Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De film gaat in diverse landen (oa de VS) helemaal niet in de bios verschijnen, dus vandaar dat men zo probeert wat te cashen.
    Hun verdienmodel stinkt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hun verdienmodel stinkt.
    Waarschijnlijk hebben ze zodra het bioscoopbezoek wat aangetrokken is zoveel films op de plank liggen om vertoond te worden dat ze liever andere films langer laten draaien. Of hun verdienmodel stinkt is dan ook ernstig te betwijfelen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hun verdienmodel stinkt.
    Daarover zijn we het gewoon eens.

    Ben zeer benieuwd hoeveel er zo'n bedrag voor gaan betalen of toch naar een piratenbaai afreizen.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Kreeg net een mail over Mulan, de prijs bij ons wordt € 21,99. Of je wacht een paar maanden en dan is het gewoon een 'gratis' onderdeel van Disney+
    Staat dat ook in de mail, dat het over enkel maanden beschikbaar komt op de gewone Disney+ ?.

    Als slim zijn komen ze met verschillende VIP abonnementen zoals "Gold" "Silver" en "Bronze",en stopen ze de nieuwe seizoenen van bijvoorbeeld de Star Wars series ook in een VIP abonnement.

    Even vanuit het oogpunt van Disney kijken: "De koeien zijn binnen, nu kunnen we gaan melken."
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Staat dat ook in de mail, dat het over enkel maanden beschikbaar komt op de gewone Disney+ ?.

    Als slim zijn komen ze met verschillende VIP abonnementen zoals "Gold" "Silver" en "Bronze",en stopen ze de nieuwe seizoenen van bijvoorbeeld de Star Wars series ook in een VIP abonnement.

    Even vanuit het oogpunt van Disney kijken: "De koeien zijn binnen, nu kunnen we gaan melken."
    Ik denk dat wat Disney doet in een bredere context moet worden getrokken. In de NRC van vandaag staat een artikel met de kop: 'Online kijken wint in onzeker filmseizoen'. Nog steeds zijn er lege zalen in de bioscopen. Ga zelf vanavond naar Tenet, kijken of de opkomst hoger is dan bij eerdere, recente bioscoopbezoeken. Als de de opkomst tegenvalt, zullen vermoedelijk veel grote films dit jaar niet in de bioscoop verschijnen. Trolls: World Tour werd in de VS gelijk uitgebracht in de bioscoop en streaming (voor 30 dollar!). Streaming bracht 150.000.000 dollar op, een groot succes blijkbaar. Disney volgt nu dit voorbeeld. Conclusie van artikel: de rest van 2020 is streaming koning!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Staat dat ook in de mail, dat het over enkel maanden beschikbaar komt op de gewone Disney+ ?.

    Als slim zijn komen ze met verschillende VIP abonnementen zoals "Gold" "Silver" en "Bronze",en stopen ze de nieuwe seizoenen van bijvoorbeeld de Star Wars series ook in een VIP abonnement.

    Even vanuit het oogpunt van Disney kijken: "De koeien zijn binnen, nu kunnen we gaan melken."
    Als het duurder wordt, ben ik ook weg. Ik had wel verwacht dat er in het eerste jaar minimaal 1 exclusieve Marvel serie die ze aangekondigd hadden zou komen, maar nee. Zit er toch ook aan te denken om op te zeggen, de kinderen kijken nu ook bijna niet meer.

  7. #257

    Standaard

    Vanaf december is Mulan gratis op D+
    https://www.filmvandaag.nl/nieuws/15...isney-abonnees

    Benieuwd wie er dik voor gaat dokken nu dit bekend is.

  8. #258
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb geen haast.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #259

    Standaard

    Ik zal 'm wel dit weekend bekijken, maar niet via Disney+.
    Later koop ik wel de UHD.

  10. #260

  11. #261

    Standaard

    Dat is goed nieuws.
    Ik heb de film ondertussen gezien en ben niet teleurgesteld. Hij is wel serieuzer dan de animatiefilm, ook geen liedjes, maar wel een vermakelijke film met Liu Yifei die een hoodrol perfect speelt. En Donnie Yen is als altijd indrukwekkend.

    Ik wacht op de 3D.

  12. #262

    Standaard

    Extra informatie ‘Mulan’
    Beeldkwaliteit: 4K (Ultra HD) / HDR10 / Dolby Vision
    Audio: Dolby Atmos
    Speelduur: 115 minuten

    HDR10 blijkt HDR10+ te zijn ....???
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #263

    Standaard

    Disney+ gaat een disclaimer voor bepaalde films plaatsen i.v.m. racisme: https://www.ad.nl/show/disney-racism...u-z_mWbBufczoQ

  14. #264

  15. #265

    Standaard

    Ik kreeg vandaag drie vreemde e-mails, van ogenschijnlijk disney plus, dat account gewijzigd is. Niet dus, maar zou disney plus gehackt zijn?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag drie vreemde e-mails, van ogenschijnlijk disney plus, dat account gewijzigd is. Niet dus, maar zou disney plus gehackt zijn?
    Niet gehad, zouden ook phishing mails kunnen zijn.

  17. #267

    Standaard

    Komt me niet bekend voor.
    Kreeg wel een mailtje ("Tel af tot Kerstmis...") met o.a. de mededeling dat Mulan per 4 december voor iedereen te zien is.

  18. #268
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Komt me niet bekend voor.
    Kreeg wel een mailtje ("Tel af tot Kerstmis...") met o.a. de mededeling dat Mulan per 4 december voor iedereen te zien is.
    Oh ja, nou, toch maar even kijken dan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #269

    Standaard

    Disney pakt uit met Star Wars- en Marvel-series, maar verhoogt prijs videodienst

    Walt Disney gaat veel meer Marvel- en Star Wars-series produceren en uitbrengen op zijn streamingplatform Disney+. De komende jaren zullen er zowel van de Marvel-reeks als van de Star Wars-reeks tien verschillende nieuwe series uitkomen.

    Zo worden er twee spin-offs gemaakt van de hitserie The Mandalorian en er komt een nieuwe serie die Andor heet, over een piloot die voor de rebellen vecht. Ook ligt er nog een serie op de plank over de iconische jedimeester Obi-Wan Kenobi. Disney heeft bekendgemaakt dat Hayden Christensen opnieuw in de huid kruipt van slechterik Darth Vader.

    Het Amerikaanse bedrijf presenteerde vannacht zijn plannen voor de komende jaren aan beleggers. Om meer abonnees te trekken en te behouden wil Disney iedere week nieuwe films of series aanbieden. Er zouden jaarlijks meer dan honderd nieuwe titels op het platform te zien moeten zijn. Wel wordt de prijs van een maandabonnement binnenkort 2 euro hoger.

    Nieuwe Indiana Jones

    Verder is de eerste Star Wars-film sinds het einde van de Skywalker-saga onthuld. Rogue Squadron wordt geregisseerd door Patty Jenkins, die eerder verantwoordelijk was voor superheldenfilm Wonder Woman. De nieuwe Star Wars-film speelt zich af in een "toekomstig tijdperk van het sterrenstelsel" en moet voor de Kerst van 2023 verschijnen.

    Een nieuwe Indiana Jones-film, de vijfde in de reeks, is ook aangekondigd. Harrison Ford zal op 78-jarige leeftijd voor de laatste keer de rol van de avontuurlijke archeoloog spelen. De film staat op de planning voor juli 2022. Ford was in 2008 voor het laatst te zien als Indiana Jones, in The Kingdom of the Crystal Skull.

    Disney+ is de afgelopen maanden fors gegroeid. Sinds oktober kwamen er 13 miljoen nieuwe abonnees bij, waarmee er in totaal bijna 87 miljoen gebruikers zijn. Toch verwacht het bedrijf dat de streamingdienst pas in het fiscale jaar van 2024 winstgevend zal zijn.

    De bioscoopsector houdt de ontwikkelingen rond Disney nauwlettend in de gaten. Filmstudio Warner Bros. maakte vorige week bekend het komende jaar alle nieuwe films tegelijkertijd op het witte doek en op onlineplatform HBO Max uit te brengen. De bioscopen dreigen daardoor veel omzet mis te lopen.

    Disney zegt dat de meeste van zijn belangrijkste films voorlopig eerst in de bioscoop zullen draaien voordat ze op de streamingdienst te zien zijn.

    Bron: nos.nl https://nos.nl/artikel/2360170-disne...deodienst.html

  20. #270

    Standaard

    Met de prijsverhoging komt in Europa wel Star beschikbaar en als de toevoeging van Star betekent dat FX series worden toegevoegd en ik eindelijk het laatste seizoen van The Americans kan zien en daarnaast Fargo en Devs. Dan vind ik 2 euro per maand extra prima.

    https://www.filmtotaal.nl/nieuws/77193

  21. #271

    Standaard

    Laatste seizoen van The Americans staat ook op Amazon Prime
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #272

  23. #273

    Standaard

    Er is bekend gemaakt wat er in NL op 23 februari op Star zal staan. Daarnaast zal Star wekelijks nieuwe titels krijgen. De FX titels die ik graag zou zien, staan er nu nog niet bij.

    https://disneyplusser.nl/disney/disn...lus-overzicht/

  24. #274

    Standaard

    Daar zitten echt wel leuke catalogustitels tussen bij de films hoor. Ook titels die nooit een blu-ray release hebben gekregen zoals The Village. Qua series ben ik zeer benieuwd naar de beeldkwaliteit....heel veel is enkel op DVD uitgekomen. Hoe zal Alias er bijvoorbeeld uitzien?

  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Daar zitten echt wel leuke catalogustitels tussen bij de films hoor. Ook titels die nooit een blu-ray release hebben gekregen zoals The Village. Qua series ben ik zeer benieuwd naar de beeldkwaliteit....heel veel is enkel op DVD uitgekomen. Hoe zal Alias er bijvoorbeeld uitzien?
    Volgens Wikipedia zou Alias in HD, 1080i, zijn opgenomen. En ook op Amazon Prime in HD te kopen. Dus wellicht in HD. Ik heb de serie op DVD, maar als die in HD beschikbaar is, zou ik nog wel een keer kijken.
    Laatst aangepast door tmvde : 28-01-2021 om 20:48

Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •