Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 6121314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 478 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Daarvoor hebben ze de American Humane Association die helemaal achteraan de aftiteling verklaart dat er geen dieren gewond of vermoord zijn tijdens het maken van de film. Daar wordt ook weleens de draak mee gestoken. Dan wordt 'animals' bijvoorbeeld vervangen door 'monsters' ofzo.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #377

    Standaard

    ik begrijp verder ook wel dat er geen echte dieren zijn verwond, het verhaaltje is opzich al best zielig8)
    de film cannibal holocaust had zeker scheit aan die association?
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mick Schouten Bekijk bericht
    ik begrijp verder ook wel dat er geen echte dieren zijn verwond, het verhaaltje is opzich al best zielig8)
    de film cannibal holocaust had zeker scheit aan die association?
    Yep, er worden on-camera ongeveer, euh, 6-7 dieren omgebracht? Heb de film zelf één keer gezien, of tenminste een halve keer en toen kon mijn toenmalige veertienjarige kinderziel het niet meer aan, en toen hoefde het voor mij niet meer. Een film die gewoon enkel dient om te choqueren, ik weet niet... het is wel een sociale satire enzo, maar dat was Deep Throat ook en die film is dan toch net iets leuker (nujah, hangt er vanaf of je van foute kapsels houdt op vreemde plaatsen...)
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  4. #379

    Standaard

    echt huilen om een film doe ik eigenlijk nooit, een krop in de keel is weer wat anders, dat heb ik, zoals bijna iedereen denk ik wel met The Green Mile natuurlijk, denk wel dat die film enkele bij de meest gevoelige scenes ooit aflevert.

    Verder krijg ik altijd zo'n speciaal warm gevoel, niet meteen krop in de keel of huilen of iets dergelijks, maar echt zo'n heh, wat lief gevoel bij.... jawel... The Simpsons... en dan met name de aflevering And Maggie makes Three... Waarin Homer uitlegt aan z'n familie waarom er geen babyfoto's van Maggie in het fotoalbum steken. Dit omwille van het feit dat hij, om zijn groeiende gezin te kunnen onderhouden tegen zijn zin bij de kerncentrale moet gaan werken waar hij een plaat op de muur krijgt waar hij altijd op kijkt met de woorden "Don't forget you're here forever" om zijn moraal nog wat verder te breken. Maar Homer bedekt de halve plaat met foto's van Maggie zodat de zin half afgedekt als "Do it for her" leest...

    Dat vind ik echt zo'n supermooi moment. Homer wordt altijd getoond als een vrij onverantwoordelijke vader, meestal vergeet hij Maggie zelfs maar dan zo'n kleine scene toont aan dat achter zijn domheid, achter zijn naiviteit, onverantwoordelijkheid en wat nog allemaal toch een goede vader schuilt...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  5. #380

    Standaard

    I am Sam is toch wel een 'brok in de keel film', al ligt het er soms iets te dik bovenop.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #381

    Standaard

    Gisteren, totaal niet zien aankomen: 'The Secret Garden' uit 1949. Het verhaal is al zeer aangrijpend, maar vooral het moment halverwege dat de film tot mijn complete verrassing overgaat van zwart/wit naar kleur was bijna té mooi.

  7. #382

    Standaard

    Bij de laatste aflevering van de Gilmore Girls kreeg ik even een triest gevoel, dat het echt voorbij was. Maar dat is niet echt een film. Zelfde had ik bij Dawson's Creek en The O.C.

    Laatst zag ik Monsters Inc . Toen dat meisje weg was, en het monster weer alleen was voelde ik een brok in mijn keel. Hele kinderlijke film opzich maar toch...

    Vroeger bij Titanic...toen de boot zonk en een van de hoofdrolspelers dreeg te verzopen..

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Bij de laatste aflevering van de Gilmore Girls kreeg ik even een triest gevoel, dat het echt voorbij was. Maar dat is niet echt een film. Zelfde had ik bij Dawson's Creek en The O.C.

    Laatst zag ik Monsters Inc . Toen dat meisje weg was, en het monster weer alleen was voelde ik een brok in mijn keel. Hele kinderlijke film opzich maar toch...

    Vroeger bij Titanic...toen de boot zonk en een van de hoofdrolspelers dreeg te verzopen..
    Als TV series ook tellen. Riding the Lightning, de 14eaflevering van het 1e seizoen van Criminal Minds geeft mij ook altijd een brok in mijn keel. Het einde is werkelijk waar prachtig. "What we do for ourself dies with us, what we do for others and the world remains and is immortal".
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #384

    Standaard

    Nog een brokken-film: Mar Adentro
    Laatst aangepast door Martin Z. : 25-05-2008 om 21:02
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  10. #385

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen bij I am Legend toen hij zijn hond moest doden ik wel even moest slikken !!!
    Laatst aangepast door mjlfadriaans : 25-05-2008 om 21:02
    I find your lack of faith disturbing

  11. #386

    Standaard

    Sterf scene van Muffassa, in The Lion king. en het einde van Enchanted
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  12. #387

    Standaard

    enige film die me echt liet slikken tot nu toe was big fish.. en dan de sterfscene en de "begrafenis" hoe dat die zoon dat dan verteld

  13. #388

    Standaard

    En wat te denken van Rocky deel 3 of 4 als ik goed kan herinneren, waarin Mick sterft en Rocky het gevecht verliest
    En met Adrian bij dat graf was ook wel triest moment
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 30-05-2008 om 22:54 Reden: Spoilertags toegevoegd

  14. #389

    Standaard

    Denk aan de spoilers, mensen, ook bij oude(re) films.

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    En wat te denken van Rocky deel 3 of 4 als ik goed kan herinneren, waarin Mick sterft en Rocky het gevecht verliest
    En met Adrian bij dat graf was ook wel triest moment
    merci .... Zie post onder je aub.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 30-05-2008 om 22:54 Reden: Spoilertags toegevoegd in quote
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  16. #391

    Standaard



    - Hotaru No Haka (Grave Of The Fireflies).

    Als het meisje sterft maar vooral de scene waar ze verbrand wordt op het einde vind ik zeer verdrietig.
    Laatst aangepast door IveC : 31-05-2008 om 14:13

  17. #392

    Standaard

    Net Finding Neverland gezien en moest op einde einde toch wel even een traantje wegpinken. Prachtige scene.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Net Finding Neverland gezien en moest op einde einde toch wel even een traantje wegpinken. Prachtige scene.
    Je bedoeld het einde, met dat kleine manneke op het bankje. Ja, dat is echt hartverscheurend!

    Ben ik trouwens de enige die het moeilijk heeft met de bekentenis in Freedomland?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL Bekijk bericht
    Je bedoeld het einde, met dat kleine manneke op het bankje. Ja, dat is echt hartverscheurend!
    Inderdaad en ook de scene ervoor met de grote onthulling van het toneelstuk .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #395

    Standaard

    Vochtige oogjes bij:

    The Bucket List
    The Green Mile
    LotR RotK: het welbekende einde, maar ook de toespraak van Aragorn voor de poorten van Mordor (ik vind zowiezo een mooie speech ontroerend. En dan niet per sé in een film)
    Gladiator: ook het einde
    The Shawshank Redemption
    Shindler's List
    Band of Brothers

    De vrouw is nog wat gevoeliger. Die zit al flink te janken bij Lilo& Stitch, Wall-E ("oh echt zielig..." een ROBOT for Gods sake ), en andere Disney's.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #396

    Standaard

    De tranen rolde van mijn wangen bij het zien van superman returns, wat een werkelijk ontieglijk slechte film was dat. Tranen van ellende dan hè?

    in en in triest

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    De tranen rolde van mijn wangen bij het zien van superman returns, wat een werkelijk ontieglijk slechte film was dat. Tranen van ellende dan hè?

    in en in triest
    En dit is gewoon écht de eerste keer dat dit grapje in deze thread gemaakt wordt.
    Never gets old -kuch-
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #398

    Standaard

    Grapje is inderdaad al veel te vaak gemaakt, maar Superman Returns was inderdaad wel een vrij matige film, zeker van Singer verwacht je toch iets beters dan dat.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #399

    Standaard

    21 Grams, de scene waarin Naomi Watts krijgt te horen dat haar man en kinderen gestorven zijn...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #400

    Standaard

    Bambie, als kind nooit af kunnen kijken en verdomme ook nog is aan het begin.. als die moeder dood gaat.
    Durf er nu niet meer aan te beginnen die film is gewoon een verdrongen jeugd trauma

Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 6121314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •