Pagina 213 van 235 EersteEerste ... 113163203209210211212213214215216217223 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.301 tot 5.325 van 5873 worden weergegeven.
  1. #5301

    Standaard

    Voor mij was dit zonder twijfel de slechtste film van het hele afgelopen jaar! Daarom toch even een reactie. Ik heb er namelijk nauwelijks om kunnen lachen. Toch redelijk funest voor een komedie. En zo hard vond ik hem overigens ook niet. Eerder flauw. De film trekt vooral ons maatschappelijk kritische vermogen en de rol van de media in twijfel, maar vooral pas tegen het einde. Dat is dan nog een klein lichtpuntje dat ik er in kon ontdekken, maar tegelijkertijd was het ook een open deur. Nou is humor natuurlijk vooral een kwestie van smaak en gevoel, dat spreekt vanzelf. Ik kan er natuurlijk ver naast zitten, maar ik krijg toch wel eens de indruk dat jij werkelijk bijna alles wel goed vindt Hoe toepassend dan ook deze vraag: hoe kritisch kijk jij eigenlijk naar films? Een lastig te beantwoorden vraag, dat begrijp ik, maar wel een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben

    P.S. voordat er discussie ontstaat; veel mensen vinden dit een leuke film, maar ik uit gewoon mijn verbazing hierover. Neem het me niet kwalijk, maar ik moet het toch op iemand afreageren Ga vooral door met je stukjes.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Er Ist Wieder Da
    De verfilming van het uiterst succesvolle boek over het leven van Hitler in de hedendaagse maatschappij. Het boek heb ik niet gelezen dus ik weet niet hoe ver de film in de buurt van het boek komt maar de (verschillende) stijl(en) van de film bevalt me wel. Het verhaal over hoe Adolf Hitler wakker wordt in het Duitsland van nu en hoe hij de maatschappij ziet wordt vertelt vanuit zijn perspectief.
    Het eerste uur van de film is het eigenlijk gewoon een heerlijk harde (en soms grove) comedy, met grappen die misschien voor sommigen net wat over de grens van het toelaatbare gaan. In het tweede uur wordt het steeds wat minder humoristisch en wordt de kritiek op de hedendaagse maatschappij ( die in het eerste deel ook al onderhuids wat aanwezig was) steeds harder en komt dat steeds meer op de voorgrond, leidend tot een geniaal laatste kwartier en prachtige aftiteling.
    Een film die op het eerste gezicht een comedy lijkt stuurt de kijker naar huis met stof tot nadenken.

    8,0/10
    Laatst aangepast door BigLebowski : 24-12-2015 om 15:07
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #5302

  3. #5303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Wel aardig.
    mooi man.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #5304

    Standaard

    Net de laatste aflevering van seizoen 3 van Arrow gezien. Beet je binchwatchen de afgelopen weken.

    Super seizoen. Goed geschreven verhaallijnen al vond ik de uitbraak in de laatste aflevering wel erg makkelijk. Maar goed: het hele seizoen plottwists die je amper ziet aan komen, terwijl het achteraf ook weer niet onlogisch is. Memorable characters, Redelijk tot goed acteerwerk ,genoeg actie en geen moment het idee dat je aan het eind van een aflevering nog steeds op hetzelfde punt bent als in het begin qua ontwikkelingen (unlike bijv bij een soap oid).

    Als de Justice League film er komt zou voor mij part Amell gewoon green Arrow mogen spelen. Een paar flashbacks van de serie voor de film voor een soort van originstory en je bent klaar voor actie.

  5. #5305

    Standaard

    Sinds kort is er Netflix in huis (komt meer ernaast dan in plaats van) en heb ik gisteravond de eerste aflevering van Narcos gekeken. Ik geef het een 8. In het begin denk je wat is dit maar dan begint het op gang te komen en ik moet zeggen dat ze de tijd nemen om het op te bouwen. Ze gaan niet lukraak maar geleidelijk de personage's en verhaal opbouwen. Ik ben benieuwd naar de rest.

  6. #5306

    Standaard

    Shaun het Schaap de film 7,5 Ik was even bang of het een film lang kon interesseren maar het was zo. De bekende slapstick zat erin en het verhaal was in orde. Ik geef iets lager omdat er even een moment was waarin de film even langdradig werd (gehele speelduur was voldoende) en het vreemde dat de dierenvanger ze bleef achtervolgen tot hun eigen gebied terwijl hij qua jurisdictie alleen de stad als werkterrein heeft . Als er een goed verhaal is voor deel 2 mag die er komen.

  7. #5307

    Standaard

    Star Wars Episode VII : The Force Awakens.

    Gisterenavond gezien in zaal 6 van JT Eindhoven in 3D/Dolby Cinema.

    Eindelijk weer eens een nieuwe Star Wars film. Na de koude douche van de slechte prequels een paar jaar geleden en na het lezen van de positieve recensies in de media over deze nieuwe film had ik voor mezelf besloten dat het deze keer wel goed moest komen.
    Eerste keer voor ons in de Dolby Cinema/3D zaal van de JT en goed bevallen. Veel beenruimte (ik ben 1,93) en rijen stoeltjes die vrij steil naar boven staan zodat je niet snel tegen het hoofd van degene die voor je zit aan te kijken.

    De film zelf is redelijk tot goed. De TIE fighters en andere ruimteschepen zien er in de ruimte in 3D fantastisch uit (in scenes buiten de ruimte vond ik de 3D wat minder), het meedoen van de oude helden van vroeger (behalve het bekende trio ook o.a. Nien Numb, Admiral Ackbar, C3PO, R2D2) en de muziek van John Williams (wie anders) maakte het het echt Star Wars. Zelfs de - gelukkig niet te veel aanwezige - humor was goed te doen.
    Wat ik wat minder vond was dat het verhaal op sommige momenten wat chaotisch en rommelig overkwam en ik het gevoel had dat sommige scenes rechtstreeks uit een andere SW film gecopieerd waren. Ook had ik meer van het Dolby geluid verwacht, hoewel de bas de zaal liet schudden miste ik toch de details die je thuis in de HT wel hoort. Maar deze film krijgt thuis op blu-ray natuurlijk nog een kans!

    Laatst aangepast door Onkyo : 31-12-2015 om 12:35
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  8. #5308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    ...en ik het gevoel had dat sommige scenes rechtstreeks uit een andere SW film gecopieerd waren.
    Oh ja!?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #5309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Oh ja!?
    Ja! De landing op een woestijnplaneet, het binnenhalen van de Millenium Falcon in een groter schip, het DeathStar achtige superwapen...komt bekend voor?
    Laatst aangepast door Onkyo : 31-12-2015 om 14:20
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  10. #5310

    Standaard

    Het is allemaal bekend. Ik dolde ook maar een beetje De film zit er namelijk vol mee en is van begin tot eind een herhalingsexercitie! Dat is dan ook een van de grootste en meest gehoorde kritiekpunten, dat de film teveel lijkt op A New Hope, aangevuld met elementen uit Empire Strikes Back en Return of The Jedi. Dat je dat als een 'gevoel' omschreef, was dan ook heel voorzichtig uitgedrukt.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #5311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het is allemaal bekend. Ik dolde ook maar een beetje
    Gelukkig! Ik dacht al, hoe kan je dat nou missen...
    Panasonic 50VT60, Denon AVR-X5200W, Denon DBT-3313UD, Focal Chorus 816W, Focal Chorus 806V, Focal Chorus CC800V, Sony SA-W301, MIT AVt 2



  12. #5312

    Standaard

    Gisteravond Blood Rage (1987) gezien en deze is me prima bevallen. Belachelijk veel gore en naakt maar mij hoor je niet klagen.
    Er hangt zo'n heerlijk sfeertje over de film heen, zo een die alleen uit de jaren '80 kan komen. En een fantastische print, goed werk van Arrow.
    Er zijn nog twee cuts van de film...ook maar eens tijd voor vinden. Hopelijk blijft Arrow ook in 2016 op het obscure slasher-pad.

  13. #5313

    Standaard

    Eerste film van het nieuwe jaar:

    Paranormal Activity 3
    Deel drie in de reeks is een prequel, we gaan terug naar het begin. We zien hoe het allemaal is begonnen, toen Katie en Kristi nog jong waren.
    Het tweede deel was beduidend minder maar deze vond ik weer een stuk beter. Goede schrikmomenten (die je natuurlijk wel al van ver ziet aankomen), er zitten coole special effects in en het feit dat die camera ook wat vaker wordt achter gelaten (en dus niet álles gefilmd wordt) werkt goed. Dat komt vooral tot uiting in het laatst halfuur, dat uitmond in een creepy finale.
    Leuk begin van het nieuwe filmjaar.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #5314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Voor mij was dit zonder twijfel de slechtste film van het hele afgelopen jaar! Daarom toch even een reactie. Ik heb er namelijk nauwelijks om kunnen lachen. Toch redelijk funest voor een komedie. En zo hard vond ik hem overigens ook niet. Eerder flauw. De film trekt vooral ons maatschappelijk kritische vermogen en de rol van de media in twijfel, maar vooral pas tegen het einde. Dat is dan nog een klein lichtpuntje dat ik er in kon ontdekken, maar tegelijkertijd was het ook een open deur. Nou is humor natuurlijk vooral een kwestie van smaak en gevoel, dat spreekt vanzelf. Ik kan er natuurlijk ver naast zitten, maar ik krijg toch wel eens de indruk dat jij werkelijk bijna alles wel goed vindt Hoe toepassend dan ook deze vraag: hoe kritisch kijk jij eigenlijk naar films? Een lastig te beantwoorden vraag, dat begrijp ik, maar wel een vraag waar ik serieus benieuwd naar ben

    P.S. voordat er discussie ontstaat; veel mensen vinden dit een leuke film, maar ik uit gewoon mijn verbazing hierover. Neem het me niet kwalijk, maar ik moet het toch op iemand afreageren Ga vooral door met je stukjes.
    Sorry voor het late antwoord, ik zie je bericht nu pas. Natuurlijk vind ik alles goed...

    Uit het feit dat jij een film anders beoordeelt dan ik maak je op dat ik "werkelijk alles goed vindt"? rare conclusie. En misschien kijk anders naar films dan jij maar ik ben ook echt wel kritisch hoor. Dat ik deze film wel leuk en goed vind betekent voor jou dat ik niet kritisch ben? En waarom zou je het uberhaupt op iemand afreageren? Ben blij dat niet iedereen hetzelfde naar films kijkt en iedereen een andere mening en smaak heeft. Snap nooit zo goed waarom er kritiek moet zijn op iemand anders z`n mening. Ben blij dat hier nog stukjes verschijnen, want dit is volgens mij verreweg het meest dode stuk van het forum. Waar dat door komt,daar mogen jullie zelf eens over nadenken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #5315

    Standaard

    Ik trok geen conclusie, ik stelde een vraag. En volgens mij stelde ik het ook met enige voorzichtigheid, zelfrelativering en een lach...maar laat ook maar...

    Een forum is er natuurlijk alleen voor om meningen te ventileren. NIET om ze bevraagd en bekritiseerd te zien worden! Stom!

    Maar even serieus:

    Juist omdát iedereen verschillend kijkt, lijkt het mij soms interessant om ook te horen hoe iemand tot zijn visie en oordeel is gekomen. Mijn vraag/verbazing komt eigenlijk uit niets anders voort dan uit oprechte nieuwsgierigheid. Niet uit een 'gelijk willen hebben' of iets dergelijks. Ik zeg dan ook niet dat ik het goed zie en jij niet. Of dat je helemáál niet kritisch bent. Maar ik vraag me wel af op elke manier jij kijkt en beoordeelt, aangezien onze meningen zo ver uit elkaar liggen. Dat is wel een verschil. Het afreageren bedoelde ik dan ook met enige overdrijving en zelfrelativering (daarom de smiley). Neem het vooral niet te zwaar Ik had liever gehad dat je op mijn mening was ingegaan.

    Opvallend trouwens dat je enerzijds zegt dat iedereen verschillend naar films kijkt (waar ik het natuurlijk alleen maar mee eens kan zijn), maar vervolgens begrijp je dan niet goed waarom er kritiek komt!? Dat is dan toch niet meer dan logisch!?
    Waar is een mening (en forum) anders goed voor, als daar geen mening tegenover gezet mag worden? Ik zou het juist leuk vinden als mensen mij met oprechte belangstelling van repliek dienen wanneer zij het niet met mijn opvattingen eens zijn. Dan ik ga ik toch niet klagen dat ze kritiek op mijn mening hebben? Nee, dan probeer ik die juist, indien mogelijk met argumenten, te verdedigen. En zo nodig stel ik mijn eigen mening bij. En zo benader ik ook andermans opvattingen, als ik het daar niet mee eens ben. Mag dat?

    Maar als je niet op dit soort discussies zit te wachten en liever alleen maar reacties hoort van mensen die het met je eens zijn, dan is het misschien beter als ik jouw mening alleen nog voor kennisgeving aanneem En dat bedoel ik dus niet verkeerd. Ik wil alleen niet wéér een discussie beginnen over het wel of niet mogen bekritiseren van elkaars meningen. Daar heb ik het wel een keer mee gehad eerlijk gezegd. Als dat niet meer kan op een forum, dan houdt het dus gewoon op.

  16. #5316
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jij bent altijd netjes en je onderbouwd het altijd prima, maar TheGodfather krijgt wel vaker cynisch commentaar op zijn stukjes, dan wordt je wellicht wat sneller iets te defensief. Denk dat jouw oprechte intentie wat gekleurd gezien werd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #5317

    Standaard

    Dat idee krijg ik ook ja
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #5318

    Standaard

    Harsh Times (2005)



    Uitstekend acteerwerk en een goede regisseur.Zit een beetje geweld en bloed in deze film niet extreem maar mogelijk qua smaak een beetje een movie4men zal ik maar zeggen.
    Mocht je m nog niet gezien hebben is ie aanbevolen. Cijfer een 8.

    http://www.imdb.com/title/tt0433387/

    Ik zie dat ie ook staat op je weet wel...

  19. #5319

    Standaard

    Bobby (2006) Anthony Hopkins, Demi Moore, Sharon Stone




    Hotel the Ambassador de dag dat Bobby Kennedy werd neergeschoten. Cijfer 7

    trailer:https://www.youtube.com/watch?v=dakDA3bY_6E

    (Blijft zonde van Bobby)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sirhan_Sirhan
    De moordenaar zelf interview 1987 vanaf 7e minuut
    https://www.youtube.com/watch?v=qZpLxcplJuI
    Laatst aangepast door vista-vision : 07-01-2016 om 14:38

  20. #5320

    Standaard

    Breaking Bad weer van voor tot achter. De bluray box voor weinig nieuw op de kop kunnen tikken. Blijft toch een lekkere serie hoor! Zit toch wel goed in elkaar. Met af en toe wat duistere humor (Gus die de kamer uit loopt na de aanslag ) en het hele verval van Walter White naar zijn alter ego. Weer vol genieten. Nog n episode of 10 ofzo. Dan weer opnieuw Game of Thrones als voorbereiding naar april voor het nieuwe seizoen.

  21. #5321

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Jij bent altijd netjes en je onderbouwd het altijd prima, maar TheGodfather krijgt wel vaker cynisch commentaar op zijn stukjes, dan wordt je wellicht wat sneller iets te defensief. Denk dat jouw oprechte intentie wat gekleurd gezien werd.
    Het is ook misschien niet terecht dat ik nu net zo reageer tegen BigLebowski, normaal nooit problemen mee
    Het is ook niet dat iedereen het maar met elkaar eens moet zijn, absoluut niet. Zou niet goed zijn. Maar waar ik me aan stoor is het feit dat ik hier gewoon m`n mening over films en series neerplant en dat daar vaker inderdaad cynische reacties op komen. Wat ook nog niet eens erg is, ware het niet dat het altijd is door mensen die hier zelf aan het topic niks toevoegen behalve zeiken op anderen en zelf totaal geen kritiek kunnen verdragen. Het is ook niet het zeiken op mijn mening dat me tegen staat maar meer het zeiken op de stukjes op zich, de manier hoe het geschreven is. Want laten we wel wezen: we zijn hier met z`n allen nog steeds geen professionele journalisten maar gewoon doodnormale filmliefhebbers die hun mening graag met anderen delen. Ik heb het idee dat dat gewoon veel te vaak vergeten wordt. Kritiek of andere mag uiteraard, zolang het maar goed onderbouwd en terecht is en met respect voor andermans mening.
    Maar goed, als mensen er plezier in hebben om anderen af te kraken... Lijkt me alleen niet de bedoeling dat het forumleden zich er zo aan storen dat ze hier gewoon niet meer komen. Of wel,Claudio?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #5322

    Standaard

    Deze week gekeken:

    Weeds - Season 8
    Het laatste seizoen uit de reeks is zeker niet het beste. Het is aan alles te merken dat er eindelijk werd toegewerkt naar het einde, vooral in de laatste paar afleveringen. De laatste twee behoren dan ook misschien wel tot de minste van de hele serie: jaren worden overgeslagen, zaken die onduidelijk blijven. Het lijkt allemaal nogal snel afgeraffeld te zijn omdat de inspiratie op was.
    Jammer dat het op zo`n manier tot een einde van deze leuke serie heeft moeten komen.

    6,0/10

    The Hateful Eight
    Het is altijd een happening als er een nieuwe film van Tarantino uitkomt, zo ook nu. Heel veel van het verhaal was niet bekend en van de trailers werden we alleen maar wijzer dat het een gewelddadige western in de sneeuw worden. Die belofte is nagekomen: The Hateful Eight is (erg)lang, langzaam en extreem gewelddadig. Een Tarantino all-star cast die wordt voorzien van geniale dialogen die zonder moeite ook weer de potentie hebben om klassiekers te worden en een geheel dat omlijst is door een prachtige score van de oude meester Ennio Morricone, die een oldschool western score aflevert.
    Het is geen film die je na een lange werkdag eens even lekker opzet en het is zeker geen film die je bij de eerste kijkbeurt omver blaast maar waarschijnlijk wel eentje die na iedere kijkbeurt weer beter gaat worden. Zoals het bij iedere film van de meester eigenlijk gaat.

    8,0/10

    The Danish Girl
    Tom Hooper`s nieuwe drama film is gebaseerd op het leven van de Deense schilder Einar Wegener, (één van) de eerste mannen die zich liet ombouwen tot vrouw. Zo goed en zo kwaad als het kan wordt hij gesteund door zijn vrouw, op wie het hele gebeuren natuurlijk veel impact heeft.
    Boven alles is dit weer duidelijk zo`n film die gemaakt is om mee te dingen naar de prijzen in het awardseizoen. Het is prachtig gefotografeerd en ziet er uit als één groot bewegend schilderij met zachte pastelkleuren. Een film met een verhaal als deze staat en valt natuurlijk met de vertolking van de hoofdrolspeler. Daar zit het wel snor mee, Eddie Radmayne toont zich opnieuw een meester in het zich inleven en verworden tot een compleet ander persoon (zoals hij dat eerder ook al deed met zijn vertolking van Stephen Hawking). De manier waarop hij moeiteloos switched tussen mannelijk en vrouwelijk karakter is geweldig.Een method actor pur sang.Een grandioze prestatie die hem gegarandeerd opnieuw veel lof en prijzen gaat opleveren.
    De film als geheel zal met name daardoor vast bij de onder andere de Academy in de smaak vallen. Het is geen lichte kost, zeker het laatste stuk is erg aangrijpend.
    Een mooie meeslepende film waarvan je hoopt dat hij, zo`n 90 jaar nadat het verhaal zich afspeelt, eindelijk eens voor meer begrip en respect voor transgenders gaat zorgen.

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #5323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Het is ook misschien niet terecht dat ik nu net zo reageer tegen BigLebowski, normaal nooit problemen mee
    Het is ook niet dat iedereen het maar met elkaar eens moet zijn, absoluut niet. Zou niet goed zijn. Maar waar ik me aan stoor is het feit dat ik hier gewoon m`n mening over films en series neerplant en dat daar vaker inderdaad cynische reacties op komen. Wat ook nog niet eens erg is, ware het niet dat het altijd is door mensen die hier zelf aan het topic niks toevoegen behalve zeiken op anderen en zelf totaal geen kritiek kunnen verdragen. Het is ook niet het zeiken op mijn mening dat me tegen staat maar meer het zeiken op de stukjes op zich, de manier hoe het geschreven is. Want laten we wel wezen: we zijn hier met z`n allen nog steeds geen professionele journalisten maar gewoon doodnormale filmliefhebbers die hun mening graag met anderen delen. Ik heb het idee dat dat gewoon veel te vaak vergeten wordt. Kritiek of andere mag uiteraard, zolang het maar goed onderbouwd en terecht is en met respect voor andermans mening.
    Maar goed, als mensen er plezier in hebben om anderen af te kraken... Lijkt me alleen niet de bedoeling dat het forumleden zich er zo aan storen dat ze hier gewoon niet meer komen. Of wel,Claudio?
    Ik kan je frustratie begrijpen en mijn respect heb je hoor, al ben ik het dus inhoudelijk niet altijd met je eens, maar dat mag Ik had er volgens mij ook bij gezet dat je vooral door moet gaan met stukjes schrijven. Laat je vooral niet ontmoedigen. We houden het hier dan maar bij en vergeet wat ik gevraagd heb Die film is eigenlijk ook geen discussie waard
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #5324
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Maar goed, als mensen er plezier in hebben om anderen af te kraken... Lijkt me alleen niet de bedoeling dat het forumleden zich er zo aan storen dat ze hier gewoon niet meer komen. Of wel,Claudio?
    Dat was ook de reden dat ik het even aanhaalde. Juist omdat ik altijd wel in de gaten hou hoe er op jouw stukjes gereageerd wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #5325

    Standaard

    Gisteravond het laatste deel van Asterix en het Romeinse Lusthof gezien op BR. Zodoende kan ik nu een cijfer geven: 8. Vlotte film waarbij de makers t.o.v. het stripalbum veel dingen erbij hebben gehaald. Maar het werkte goed. Ook de animatie in 3D t.o.v. 2D van de oude films werkte ook. En de humor was ook volop aanwezig. Van mij mogen ze meer albums zo gaan animeren.

Pagina 213 van 235 EersteEerste ... 113163203209210211212213214215216217223 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •