Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 544 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Dat laat ik liever aan een vakman over

  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dat laat ik liever aan een vakman over

    er zit een plaatje bij de chip waar je de stekker in moet klikken. meer hoef je echt niet te doen. een kind van 10 kan dat nog
    Nu bouw ik zelf ook uitbreidingskaarten in blade enclosur van boven de 100.000 in dus ben niet zo snel onder de indruk meer van dingen openschroeven lol :P
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  3. #403

    Standaard

    Ik heb laatste ook die aftermarket voeding met ringkern in de 203 gezet. Ook dat was een eitje. Die regiomod is nog makkelijker dan Lego in elkaar zetten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ik heb laatste ook die aftermarket voeding met ringkern in de 203 gezet. Ook dat was een eitje. Die regiomod is nog makkelijker dan Lego in elkaar zetten.
    Ja het is allemaal vrij makkelijk bij de Oppo. Als de kap eraf is dan is alles zeer goed benaderbaar en niet opgepropt ook.
    Mijn BDP93 had ik destijds ook regiovrij gemaakt, was dezelfde mod. En tevens omgebouwd naar Nuforce editie met het board van de audio dacs.

    Vaak gewoon kwestie van rustig openschroeven, kijken en doen.


    Is er eigenlijk iets als een Nuforce edition nog tegenwoordig van de 203?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #405

    Standaard

    En nu nog een regiomod-chip die automatisch de regio herkent als je een schijf in de speler stopt, dus zonder dat je ingewikkelde toetscombinaties op de afstandsbediening moet indrukken om van regio te wisselen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #406
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ha, die heet UHD BD.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #407

    Standaard

    Er is wel een mod verkrijgbaar voor de 203. Ik heb me er verder niet in verdiept. http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur...sdi&page=front
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #408

    Standaard

    Er is trouwens een regio mod die je alleen achterin in de RS232 poort hoeft te stoppen. Hoef je helemaal niet te schroeven
    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur...tle&title=1285
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Er is trouwens een regio mod die je alleen achterin in de RS232 poort hoeft te stoppen. Hoef je helemaal niet te schroeven
    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?cur...tle&title=1285
    RS232-poort? Dat klinkt als iets uit de jaren 90 van de vorige eeuw...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #410

    Standaard

    Nu ik een LG Oled 65 E6 heb gekocht (1 van de laatste denk ik, want die gaat eruit), is de 203 player de volgende stap. Waarschijnlijk deze maand nog. Ga m denk ik niet zelf regiovrij maken. Ik ben ook zo'n iemand die dat liever laat doen.

    2 dingen die ik me afvraag.
    - Zowel JVB als Hobo verkopen m voor dezelfde prijs, beide zijn gerenommeerde dealers toch? (Voor mij is Hobo dichter bij huis en wil m graag zelf afhalen. )

    - Zijn er mensen in deze community die niet per sé 4K hoeven, maar wel interesse hebben in een Oppo bdp-93 regiovrij? En wat zou dan een redelijke vraagprijs zijn?
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    RS232-poort? Dat klinkt als iets uit de jaren 90 van de vorige eeuw...
    Haha, dat is het feitelijk ook. Is een seriële poort. Maar wordt nog vaak gebruikt binnen de home automatisering. Toch wat betrouwbaarder dan Wifi.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Nu ik een LG Oled 65 E6 heb gekocht (1 van de laatste denk ik, want die gaat eruit), is de 203 player de volgende stap. Waarschijnlijk deze maand nog. Ga m denk ik niet zelf regiovrij maken. Ik ben ook zo'n iemand die dat liever laat doen.

    2 dingen die ik me afvraag.
    - Zowel JVB als Hobo verkopen m voor dezelfde prijs, beide zijn gerenommeerde dealers toch? (Voor mij is Hobo dichter bij huis en wil m graag zelf afhalen. )

    - Zijn er mensen in deze community die niet per sé 4K hoeven, maar wel interesse hebben in een Oppo bdp-93 regiovrij? En wat zou dan een redelijke vraagprijs zijn?
    Er zal vast interesse in je BDP-93 zijn hier. Wat een goede vraagprijs zou zijn weet ik niet, maar je kunt altijd wat hoger gaan zitten en kijken wat iemand biedt. Als je em via dit forum verkoopt in het hardware gedeelte, dan is een vraagprijs wel een vereiste. Als iemand echt veel minder in gedachten heeft, kan er natuurlijk altijd via prive berichten onderhandeld worden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Er zal vast interesse in je BDP-93 zijn hier. Wat een goede vraagprijs zou zijn weet ik niet, maar je kunt altijd wat hoger gaan zitten en kijken wat iemand biedt. Als je em via dit forum verkoopt in het hardware gedeelte, dan is een vraagprijs wel een vereiste. Als iemand echt veel minder in gedachten heeft, kan er natuurlijk altijd via prive berichten onderhandeld worden.
    Thx voor de tip. Ga ik doen.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  14. #414

    Standaard

    Weet iemand waarom de prijs in America $549 is en hier in Nederland €849 ? Ergens wordt er iemand rijk van lijkt wel
    In ieder geval een erg groot prijs verschil.

  15. #415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Weet iemand waarom de prijs in America $549 is en hier in Nederland €849 ? Ergens wordt er iemand rijk van lijkt wel
    In ieder geval een erg groot prijs verschil.
    Zie de uitleg van JVB op pagina 2. Moet je zelf even kijken of je het eens bent met die berekening....

  16. #416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Weet iemand waarom de prijs in America $549 is en hier in Nederland €849 ? Ergens wordt er iemand rijk van lijkt wel
    In ieder geval een erg groot prijs verschil.
    Dit is echt al zooooooooooooooooo vaak uitgelegd.

    Invoerrecht / douanekosten
    BTW over het geheel
    verzendkosten

    geldt voor letterlijk elk product zo een beetje al jaren.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  17. #417

    Standaard

    @Rogue, bedankt!

    @pretorian, met zulke uitingen wordt het forum er niet leuker op.

  18. #418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    @Rogue, bedankt!

    @pretorian, met zulke uitingen wordt het forum er niet leuker op.


    ik zeg gewoon dingen die al jaren bekend waren en op een nog vrij normale manier ook. Het is toch algemeen bekend dat als je in amerika dingen besteld je de btw, invoerrechten douane kosten en verzendkosten erbij op moet tellen. vooral in dit land? Dat mensen dat 10 jaar al niet wisten verbaasde me al een beetje maar in deze tijd is dat toch een vrij algemeen iets. En juist op dit soort forums...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #419

    Standaard

    Oppo stopt met het maken van nieuwe produkten: https://www.oppodigital.com/farewell.aspx

    Met dank aan de Facebookpagina van allesoverfilm.nl waardoor ik het zag.

  20. #420

    Standaard

    Cambridge Audio reactie op het Oppo nieuws:
    https://techsupport.cambridgeaudio.c...D-Oppo-Digital

    TEST: Cambridge Audio CX UHD
    http://www.areadvd.de/tests/test-cam...r-bildmeister/
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #421

    Standaard

    Mijn Oppo 203 is inmiddels binnen. Wat een snelle speler. Eerste - korte - test met toevoegen nl-subs ging ook goed. Dit weekend als eerste The Martian Extended Edition bekijken, met eigen nl-subs.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #422

    Standaard

    Zit inmiddels met een vraag. Ik heb een regio A blu-ray. Deze wilde ik met de oppo afspelen. Ik kan die regio veranderen door in te drukken Dimmer Dimmer Dimmer en Mute. Dit roept bij geen reactie van de speler op. Dus ik krijg naar 20 seconden niet de keuze van regio. Wat doen jullie precies om van regio te veranderen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Zit inmiddels met een vraag. Ik heb een regio A blu-ray. Deze wilde ik met de oppo afspelen. Ik kan die regio veranderen door in te drukken Dimmer Dimmer Dimmer en Mute. Dit roept bij geen reactie van de speler op. Dus ik krijg naar 20 seconden niet de keuze van regio. Wat doen jullie precies om van regio te veranderen?
    DIMMER - DIMMER - DIMMER - MUTE, daarna binnen 20 seconden een 1 (regio A), 2 (regio B) of 3 (regio C).

    Je moet de regio dus zelf aangeven, je krijgt geen keuze.

  24. #424

    Standaard

    Bedankt. Het werkt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #425

    Standaard

    Is dat alleen als je Oppo is aangepast?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •