Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #126

    Standaard

    Postal was bij vlagen wel grappig, maar de rest van al zijn films zijn verschrikkelijk...


  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Veel sterkte met zijn films, want Name of The King is nog een van zijn "betere" films.
    Ook al heb ik de film een 3/10 gegeven, hij had inderdaad enkele amusante momenten, in de zin van zo slecht dat het weer grappig wordt. Zijn eerdere films konden IMO zelfs dat niet bereiken. Binnenkort ga ik me ook maar eens aan Postal wagen en misschien ook eens BloodRayne, onder het motto "je moet het toch gezien hebben als je er kritiek op wil geven"

    Veel succes met je interview Timothy, benieuwd met wat voor uitspraken hij nu weer gaat afkomen

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Ik mag eind januari ook aanschuiven voor een interview met deze man Hopelijk kunnen we hem weer wat legendarische uitspraken ontlokken.
    Hij schijnt ook een signeersessie bij Fame te gaan doen op de 29e....

  4. #129

    Standaard

    Uwe Boll is een mediageile showmannetje die geen bal van regisseren snapt.

  5. #130

    Standaard ontmoet Uwe Boll donderdag 29 januari bij FAME

    jaja, onze befaamde anti-held komt signeren bij FAME in Amsterdam

    check alle info op www.fame.nl
    eindelijk een kans om hem eens goed aan te spreken

  6. #131

    Standaard

    Haha denk dat film liefhebbers hem eerder bij de strot willen pakken dan een handtekening ontvangen.
    What ?

  7. #132

    Standaard

    Is fysiek geweld toegestaan?

    Ik vraag me af hoeveel security daar aanwezig gaat zijn

  8. #133

    Standaard

    Heb de reacties even samengevoegd met het reeds bestaande Uwe Boll topic.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fabel Bekijk bericht
    jaja, onze befaamde anti-held komt signeren bij FAME in Amsterdam

    check alle info op www.fame.nl
    eindelijk een kans om hem eens goed aan te spreken
    Niet zo slim in een land waar mensen over het algemeen goed Duits praten
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #135

    Standaard

    Vanaf 19:30 is Uwe Boll in FAME voor een handtekening op Postal en zijn andere werk! Uwe signeert op de Movies-afdeling.
    Telt hem een djoef op de muile willen geven ook als een handtekening???
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #136

    Standaard

    Gewoon naar hem toe lopen met een film van Michael Bay in je handen en dan vragen of ie daar zijn handtekening op wil zetten.

  12. #137

    Standaard

    Ik mag wel hopen dat er nu ook iemand van dit forum naar die sessie gaat voor wat foto's en een algemeen sfeerverslag van het bezoek van zo'n filmlegende

  13. #138

    Standaard

    Ik zal - als het interview uitgewerkt is - zeker een linkje plaatsen hier. Het was in ieder geval erg leuk en Boll zelf was erg sympathiek.


  14. #139

    Standaard

    Boll was briljant, wat een geweldige kerel. DVD's gesigneerd en een cap toe gekregen . Zal binnenkort wel wat foto's posten.

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik heb maar één vraag aan Herr Boll:

    Waarom!?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Enkele suggesties:
    - Op welke manier kan u het meest efficiënt zelfmoord plegen?
    - Heeft u al iemand gevonden die uw smoelwerk tot bloederige pulp gaat verbouwen?
    - Hoe bent u ooit zo'n zielige meelijwekker kunnen worden?
    - Hebt u ooit verfverdunner gedronken of bent u zo geboren?
    Niemand verplicht je toch om zijn films te kijken. Steeds dat gezeik over Boll.
    Ik ben ook niet kapot van zijn films, dus ik kijk ze niet.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  17. #142

    Standaard

    Bedankt voor de foto's Kasper Wel een beetje jammer dat zijn handtekening er al even crappy uitziet als zijn films over het algemeen

    Was er eigenlijk veel volk daar? Want ook al is hij zeer gehaten door een groot deel van de filmliefhebbers, volgens mij is hij helemaal niet zo bekend bij het grote publiek.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Niemand verplicht je toch om zijn films te kijken. Steeds dat gezeik over Boll.
    Ik ben ook niet kapot van zijn films, dus ik kijk ze niet.
    Het probleem is ook niet zozeer dat hij films maakt, maar dat hij ze allemaal baseerd op gameverfilmingen.
    Niet alleen worden hierdoor de desbetreffende games om zeep geholpen, maar het doe ook de hoop grotendeels vervliegen dat we in de toekomst nog gameverfilmingen te zien gaan krijgen die wel goed zijn.
    Boll krijgt het eigenhandig voor elkaar om gameverfilmingen een slechte naam te geven, dat is wat er kwalijk is aan zijn werk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Bedankt voor de foto's Kasper Wel een beetje jammer dat zijn handtekening er al even crappy uitziet als zijn films over het algemeen

    Was er eigenlijk veel volk daar? Want ook al is hij zeer gehaten door een groot deel van de filmliefhebbers, volgens mij is hij helemaal niet zo bekend bij het grote publiek.
    Was niet bijster druk maar er was genoeg animo. In ieder geval een bijzonder sympathieke man. Vond overigens nog wat bewegende beelden op YouTube:

    http://nl.youtube.com/watch?v=lBMyHZzOCNs

  20. #145

    Standaard

    Haha wat een held met dat I (L) Uwe Boll shirt aan haha


  21. #146

    Standaard

    Het interview staat inmiddels online en is hier terug te vinden.


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herr Boll
    Daarom wordt ik ook afgemaakt door de gamefans, want ik voeg een verhaal toe.

    Een beetje een verongelijkt toontje hoor. Boehoe ik ben zielig want iedereen heeft kritiek op mijn films, boehoe!

    Wel weer leuk dat hij schijnbaar ook veel films kijkt en ze weet te waarderen, zou hij misschien in de toekomst daar nog eens wat dingen van meepakken? Beter goed gejat dan...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #148

    Standaard

    OH MY GOD!!

    uwe boll nieuwe film:

    FAR CRY....

    en op komst: bloodrayne 3!!!

    op www.gamekings.tv
    klein interviewtje met uwe boll....

    ag ja, sommige films gaan nog wel....

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Het interview staat inmiddels online en is hier terug te vinden.
    Heb even de tijd genomen om het te lezen, goed interview en het is een beetje moeilijk om het te erkennen met z'n overdreven youtube scheldtirades over collega-regisseurs in gedachten, maar als je hem ergens in een rustige omgeving wat vragen kan stellen dan spreekt de man klaarblijkelijk toch veel ware taal. Ik kan me best wel vinden in zijn visie op de wereld, en wat hij zegt over Indy 4 is ook helemaal waar en dat zal bijna iedereen hier beamen: een schijtfilm die zowaar de drie voorgaande films tot schaamte dwingt, maar desalniettemin een stevig cijfer heeft op o.a. IMDB en Rottentomatoes. Dat heeft die film natuurlijk alleen maar te danken aan de naambekendheid van de franchise en de mensen die erachter zitten. En bij Boll speelt dat dan inderdaad net omgekeerd. Niet dat ik m'n cijfers voor de films die ik van hem gezien heb nu zou gaan veranderen, het blijven slechte films. Maar iets als Postal moet ik dan toch maar eens een kans geven en zo objectief mogelijk proberen te kijken.

    Het enige wat ik me dan blijf afvragen, uit interviews als deze komt hij over als iemand die echt wel serieus genomen wil worden in zijn business en die probeert zijn eigen ding te doen, maar op andere momenten, zeker wanneer de perscamera's ergens draaien, voedt hij dan weer dat anti-Boll gevoel door belachelijke uitspraken te doen. Precies een beetje een gespleten persoonlijkheid die Boll Het blijft zo wel moeilijk om uit te maken wat nu echt zijn bedoeling is.

  25. #150

    Standaard

    Postal schijnt wel tof te zijn, vooral erg grof
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •