Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 240 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En seizoen 1 van Code 37 ... ??? Heb de serie niet echt gevolgd, en zou dus graag beginnen met seizoen 1 in HD

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    En seizoen 1 van Code 37 ... ??? Heb de serie niet echt gevolgd, en zou dus graag beginnen met seizoen 1 in HD
    Niks over bekend... je moet zelfs heel hard zoeken om ook maar een exemplaar in de winkels terug te vinden van de blu-ray van seizoen 2.
    Wat was hun oplage? 50 stuks ofzo?

    Nochtans ben ik ervan overtuigd dat er wel degelijk een markt zou zijn voor Vlaamse series op blu-ray.
    Als ze die series bovendien nog eens op betere kwaliteit zouden uitbrengen als dat ze uitgezonden werden (1080p en niet 1080i of 720p), dan wordt het zelfs nog mooier!

  3. #28

    Standaard

    Seizoen 3 komt blijkbaar (hoop ik ) Al deze week vrijdag in de winkels... Wel nog geen cover art gezien maar aan de specs te zien. Zal dit in een gewoon amaray doosje komen... ***. Wel erger is dat er geen Blu-ray release is ook!! Waar gaat dat naartoe hier in België. Nu maar hopen dat de reeks nu vrijdag in de winkels ligt want heb die eigenlijk nodig dat weekend.

  4. #29

    Standaard

    Dat de rest van Merlina maar eens uitgebracht word

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat de rest van Merlina maar eens uitgebracht word
    Of het tweede seizoen van Het Pleintje....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #31

    Standaard

    Wat de release van CRIMI CLOWNS op blu-ray betreft, staat dit op hun facebook-pagina:

    Verkoop op blu-ray is 1/4 van verkoop op dvd. Als de dvd-kopers met genoeg zijn, krijgen de blu-ray fans blu-ray.Wij houden ook van haarscherpe kwaliteit, maar zijn niet met genoeg...
    Als er genoeg dvd 's verkocht zijn komen er ook Blue Rays zegt de grote baas hier.
    Is de productiekost van blu-ray dan zo groot, dat ze eerst genoeg DVD's moeten verkopen?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Wat de release van CRIMI CLOWNS op blu-ray betreft, staat dit op hun facebook-pagina:

    Is de productiekost van blu-ray dan zo groot, dat ze eerst genoeg DVD's moeten verkopen?
    Volgens mij niet, maar probleem is gewoon dat DVD nog steeds de standaard is en niet Blu-ray. Blu-ray is nog steeds een niche product.

  8. #33

    Standaard

    Ik zal blij dat als blu-ray de dvd opzij heeft geschoven en dat we niet meer onzeker moeten zijn of een film wel of niet op blu-ray verschijnt. Ik hou al een tijdje m'n hard vast of The Broken Circle Breakdown ook op blu-ray zal verschijnen. Dé beste film van 2012 en beste vlaamse film sinds Rundskop.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zal blij dat als blu-ray de dvd opzij heeft geschoven en dat we niet meer onzeker moeten zijn of een film wel of niet op blu-ray verschijnt. Ik hou al een tijdje m'n hard vast of The Broken Circle Breakdown ook op blu-ray zal verschijnen. Dé beste film van 2012 en beste vlaamse film sinds Rundskop.
    Daar zou ik mij geen zorgen om maken.
    The Broken Circle komt zeker en vast op blu-ray uit...

    Vraag is wel of er een moment zal komen dat blu-ray de dvd opzij geschoven heeft... Beiden zullen wellicht nog een ganse tijd tegelijk bestaan...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Daar zou ik mij geen zorgen om maken.
    The Broken Circle komt zeker en vast op blu-ray uit...

    Vraag is wel of er een moment zal komen dat blu-ray de dvd opzij geschoven heeft... Beiden zullen wellicht nog een ganse tijd tegelijk bestaan...
    Voorlopig is enkel de dvd die aanwezig is om te bestellen, dus over die bluray release zou ik toch nog niet zo zeker zijn hoor... "Tot Altijd" is spijtig genoeg ook nooit op bluray verschenen.
    BD (1243) What i Watch

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Voorlopig is enkel de dvd die aanwezig is om te bestellen, dus over die bluray release zou ik toch nog niet zo zeker zijn hoor... "Tot Altijd" is spijtig genoeg ook nooit op bluray verschenen.
    Tot Altijd vond ik nu niet zo erg, vond dat toch maar een flauwe film... heb aan Lumière gevraagt of ze the Broken Circle Breakdown zouden uitbrengen op blu-ray en zij zeiden van wel. Maar ja dat is al eventjes geleden en heb daar nog nergens iets over gelezen.

  12. #37

    Standaard

    Er mogen dan wel geen Vlaamse series op blu-ray uitkomen, eindelijk hebben ze eens het initiatief genomen om een Vlaamse film uit de backcatalogus uit te brengen;

    De Zaak Alzheimer is sinds kort verkrijgbaar:
    http://www.bol.com/nl/p/zaak-alzheim...2004013368344/

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Er mogen dan wel geen Vlaamse series op blu-ray uitkomen, eindelijk hebben ze eens het initiatief genomen om een Vlaamse film uit de backcatalogus uit te brengen;

    De Zaak Alzheimer is sinds kort verkrijgbaar:
    http://www.bol.com/nl/p/zaak-alzheim...2004013368344/
    Ik heb hem al even in de blu ray speler gehad. Het beeld ziet er op het eerste zicht vrij ok uit. Wel geen hd audio. Op de hoes staat DD 5.1 en DTS, maar de DTS heb ik niet teruggevonden. Ook staat er nl ondertiteling op de hoes, maar deze heb ik ook niet teruggevonden. Op zich niet zo erg, maar er is zo een korte scene in het Frans (speelt zich af in Nice) die dus geen ondertiteling heeft. Dus toch wat tekortkomingen.
    The truth is out there

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik heb hem al even in de blu ray speler gehad.
    En waar heb je die gevonden als ik zo vrij mag zijn? Ik heb hier al alle winkels afgelopen en heb nog nooit zoveel winkelbedienden zien kijken als een schaap.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En waar heb je die gevonden als ik zo vrij mag zijn? Ik heb hier al alle winkels afgelopen en heb nog nooit zoveel winkelbedienden zien kijken als een schaap.
    vandaag gekocht in freerecord roeselare 10 euro

  16. #41

    Standaard

    Bij FRS online voor 11 euro in de pre order. De releasedatum was inderdaad vorige week, maar ze hebben hem gisteren pas kunnen versturen en vandaag ontvangen.
    The truth is out there

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik heb hem al even in de blu ray speler gehad. Het beeld ziet er op het eerste zicht vrij ok uit. Wel geen hd audio. Op de hoes staat DD 5.1 en DTS, maar de DTS heb ik niet teruggevonden. Ook staat er nl ondertiteling op de hoes, maar deze heb ik ook niet teruggevonden. Op zich niet zo erg, maar er is zo een korte scene in het Frans (speelt zich af in Nice) die dus geen ondertiteling heeft. Dus toch wat tekortkomingen.
    Ik heb er toch een mail voor gestuurd naar LimeLights. Ik koop de NL/BE films enkel met ondertiteling voor een slechthorend familielid. Ze beloven ondertiteling op de cover & op hun website maar leveren dan een product af dat toch niet voldoet. De DVD heeft de volledige film ondertiteld dus ga ik die nog even sparen als ze niet met een oplossing zouden tegemoet komen...

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=2220

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb er toch een mail voor gestuurd naar LimeLights. Ik koop de NL/BE films enkel met ondertiteling voor een slechthorend familielid. Ze beloven ondertiteling op de cover & op hun website maar leveren dan een product af dat toch niet voldoet. De DVD heeft de volledige film ondertiteld dus ga ik die nog even sparen als ze niet met een oplossing zouden tegemoet komen...

    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=2220
    Ik ben benieuwd naar hun reactie. Als er iets op de cover staat, moet het product daar aan voldoen.
    The truth is out there

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd naar hun reactie. Als er iets op de cover staat, moet het product daar aan voldoen.
    Heb al ontvangstbevestiging gekregen dat mijn bericht daar de correcte dienst werd doorgestuurd.

    ONTVANGSTBEVESTIGING

    Hartelijk dank voor uw e-mail.

    Uw vraag is goed ontvangen
    en doorgestuurd naar de betreffende servicedienst die u per e-mail zal beantwoorden.


    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice EIC.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik koop de NL/BE films enkel met ondertiteling voor een slechthorend familielid. Ze beloven ondertiteling op de cover & op hun website maar leveren dan een product af dat toch niet voldoet.
    Volledig mee akkoord!

    Elke Vlaamse/Nederlandse film zou standaard ondertiteling moeten hebben over de volledige lengte van de film.

    Sowieso noodzakelijk voor slechthorenden, maar ook voor de overige kijkers aangezien bepaalde accenten soms wel moeilijk te begrijpen zijn. Had het onlangs met een Nederlandse film en die was toch wel moeilijk te volgen voor een Vlaming...

  21. #46

    Standaard

    Wist zelf niet dat "De Zaak Alzheimer" verschenen was op bluray, hopelijk is deze niet zo moeilijk te vinden in de winkel want deze wil ik echt wel ! ! !
    BD (1243) What i Watch

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Wist zelf niet dat "De Zaak Alzheimer" verschenen was op bluray, hopelijk is deze niet zo moeilijk te vinden in de winkel want deze wil ik echt wel ! ! !
    Hopelijk is dit het begin van een aantal andere Vlaamse releases op blu-ray...
    Zou bijv. wel heel graag 'Anyway The Wind Blows' willen op blu-ray...

  23. #48

    Standaard

    Ik had dus contact genomen met Cosmox om te laten weten dat mijn exemplaar van De Zaak Alzheimer dus geen NL ondertiteling heeft zoals aangegeven op de cover & of ze dit wilden doorspelen naar de fabrikant... Krijg ik nu mailtje terug dat ze mij een nieuw exemplaar gaan opsturen, met dus dezelfde ontbrekende ondertiteling. Ik denk dat ze daar mijn mail gewoonweg niet volledig hebben gelezen.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik had dus contact genomen met Cosmox om te laten weten dat mijn exemplaar van De Zaak Alzheimer dus geen NL ondertiteling heeft zoals aangegeven op de cover & of ze dit wilden doorspelen naar de fabrikant... Krijg ik nu mailtje terug dat ze mij een nieuw exemplaar gaan opsturen, met dus dezelfde ontbrekende ondertiteling. Ik denk dat ze daar mijn mail gewoonweg niet volledig hebben gelezen.
    Als je em dubbel hebt, wil ik er wel eentje van je overnemen hoor....

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Als je em dubbel hebt, wil ik er wel eentje van je overnemen hoor....
    Moet de originele terugsturen naar hen met factuur erbij dus zal sowieso maar 1 overhouden

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •