Pagina 402 van 484 EersteEerste ... 302352392398399400401402403404405406412452 ... LaatsteLaatste
De resultaten 10.026 tot 10.050 van 12076 worden weergegeven.

Discussie: Gaming Algemeen

  1. #10026

    Standaard

    Twee weken geleden was ik het wachten op het kunnen kopen van een losse PS5 zat en heb ik een Switch OLED gekocht. Ook meteen maar zeven games gekocht van series die ik in het verleden ook speelde (The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Luigi's Mansion 3, Pikmin 3 Deluxe, Super Mario 3D World + Bowser's Fury, Metroid Dread). Nu erg aan het genieten van Metroid Dread, af en toe best pittig.

    Vanmorgen is het me bij bol.com dan toch gelukt om een losse PS5 te bestellen. Ik had al eerder drie spellen gekocht (Spider-man: Miles Morales, Life is Strange: True Colors, Beyond a Steel Sky), maar wilde er dolgraag één hebben voordat Horizon Forbidden West uitkomt.

    Ik ben dus weer voorzien voor de komende tijd en mocht er weer een avondklok komen, dan vermaak ik me wel

  2. #10027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Twee weken geleden was ik het wachten op het kunnen kopen van een losse PS5 zat en heb ik een Switch OLED gekocht. Ook meteen maar zeven games gekocht van series die ik in het verleden ook speelde (The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Super Mario Odyssey, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Luigi's Mansion 3, Pikmin 3 Deluxe, Super Mario 3D World + Bowser's Fury, Metroid Dread). Nu erg aan het genieten van Metroid Dread, af en toe best pittig.

    Vanmorgen is het me bij bol.com dan toch gelukt om een losse PS5 te bestellen. Ik had al eerder drie spellen gekocht (Spider-man: Miles Morales, Life is Strange: True Colors, Beyond a Steel Sky), maar wilde er dolgraag één hebben voordat Horizon Forbidden West uitkomt.

    Ik ben dus weer voorzien voor de komende tijd en mocht er weer een avondklok komen, dan vermaak ik me wel

    Wow wat een game maand moet je hebben gehad.
    De switch hoe vind je het?
    En Breath of The Wild wat vind je ervan?
    Skyward Sword van the legend of zelda is ook erg mooi en leen leuke game.

    Ik ben al maanden bezig om een PS5 te bemachtigen, maar helaas nog steeds niet gelukt.

  3. #10028

    Standaard

    Ik kijk wel uit naar deze film, lijk me leuk.
    De games vond ik ook fantastisch ik heb ze alle 4


  4. #10029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wow wat een game maand moet je hebben gehad.
    De switch hoe vind je het?
    En Breath of The Wild wat vind je ervan?
    Skyward Sword van the legend of zelda is ook erg mooi en leen leuke game.

    Ik ben al maanden bezig om een PS5 te bemachtigen, maar helaas nog steeds niet gelukt.
    Ben begonnen met Metroid Dread was erg goed, maar best pittig, eindbaas was heftig. Daarna Spider-man: Miles Morales geplatinumd, nu de DLC van Final Fantasy VII Remake aan het spelen (PS5 upgrade was gratis, maar de extra story content moet je los kopen). Zelda bewaar ik nog even tot na Horizon Forbidden West, want wat ik heb begrepen is BotW gigantisch. Skyward Sword heb ik op de Wii al gespeeld, vond ik destijds erg de moeite waard. Las net dat Final Fantasy XVI vanwege corona minimaal 6 maanden vertraging heeft opgelopen, dus dat geeft ook weer wat ruimte.

    Ik was ook al een tijd voor een PS5 aan het kijken en wilde er het liefst één los, je ziet bijna alleen bundels. Ik keek ook vaak op de site budgetgaming.nl, wordt vaak meteen gedeeld daar, als er ergens weer voorraad is. Bol.com lijkt ongeveer elke 5 à 6 weken voorraad te hebben en die lijkt altijd op een woensdag rond 7:45 “live” te gaan. Was bij mij ook het geval, 5 minuten later waren ze ook alweer op. Hopelijk komt er binnenkort meer voorraad beschikbaar.
    Laatst aangepast door tmvde : 27-12-2021 om 20:06

  5. #10030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik kijk wel uit naar deze film, lijk me leuk.
    De games vond ik ook fantastisch ik heb ze alle 4

    Ik weet het nog niet helemaal als ik de trailers zie. Vind Marky Mark nog niet echt Sully, ik mis die diepe stem uit de games. Ben ook fan van de games, heb ze alle 6, ook de PS Vita game en de spin-off voor de PS4
    Laatst aangepast door tmvde : 27-12-2021 om 20:11

  6. #10031

    Standaard

    Alle 3 de Tomb Raider games zijn nu gratis te downloaden tot 6 januari op The Epic site.

    Ik heb ze allemaal al op PC en PS4 gekocht.
    Echt mooie games om te spelen.


  7. #10032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Alle 3 de Tomb Raider games zijn nu gratis te downloaden tot 6 januari op The Epic site.

    Ik heb ze allemaal al op PC en PS4 gekocht.
    Echt mooie games om te spelen.

    Thanks voor het delen

  8. #10033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Alle 3 de Tomb Raider games zijn nu gratis te downloaden tot 6 januari op The Epic site.

    Ik heb ze allemaal al op PC en PS4 gekocht.
    Echt mooie games om te spelen.

    Alleen om te spelen via PC, niet voor PS4 of 5. Toch bedankt voor de tip

  9. #10034

    Standaard

    Onlangs (bijna een jaar na bestelling) binnengekregen, de limited collector's edition van een van mijn favoriete game series, Monkey Island:
    Inclusief genummerd Certificate of Arrr!thenticity gesigneerd door de bedenker en een van de makers Ron Gilbert.

    IMG_7840.jpg IMG_7843.jpg IMG_7850.jpg IMG_7846.jpg IMG_7844.jpg
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  10. #10035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Onlangs (bijna een jaar na bestelling) binnengekregen, de limited collector's edition van een van mijn favoriete game series, Monkey Island:
    Inclusief genummerd Certificate of Arrr!thenticity gesigneerd door de bedenker en een van de makers Ron Gilbert.
    Nice. Vorig jaar heb ik Tales of Monkey Island eindelijk eens opgepakt (had hem al jaren liggen). Heb me ook altijd erg vermaakt met deze games. Die draaischijven heb ik ook nog ergens liggen.

  11. #10036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nice. Vorig jaar heb ik Tales of Monkey Island eindelijk eens opgepakt (had hem al jaren liggen). Heb me ook altijd erg vermaakt met deze games. Die draaischijven heb ik ook nog ergens liggen.
    Ja die draaischijven, de old school copy protection .
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  12. #10037

    Standaard

    Hallo beste mensen!

    Vandaag op PSN[PS5] gekocht.Straks om 00:00 gaat het digitaal slotje eraf.


    Deze prachtige set komt in mei uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-02-2022 om 14:05

  13. #10038

    Standaard

    Heyyy jeroeni, welkom terug! Hoe gaat het met je?

  14. #10039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hallo beste mensen!

    Vandaag op PSN[PS5] gekocht.Straks om 00:00 gaat het digitaal slotje eraf.


    Deze prachtige set komt in mei uit.
    Welkom terug. Ik heb de SE bij mijn plaatselijke gameboer in de bestelling staan en de Lego set bij de Legowinkel om de hoek van de gameboer

  15. #10040

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heyyy jeroeni, welkom terug! Hoe gaat het met je?
    Hey Rogier
    Het is nu een jaar geleden maar het is nog behoorlijk moeilijk in m'n hoofd.Drie weken na het ovelijden van m'n vriendin heb ik ook nog onze hond moeten laten inslapen[12 jaar]

    Net na crematie van mijn vriendin kreeg ik ook nog heftig corona waardoor ik in het ziekenhuis ben beland.

    M'n leven is nu totaal anders zonder Jose & Shanti maar ik probeer er maar het beste van te maken.

    Dit nog:Respect voor wat jij voor deze site doet.En leuk dat dit topic in leven is gebleven
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-02-2022 om 14:38

  16. #10041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Welkom terug. Ik heb de SE bij mijn plaatselijke gameboer in de bestelling staan en de Lego set bij de Legowinkel om de hoek van de gameboer
    Ja leuk om er weer te zijn

  17. #10042
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom terug! Vaak gedacht hoe het zou gaan en of we je nog terug zouden zien. Zoals je ziet hebben ze 'je topic' levendig gehouden. Ik hoop voor jou nu en in de toekomst alleen nog maar mooie dingen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #10043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hey Rogier
    Het is nu een jaar geleden maar het is nog behoorlijk moeilijk in m'n hoofd.Drie weken na het ovelijden van m'n vriendin heb ik ook nog onze hond moeten laten inslapen[12 jaar]

    Net na crematie van mijn vriendin kreeg ik ook nog heftig corona waardoor ik in het ziekenhuis ben beland.

    M'n leven is nu totaal anders zonder Jose & Shanti maar ik probeer er maar het beste van te maken.

    Dit nog:Respect voor wat jij voor deze site doet.En leuk dat dit topic in leven is gebleven
    Jeetje Jeroen, wat een zware tijd heb je doorstaan zeg. Het zal nog niet makkelijk zijn, maar goed dat je op de been bent gebleven. Dank voor je aardige woorden vwb ik doe voor de site, het zijn leden zoals jij waarvoor we het allemaal doen. En we houden dit topic zeker in leven. Ik heb zelf ook eind vorig jaar een PS5 gekocht van het voorjaar een phat PS3 voor PS1 en 2 games. Plus ook nog een N64 en een PSP gekocht, dus ik ben ook meer aan het gamen. M'n zoontje is bijna 5 en samen racen we veel Hot Wheels op de PS5, dus dat is erg leuk. En ik speel zelf weer opnieuw Uncharted en AC. En met de upgrade van Cyberpunk 2077 ben ik erg benieuwd hoe deze er op de PS5 uitziet. Dus genoeg te bespreken hier!

  19. #10044

    Standaard

    @Claudio: Dank ClaudioDit is de enige site/forum op het web die een beetje weet wat er gebeurd is in mijn leven en daarom ben ik ook terug en is deze site speciaal voor mij.

    @Rogier:Lekker fanatiek bezig jij en je zoonDe PS5 is een beest van een console!
    Zelf leg ik op moment de focus op Horizon Forbidden West & Gran Turismo 7[4 maart]

    Sowies komt er echt veel mooi materiaal uit deze maanden.

  20. #10045

    Standaard

    Goed om te horen dat het weer beter met je gaat, Jeroen. Dat zijn heftige tijden die je meegemaakt hebt. Gelukkig dat je nog plezier hebt (of weer terug hebt) in gamen.

    Ik game zelf niet meer zo veel als eerder, maar heb intussen wel Horizon 2 geïnstalleerd op de PS5 (disc versie werd gisteren al verstuurd) dus die slinger ik straks aan, en hierna gelijk door naar Elden Ring. En die LEGO set gaat er gegarandeerd ook komen (toevallig vandaag deze set ontvangen: https://www.bol.com/nl/nl/p/lego-ide...RoCBE4QAvD_BwE)

  21. #10046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Goed om te horen dat het weer beter met je gaat, Jeroen. Dat zijn heftige tijden die je meegemaakt hebt. Gelukkig dat je nog plezier hebt (of weer terug hebt) in gamen.

    Ik game zelf niet meer zo veel als eerder, maar heb intussen wel Horizon 2 geïnstalleerd op de PS5 (disc versie werd gisteren al verstuurd) dus die slinger ik straks aan, en hierna gelijk door naar Elden Ring. En die LEGO set gaat er gegarandeerd ook komen (toevallig vandaag deze set ontvangen: https://www.bol.com/nl/nl/p/lego-ide...RoCBE4QAvD_BwE)
    Prachtig die set!
    Ja joh er zit niets anders op dan er maar het beste van proberen te maken.

    Veel plezier met Horizon.
    Wat zal hij trouwens heerlijk spelen in 60fps! of ga jij voor de volle resolutie mode ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-02-2022 om 21:33

  22. #10047

    Standaard

    Hé Jeroeni,

    Wow je bent er weer.
    Zo fijn dat je er weer bent, we hebben je erg gemist en ik vroeg me wekelijks af hoe het met je zou zijn.

    Wat een verschrikkelijke tijd heb je achter de rug.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je en wens je alle geluk toe.

    Ik moet nog steeds een PS5 zien te scoren.
    Die is zo moeilijk te verkrijgen.
    Ik ben volop bezig met de Zelda games natuurlijk, Links Awakening nu alweer 5 keer gespeeld.
    Volop in Breath of the Wild bezig heb hem nu ook in Cemu op de pc en daar kun je leuke dingen met die game doen.
    En teleurgesteld door Nintendo i.v.m. de verjaardag van The Legend Of Zelda, 35 jaar.
    Maar hopend op een snelle release van BOTW vervolg.

    Groet Driekus
    Laatst aangepast door Driekus : 18-02-2022 om 10:08

  23. #10048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Prachtig die set!
    Ja joh er zit niets anders op dan er maar het beste van proberen te maken.

    Veel plezier met Horizon.
    Wat zal hij trouwens heerlijk spelen in 60fps! of ga jij voor de volle resolutie mode ?
    Ik geloof dat ik momenteel in “Favor Resolution Mode” aan het spelen ben, dus met lagere frame rate, maar ik zet ‘m binnenkort ff opende andere optie, kijken wat prettiger speelt. Ziet er momenteel in ieder geval allemaal puik uit

  24. #10049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Hé Jeroeni,

    Wow je bent er weer.
    Zo fijn dat je er weer bent, we hebben je erg gemist en ik vroeg me wekelijks af hoe het met je zou zijn.

    Wat een verschrikkelijke tijd heb je achter de rug.
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je en wens je alle geluk toe.

    Ik moet nog steeds een PS5 zien te scoren.
    Die is zo moeilijk te verkrijgen.
    Ik ben volop bezig met de Zelda games natuurlijk, Links Awakening nu alweer 5 keer gespeeld.
    Volop in Breath of the Wild bezig heb hem nu ook in Cemu op de pc en daar kun je leuke dingen met die game doen.
    En teleurgesteld door Nintendo i.v.m. de verjaardag van The Legend Of Zelda, 35 jaar.
    Maar hopend op een snelle release van BOTW vervolg.

    Groet Driekus
    Hey Driekus!
    Top dat je zo fanatiek bezig bent geweest in dit topic.

    De PS5 is nieuw op Marktplaats te scoren te maar dan moet je er wel wat meer centen voor over hebben.Mocht je geen haast hebben dat is moet je gewoon af en toe geluk hebben dat een winkel hem heeft.

    Tijdens E3 periode zal denk pas duidelijk worden of Zelda dit jaar een release gaat krijgen.

    Fijn dat ik jullie hier weer spreek.

  25. #10050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik geloof dat ik momenteel in “Favor Resolution Mode” aan het spelen ben, dus met lagere frame rate, maar ik zet ‘m binnenkort ff opende andere optie, kijken wat prettiger speelt. Ziet er momenteel in ieder geval allemaal puik uit
    Het is idd een prachtig spel!
    De framerate mode speelt zo vloeiend dat de resolution mode geen optie is voor mij.

Pagina 402 van 484 EersteEerste ... 302352392398399400401402403404405406412452 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •