Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Er is bekend gemaakt wat er in NL op 23 februari op Star zal staan. Daarnaast zal Star wekelijks nieuwe titels krijgen. De FX titels die ik graag zou zien, staan er nu nog niet bij.

    https://disneyplusser.nl/disney/disn...lus-overzicht/
    The Cleveland Show en American Dad, yes deze Family Guy freak is er helemaal klaar voor.

  2. #277

    Standaard

    Heel veel series heb ik zelf al op dvd... maar in HD ga ik ze zeker weer kijken.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Heel veel series heb ik zelf al op dvd... maar in HD ga ik ze zeker weer kijken.
    Als ze in HD zijn. Gezien de kwaliteit van veel oude Disney-series zoals Hannah Montana, de eerste seizoenen zijn in SD, verwacht ik het niet. De Marvel tekenfilmseries zijn niet eens SD. Er is gewoon niet naar te kijken. Veel series op Star stammen uit de jaren 90 en zullen dus gewoon SD zijn. Het feit dat ze op bluray zijn zoals X-files verandert daar niets aan. Pixarfilms zijn in de VS op 4k verschenen met een Dolby Atmos track en toch krijgen we een standaard 5.1 track.

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Als ze in HD zijn. Gezien de kwaliteit van veel oude Disney-series zoals Hannah Montana, de eerste seizoenen zijn in SD, verwacht ik het niet. De Marvel tekenfilmseries zijn niet eens SD. Er is gewoon niet naar te kijken. Veel series op Star stammen uit de jaren 90 en zullen dus gewoon SD zijn. Het feit dat ze op bluray zijn zoals X-files verandert daar niets aan. Pixarfilms zijn in de VS op 4k verschenen met een Dolby Atmos track en toch krijgen we een standaard 5.1 track.
    Er zijn pixars met atmos op disney+, dus lijkt het een keuze te zijn per titel...maar waarom...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #280

    Standaard

    X files is in HD te zien op prime, en ziet er geweldig uit ( in vergelijk)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Er zijn pixars met atmos op disney+, dus lijkt het een keuze te zijn per titel...maar waarom...
    Je hebt inderdaad gelijk, maar het gaat om slechts 3 van de ongeveer 23 pixarfilms: Toy Story 1 & 2 en Finding nemo. Ratatouille is helemaal niet te zien in 4K. Veel meer films in 4K hebben slechts een standaard DD 5.1 track. Zoals je al zei..maar waarom ?

    Hoewel ik erg tevreden bent over de kwaliteit van dolby vision en atmos op Disney Plus, krijgt Disney Plus van mij slechts een kleine voldoende voornamelijk van de beeld en geluidkwaliteit in zijn algemeen. Deze is domweg onder de maat.

  7. #282

    Standaard

    Star is nu beschikbaar. Een serie als Alias is nu in HD te bekijken.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Star is nu beschikbaar. Een serie als Alias is nu in HD te bekijken.
    Ziet er goed uit. Ik zag wel dat er weinig/geen Atmos tracks zijn voor de films. Die heb ik wel op de UHD disc.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #284

    Standaard

    Kreeg de mail ook, ben benieuwd. Ook of bijvoorbeeld The X Files ook in HD is met NL ondertiteling. We zijn nu de bluray Box aan het kijken maar sommige (medische) termen zijn soms moeilijk te vertalen.

  10. #285

    Standaard

    Star hier ook al geactiveerd, kunnen we Scandal verder kijken en ook benieuwd naar seizoen 6 en verder van American Horror Story en Love, Victor.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Star is nu beschikbaar. Een serie als Alias is nu in HD te bekijken.
    Jammer dat die serie nooit op Blu-ray is verschenen (net als "Desperate Housewives" trouwens). Had die graag in HD gezien, maar ga echt geen abonnement op Disney+ nemen. Ik hou alle streamingdiensten voorlopig lekker buiten de deur.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #287

    Standaard

    Het valt me op dat voor alle star titels geen dolby atmos beschikbaar is.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jammer dat die serie nooit op Blu-ray is verschenen (net als "Desperate Housewives" trouwens). Had die graag in HD gezien, maar ga echt geen abonnement op Disney+ nemen. Ik hou alle streamingdiensten voorlopig lekker buiten de deur.
    Dat is een keus. Bij mij is het niet of-of, maar en-en . Streaming is ook erg handig voor de kinderen namelijk.
    En zo'n serie als Wandavision had ik echt niet willen missen....

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kreeg de mail ook, ben benieuwd. Ook of bijvoorbeeld The X Files ook in HD is met NL ondertiteling. We zijn nu de bluray Box aan het kijken maar sommige (medische) termen zijn soms moeilijk te vertalen.
    Inderdaad jammer dat de blu ray box geen Nederlandse ondertitels heeft.
    En ook niet in Nederland is uitgebracht.
    Het is mijn lievelings serie, ik heb de dvd seizoenen, de eerste die zijn uitgekomen toen met slipcase.



    En die waren toen niet goedkoop.. zo'n 130 gulden toen voor seizoen 1.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Inderdaad jammer dat de blu ray box geen Nederlandse ondertitels heeft.
    En ook niet in Nederland is uitgebracht.
    Het is mijn lievelings serie, ik heb de dvd seizoenen, de eerste die zijn uitgekomen toen met slipcase.



    En die waren toen niet goedkoop.. zo'n 130 gulden toen voor seizoen 1.
    Kan je nagaan, ik heb afgelopen maand alle 9 seizoenen in DVD digipack aangeschaft voor € 30.- ex verzendkosten (en zelfs inclusief de film op DVD maar die had ik al). Puur voor de heb, de OAR en het feit dat 1 aflevering niet de afwijkende tagline heeft op Bluray (aflevering 4-D van seizoen 9) en wel op DVD. Plus ik vind de digipacks erg mooie uitgaves met Lenticular hoezen dus dat staat mooi in de kast.
    Ik zie trouwens dat de serie op Star wel in HD is met 5.1 audio, maar ik blijf toch mn blu-rays opzetten. Dat verdienen ze gewoon
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-02-2021 om 12:30

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is een keus. Bij mij is het niet of-of, maar en-en . Streaming is ook erg handig voor de kinderen namelijk.
    En zo'n serie als Wandavision had ik echt niet willen missen....
    Idem hier, en ik volg nu ook The Mandalorian S2. Wij hebben Disney+, Netflix en Videoland en bij alledrie vinden we altijd wel wat met het gezin. Maar de komende maanden hoop ik het liefst voornamelijk buiten te zijn.

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is een keus. Bij mij is het niet of-of, maar en-en . Streaming is ook erg handig voor de kinderen namelijk.
    En zo'n serie als Wandavision had ik echt niet willen missen....
    Ik begrijp het. Wij hebben geen (thuiswonende) kinderen en we willen niet de hele avond voor de TV hangen. Er is zoveel meer te doen in het leven. Bovendien vinden wij bij de publieke zenders en bij een deel van de commerciële zenders meer dan genoeg van onze gading (nieuws, talkshows, documentaires, satirische programma's, cabaret enz.), wat streamingdiensten allemaal niet kunnen bieden. Wij hoeven niet per sé alles gezien te hebben "om mee te kunnen praten". Die tijd hebben we echt gehad.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #293

    Standaard

    Voor wie de serie nog niet heeft gezien, Lost is nu te vinden op Disney+.

  19. #294

    Standaard

    Als ik nu 2 UHD's niet meer koop, en ze op Disney+ / STAR kijk, heb ik al een jaarabonnement terugverdiend.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Als ik nu 2 UHD's niet meer koop, en ze op Disney+ / STAR kijk, heb ik al een jaarabonnement terugverdiend.....
    Een jaarabonnement kost € 89,90. Dat ben ik never nooit niet kwijt aan 2 UHD's...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een jaarabonnement kost € 89,90. Dat ben ik never nooit niet kwijt aan 2 UHD's...
    Nee maar met een abonnement kun je wel heel veel meer kijken dan alleen die 2 UHD’s...

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een jaarabonnement kost € 89,90. Dat ben ik never nooit niet kwijt aan 2 UHD's...
    Nu wel, maar twee dagen geleden was het nog € 69,90.

  23. #298

    Standaard

    Afwijkende tagline? leg uit.

    Alle 9 voor 30 euro mijn god, dan heb je een goeie deal gemaakt.

    Als ik ooit de blu ray box goedkoop kan krijgen ga ik die zeker meepakken.

  24. #299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Voor wie de serie nog niet heeft gezien, Lost is nu te vinden op Disney+.
    Deze heb ik geheel op blu ray... een erg mooie box met alle 6 seizoenen erin met Nederlandse ondertitels.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hereistom Bekijk bericht
    Nee maar met een abonnement kun je wel heel veel meer kijken dan alleen die 2 UHD’s...
    Inderdaad, speciaal in januari opgezegd. In februari een jaarabonnement genomen voor 69. Er staat toch een reeks films op die ik wilde zien, maar niet wilde kopen.

    En dit jaar komen er nog 700 titels bij, begrijp ik.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 12 van 16 EersteEerste ... 28910111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •