Pagina 1 van 38 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 932 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2013-2014

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Er wordt alweer volop gediscussieerd over het nieuwe seizoen, dus hoog tijd voor een up to date topic!

    Voor wie het nog even na wil lezen: hier vind je het topic van het vorig seizoen. De laatste berichten van dat topic die al over het komende seizoen gaan heb ik naar dit topic verplaatst.


    Ook dit jaar gelden weer dezelfde regels:


    Posts met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd. Laten we het gewoon over de clubs zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Sorry voor de geweldpleging op jouw (eerste) post. Hierdoor ben je meteen topicstarter geworden. Excuus.


    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-07-2013 om 20:16 Reden: Opening comments posten.

  2. #2

    Standaard

    Vijf opties voor PSV: Maher, Bruma, Gomes, Viergever en Van der Hoorn



    De miljoenen lijken binnen te stromen bij PSV door de verkoop van Jeremain Lens aan Dinamo Kiev en mogelijk ook Dries Mertens aan Napoli. Een simpele rekensom leert dat technisch manager Marcel Brands van PSV in dat geval een dikke 15 miljoen euro te besteden heeft op de transfermarkt. En daar zijn de miljoenen die vrijkomen bij een eventuele verkoop van Ola Toivonen en Kevin Strootman nog niet eens bij opgeteld. Maar wie komen er voor hen in de plaats? Een paar opties:

    1. Adam Maher
    Adam Maher staat met stip nummer één op het wensenlijstje van PSV. De club wilde hem in de winterstopal overnemen van AZ, maar PSV kon de transfersom toen (nog) niet betalen. Met de miljoenen door de verkoop van Lens in de achterzak winkelt Brands nu een stuk makkelijker. De gesprekken met AZ zijn inmiddels al begonnen. De verwachting is dat PSV en AZ nu wel een akkoord zullen bereiken over de transfersom van naar verluidt acht miljoen euro. Een overeenkomst met Maher zelf over zijn salaris lijkt ook geen al te groot obstakel te worden. PSV heeft immers 'salarisruimte' genoeg na het vertrek van onder anderen Mark van Bommel en Orlando Engelaar. Bovendien is een belangrijke kaper op de kust, landskampioen Ajax, afgehaakt omdat die club Maher te duur vindt. Alles wijst er dus op dat Maher snel als eerste grote nieuwe aankoop zal worden gepresenteerd in Eindhoven.

    2. Jeffrey Bruma
    PSV is al geruime tijd bezig om hem naar Eindhoven te halen. Bruma (21) moet één van de versterkingen worden in de defensie van PSV, de afgelopen jaren dé achilleshiel van PSV. Bruma staat nog onder contract bij Chelsea, maar de club is bereid hem te laten gaan. PSV deed al een bod om zijn contract af te kopen, maar het kwam nog niet tot een akkoord met de Engelse topclub. Bruma zelf wil graag naar PSV. Hij was enkele weken geleden al op bezoek in Eindhoven voor een kennismaking met de club. Op 15-jarige leeftijd verruilde hij de jeugdopleiding van Feyenoord voor die van Chelsea. De afgelopen twee seizoenen was hij verhuurd aan de Duitse club Hamburger SV.

    3. Heurelho Gomes
    Met de terugkeer van doelman Jeroen Zoet, en met Przemyslav Tyton nog onder contract, lijkt PSV goed in de keepers te zitten. Maar het is de vraag wat Tyton gaat doen. Hij stuurt aan op een vertrek bij PSV. In dat geval zou Heurelho Gomes een alternatief kunnen zijn. Gomes zelf heeft al openlijk gesolliciteerd naar een terugkeer bij PSV. Het publiek in Eindhoven zal haar lieveling met open armen ontvangen. Maar er zijn ook een paar tegens. Hoe bepalend zal Gomes (willen) worden in de selectie? En hoe gaat hij zich opstellen als Zoet de concurrentiestrijd wint en de voorkeur krijgt van Cocu?

    4. Nick Viergever
    Kenners zijn het er over eens: Viergever is één van de toptalenten in Nederland. Verdedigend en opbouwend sterk en in dat opzicht sowieso dus een versterking voor PSV. Maakte al zijn debuut in het 'grote' Oranje. Is vanwege zijn leiderschapskwaliteiten al aanvoerder van AZ. Viergever heeff zelf al meerdere keren aangegeven toe te zijn aan een volgende stap in zijn carriere. Door het aantrekken van Jeffrey Gouweleeuw en Jan Wuytens lijkt AZ ook al te hebben geanticipeerd op een vertrek van Viergever.

    5. Mike van der Hoorn
    Niemand die zijn naam na zijn fout op het jeugd-EK in Israël nog openlijkt durft te linken aan PSV, maar feit is wel dat Van der Hoorn al maanden intensief wordt gevolgd door PSV. En hoe knullig zijn verdedigen ook was met Jong Oranje in de halve finale tegen Italië, een speler wordt nooit vanwege één fout afgeschreven. Van der Hoorn lijkt dus nog steeds een optie, ook al wordt er op dit moment niet met FC Utrecht over hem onderhandeld. Concurrentie van Virgil van Dijk heeft Van der Hoorn in elk geval niet, want die is op weg naar de Schotse club Celtic.

    Een volstrekt willekeurige selectie van vijf spelers. Want we hadden ook kunnen kiezen voor Brett Holman, rechtsback Gino Peruzzi van Velez Sarsfield, Stijn Schaars of Jens Toornstra. Zijn ze -bij deze- in ieder geval toch nog genoemd.Bron : OmroepBrabant.nl

  3. #3

    Standaard

    Waarom nu weer als PSV-zijnde met miljoenen gaan smijten?! Dat je een Maher koopt kan ik mij voorstellen (had Feyenoord ook moeten doen als we het geld zouden hebben) maar een Viergever en Van der Hoorn moet je toch zelf op kunnen leiden, vrij beperkte verdedigers. Gomes moet je ook niet terughalen, geef Zoet maar het vertrouwen.

    Wel benieuwd of er bij het begin van de competitie (begin augustus) bij PSV al een ingespeeld team staat en hoeveel punten dit gaat kosten.

  4. #4

    Standaard

    Peter Bosz is nu officieel de trainer bij Vitesse. Krüzen komt mee als assistent.

    Persoonlijk weet ik niet of hij de ideale trainer is voor verwachtingen maar ik geef hem het voordeel van de twijfel.

  5. #5

    Standaard





    Rooie Marck de ernstig zieke Feyenoord supporter die tijdens de eerste training door, vrienden, supporters, en Feyenoord werd geëerd, is helaas zojuist overleden, R.I.P. YNWA


    Feyenoordfotopagina wenst de nabestaande heel veel sterkte.

    Bron : Facebook

    Sterkte voor de nabestaanden & iedereen die hem lief is

    Hier de emotionele beelden :



    Ik ben PSV supporter, maar dit vind ik hartverwarmend gedaan vanuit Feyenoord zeg.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-06-2013 om 22:45

  6. #6

    Standaard

    Maher tekent een contract voor vijf seizoenen bij PSV



    Adam
    Maher verlaat AZ en zet zijn loopbaan voort bij PSV. De negentienjarige middenvelder heeft in Eindhoven een contract voor vijf jaar ondertekend. Maher ondergaat maandag zijn medische keuring bij PSV.


    Het vertrek van Maher, die afgelopen maand met Jong Oranje op het Jeugd EK de halve finale bereikte, zat er al een tijd aan te komen. De middenvelder zelf gaf aan dat het te vroeg was voor een stap naar het buitenland en dat PSV of Ajax zijn volgende club zou worden.

    Ajax concretiseerde belangstelling echter nooit, omdat de club volgens voetbaldirecteur Marc Overmars andere prioriteiten heeft.PSV richtte zich daarna op Maher en is zondagavond tot een overeenstemming gekomen.

    De talentvolle spelverdeler speelde 66 competitiewedstrijden, waarin hij twaalf keer trefzeker was voor de club uit Alkmaar. Zijn goede spel bij AZ bleef niet onopgemerkt bij bondscoach Louis van Gaal, die Maher in augustus 2012 liet debuteren tegen België (4-2 nederlaag).

    De Alkmaarders bereidden zich al voor op het vertrek van hun sterspeler. In de winterstop werd Willie Overtoom overgenomen van Heracles Almelo, terwijl Nemanja Gudelj in de huidige transferperiode de overstap maakte van NAC Breda naar AZ.

    Bron : VI.nl

  7. #7

    Standaard

    Vreemd dat Ajax zegt 'andere prioriteiten' te hebben. Maher lijkt me toch één van de grootste talenten van Nederland, ik zou het verhaal achter dit Amsterdamse besluit weleens willen horen.

    De vraag is nu wel wat PSV met Wijnaldum gaat doen.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ajax zal geen exorbitante bedragen meer betalen voor spelers, dus dat Maher niet naar Ajax zou komen kon je op voorhand al stellen, daarnaast is nog onduidelijk wat Eriksen e.a. gaan doen.

    Wel een speler die in Diemen (net als ik) onder de rook van Amsterdam woont. Jammer, maar had niet anders verwacht. Sowieso vind ik het meer een speler voor PSV om een of andere reden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Hoezo wat PSV met Wijnaldum gaat doen? Ik snap dat nou nooit: het lijkt wel of veel mensen denken dat een elftal maar uit 11 spelers bestaat. En dat er maar 1 op 1 positie kan. Ten eerste kan Maher op meerdere plaatsen op het middenveld spelen. Ten tweede moet elke positie dubbel bezet zijn. Dan kun je gewoon wisselen op het moment dat het met een speler even niet lukt: kan dus ook dat of de 1 of de ander speelt. Daarbij: Wijnaldum kan ook bijv. een vrije rol krijgen vanaf rechts oid. Dat laatste natuurlijk mbt dat Narsingh pas in de herfst terugkomt en dat Jozefzoon imo de wissel is (zie hem niet direct als basisspeler).

    Ook kan het nog zijn dat PSV niet in hetzelfde systeem gaat spelen als vorig jaar. Ligt niet in de lijn der verwachtingen, maar het kan best zijn dat ze bijv. met 1 controleur gaan spelen en 2 aanvallende middenvelders (ik noem maar wat).

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Hoezo wat PSV met Wijnaldum gaat doen? Ik snap dat nou nooit: het lijkt wel of veel mensen denken dat een elftal maar uit 11 spelers bestaat. En dat er maar 1 op 1 positie kan. Ten eerste kan Maher op meerdere plaatsen op het middenveld spelen. Ten tweede moet elke positie dubbel bezet zijn. Dan kun je gewoon wisselen op het moment dat het met een speler even niet lukt: kan dus ook dat of de 1 of de ander speelt. Daarbij: Wijnaldum kan ook bijv. een vrije rol krijgen vanaf rechts oid. Dat laatste natuurlijk mbt dat Narsingh pas in de herfst terugkomt en dat Jozefzoon imo de wissel is (zie hem niet direct als basisspeler).

    Ook kan het nog zijn dat PSV niet in hetzelfde systeem gaat spelen als vorig jaar. Ligt niet in de lijn der verwachtingen, maar het kan best zijn dat ze bijv. met 1 controleur gaan spelen en 2 aanvallende middenvelders (ik noem maar wat).
    Ik bedoel het volgende: Wijnaldum heeft duidelijk aangegeven dat hij de 'nummer 10-positie' ambieert. Daar komt hij volgens mij ook het best tot zijn recht. Die positie gaat nu vrijwel zeker naar Maher; de aankoop van Maher zal dus door Wijnaldum zeker worden geïnterpreteerd als een motie van wantrouwen aan zijn adres. Wijnaldum zal daarom ws op rechts de concurrentie moeten aangaan met Narsingh, een meer typische flankspeler.

    Dubbele posities: mooi, maar PSV is ManU of Barça niet.

    @ Claudio: Dat Ajax geen geen exorbitante bedragen wil uitgeven kan ik begrijpen, maar daar reken ik de aankoop van Maher toch niet toe. Ik blijf het een beetje vreemd vinden: de bedragen die ik lees zijn niet exorbitant en ik vind Maher een zeer zinnige investering voor een Nederlandse topploeg. Omdat Ajax op dit ogenblik sportief en financieel toch wat voor lijkt te hebben op PSV, dacht ik dat Maher naar Ajax zou gaan. Als Eriksen weggaat, lijkt het me erg lastig om voor een redelijk bedrag een gelijkwaardige speler te vinden.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Ik bedoel het volgende: Wijnaldum heeft duidelijk aangegeven dat hij de 'nummer 10-positie' ambieert. Daar komt hij volgens mij ook het best tot zijn recht. Die positie gaat nu vrijwel zeker naar Maher; de aankoop van Maher zal dus door Wijnaldum zeker worden geïnterpreteerd als een motie van wantrouwen aan zijn adres. Wijnaldum zal daarom ws op rechts de concurrentie moeten aangaan met Narsingh, een meer typische flankspeler.

    Dubbele posities: mooi, maar PSV is ManU of Barça niet.

    @ Claudio: Dat Ajax geen geen exorbitante bedragen wil uitgeven kan ik begrijpen, maar daar reken ik de aankoop van Maher toch niet toe. Ik blijf het een beetje vreemd vinden: de bedragen die ik lees zijn niet exorbitant en ik vind Maher een zeer zinnige investering voor een Nederlandse topploeg. Omdat Ajax op dit ogenblik sportief en financieel toch wat voor lijkt te hebben op PSV, dacht ik dat Maher naar Ajax zou gaan. Als Eriksen weggaat, lijkt het me erg lastig om voor een redelijk bedrag een gelijkwaardige speler te vinden.
    Wijnaldum kan zoveel willen. Als Cocu hem op rechts wil bijvoorbeeld dan heeft hij daar maar te spelen. Niks motie van wantrouwen: er is gewoon iemand die beter is op die plek en als je het daar niet mee eens bent moet je maar bewijzen dat jij daar hoort en niet Maher. Bovendien, zoals ik al zei: je weet niet hoe Cocu wil gaan spelen. Ik zou me ook kunnen voorstellen dat bij de tegenstanders waar je verwacht het meest aan de bal te zijn je Maher controlerend neerzet en Wijnaldum op 10. Laat Wijnaldum dan maar lekker zwerven en Maher op momenten dat het kan doorschuiven naar de 10 positie bijvoorbeeld. Kan Maher mooi op CVM als spelverdeler fungeren. Moet je natuurlijk niet doen tegen de grotere ploegen, want dan kun je beter een meer verdedigend type hebben met meer body.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    @ Claudio: Dat Ajax geen geen exorbitante bedragen wil uitgeven kan ik begrijpen, maar daar reken ik de aankoop van Maher toch niet toe. Ik blijf het een beetje vreemd vinden: de bedragen die ik lees zijn niet exorbitant en ik vind Maher een zeer zinnige investering voor een Nederlandse topploeg. Omdat Ajax op dit ogenblik sportief en financieel toch wat voor lijkt te hebben op PSV, dacht ik dat Maher naar Ajax zou gaan. Als Eriksen weggaat, lijkt het me erg lastig om voor een redelijk bedrag een gelijkwaardige speler te vinden.
    Ben ik met je eens, maar neemt niet weg dat dit nu al een jaar of 3 jaar zo gaat en zij het toeval en soms vooral gelukkig, ze zijn wel 3x achter elkaar kampioen geworden. Dus ja, dan is hun nood een stuk minder hoog. Daarnaast denk ik dat Ajax echt nog wel de nodige connecties en opties heeft. Ajax haakt niet voor niets opeens af. Nu heeft men weer een speler van Tjeu la Ling zijn club gehuurd (Lobotka van Trencin) en Bojan kan wellicht ook gehuurd worden van Barca. Ook vind ik het helemaal niet verkeerd om gewoon de jeugd voor de leeuwen te werpen ook al is de lichting minder.

    Neemt niet weg dat ik Maher (als relatieve buurman) ook graag in Amsterdam had gezien, maar eigenlijk wist ik al van te voren dat de genoemde namen van Maher en van Ginkel nooit zouden komen. Noem het een voorgevoel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Maar afgezien van de bedragen, lag de voorkeur van Adam Maher niet al lang bij de PSV kant, en dus niet bij Ajax?.

    Volgens mij wou hij toch al liever bij PSV spelen.

    Overal lees je weer de negatieve reacties onder artikelen, dat PSV weer met belastinggeld koopt, of waarom ze toch kunnen kopen voor tig miljoen..

    Spijtig genoeg zijn dat allemaal idioten die niet weten waar ze over praten.

    Afgunst blijf je zowiezo toch altijd houden.

    Ik denk persoonlijk dat Adam Maher een van de allerbeste spelers is die er in Nederland rondlopen, en dat PSV met het in huis halen van hem, een enorme Kwaliteits boost krijgt.

    Hopelijk gaan we veel genieten van zijn spel, en van zijn doelpunten.

    Hopelijk gaan we nu eens wat rooskleurigere jaren krijgen dan de afgelopen jaren.

    En Wijnaldum moet niet miepen, die hadden ze al lang met een grote strik eromheen buiten moeten zetten.

    Typisch geval van zich Maradona of Messi voelen, zo'n topper is het echt niet.

  14. #14

    Standaard Voetbal Seizoen 2013-2014

    Er wordt alweer volop gediscussieerd over het nieuwe seizoen, dus hoog tijd voor een up to date topic!

    Voor wie het nog even na wil lezen: hier vind je het topic van het vorig seizoen. De laatste berichten van dat topic die al over het komende seizoen gaan heb ik naar dit topic verplaatst.

    Ook dit jaar gelden weer dezelfde regels:

    Posts met daarin bewoordingen als "Joden", "Kakkerlakken", "020", "010" etc. worden zonder pardon verwijderd.
    Laten we het gewoon over de clubs zelf hebben en ons niet verlagen tot die zogenaamde fans.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb je even geciteerd in het starttopic.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 01-07-2013 om 23:02
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Maar afgezien van de bedragen, lag de voorkeur van Adam Maher niet al lang bij de PSV kant, en dus niet bij Ajax?.

    Volgens mij wou hij toch al liever bij PSV spelen.

    Overal lees je weer de negatieve reacties onder artikelen, dat PSV weer met belastinggeld koopt, of waarom ze toch kunnen kopen voor tig miljoen..

    Spijtig genoeg zijn dat allemaal idioten die niet weten waar ze over praten.

    Afgunst blijf je zowiezo toch altijd houden.

    Ik denk persoonlijk dat Adam Maher een van de allerbeste spelers is die er in Nederland rondlopen, en dat PSV met het in huis halen van hem, een enorme Kwaliteits boost krijgt.

    Hopelijk gaan we veel genieten van zijn spel, en van zijn doelpunten.

    Hopelijk gaan we nu eens wat rooskleurigere jaren krijgen dan de afgelopen jaren.

    En Wijnaldum moet niet miepen, die hadden ze al lang met een grote strik eromheen buiten moeten zetten.

    Typisch geval van zich Maradona of Messi voelen, zo'n topper is het echt niet.
    Misschien moet PSV/Brands eens ophouden tegenstrijdige berichten in de media te brengen. Eerst alles op eigen jeugd gooien en dan een dag later de halve eredivisie opkopen!

    Van Maher ben ik ook niet overtuigd, 12 goals in 66 wedstrijden als nummer 10 bij een club als AZ die bijna altijd op de helft van de tegenstander speelt is wel mager!

  17. #17

    Standaard

    KNVB in gesprek met gemeenten na verbod op uitfans

    02/07/2013 11:54

    Het komende Jupiler League-seizoen zijn de fans van negen clubs niet welkom bij Jong PSV. De burgemeester van Eindhoven heeft dat vorige week besloten vanwege veiligheidsredenen.

    Supporters van Willem II, FC Oss, FC Den Bosch, Jong Ajax, Jong FC Twente, FC Dordrecht, MVV, De Graafschap en Fortuna Sittard krijgen geen toestemming van de burgemeester om de uitwedstrijden in Eindhoven te bezoeken. De burgemeester van Den Bosch heeft overigens laten weten dat de fans van Willem II en alle beloftenelftallen geweigerd worden bij FC Den Bosch.

    Bij De Graafschap is al met verbazing gereageerd op het besluit van de burgemeester. 'Mocht het zo zijn dat onze supporters niet welkom zijn in Eindhoven, als wij daar tegen Jong PSV spelen, dan zijn de rapen gaar', stelt algemeen directeur Henk Bloemers.

    'Dit is dan het begin van het einde. Ik denk dat Jong PSV in het stadion van FC Eindhoven gaat spelen, daar komen onze supporters anders toch ook. Het publiek is daar keurig gescheiden. Het zou geloof ik gaan om acht supportersgroepen die niet welkom zijn bij Jong PSV.'

    'Nou, dan hadden PSV en de gemeente Eindhoven wat ons betreft beter kunnen beslissen om niet toe te treden tot deze competitie. Nogmaals, als het verhaal klopt, gaan wij zeker stappen ondernemen richting de KNVB. Dit is na de 16.30 uur wedstrijden de volgende teleurstelling.'

    De KNVB laat in een reactie aan Voetbal International weten dat de bond in gesprek is met de gemeente om de thuiswedstrijden alsnog 'op de meest optimale wijze te laten organiseren'. De voetbalbond vindt namelijk dat er zowel bij uit- als thuiswedstrijden publiek aanwezig moet zijn tijdens competitiewedstrijden.
    Serieus, waar gaat dit over?! Gewoon de helft van de uitsupporters weren, blijf dan lekker in de beloftencompetitie voetballen ofzo :S.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom L. Bekijk bericht
    Serieus, waar gaat dit over?! Gewoon de helft van de uitsupporters weren, blijf dan lekker in de beloftencompetitie voetballen ofzo :S.
    Dit is niet de schuld van PSV. Het gaat erom dat de burgemeester (zoals zovaak) leeuwen en beren op de weg ziet. Kennelijk is er een keer iets gebeurd. Maar om dan meteen zo overspannen te reageren.... Ik geloof waarempel dat die burgemeester niet in de gaten heeft dat PSV zo ongeveer het enige uithangbord voor Eindhoven is. Ze hebben dan wel geholpen bij die lening (hebben ze zelf geen schade van en ik dacht zelfs profijt van op den duur) maar das danook echt alles. Ik verdenk die burgemeester ervan dat hij eigenlijk liever geen BVO in Eindhoven heeft.

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks dat ik de insteek begrijp, neigt dit een beetje naar discriminatie. Ik vraag me af in hoeverre hij dit kan verbieden. De KNVB zou dan net zo goed jong PSV kunnen uitsluiten van deelname. Probleem opgelost.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik verdenk die burgemeester ervan dat hij eigenlijk liever geen BVO in Eindhoven heeft.
    Liever geen 3 denk ik... Is natuurlijk ook te gek, daar is Eindhoven gewoon te klein voor.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Dit is niet de schuld van PSV. Het gaat erom dat de burgemeester (zoals zovaak) leeuwen en beren op de weg ziet. Kennelijk is er een keer iets gebeurd. Maar om dan meteen zo overspannen te reageren.... Ik geloof waarempel dat die burgemeester niet in de gaten heeft dat PSV zo ongeveer het enige uithangbord voor Eindhoven is. Ze hebben dan wel geholpen bij die lening (hebben ze zelf geen schade van en ik dacht zelfs profijt van op den duur) maar das danook echt alles. Ik verdenk die burgemeester ervan dat hij eigenlijk liever geen BVO in Eindhoven heeft.
    Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Meeste burgemeesters zien inderdaad de voetbalsupporters liever gaan dan komen... echter geeft dit waarschijnlijk aan dat de locatie waar jong PSV gaat voetballen (neem aan de Hertgang?) op dit moment onvoldoende geschikt is om uitsupporters te ontvangen. Dit zou PSV zelf ook kunnen aanpakken. Van Den Bosch snap ik het al helemaal niet.

  22. #22

    Standaard

    Nah, dan maar wat Eredivisie transfernieuws in deze komkommertijd:

    Krkic op huurbasis en V/d Hoorn voor enkele miljoenen naar Ajax. Leuke transfers Krkic heeft in de (defensieve) Italiaanse competitie geen potten kunnen breken, maar in de Eredivisie kan hij wellicht zijn talent beter etaleren. V/d Hoorn lijkt een voorbode voor het aanstaande vertrek van Alderweireld (naar Norwich of Liverpool wordt gespeculeerd).

    Oud-Feyenoord speler Rekik mogelijk uitgeleend aan PSV. De defensie blijft nog altijd de zwakste schakel bij het elftal, dus een welkome aanvulling (met Bruma) lijkt mij. Nog wel weinig ervaren op het hoogste niveau.

    AZ'er Altidore vertrekt naar Sunderland voor ongeveer 10 miljoen euro. Na het vertrek van Maher, is dit wederom een aderlating voor AZ gezien zijn scorend vermogen. Was hier op zijn plaats en gaat voor revanche in de Premier League. Ben niet 100% of 'ie het dan gaat reden bij een middenmotor.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #23

    Standaard

    Ik moet nog zien dat die Bruma komt naar PSV, want die medische test heeft ie niet doorstaan

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik moet nog zien dat die Bruma komt naar PSV, want die medische test heeft ie niet doorstaan
    Dan zullen ze wel iets gezien hebben in of aan die knie wat te denken geeft. Hij is een jonge speler, hij wilde graag naar PSV komen, en PSV kan hem goed gebruiken. Maar als er fysieke problemen zijn, houdt het natuurlijk op.

  25. #25

    Standaard

    Rekik op huurbasis naar PSV.

    Je kan zo onderhand een heel elftal samenstellen van oud-jeugdspelers van Feyenoord die nu bij PSV/Twente/Vitesse spelen: Ake, Bruma, Castaignos, Ebecillio, Fer, Leerdam, Rekik, Wijnaldum. Hopelijk is dit een signaal naar de huidige talenten dat een overstap op jonge leeftijd naar Engeland niet loont en dat je beter een paar jaar in het eerste kan spelen (Boetius, Clasie, De Vrij, Martins Indi, Vilhena) voordat je naar een topclub gaat. Het is niet de bedoeling dat we in Rotterdam voor de concurrent opleiden!

Pagina 1 van 38 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •