Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 195 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Onleesbare DVD’s/Blu-Rays/UHD’s

    Het gaat over de A-film versie, in België aangekocht.
    Ik heb in het verleden de film al een aantal keer kunnen bekijken zonder problemen.
    Enkele dagen geleden in 4 spelers geprobeerd af te spelen en disc is onleesbaar geworden.

    Nog iemand dit meegemaakt (al dan niet met A-film uitgave) ?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-12-2021 om 19:01

  2. #2

    Standaard

    Nee, ik ken deze voor mij volslagen onbekende film niet, maar de titel van de film dekt dus duidelijk de lading niet. Deze is dus duidelijk niet Death Proof... Maar ik heb het tot nu toe nog niet meegemaakt dat één van mijn 3.000 Blu-rays niet wilde afspelen. Maar ik moet wel toegeven dat ik veel films niet meerdere keren bekijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, ik ken deze voor mij volslagen onbekende film niet,
    Echt niet?

  4. #4

    Standaard

    Ik heb dit gehad bij een muziek blu ray (The prodigy) die ik via Marktplaats had gekocht. 3 verschillende spelers geprobeerd hem af te spelen (ook in min pc) maar niets, geen idee waarom. Er was aan de schijf niets te zien, was als nieuw. Heb hem teruggestuurd.

    Groeten, Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Het gaat over de A-film versie, in België aangekocht.
    Ik heb in het verleden de film al een aantal keer kunnen bekijken zonder problemen.
    Enkele dagen geleden in 4 spelers geprobeerd af te spelen en disc is onleesbaar geworden.

    Nog iemand dit meegemaakt (al dan niet met A-film uitgave) ?

  5. #5

    Standaard

    Tot nu toe 1 keer meegemaakt, ik had op amazon.co.uk de Bluray Deception gekocht. Maar was niet af te spelen. Achteraf gezien in de reviews dat er veel problemen met waren. Heb gewoon mijn geld terug gekregen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Echt niet?
    Nee, nooit van gehoord en nooit gezien, al is hij dan van Quentin ‘Tarantula’... En ook geen behoefte om te gaan kijken als ik deze poster zo zie. Misschien vindt de bewuste Blu-ray speler de film ook niks en weigert hij deze daarom af te spelen .
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Dit heb ik met de Franse Metropolitan 2 disc release van Silent Hill gehad. Die wilde na een paar keer ook opeens niet meer afspelen. geen disc rot, maar een productiefout. Ik was overigens niet de enige met dit probleem, want het internet staat vol met klachten van mensen die hetzelfde hadden.

  8. #8

    Standaard

    Heb hetzelfde met de Nederlandse release van Eden Log, speelt niet af.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, nooit van gehoord en nooit gezien, al is hij dan van Quentin ‘Tarantula’... En ook geen behoefte om te gaan kijken als ik deze poster zo zie. Misschien vindt de bewuste Blu-ray speler de film ook niks en weigert hij deze daarom af te spelen .
    Wel de film is wel fantastisch naar mijn mening, met een car-chase op het einde die ronduit waanzinnig is met echt stuntwerk. De baddie is een super-rol van Kurt Russell die er duidelijk plezier in heeft.
    Jammer dat ik hem niet meer kan afspelen, de film lijkt nu ook moeilijk te verkrijgen aan een degelijke prijs.
    En A-Film lijkt niet meer te bestaan want hun site is al jaren niet meer bijgewerkt.
    Laatst aangepast door DarkElf : 28-06-2021 om 21:08

  10. #10

    Standaard

    A-Film is al wat jaartjes geleden over de kop gegaan inderdaad.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #11

    Standaard

    Als je er geen probleem mee hebt om de film zonder ondertiteling te kijken, dan kun je Duitse versie kopen. Die kost €9,- op Amazon.de.

  12. #12

    Standaard

    Dan ga ik dringend beginnen met het rippen van mijn A Film blu-ray's, hopelijk nog niet te laat... zal beginnen met deze.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Dan ga ik dringend beginnen met het rippen van mijn A Film blu-ray's, hopelijk nog niet te laat... zal beginnen met deze.
    Zal dan niet alleen Blu-ray's van A-Film zijn, maar ook andere Blu-ray's die bij dezelfde fabriek zijn geperst.

  14. #14

    Standaard

    Mijn versie gisteren nog bekeken. Die deed het gelukkig nog prima. Keek wel pas voor de 2e keer.

  15. #15

    Standaard

    Alhoewel het dik tegen mijn principes is heb ik de film gedownload en er nederlandse ondertitels bijgezet. Kwaliteitsverlies is verwaasloosbaar, film klinkt ook al fantastisch in standaard DTS geluid. Ik zie niet in waarom ik een tweede keer voor dezelfde film zou moeten betalen, en gratis omwisseling bij A-Film kan ook niet meer.
    Het doet me wel stilstaan bij het feit dat eender welke film uit mijn collectie het volgende slachtoffer kan zijn.

  16. #16

    Standaard

    Het is er nog niet van gekomen, maar probeer hem vannacht een keer te rippen.

    Staat al lang op mijn to do-lijst, maar het rippen van mijn cd-collectie neemt ondertussen al 4 jaar in beslag

    Misschien toch eens werk van maken...

    Ik heb ook altijd gewacht op de komst van grote harde schijven Is ook een dure grap.

  17. #17

    Standaard

    Zou DFW in de toekomst deze films niet in 4K uitbrengen?
    DFW ging normaal gezien de releases van A Film verder zetten.

    Ik denk dat er voor Death Proof op UHD toch wel voldoende interesse zou zijn. Zelfs in deze moeilijke tijden voor fysieke dragers...

    Lijkt me toch een film die veel verzamelaars opnieuw zouden kopen. Dat de blu-ray out of print is zal de verkoop ook wel helpen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Alhoewel het dik tegen mijn principes is heb ik de film gedownload en er nederlandse ondertitels bijgezet.
    Ik weet zo nog niet of dat in jouw geval illegaal is. Je hebt eerlijk betaald voor het product en je hebt het recht om een kopie voor jezelf te maken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zou DFW in de toekomst deze films niet in 4K uitbrengen?
    DFW ging normaal gezien de releases van A Film verder zetten.

    Ik denk dat er voor Death Proof op UHD toch wel voldoende interesse zou zijn. Zelfs in deze moeilijke tijden voor fysieke dragers...

    Lijkt me toch een film die veel verzamelaars opnieuw zouden kopen. Dat de blu-ray out of print is zal de verkoop ook wel helpen.
    Denk het niet. Ze hebben tot nu toe (voor zover ik weet) nog maar 2 UHD's uitgebracht (2018, Death Wish en Hitman's Bodyguard) die qua kwaliteit ook tegen vielen.

  20. #20

    Standaard

    De mijne gaat ook niet meer!

    Mocht iemand een rip hebben van de BD op usb stick of zo wil ik gerust betalen. Nooit eerder meegemaakt!

  21. #21

    Standaard

    En Planet Terror ook al niet... Catastrofe....

  22. #22

    Standaard

    Heb in Duitsland de Grindhouse blu-ray dan maar gekocht.

    NL ondertitels voor Plex zullen waarschijnlijk wel te vinden zijn.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Volver is wel opgestart ... nu aan het rippen.

  25. #25

    Standaard

    Ik kon er niet van slapen, en gros van mijn Afilm blu-ray's gechecked.

    Enkel Death Proof & Planet Terror zijn onleesbaar.

    De andere titels kan ik nog opstarten, o.a.:
    - Into the Wild
    - Million Dollar Baby
    - The Expatriate
    - Inside Llewyn Davis
    - Jane Eyre
    - Eternal Sunshine of the Spotless Mind
    - Seraphim Falls
    - Ain't Them Bodies Saints
    - The Baader Meinhof Complex
    - Volver


    Alle out of print titels in mijn collectie zo snel mogelijk backuppen dus.

    Ik zal nu toch al beter kunnen slapen, thanks for the wake up-call.

    Mocht iemand nog een wondermiddel hebben tegen onleesbare discs, dan hoor ik het graag. Ze zijn nog als nieuw, geen krasje, geen vlekken,...
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 07-07-2021 om 01:59

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •