Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 393 worden weergegeven.

Discussie: Disney+

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Het aanbod valt mij nog wel (heel) erg tegen. Denk dat ik na de proefperiode wel stop en dan over een jaar weer eens een kijkje neem. Netflix heb ik wel vanaf begin gehad en daar duurde het mij achteraf gezien eigenlijk ook te lang voordat het aanbod afdoende was om de abonnementsprijs te rechtvaardigen.
    Je snapt toch hopelijk wel dat Disney bewust voor de komende proefperiode een beperkt aanbod aanbiedt, en zodra je gaat betalen het volledige aanbod pas gaat aanbieden...

  2. #77

    Standaard

    Tot de officiële start op 12 november is de videodienst gratis te gebruiken. Bright testte Disney+. Hoe bevalt het?

    https://www.bright.nl/tests/artikel/4846486/eerste-indruk-streamingdienst-disney


    https://www.disneyplus.com/nl/


    Laatst aangepast door vista-vision : 13-09-2019 om 10:21

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je snapt toch hopelijk wel dat Disney bewust voor de komende proefperiode een beperkt aanbod aanbiedt, en zodra je gaat betalen het volledige aanbod pas gaat aanbieden...
    Rustig... Zoals ik al aangaf viel mij dat bij Netflix ook erg tegen over een langere periode, even de proef periode daargelaten. Ik redeneer ook vanuit mijzelf overigens, voor anderen zal dit zeker anders zijn. Zelf heb ik bijvoorbeeld wat minder met alle Marvel films en degenen die ik wil zien heb ik eigenlijk ook al wel gezien. Als straks over een tijdje het aanbod groter wordt (ook met Warner en Hulu content) dan probeer ik het ook zeker wel weer.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Rustig... Zoals ik al aangaf viel mij dat bij Netflix ook erg tegen over een langere periode, even de proef periode daargelaten. Ik redeneer ook vanuit mijzelf overigens, voor anderen zal dit zeker anders zijn. Zelf heb ik bijvoorbeeld wat minder met alle Marvel films en degenen die ik wil zien heb ik eigenlijk ook al wel gezien. Als straks over een tijdje het aanbod groter wordt (ook met Warner en Hulu content) dan probeer ik het ook zeker wel weer.
    Disney en Warner content? Dat lijkt me sterk. Hulu hoef je ook niet te verwachten op hun PG-13 Marvel series na.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Rustig... Zoals ik al aangaf viel mij dat bij Netflix ook erg tegen over een langere periode, even de proef periode daargelaten. Ik redeneer ook vanuit mijzelf overigens, voor anderen zal dit zeker anders zijn. Zelf heb ik bijvoorbeeld wat minder met alle Marvel films en degenen die ik wil zien heb ik eigenlijk ook al wel gezien. Als straks over een tijdje het aanbod groter wordt (ook met Warner en Hulu content) dan probeer ik het ook zeker wel weer.
    Joh, maak je over mij geen zorgen, ik vond het alleen maar grappig. Ik geniet nu volop van Finding Dory op Disney+ met mn kids hier. Ik vind het allemaal top geregeld zo. Zoveel Disney films hier die we nog nooit hebben gezien en ook niet hoeven te kopen.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Disney en Warner content? Dat lijkt me sterk. Hulu hoef je ook niet te verwachten op hun PG-13 Marvel series na.
    Excuus, haal 21st Century Fox nu even door elkaar met Warner. Hulu wordt mogelijk een combinatiedeal met Disney Plus. Zie dit artikel, staat ook al eerder in dit topic. Gaat bijvoorbeeld ook over The Simpsons (van Fox).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Joh, maak je over mij geen zorgen, ik vond het alleen maar grappig. Ik geniet nu volop van Finding Dory op Disney+ met mn kids hier. Ik vind het allemaal top geregeld zo. Zoveel Disney films hier die we nog nooit hebben gezien en ook niet hoeven te kopen.
    Onze kleine is nog net iets te jong, ik hoop ook zeker binnenkort samen met hem naar de Disney/ Pixar films te gaan kijken. De Pixar Shorts slaan al wel aan overigens. Heel wat beter dan de gemiddelde kinderseries die op Netflix staan.

    Wat daarnaast een grote plus is bij Disney+ zijn de extra's die je ook kunt kijken (zie ook de review-link eerder op deze pagina). Dat was voor mij nog een van de redenen om fysieke dragers te kopen.

  7. #82

    Standaard

    Nog niet kunnen testen neem aan dat het zo is:
    it was also confirmed that there can be 4 concurrent streams at once. Which means 4 people can watch Disney+ at the same time with the one account.

    https://whatsondisneyplus.com/how-ma...scribers-have/

  8. #83

    Standaard

    Op Mijn sony tv werkt de Disney+ app perfect ook 4K films zien er gelikt uit..
    Ben erg tevreden over Disney+ eens zien wat er na 12 November allemaal gebeurt.

  9. #84

    Standaard

    Sinds gisteren aan het kijken via mijn PS4. Ik ben tevreden met de content die er momenteel te zien is. Mijn favorietenlijstje is al aardig gevuld. Ook mooi om te zien dat er films tussen staan die in Nederland niet zijn uitgebracht op DVD en/of Blu-ray. En diverse titels hebben extra's. Zo is Hocus Pocus te bekijken met de "We Love Hocus Pocus: Trivia and Treats Edition" extra van de Blu-ray (die in Nederland niet is uitgebracht). Met Nederlandse ondertitels! Voorlopig ben ik wel zoet.

  10. #85

    Standaard

    En wat ik nog meer fantastisch vind is dat alle films uit mijn jeugd jaren 60 en 70 erop staan.
    Als je op zoeken klikt krijg je van alles te zien.
    Disney door de jaren heen zie je alles op jaar staan vanaf het begin Sneeuwwitje jaren 40 Tot de jaren 2010.
    Heb net de film Prince and the Pauper gekeken en ga nu the Black Hole kijken.
    fantastisch al die klassiekers.....

  11. #86

    Standaard

    Ik weet niet of het verder echt praktische nut heeft maar misschien als een extraatje Je hebt ook de disneyplus android app voor de samsung phone e.d. werkt met screenmirror funktie naar tv enz

    https://play.google.com/store/apps/d...ney.disneyplus


    Vind het altijd leuk om even te testen of zoiets inderdaad werkt. Je kan het dus via de googleplay site link op een android phone e.d. installeren (ik zag die disney+ app nog niet in de playstore op de phone zelf staan) Inlog daarna op je phone disney app met je disney account Swipe op je samsung phone (j5 samsung) vanaf de bovenrand 2x naar beneden dan 1x swipe naar links dan zie je de SMARTVIEW optie.
    Via smartview en de screenmirror funktie op een tv (in mijn geval sony x800player) kan je dus disney streamen (dus ik neem aan ook op een tv met screenmirror optie.Het is meestal een dubbelschermlogo ) Zet de phone in vliegtuigmode tik dan het wifi logo weer aan (het blijft dan in vliegtuigmode maar met wifi functie) blue tooth kan uit.
    Wat beter beeld dan via een browser.
    De volumestand op de smartphone bepaalt de geluidssterkte.

    Lange aparte tweakersdraad met reacties over Disney+ https://gathering.tweakers.net/forum...s/1918016/last


    https://www.techtastic.nl/streamingd...ion-4-en-meer/
    Laatst aangepast door vista-vision : 13-09-2019 om 23:13

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Op Mijn sony tv werkt de Disney+ app perfect ook 4K films zien er gelikt uit..
    Ben erg tevreden over Disney+ eens zien wat er na 12 November allemaal gebeurt.
    Ik wacht tot 12 November want ik ben voornamelijk geïnteresseerd is de exclusieve content zoals bv de Star Wars serie.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Via mijn Apple TV kan ik Rogue One ook in HDR bekijken naast DV.
    Hoe kun je kiezen tussen HDR of DV? Ik kan zo te zien alleen in HDR afspelen?

    NB
    Lees net ergens dat het mogelijk issue is van alle tv en lg oled????

    Vreemd, DV werkt werkt wel met andere videodiensten?
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 13-09-2019 om 17:27
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wacht tot 12 November want ik ben voornamelijk geïnteresseerd is de exclusieve content zoals bv de Star Wars serie.
    Op zich geen reden om te wachten want tot 12 november is het gratis. En dan kan je alvast Rogue One in 4K DV bekijken met Dolby Atmos

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op zich geen reden om te wachten want tot 12 november is het gratis. En dan kan je alvast Rogue One in 4K DV bekijken met Dolby Atmos
    Moeten ze het eerst wel nog goed werkend weten te krijgen, als ik zo de reacties op Tweakers lees zijn er nogal wat problemen te overwinnen op zowat alle apparaten waaronder ook de PS4 en Chromecast Ultra.

    Je kunt na één dag natuurlijk niet alles verwachten en ze houden niet voor niets een 2 maanden testperiode aan.
    Ben benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen en wat de uiteindelijke kwaliteit zal zijn kwa UHD, Dolby Atmos,en Dolby Vision
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wacht tot 12 November want ik ben voornamelijk geïnteresseerd is de exclusieve content zoals bv de Star Wars serie.
    Dat heb ik ook en de andere shows zijn dan leuke vulling voor als er even geen nieuwe originals zijn.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Moeten ze het eerst wel nog goed werkend weten te krijgen, als ik zo de reacties op Tweakers lees zijn er nogal wat problemen te overwinnen op zowat alle apparaten waaronder ook de PS4 en Chromecast Ultra.

    Je kunt na één dag natuurlijk niet alles verwachten en ze houden niet voor niets een 2 maanden testperiode aan.
    Ben benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen en wat de uiteindelijke kwaliteit zal zijn kwa UHD, Dolby Atmos,en Dolby Vision
    Nou, ik heb vandaag de hele dag gekeken via de Apple TV en totaal geen problemen gehad met alle formaten. Maar goed, die ervaringen worden natuurlijk (bijna) niet gepost. En met UHD bedoel je denk ik de 4K-resolutie want UHD zullen ze niet gaan afspelen

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, ik heb vandaag de hele dag gekeken via de Apple TV en totaal geen problemen gehad met alle formaten. Maar goed, die ervaringen worden natuurlijk (bijna) niet gepost. En met UHD bedoel je denk ik de 4K-resolutie want UHD zullen ze niet gaan afspelen
    uhd = 4k =ultra hd, ofwel synoniemen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    uhd = 4k =ultra hd, ofwel synoniemen.
    Niet echt, UHD wordt eigenlijk alleen gebruikt in combinatie met fysieke media, niet met streaming media.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op zich geen reden om te wachten want tot 12 november is het gratis. En dan kan je alvast Rogue One in 4K DV bekijken met Dolby Atmos
    Het meeste wat er nu te zien is heb ik op Blu-ray dus ik zie even nog geen reden om hem te checken.Wel denk ik dat deze dienst er voor kan zorgen dat ik toekomstige Blu-ray's laat liggen.

    Voor een Dolby Atmos uitrusting heb ik op op korte termijn nog geen plannen.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet echt, UHD wordt eigenlijk alleen gebruikt in combinatie met fysieke media, niet met streaming media.

    hm, Netflix is het niet met jou eens, zie https://help.netflix.com/nl/node/13444
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #97

    Standaard

    De app op een LG OLED is te vinden door te zoeken op Disney+, hij was (nog) niet standaard zichtbaar tussen de andere.
    Hij laat zoals eerder gemeld onderin en rechts een lichte rand zien.
    Daarnaast idd nog geen HDR of DV.
    Vaak is ook Nederlandse ondertiteling nog niet aanwezig.

    Aladdin de tekenfilm was volgens de info voor het opstarten met DV en na afsluiten met HDR10.
    Maar uiteindelijk was het geen van beide

    Beeldkwaliteit is wel prima!
    (via een bedrade aansluiting)

    En heb ook al een vastloper gehad in t menu. Scrolde met de muisfunctie van de magic remote en dat ging fout bij het einde van een pagina.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet echt, UHD wordt eigenlijk alleen gebruikt in combinatie met fysieke media, niet met streaming media.
    4K is een bioscoop standaard, de schermen die we thuis hebben zijn UHD (en hebben een afwijkende resolutie.) bron:https://www.extremetech.com/extreme/...the-same-thing
    Voor thuis is 4K waarschijnlijk ontstaan uit marketing overwegingen.

    al die termen ten spijt gaat het uiteindelijk om de zichtbare kwaliteit, (zowat elke High End Smart Phone bijvoorbeeld kan tegenwoordig in 4K filmen maar heeft niet de kwaliteit van professionele 4K camera's)

    En zo vind ik dat de 4K kwatiteit van Netflix en Youtube het nog niet haalt ten opzichte van de 4K Blu-ray.
    Disney+ is nog even afwachten.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    hm, Netflix is het niet met jou eens, zie https://help.netflix.com/nl/node/13444
    Jawel hoor, zij gebruiken de term “Ultra HD 4K-streaming” op “4K-apparaten” dus zij gebruiken gewoon alle termen

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik wacht tot 12 November want ik ben voornamelijk geïnteresseerd is de exclusieve content zoals bv de Star Wars serie.
    Ja die komen er allemaal op de Star Wars spin-off series, maar als je het toch neem waarom niet nu?
    Nu kan je 2 maanden alles gratis kijken...?

Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •