Pagina 40 van 46 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1133 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    En dat met of zonder het terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw afstellen??
    Niets van dit alles. Helemaal niet nodig! De zwarte balken en de aftiteling vormen nu een groot zwart veld. De zwarte balken kun je niet meer onderscheiden.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #977

    Standaard

    Mooi, heb m zelf ook geinstalleerd maar heb voorlopig nog geen speler met DV support.
    Goed te weten dat ik er tzt geen omkijken meer naar heb...

  3. #978

    Standaard

    zucht, bij mij lukt de upgrade niet (waarschijnlijk omdat ik iets doms doe); file gedownload op usb stick (geformatteerd NTFS) in folder LG_DTV , maar als de usb stick in de tv steek krijg ik niet de melding voor een upgrade, alleen de LG icons foto/video recordings en music ....

    ben op dit gebied echt een digibeet, geen idee wat ik fout doe dus HELP !

    update; heb files unzipped op stick, lijkt nu wel te werken
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 05-07-2018 om 22:06
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #979

    Standaard

    Op mijn 65 nog niks te vinden van een update....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #980

    Standaard

    Je moet idd de files unzippen naar de folder LG_DTV op je USB stick.
    Deze dan in je tv stoppen als ie aan staat.
    Als deze uit staat als je m erin stopt ziet hij de update niet bij het aanzetten.

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Op mijn 65 nog niks te vinden van een update....
    volgens mij is de update nog niet beschikbaar via ethernet verbinding, moet nu dus nog via de USB route
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #982

    Standaard

    Mij lukt het helaas niet om de update te installeren, ik krijg een foutmelding als de update bij 5% is... Iemand anders hetzelfde probleem?
    IMG_1563.jpg
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  8. #983

    Standaard

    Via internet of USB. Ik vermoed eerste, download firmeware en dan via usb stick.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #984

    Standaard

    Nope, via USB. Installatie begint, maar na 5% verschijnt de foutmelding.

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielss Bekijk bericht
    Nope, via USB. Installatie begint, maar na 5% verschijnt de foutmelding.
    Heb je ook geprobeerd beeld via internet te updaten? Mogelijk is jouw download om één of andere reden corrupt. Alternatief tv terugzetten in fabrieksinstellingen en opnieuw proberen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #986
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Via OTA is hij niet beschikbaar. Ik zou het bestand nogmaals downloaden via de officiele LG-site en uitpakken. Let goed op het modelnummer. Desnoods een andere fat32-geformatteerde USB-stick gebruiken. Ik neem aan dat je de juiste map had aangemaakt, anders zou hij de update niet vinden.

    Ik heb gisteren zonder problemen geüpdate.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #987

    Standaard

    Vandaag mijn Pioneer CLD-D925 eens afgestoft en aangesloten na jaren niet gebruikt te hebben.
    En heb genoten van de onaangepaste Return of the Jedi uit de Definitive Laserdisc Collection!

    Had daarvoor eerder deze week dit apparaatje van de Duitse Amazon ontvangen:

    i.c.m. met deze kabel.

    En het resultaat verbaasde me toch wel, had niet verwacht dat een Laserdisc nog zoveel detail kon laten zien.
    Moet toegeven dat ik in al die tijd zelfs nog geen DVD heb gekeken op de E6 dus dit was mijn eerste ervaring met lage kwaliteit SD materiaal.
    Van Laserdisc kan je geen wonderen verwachten, maar toch ben ik aangenaam verrast.

    Het beeld bevat zo nu en dan wel aardig wat ruis en is regelmatig wat onrustig, dus t is zeker anno nu niet voor iedereen weggelegd
    Maar mocht je ook nog een speler hebben staan dan kan je er dus wel degelijk nog wat lol aan beleven.

    Heb overigens speciaal voor dit kastje gekozen vanwege niet al te beste reviews bij de overige.
    Daarnaast heeft deze een metalen behuizing en was hij bovenal niet duur.
    Heb er twee tientjes voor betaald, maar vreemd genoeg is ie nu ruim een tientje duurder.

  13. #988

    Standaard

    Leuk, maar wat heeft dit te maken met de LG tv?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vandaag mijn Pioneer CLD-D925 eens afgestoft en aangesloten na jaren niet gebruikt te hebben.
    En heb genoten van de onaangepaste Return of the Jedi uit de Definitive Laserdisc Collection!

    Had daarvoor eerder deze week dit apparaatje van de Duitse Amazon ontvangen:

    i.c.m. met deze kabel.

    En het resultaat verbaasde me toch wel, had niet verwacht dat een Laserdisc nog zoveel detail kon laten zien.
    Moet toegeven dat ik in al die tijd zelfs nog geen DVD heb gekeken op de E6 dus dit was mijn eerste ervaring met lage kwaliteit SD materiaal.
    Van Laserdisc kan je geen wonderen verwachten, maar toch ben ik aangenaam verrast.

    Het beeld bevat zo nu en dan wel aardig wat ruis en is regelmatig wat onrustig, dus t is zeker anno nu niet voor iedereen weggelegd
    Maar mocht je ook nog een speler hebben staan dan kan je er dus wel degelijk nog wat lol aan beleven.

    Heb overigens speciaal voor dit kastje gekozen vanwege niet al te beste reviews bij de overige.
    Daarnaast heeft deze een metalen behuizing en was hij bovenal niet duur.
    Heb er twee tientjes voor betaald, maar vreemd genoeg is ie nu ruim een tientje duurder.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #989

    Standaard

    Behalve dat t weer een positieve ervaring is, weinig
    Mijn ervaring met Laserdisc was alleen op kleine schermen dus denk deel deze ervaring icm met de E6.
    Maar je hebt wel gelijk ook, had hier niet geplaatst moeten worden.

  15. #990

    Standaard

    Waarom hier niet plaatsen ?
    Ik ben zelf ook van de oudere garde en vind het leuk om deze dingen te lezen.
    Dus fijn blijven plaatsen,het is geen schoolplein hier....
    this is my boomstick!!!

  16. #991

    Standaard

    Doelgericht plaatsen heeft zijn voordelen. Ik zou niet bij de LG tv gaan zoeken naar de ervaringen met laserdiscs. Kun je beter een apart topic aanmaken die beter vindbaar is wat de leesbaarheid weer bevorderd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #992

    Standaard

    Zoals ik al zei was het een ervaring icm met de E6.
    In dat kader past t hier weer prima want dat is nu juist wat er hier al 40 pagina's lang wordt besproken.
    En daarnaast leest toch niemand nog een apart topic over Laserdiscs...

  18. #993

    Standaard

    Ik vind ook dat dit gewoon hier hoort hoor. Het is een ervaring hoe lasrdisc er op deze tv uit ziet, dus relevant .

  19. #994

    Standaard

    Wat een gediscussieer of het hier hoort of niet. Niks mis met het bericht
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #995

    Standaard

    Zijn er nog Teletekst-kijkers met deze televisie? Ik heb zojuist een reparatieverzoek bij LG ingediend, omdat mijn beeldscherm ingebrand is. Het betreft de rode gebieden, zoals de O en balken op bijvoorbeeld pagina 601. Het lijkt dat de helderheid op teletekst een stuk omhoog schiet en dat is denk de oorzaak. Het is namelijk niet zo dat ik die pagina's uren achter elkaar op laat staan. Soms een uurtje, later weer kwartiertje enz. Bij tv kijken zie je de balken staan bij bepaalde kleuren zoals geel/rood/paars/oranje.

    De monteur komt eerst nog langs om echt te kijken of het een technisch mankement is, maar ik weet het wel zeker. Ook al diverse keren het scherm "schoongewassen", maar het mag niet baten. Bij mijn oude plasma heb ik teletekst hiervoor vermeden, maar ik wist niet dat OLED ook nog best vatbaar is voor inbranden. Waarschijnlijk niet, behalve dan met teletekst.

    Dus mensen, niet te veel teletekst gebruiken .

  21. #996
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het gekke is dat ik echt urenlang zit te internetten of met een bepaald programma werk op mijn LG (als pc-monitor). Vaak moet ik dan op oké drukken zodat hij niet uitvalt en dat gebeurd pas na zes uur en dat bijna dagelijks. Ik heb totaal geen last van retentie of inbranden. Misschien toch een ander soort afwijking of defect...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #997

    Standaard

    Ok dat is wel vreemd. Een ander defect lijkt me wel stug, want als ik bijvoorbeeld een volledig rood beeld laat zien, kan ik zo allemaal informatie van teletekst aflezen. Dus het moet haast wel ingebrand zijn. Misschien dat mijn paneel wat vatbaarder is. Maar ach, de monteur heeft net al gebeld en die wist ook voor bijna 100% zeker dat dat het was. Hij ging direct een nieuw paneel bestellen, zodat hij die dinsdag direct kan vervangen. Tot nu toe goede en snelle service van LG.

  23. #998
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    OLED kan inbranden, dus het kan zomaar.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ok dat is wel vreemd. Een ander defect lijkt me wel stug, want als ik bijvoorbeeld een volledig rood beeld laat zien, kan ik zo allemaal informatie van teletekst aflezen. Dus het moet haast wel ingebrand zijn. Misschien dat mijn paneel wat vatbaarder is. Maar ach, de monteur heeft net al gebeld en die wist ook voor bijna 100% zeker dat dat het was. Hij ging direct een nieuw paneel bestellen, zodat hij die dinsdag direct kan vervangen. Tot nu toe goede en snelle service van LG.
    Ben benieuwd hoe dit afloopt, laat het nog even weten!

  25. #1000

    Standaard

    Net 2 monteurs op bezoek gehad en die hebben binnen een half uurtje het scherm vervangen met een nieuw paneel. Het scherm was inderdaad ingebrand met teletekst. Dat kwam volgens één van hen ook, doordat er nog tape aan de achterkant van de televisie zat, welke ik niet opgemerkt heb. De ventilatie-openingen waren wel vrij, maar de televisie geeft ook gewoon warmte af over het hele scherm. Maar binnen een week hebben ze dus het paneel vervangen en ik kan weer zonder ergernis kijken. De televisie was in januari 2017 gekocht. Het scherm werd als faulty display aangemerkt en alles is dus kosteloos vervangen.

    Ik ben in ieder geval zeer te spreken over de service van LG. Gaat het altijd maar zo snel en gemakkelijk.

Pagina 40 van 46 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •