matt Lanter

    @MattLanter

    More Star Wars films announced!!! Ahh this is a good day!! @starwars

    31 Oct 12



    James Arnold Taylor: "I am very excited about possibilities for Star Wars & fans! And I would love to be cast as the spirit of Obi-Wan Kenobi in Star [COLOR=blue !important][COLOR=blue !important]Wars [COLOR=blue !important]Episode[/COLOR][/COLOR][/COLOR] 7 or any flashbacks!"

    Ashley Eckstein: My two favorite things, Disney and Star Wars, have now become one. It's truly the perfect partnership! I've had the honor and privilege to work for both Lucasfilm and Disney for several years now, and I am just overjoyed with this announcement. There are amazing people coming together from both companies who are going to do great things with this new relationship. This is a monumental day for Star Wars and Disney fans!

  14. #514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bij deze mijn reactie Gladde J.


    Dus svp geen Bay/Verbinski/Burton met Zac ‘High School Musical’ Efron en Selena Gomez types.
    Op filmgebied kan Disney me nou niet bepaald bekoren: Pirates 2 en 3 vond ik dramatisch slecht; Alice in Wonderland was wellicht de slechtste film van de laatste tig jaar en The Avengers heb ik na 30 minuten afgezet.....
    Avengers al na 30 minuten afgezet?? Zelf vond ik Alice wel een visueel mooie film maar ben ook een Burton liefhebber en ik vind Helena Bonham-Carter fantastisch in deze rol ("I want a piggy for my feet!")

    Ik vind dat Disney de laatste jaren wel de ballen heeft om grote producties neer te zetten en iets anders te doen. Tron: Legacy was ook niet direct een goede film qua verhaal maar vind ik een genot om naar te kijken en te luisteren (Daft Punk in een Disney film!).
    John Carter heb ik nog niet gezien maar de stukjes die ik heb opgepikt heeft Disney hier wel een opzet willen maken naar een "eigen" ruimte universum. Daarnaast is John Carter voor Lucas een grote inspiratie geweest voor Star Wars
    Avengers is toch echt een Marvel film gedistribueerd door Disney. Volgens mij heeft Disney geen invloed gehad over de inhoud van the Avengers wat voor een marvel fanboy (als ik) een zeer vermakelijke film opleverde waar de karakters echt zijn zoals Marvel ze bedoelt heeft.

    Als mijn verhaaltje hierboven het leerproces van Disney is kan dat veel goeds betekenen voor de toekomst van Star Wars. En als Episode VII net zo'n flop wordt als John Carter is het ook gelijk afgelopen

    P.S. met een beschamende kleine hoeveelheid extras op The Avengers bluray belooft dat niet veel goeds voor toekomstige Ewok bluray releases.
    uh, uh, It's a dinosaur

  15. #515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Avengers al na 30 minuten afgezet?? Zelf vond ik Alice wel een visueel mooie film maar ben ook een Burton liefhebber en ik vind Helena Bonham-Carter fantastisch in deze rol ("I want a piggy for my feet!")
    Burton vind ik geweldig, fantastisch. Nou ja, zijn oudere werk dan: Sleepy Hollow (5x in de bios gezien destijds), Ed Wood (wellicht zijn beste werk ooit), Big Fish...zelfs Planet of the Apes vind ik ok. Het nieuwere werk (Sweeney Todd, Alice (veelsteveel lelijke CGI)) vind ik niks (maar das persoonlijk).

    Avengers vond ik echt niets aan. Moet ook bekennen dat ik Iron Man 1 & 2 maar zozo vond en niks met de Hulk heb. Wellicht speelt dat een grote rol.

    John Carter vond ik redelijk en ik had er graag een vervolg op gezien.

    Financieel zal een nieuwe SW film (in ieder geval de eerste) meer opleveren dan dat het gekost heeft. Met zo'n enorme fanbase moet dat geen probleem zijn.

  16. #516

    Standaard

    Tussen al het nieuws over de Lucasfilm overname van Disney 'gewoon' 2 nieuwe interviews
    Born in Mexico City, Veronica Segura is an actress and writer. An Honors graduate from Texas State University, she was awarded her B.F.A. in Theatre Arts. She has lived, worked and studied in New York City, Melbourne and Sydney. In New York she studied David Mamet’s Practical Aesthetics acting technique, affiliated with New York University, at the Atlantic Theatre Company. She also studied scriptwriting with Robert McKee. It was in Australia that she began her acting career, appearing in feature films such as Star Wars: The Attack of the Clones, Tribe, and Subterano. In 2001 she returned to her native Mexico, where she appeared in numerous international film, theatre and television productions. She was a regular columnist for Playboy (Mexican edition) from 2006 to 2008, and in 2009 she was awarded a Masters Degree in Creative Writing from Casa Lamm in Mexico City. She now lives and works in Buenos Aires, Argentina.
    CLICK
    Paul Markham's moment of Star Wars fame was in Star Wars: Return Of The Jedi where he appeared as an Imperial Officer in the landing bay scene, when Darth Vader marched on deck. He subsequently appeared in The Shooting Party with James Mason in 1983 as a beater, Superman in 1985 and Tim Burton’s Batman. Other notable appearances were in Young Sherlock Holmes, Robin Hood Prince of Thieves, Elizabeth and Shakespeare In Love, The King's Speech, and no less than three Lucasfilm productions: Labyrinth, Willow and Indiana Jones & the Last Crusade. In October 2012 he answered some questions exclusively for Star Wars Interviews!
    CLICK

  17. #517

    Standaard

    In Amerika bestaat de mogelijkheid om via een burgerinitiatief onderwerpen op de agenda van de regering te zetten. Een petitie voor de bouw van een Death Star heeft kennelijk genoeg stemmen gekregen. Iemand in het team van het Witte Huis heeft gevoel voor humor, getuige de formulering van de afwijzing:

    Official White House Response to Secure resources and funding, and begin construction of a Death Star by 2016.

    This Isn't the Petition Response You're Looking For

    By Paul Shawcross

    The Administration shares your desire for job creation and a strong national defense, but a Death Star isn't on the horizon. Here are a few reasons:

    • The construction of the Death Star has been estimated to cost more than $850,000,000,000,000,000. We're working hard to reduce the deficit, not expand it.
    • The Administration does not support blowing up planets.
    • Why would we spend countless taxpayer dollars on a Death Star with a fundamental flaw that can be exploited by a one-man starship?
    De rest van het antwoord is overigens ook best aardig.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #518

    Standaard

    hahaha, zouden ze dat nou serieus berekend hebben?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #519

    Standaard

    haha fantastisch..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #520

    Standaard

    Het is een omstreden gerucht, dus nog geen eigen topic waard. Vulture meldt dat Zack Snyder zou gaan werken aan een Star Wars-film die buiten de officiële trilogieën valt. Het zou gaan om een film die losjes gebaseerd is op The Seven Sanurai. Het project zou gepland staan ergens na de release van Episode VII (2015).
    Er was al langer sprake van dat Disney ook wel oren heeft naar stand alone-films in het Star Wars-universum naast de traditionele 'episodes'. Vanaf 2015 zou elke twee tot drie jaar een Star Wars-film in de bioscoop moeten opduiken. Bovendien is Snyder op z'n zachtst gezegd niet onbekend met films waarin special effects een belangrijke rol spelen, dus het klonk in ieder geval half plausibel. Lucasfilm hield het op een nietszeggend 'geen commentaar'.

    Toen kwam uit het kamp van Snyder een officiële verklaring:
    While he is super flattered because he is a huge fan, Zack is not involved in any way with the new Star Wars. He is currently involved in post on his two films, Man of Steel and 300: Battle of Artemisia.
    Normaal gesproken is dat genoeg om het gerucht naar het rijk der fabelen te verwijzen. Maar Vulture plaatst geen rectificatie; Ze houden vast aan hun bron. Ze wijzen er ook op dat de officiële verklaring is dat Snyder niet betrokken is bij een Star Wars-project. De opmerking dat hij in post-productie zit voor twee films die in 2015 al lang in de bioscoop zijn geweest is inderdaad nauwelijks een belemmering voor eventuele betrokkenheid bij een film die pas daarna (officieel) in productie gaat.

    Waar rook is, is vuur? Of toch gewoon een van de vele loze geruchten?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    hahaha, zouden ze dat nou serieus berekend hebben?
    Sterker: men is al begonnen....


  22. #522

  23. #523

    Standaard

    Lucasfilm schrapt 3D-versies 'Attack of the Clones' en 'Revenge of the Sith'



    George Lucas' Star Wars: Episode I - The Phantom Menace kreeg afgelopen jaar een 3D-release en er waren tot het moment van nu ook plannen voor driedimensionale versies van Episode II - Attack of the Clones en Episode III - Revenge of the Sith. Bij Lucasfilm heeft men echter besloten hiervan af te zien en alle aandacht te vestigen op J.J. Abrams' Episode VII.

    Het is onduidelijk hoeveel werk er al is gestoken in de re-releases van de twee andere films. Het zou zomaar kunnen dat ze het over een paar jaar alsnog doen of dat de 3D-versies een Blu-ray release krijgen. Er waren overigens ook plannen voor een re-release van de originele trilogie, maar ook dit kunnen we de komende jaren uit ons hoofd zetten.

    Star Wars: Episode VII moet in 2015 uitkomen.

    Bron : Filmtotaal.nl

  24. #524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Lucasfilm schrapt 3D-versies 'Attack of the Clones' en 'Revenge of the Sith'



    George Lucas' Star Wars: Episode I - The Phantom Menace kreeg afgelopen jaar een 3D-release en er waren tot het moment van nu ook plannen voor driedimensionale versies van Episode II - Attack of the Clones en Episode III - Revenge of the Sith. Bij Lucasfilm heeft men echter besloten hiervan af te zien en alle aandacht te vestigen op J.J. Abrams' Episode VII.

    Het is onduidelijk hoeveel werk er al is gestoken in de re-releases van de twee andere films. Het zou zomaar kunnen dat ze het over een paar jaar alsnog doen of dat de 3D-versies een Blu-ray release krijgen. Er waren overigens ook plannen voor een re-release van de originele trilogie, maar ook dit kunnen we de komende jaren uit ons hoofd zetten.

    Star Wars: Episode VII moet in 2015 uitkomen.

    Bron : Filmtotaal.nl
    heel jammer om dit te horen , ik had me echt verheugd op episode II + III in 3D te zien.
    Episode I liet nog al wat te wensen over , in mijn ogen, ik had veel meer diepte verwacht tijdens bijvoorbeeld de podrace en het grote jedi gevecht en de strijd aan het einde tussen de gungans en de droids.

    Door kritiek op episode I 3D , had ik zeker verwacht dat ILM zich nu wel helemaal op deel II + III zou storten om deze in 3D er prachtig te laten uitzien.
    Je zou toch zeggen dat met een aangekondigde release van september en oktober 2013 dat deze films toch bijna kant en klaar op de plank moeten liggen bij ILM/Lucasfilm om gedistribueerd te worden?

    En je kan me niet vertellen dat ILM nu al aan deel VII zou moeten beginnen, er is nog geen script klaar en ze kunnen dus ook nog niet hoeven te beginnen aan eventule pre-viz's.

    Voor mij mogen ze dan hopelijk toch nog een keer op blu ray 3D worden uitgebracht

  25. #525

    Standaard

    Fox kennende komen ze misschien als halfbakken 3D releases a la I, Robot op bluray... Nou ja, tis misschien beter dan niks...

Pagina 21 van 36 EersteEerste ... 1117181920212223242531 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •