De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fast & Furious: Hobbs & Shaw (Blu-ray)

    Fast & Furious: Hobbs & Shaw (Blu-ray)

    In Fast and Furious: Hobbs & Shaw gaan twee kibbelende kemphanen en over-de-top-actie hand-in-hand.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    *edit* dankzij afdeling werkverschaffing DVD Watcher ;-P
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 29-11-2019 om 21:49

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nu is de verrassing eraf DVD Watcher, dat is de reden waarom ik het niet heb vermeld
    Bericht is al verwijderd! Dan kan je bovenstaande quote (die verwijderd is) die je gebruikt heb in je bericht ook verwijderen evt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Bericht is al verwijderd! Dan kan je bovenstaande quote (die verwijderd is) die je gebruikt heb in je bericht ook verwijderen evt.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Maar een klein vraagje: Deze opmerking ''dankzij afdeling werkverschaffing DVD Watcher ;-P'', waarom zet je dat zo neer? is dat nou perse nodig? beetje kinderachtig Rogier. Verwijder dan gewoon heel dat bericht in plaats van dit nu neer te zetten.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-11-2019 om 22:19

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar een klein vraagje: Deze opmerking ''dankzij afdeling werkverschaffing DVD Watcher ;-P'', waarom zet je dat zo neer? is dat nou perse nodig? beetje kinderachtig Rogier. Verwijder dan gewoon heel dat bericht in plaats van dit nu neer te zetten.
    Geintje DVD Watcher, er staat ook een smiley bij. Til er niet te zwaar aan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geintje DVD Watcher, er staat ook een smiley bij. Til er niet te zwaar aan.
    Overigens hele goede film, jammer dat Dwayne niet mee doet in deel 9. Hij is voor mij toch een reden om te kijken. Ik heb overigens de Engelse 4K Steelbook besteld die nu onderweg is

  8. #8

    Standaard

    Hobbs & Shaw krijgt op Blu-ray Disc een Dolby Digital TrueHD 7.1-audiotrack mee die een Atmos-extensie heeft meegekregen. Mooi dat Universal ook Atmos-tracks blijft toevoegen op BD-uitgaven en deze niet alleen voorbehoudt aan UHD zoals sommige anderen dat wel doen. Je receiver kan zich alvast warmdraaien want deze track zorgt ervoor dat alle stoppen eruit gaan. De track knalt als geen ander uit alle hoeken van je kamer waar een speaker staat. Spraak is helder uit de centerspeaker en de rest van al het audiogeweld komt uit alle verschillende speakers, inclusief de hoogtespeakers. Spreiding en dynamiek is optimaal. De detaillering van het geluid is vlekkeloos. Een perfecte audiotrack.
    Het is idd mooi dat Universal er weer een object-based audiotrack heeft toegevoegd en ik hoop dat ze dat ook blijven doen, maar het is jammer dat het weer een Dolby Atmos is. Bij deel 8 hadden ze een DTS:X toegevoegd en met Jurassic Park Fallen Kingdom in het achterhoofd, had ik verwacht dat ze weer voor DTS:X zouden kiezen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •