De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Powerbuy): The Hobbit Trilogie Extended Edition

    Via DVD.nl kun je eenmalig THE HOBBIT TRILOGIE EXTENDED EDITION kopen, goedkoper dan in de winkels.

    Het betreft zowel de DVD, Blu-ray als 3D- Blu-ray edities.

    hobbit_ext_3dbd.jpg hobbit_ext_dvd.jpg hobbit_ext_bd.jpg

    Prijzen zijn inclusief verzendkosten binnen Nederland!

    The Hobbit Trilogie Extended DVD: € 52,50
    The Hobbit Trilogie Extended Blu-ray:€ 52,50
    The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50

    Minimale inschrijving: 4 personen!
    Bestellingen worden na betaling volgende week verzonden.

    Evt is het ook mogelijk om alleen de extended edition van Battle of the Five Armies te bestellen. Veel korting kunnen we daar helaas niet op krijgen.
    Prijzen (inclusief verzenden binnen NL) zijn:

    DVD/BD: € 22,95
    3D BD: € 29,50

    Laat hieronder je naam achter als je mee wilt doen! Inschrijven kan tot volgende week dinsdag.


    Deelnemers:

    Erik Onnes
    Martino
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 18-11-2015 om 12:57
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2

    Standaard

    Doe mij dan maar: The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50
    Nog wel even een klein vraagje: Moet er een bestelling zijn van 4 mensen per uitgave of totaal 4 bestellingen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Onnes Bekijk bericht
    Doe mij dan maar: The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50
    Nog wel even een klein vraagje: Moet er een bestelling zijn van 4 mensen per uitgave of totaal 4 bestellingen?
    Het betreft 4 bestellingen in totaal (excl. de losse edities van The Battle of Five Armies).
    Het maakt dan niet uit welke versie het is (DVD, BD of 3D).

    Je naam staat genoteerd!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Voor mij graag: The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Voor mij graag: The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50
    Genoteerd!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Als je er zelf ook 1 neemt Ludo dan is er nog maar 1 nodig.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Onnes Bekijk bericht
    Als je er zelf ook 1 neemt Ludo dan is er nog maar 1 nodig.
    Ik had mezelf er al een toeberekend, buiten het aantal om. Dan zouden het er 5 zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Even een vraagje Ludo: hoe gaat het met verzenden? Wie verzend het, hoe worden ze verpakt en stel dat het beschadigd aankomt?
    Ik zit nog even in dubio of ik het hier bestel of dat ik de Black Friday deals afwacht.....

  9. #9

    Standaard

    Ik verzend ze. Ik doe ze in kartonnen dozen, niet in bubbeltjesenveloppen.
    De kans op beschadiging is dan ook niet zo groot.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Ik zag de 3D-uitgave gisteren voor 69,99 bij Fame in Amsterdam liggen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik verzend ze. Ik doe ze in kartonnen dozen, niet in bubbeltjesenveloppen.
    De kans op beschadiging is dan ook niet zo groot.
    Bedankt Ludo ik denk er even over na.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zag de 3D-uitgave gisteren voor 69,99 bij Fame in Amsterdam liggen...
    Dat is beter voor iets in de Pricewatch dan hier (behalve als je een bewuste prijsaanval wil doen natuurlijk).
    Fame is handig voor als je toch in Amsterdam bent, ze verzenden namelijk (nog) niet alles via de post.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Iemand nog interesse in deze leuke aanbieding? Bestellen kan nog tot en met vanavond 23.00 uur!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #14

    Standaard

    Ik hoop dat er genoeg deelnemers komen. Ik zou deze graag ontvangen voor deze prijs.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vul mij maar in om de deal compleet te maken (als dat met de 3D-versie ook lukt).

    The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies).
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Volgens mij heb je er dan 1 tekort hoor Claudio, Ludo heeft zichzelf niet meegeteld.

    Maar dat is ook opgelost: doe mij ook maar The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50 .

    Ik heb toch niet het geduld om te wachten.....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij heb je er dan 1 tekort hoor Claudio, Ludo heeft zichzelf niet meegeteld.

    Maar dat is ook opgelost: doe mij ook maar The Hobbit Trilogie Extended 3D Blu-ray (bevat ook 2D-versies): € 69,50 .

    Ik heb toch niet het geduld om te wachten.....
    Nog even een aanvulling: ik ben er wel vanuit gegaan dat deze ook de versie is met de magnetische flap, zie de discussie hier vanaf post 2470. Kan ik hier nog een bevestiging van krijgen?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog even een aanvulling: ik ben er wel vanuit gegaan dat deze ook de versie is met de magnetische flap, zie de discussie hier vanaf post 2470. Kan ik hier nog een bevestiging van krijgen?
    Het is de Nederlandse uitgave, zoals de afbeeldingen in de openingspost laten zien.
    Of die met flap zijn weet ik (nog) niet, ik krijg ze naar verwachting morgen binnen.
    Had je ook iets eerder aan kunnen geven... of in ieder geval eerder een voorbehoud kunnen maken.
    Nu heb ik er een voor je besteld.

    Ik zal zo een berichtje naar iedereen sturen mbt de betaalgegevens.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Achteraf was dat beter, dat begrijp ik Ludo.
    Ik heb de bestelling gedaan nadat door WaymannDirector bevestigd was dat de benelux identiek is aan de UK versie (post 2471 in dezelfde thread). Maar nu komen er opeens tegenstrijdige berichten van memphisflash dat er geen magnetische flap aan zit?
    Erg vreemd, ik ga als het lukt vanavond wel even in de winkel kijken hoe de NL eruit ziet.

    Edit: voor de duidelijkheid, natuurlijk neem ik deze gewoon, besteld = besteld.
    Laatst aangepast door rogue : 26-11-2015 om 17:06

  20. #20

    Standaard

    De postbode komt net langs met het pakket .
    En het is gewoon de versie met flap, gelukkig. Blijft de vraag welke editie memphisflash heeft gezien (een 3D zonder flap in Mediamarkt), maar ik gok dat het een vergissing was.

    Ludo bedankt voor het opzetten van de powerbuy en voor het snel én goed ingepakt verzenden! Je kunt een plus op de traderslist tegemoet zien!

  21. #21
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ludo bedankt voor het pakket en bezorging.
    Ben er blij mee, mooie uitgave!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #22

    Standaard

    Gisteren netjes verpakt ontvangen. Hartelijk dank. Ik zal je mooie beoordeling geven in de traderlijst ludo.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •