Pagina 37 van 330 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 8243 worden weergegeven.
  1. #901
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het gaat natuurlijk wel over de release datum van de blu-ray hé niet over de
    film zelf :veryfunny:
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SweetCherryJuice Bekijk bericht
    De release datum voor "No country for old men" is 21 November 2007. Misschien heb je hier wat aan >>> www.imdb.com
    Kun je terecht voor iedere film.
    Links bovenin bij ieder bericht staat een datum wanneer het bericht geplaatst is, misschien heb jij daar wat aan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SweetCherryJuice Bekijk bericht
    Is de film "The other guys" al uit in Nederland?
    Ik neem aan dat je de nieuwe film bedoeld met Samuel L Jackson en Will Farrel........die titel komt pas in het nieuwe jaar op blu-ray uit.

    Voor de liefhebbers die hem eerst in de bios willen zien , hij komt 14 Oktober uit.
    Laatst aangepast door Wedlock : 17-09-2010 om 00:32
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  4. #904

    Standaard

    Indy Jones pas 2011

  5. #905

    Standaard

    Hmmm... tv-series blijven nog steeds achter voor de BD.
    Nieuwe series waaronder Stargate Universe zou toch wel eens mogen verschijnen op BD.
    Nu is True Blood s2 uitgekomen... waar is season 1?

    Men is hier toch wel degelijk aan het knoeien vind ik, maar ja... wie ben ik.

  6. #906

    Standaard

    Zo te zien zal de nieuwe uitgave van Avatar, "Avatar: Extended Blu-ray Collector's Edition" gaan heten (http://www.bol.com/nl/p/dvd/avatar/1...587/index.html).

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helliwood Bekijk bericht
    Hmmm... tv-series blijven nog steeds achter voor de BD.
    Nieuwe series waaronder Stargate Universe zou toch wel eens mogen verschijnen op BD.
    Nu is True Blood s2 uitgekomen... waar is season 1?

    Men is hier toch wel degelijk aan het knoeien vind ik, maar ja... wie ben ik.
    Stargate Universe ga ik in de UK kopen. Hier zullen we nog lang moeten wachten. Alléén de dvd is aangekondigd.

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Zo te zien zal de nieuwe uitgave van Avatar, "Avatar: Extended Blu-ray Collector's Edition" gaan heten (http://www.bol.com/nl/p/dvd/avatar/1...587/index.html).
    40 euri -a-me-nooit-niet....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #909
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee joh 39 nog wat...
    Uiteindelijk dus tog gewoon een November release geworden, Enne is die dan 3D
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #910

    Standaard

    Geen 3D voor Avatar release in November......zal waarschijnlijk een hardware exclusive worden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  11. #911
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja voelt een beetje als net als Jurrasic Parc op dvd.
    Het is de introductie van DTS in de bioscoop, maar op dvd doen we het effe lekker niet.
    Het is dat ik geen 3D heb, anders had ik zeker gebaald.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #912

    Standaard

    Wanneer komt "Dossier K." in blu-ray uit? Die moest normaal op 7 september uitkomen. Nu zijn we 3 weken later en er niets.

  13. #913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Wanneer komt "Dossier K." in blu-ray uit? Die moest normaal op 7 september uitkomen. Nu zijn we 3 weken later en er niets.
    In België? Die ligt al in de winkel.

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    In België? Die ligt al in de winkel.
    Ik ben verschillende keer naar de Mediamarkt in Brussel gegaan en telkens zeggen ze dat er vertraging is. Morgen ga ik nog ééns probreren.

  15. #915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik ben verschillende keer naar de Mediamarkt in Brussel gegaan en telkens zeggen ze dat er vertraging is. Morgen ga ik nog ééns probreren.
    Mediamarkt he...
    Heb hem al zien liggen in de FRS hier in Mechelen, alsook in de Colruyt.
    Moet dus in principe al binnen zijn.

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik ben verschillende keer naar de Mediamarkt in Brussel gegaan en telkens zeggen ze dat er vertraging is. Morgen ga ik nog ééns probreren.
    ik heb hem van vrijdag in de mediamarkt in belgie

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    ik heb hem van vrijdag in de mediamarkt in belgie
    Dat is goed nieuws. Ik hoop dat de Mediamarkt van Brussel die in voorraad heeft.

  18. #918

    Standaard

    Ik zie net opeens op bol.com (en diverse andere sites) dat de blu-ray Roger Waters - The Wall live in Berlin op 1 oktober uitkomt. Ben net even bij Mediamarkt geweest (in Z'meer) en daar werd dit bevestigd. Wel raar dat er helemaal geen aankondiging van is geweest.

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik zie net opeens op bol.com (en diverse andere sites) dat de blu-ray Roger Waters - The Wall live in Berlin op 1 oktober uitkomt. Ben net even bij Mediamarkt geweest (in Z'meer) en daar werd dit bevestigd. Wel raar dat er helemaal geen aankondiging van is geweest.
    Oh das mooi om te weten, wat hangt er voor prijskaartje aan vast ?

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ed lewis Bekijk bericht
    oh das mooi om te weten, wat hangt er voor prijskaartje aan vast ?
    26,99

  21. #921
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Oktober niet zo'n bijzondere maand voor mij. Maar november wordt dé maand. Jurassic Park (laat het hopelijk waar zijn ) & The Pacific.

  22. #922

    Standaard

    En bij Fnac staan enkele titels in Groene Prijs, maar zijn nooit aanwezig. Op hun site: levertijd 7 a 12 dagen. En dit al voor zeker 2 weken. Waarschijnlijk komen ze pas in de winkel, tegen dat de groene prijs-periode voorbij is?

    En ja ... Nederlandstalige titels in Brussel. Dat vloekt hé. Ik ben geen flamingant, maar de manier waarop NL-taligen in Brussel bekeken worden is vaak wel schandalig.

  23. #923

    Standaard

    Heeft iemand al een reactie van Universal Benelux aangaande de Jurassic Park Blu-ray? Universalpictures.nl blijft hem maar weergeven voor 04-11.

  24. #924

    Standaard

    De website van Universal is voor zover ik weet nog steeds de enige bron dat Jurassic Park en de twee vervolgdelen op blu-ray gaan verschijnen. Verder is er geen informatie bekend. De kans is dus aanwezig dat hij niet verschijnt.

  25. #925

    Standaard

    De kans dat Jurassic Park nog op blu-ray verschijnt in november is wel erg klein geworden sinds het al Oktober is en erg nog geen persbericht uitgegeven is.

    Ik zal Universal wel even contacteren en vragen hoe de stand van zaken op dit moment is met JP, zodra ik antwoord heb meld ik dat uiteraard hier.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 37 van 330 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •