Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard James Dean bocx eindelijk! 4 oktober!

    Eindelijk de 3 james dean films op bluray in 1 mooie box! Hopelijk ook in nederland?

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc

  2. #2

    Standaard

    James Dean = Warner >> Warner discrimineert Nederlanders, dus geen NL subs of NL uitgave!

  3. #3

    Standaard

    eerst maar eens afwachten..............

  4. #4

    Standaard

    Voor de geïnterneerde, volgens onderstaande specs is zowat de hele wereld op de James Dean BD aanwezig, maar natuurlijk Nederland niet bij die sukkels van Warner.


    DISC INFO:
    Disc Title: GIANT
    Disc Size: 46.243.175.563 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No

    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00100.MPLS
    Length: 3:21:07.513 (h:m:s.ms)
    Size: 0 bytes
    Total Bitrate: 0,00 Mbps

    VIDEO:
    MPEG-4 AVC Video 0 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:
    DTS-HD Master Audio English 0 kbps 2.0 / 48 kHz / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Dolby Digital Audio French 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio German 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Italian 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Spanish 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Portuguese 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Czech 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Polish 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio Japanese 192 kbps 1.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB
    Dolby Digital Audio English 192 kbps 2.0 / 48 kHz / 192 kbps / DN -4dB / Dolby Surround

    SUBTITLES:
    Presentation Graphics Japanese 0,000 kbps
    Presentation Graphics English 0,000 kbps
    Presentation Graphics French 0,000 kbps
    Presentation Graphics German 0,000 kbps
    Presentation Graphics Italian 0,000 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Chinese 0,000 kbps
    Presentation Graphics Korean 0,000 kbps
    Presentation Graphics Spanish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Portuguese 0,000 kbps
    Presentation Graphics Czech 0,000 kbps
    Presentation Graphics Danish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Finnish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Hebrew 0,000 kbps
    Presentation Graphics Norwegian 0,000 kbps
    Presentation Graphics Polish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Romanian 0,000 kbps
    Presentation Graphics Swedish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Turkish 0,000 kbps
    Presentation Graphics Chinese 0,000 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,000 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0,000 kbps

  5. #5

    Standaard

    Ik snap het wel dat hier geen Nederlandse ondertitels op zitten. De mensen die deze films willen hebben ze al, en hoeven dan niet de film nog een keer op blu-ray.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik snap het wel dat hier geen Nederlandse ondertitels op zitten. De mensen die deze films willen hebben ze al, en hoeven dan niet de film nog een keer op blu-ray.
    Sorry, ik begrijp echt helemaal niets, maar dan ook niets van je opmerking?
    Dat geldt dan toch voor alle films die eerder op DVD waren uitgekomen? En geldt dat dan ook niet voor alle landen? Volgens deze redenering zouden alleen maar nieuwe films op blu-ray uit hoeven te komen .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik snap het wel dat hier geen Nederlandse ondertitels op zitten. De mensen die deze films willen hebben ze al, en hoeven dan niet de film nog een keer op blu-ray.
    Ik begrijp deze redenering ook niet.

    Daarnaast is Giant nu voor het eerst in anamorfic breedbeeld te bekijken. Wel zo handig nu iedereen (met een blu-ray speler) een breedbeeld TV heeft.

    Kleinere taalgebieden zoals Noorwegen (10 miljoen inwoners), Denemarken, Zweden, Finland (ieder 5 miljoen), en het minder rijke Tsjechie (10 miljoen) krijgen wel hun ondertitels. Die 23 miljoen uit Nederland en Vlaanderen niet. Blijf het een vreemde zaak vinden.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik begrijp deze redenering ook niet.

    Daarnaast is Giant nu voor het eerst in anamorfic breedbeeld te bekijken. Wel zo handig nu iedereen (met een blu-ray speler) een breedbeeld TV heeft.

    Kleinere taalgebieden zoals Noorwegen (10 miljoen inwoners), Denemarken, Zweden, Finland (ieder 5 miljoen), en het minder rijke Tsjechie (10 miljoen) krijgen wel hun ondertitels. Die 23 miljoen uit Nederland en Vlaanderen niet. Blijf het een vreemde zaak vinden.
    Ja en dan vinden ze het bij Warner raar en vervelend dat er in NL zoveel word gedownload

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja en dan vinden ze het bij Warner raar en vervelend dat er in NL zoveel word gedownload
    Misschien is het wel net andersom, wie zal het zeggen....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ja en dan vinden ze het bij Warner raar en vervelend dat er in NL zoveel word gedownload
    Ook dat is onzin, en ja nu moeten we wel downloaden.
    Bovendien, was Pirate Bay niet in Zweden gevestigd?
    Dus ook weer een "kip of ei" verhaal.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  11. #11

    Standaard

    Ik heb het wel over Nederland he mensen! Ik deze box zeker aanschaffen. Ik ken zelfs mensen met een blu-ray spelers die liever dvd's kopen. Vraag mij niet waarom, maar het is zo.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik heb het wel over Nederland he mensen! Ik deze box zeker aanschaffen. Ik ken zelfs mensen met een blu-ray spelers die liever dvd's kopen. Vraag mij niet waarom, maar het is zo.
    Je opmerking blijft een beetje vreemd, zoals Rogue terecht opmerkt. Warner gaat toch niet Nederlandse ondertiteling achterwege laten omdat men in Nederland niet 'dubbel dipt' en liever naar DVD's kijkt dan Blu-ray?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik heb het wel over Nederland he mensen! Ik deze box zeker aanschaffen. Ik ken zelfs mensen met een blu-ray spelers die liever dvd's kopen. Vraag mij niet waarom, maar het is zo.
    Je snapt dus niet dat ze Nederlandse ondertiteling bij blu-rays zetten waarvan de DVD eerder is uitgekomen. Alleen nieuwe titels zouden dan op blu-ray moeten uitkomen.

    Ik snap nog steeds niet waarom je dat denkt?

  14. #14

    Standaard

    Ik snap het zeker wel en vind het ook erg fijn als ze het doen. Alleen kost het weer extra geld voor warner om deze te gaan ondertitelen en heb in Nederland uit te brengen terwijl hier te weinig animo is om er aan te verdienen. Heb al een aantal blu-rays van warner uit amerika met nl subs die ik hier nooit gezien heb.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik snap het zeker wel en vind het ook erg fijn als ze het doen. Alleen kost het weer extra geld voor warner om deze te gaan ondertitelen en heb in Nederland uit te brengen terwijl hier te weinig animo is om er aan te verdienen. Heb al een aantal blu-rays van warner uit amerika met nl subs die ik hier nooit gezien heb.
    Nu stel je dus dat Warner geen Nederlands ondertitelde versie uitbrengt, omdat dit extra kosten met zich meebrengt, wat ze denken niet terug te kunnen verdienen. Het zou inderdaad kunnen dat op basis van de (slechte) verkoopcijfers van de DVD versies men er geen brood in ziet. Of dit daadwerkelijk het geval is, weten we dus niet.

    Maar vervolgens kom je met het voorbeeld dat Warner bij een aantal blu-rays wel extra geld over heeft voor Nederlandse ondertiteling, maar deze dan toch niet in Nederland uitbrengt. Dit strookt weer niet met je eigen stelling.

  16. #16

    Standaard

    Dit is hetzelfde probleem als met de Hithcock film: NORTH BY NORTHWEST want in de nieuwe Hitchcock boxset: The Ultimate Filmmaker is North By Northwest ( ook van Warner Bros. ) de enige film in deze box die NIET Nederlands Ondertiteld is, helaas.

  17. #17

    Standaard

    Ik laat deze discussie verder maar los .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik snap het zeker wel en vind het ook erg fijn als ze het doen. Alleen kost het weer extra geld voor warner om deze te gaan ondertitelen en heb in Nederland uit te brengen terwijl hier te weinig animo is om er aan te verdienen. Heb al een aantal blu-rays van warner uit amerika met nl subs die ik hier nooit gezien heb.
    Om de discussie wat verhitter te maken

    Het ondertitelen van de BD kost inderdaat Warner extra geld.
    De vraag is dit een groot bedrag?
    Antwoord is NEE volgens mijn.

    De NL ondertitels zijn immers beschikbaar voor de DVD, dus deze hoeven alleen omgezetworden naar het SUB formaat een sync te krijgen van 25fps naar 24fps en er moet een link in het set-up menu worden gemaakt. Dit is geen dagen werk, maar slechts uren voor een professional (een 8-jarige internet hobbiest kan het immers ook).

    Stel we gaan uit van 1/2 dag werk. >>> 4x 60p/u x 10% w&r = 314 eu excl BTW.
    Stel dat er 1000 Hollanders z'n disc kopen kost het Warner 0,314 cent per disc en met bv. een winst van 3,- eu p/d is dat 8.686,- extra winst...

    Ik zal het wel fout redeneren..., wie schiet die lek

  19. #19

    Standaard

    Warner zal wel aan de kosten kant aan het snijden zijn en er zal waarschijnlijk geen investeringsgeld voor zoiets zijn. Er zal vast wel een berekening gemaakt worden voor iedere film en de ROI(Return on investment) zal wel te laag zijn voor NL en dan wordt hioj gewoon niet uitgebracht. Overigens betwijfel ik of er 1000 verkocht worden van zo'n box op BD, maar wie weet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Warner zal wel aan de kosten kant aan het snijden zijn en er zal waarschijnlijk geen investeringsgeld voor zoiets zijn. Er zal vast wel een berekening gemaakt worden voor iedere film en de ROI(Return on investment) zal wel te laag zijn voor NL en dan wordt hioj gewoon niet uitgebracht. Overigens betwijfel ik of er 1000 verkocht worden van zo'n box op BD, maar wie weet.
    Geen idee of 1000st een serieus aantal is. Is maar een voorrbeeld en is meer om aan te geven dat het plaatsen van NL subs op een toch uit te brengen BD nauwelijks iets meer kost bij de productie.

    NVPI geeft aan dat er in 2012: ruim 2,4 miljoen BD's zijn verkocht, en dat is op ca. 7,6 miljoen huishoudens...
    Mijn argument daar bij is, dat het er meer hadden kunnen zijn.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mijn argument daar bij is, dat het er meer hadden kunnen zijn.
    Ben ik met je eens, aanbod creëert ook vraag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Tja, het zijn vreemde jongens daar bij Warner Duitsland. Ik bestel daar vaak wel titels die wel NL of EN ondertiteld zijn en hier (soms) niet zijn uitgebracht maar op die titels verschilt het aantal talen ook erg vaak. Soms krijg je hele lijsten, soms slechts een paar (Driven is er bijvoorbeeld zo eentje). Of er een filosofie achter zit ga je bijna soms betwijfelen omdat de kosten erg laag zijn, de disc-ruimte al helemaal miniem en het bronmateriaal er vaak is ook erg makkelijk is aan te passen. Denk dat het een soort van willekeur is oid, dat ze misschien afgaan op de resultaten die de film in de bios van het betreffende land heeft gedaan. Valt het tegen, dan geen subs.

  23. #23

    Standaard

    Kleurtemp lijkt me een beetje laag en Giant is mogelijk niet super scherp maar de UK prijs van 22 pond lijkt me prima.
    Schijnt mogelijk maar 1 docu over George Stephens minder te hebben dan de US is de 7e disc(Blu ray.com forum).
    Duitse Amazon box unboxing:
    https://www.youtube.com/watch?v=iH74JostDeE

    http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-r...nt_blu-ray.htm

    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...mage=2#auswahl


    Screen grabs from the French edition

    http://www.dvdclassik.com/forum/view...71362dc7661f03

    http://www.dvdclassik.com/forum/view...71362dc7661f03

    http://www.dvdclassik.com/forum/view...71362dc7661f03

    Wat toen en nu locatie beelden East of Eden
    http://www.youtube.com/watch?v=XjSGiKu79IM
    Laatst aangepast door vista-vision : 31-10-2013 om 22:53

  24. #24

    Standaard

    Afgelopen donderdag van Amazon UK de UK-uitgave ontvangen.



    De verpakking stelde me enigszins teleur. Een slappe kartonnen hoes met daarin een (stevigere) digipack met de zes schijfjes:
    - Rebel Without A Cause (Blu-ray)
    - East Of Eden (Blu-ray)
    - Giant (Blu-ray)
    - Giant : Special Features (DVD)
    - James Dean: Forever Young (DVD)
    - James Dean; Sense Memories (DVD)

    Verder een slappe kartonnen envelop met daarin de hierboven getoonde memorabilia:
    - 5 Warner Bros production memo's (25 x 18 cm, afgedrukt op hoogglans papier)
    - 12 zwart-wit foto's (mat, 13 x 18 cm)
    - 3 filmposters (hoogglans papier, 35 x 25 cm)
    - een 40 pagina's tellend boekje (18,5 x 13,5 cm, hoogglans papier) met voornamelijk zwart-wit foto's en enkele annotaties.

    In tegenstelling tot de afbeelding hierboven is het boekje niet gebonden, maar slechts met twee nietjes gehecht. Maar voor slechts £ 18.99 (pre-order prijs) hoor je mij verder niet zeuren.

    Ik ben er nog niet uit hoe ik de schijfjes uit de digipack moet krijgen want ze zitten op een ingenieuze wijze muurvast.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 02-11-2013 om 16:57
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #25

    Standaard

    Ik had begrepen dat je ze omhoog moet schuiven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •