De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met earc in set up

    Ik heb net een Marantz SR7015 gekocht. Heb daarnaast de LG G1 als tv.
    Ik wilde graag dolby atmos van tv naar receiver via earc.
    Kom niet verder dan stereo, en heb al 4 verschillende hdmi kabels geprobeerd Dus ook hdmi met 2.1.
    Iemand een oplossing. Heb vanalles geprobeerd, uitzetten, stekkers eruit, etc.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Wat is je bron voor het Atmos-signaal? Als het een speler is of bijv. een Apple TV dan zou het moeten lukken, anders moet je in die instellingen kijken. Output vanuit de TV van het Atmos-signaal kan volgens mij niet. En volgens mij werkt EARC alleen ook zo dat het signaal eerst naar binnen de TV moet komen van een externe bron zodat het daarna naar een externe reciever/soundbar oid kan.

  3. #3

    Standaard

    Hi, ik wilde voor Disney en Netflix app streaming, atmos geluid via earc naar receiver. Krijg nu alleen stereo.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Hi, ik wilde voor Disney en Netflix app streaming, atmos geluid via earc naar receiver. Krijg nu alleen stereo.
    Je kan in de instellingen kijken van je TV of even in de handlieding lezen of Googlelen.

    Edit: hier zie je meer info: https://www.reddit.com/r/sonos/comme...etflix_on_arc/

    En hier is een tip:
    To get Atmos working you have to activate "bypass" option in sound/ AV sync adjustment.Is the only way that shows me Atmos DD+ in the Sonos App/ about system
    Bypass: Outputs the broadcast signals or the sound from external devices without any audio delay.
    The audio may be output before the video because of the time the TV takes to process the video input.


    Misschien kan je die optie proberen.

  5. #5

    Standaard

    Allemaal geprobeerd, maar nog steeds zonder succes. Verder dan stereo komt het niet.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Allemaal geprobeerd, maar nog steeds zonder succes. Verder dan stereo komt het niet.
    Ik heb de G1 oled 65inch en een Marantz AV7706 via de Earc HDMI poorten aangesloten. De G1 versie stuurt Atmos signaal van bijv. Netflix uit op deze wijze. Heb je in het menu geluid van de LG onder geavanceerde instellingen Dolby Atmos groen aangevinkt? Earc ondersteuning moet ook aan staan. Uitgang digitaal geluid op automatisch. (By the way, op de SR7015 ook alle instellingen goed staan?)
    Laatst aangepast door RHK : 28-01-2023 om 13:21
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ik heb de G1 oled 65inch en een Marantz AV7706 via de Earc HDMI poorten aangesloten. De G1 versie stuurt Atmos signaal van bijv. Netflix uit op deze wijze. Heb je in het menu geluid van de LG onder geavanceerde instellingen Dolby Atmos groen aangevinkt? Earc ondersteuning moet ook aan staan. Uitgang digitaal geluid op automatisch. (By the way, op de SR7015 ook alle instellingen goed staan?)
    Yep, allessl.hetzelfde. ik zou audio willen resetten, maar die "knop" is altijd grey (niet te gebruiken). MisschienTV maar eens helemaal opnieuw resetten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Yep, allessl.hetzelfde. ik zou audio willen resetten, maar die "knop" is altijd grey (niet te gebruiken). MisschienTV maar eens helemaal opnieuw resetten.
    Ok, mij benieuwen, wat krijg je binnen via je tv? wel Dolby surround bijv.? Zie je dat op je display van je receiver verschijnen? Die moet automatisch omschakelen bij bijv. een surround signaal.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ok, mij benieuwen, wat krijg je binnen via je tv? wel Dolby surround bijv.? Zie je dat op je display van je receiver verschijnen? Die moet automatisch omschakelen bij bijv. een surround signaal.
    TV een keer gereset, maar alles nog steeds stereo.
    Op display van receiver blijft stereo.
    Apps zijn atmos output. Receiver krijgt stereo.
    Laatst aangepast door Mark van L. : 29-01-2023 om 11:29
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    TV een keer gereset, maar alles nog steeds stereo.
    Op display van receiver blijft stereo.
    Apps zijn atmos output. Receiver krijgt stereo.
    Bij app streaming met Atmos ; druk op tandwieltje LG afstandsbediening, op de tv beeldscherm cursor/aanwijspijl op speaker icoon wijzen, zie je dan wel staan geluidsuitgang: HDMI(ARC)-apparaat? En kies je op de afstandsbediening van de SR7015 de ingang tv audio?
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  11. #11

    Standaard

    Heb je een privebericht gestuurd
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  12. #12

    Standaard

    Beide ja, anders zou ik ook geen geluid hebben denk ik.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •