Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 387 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Ik ben nog steeds op zoek naar WO2 cartoons, b.v. Walt Disney. Propagandatekenfilmpjes waarin de Duitsers en Japanners belachelijk worden gemaakt.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Ik ben nog steeds op zoek naar WO2 cartoons, b.v. Walt Disney. Propagandatekenfilmpjes waarin de Duitsers en Japanners belachelijk worden gemaakt.
    Dan moet je proberen aan de Walt Disney Treasure "On the front lines" te komen. Dit is wel een R1-only uitgave, maar bevat veel WO2 materiaal dat door de Disney studios is geproduceerd.
    De 2DVD is echter in gelimiteerde uitgave verschenen in 2004 en ik weet niet of deze nog makkelijk te krijgen is.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Ik ben nog steeds op zoek naar WO2 cartoons, b.v. Walt Disney. Propagandatekenfilmpjes waarin de Duitsers en Japanners belachelijk worden gemaakt.



    Ken je dit ?

  4. #354

    Standaard

    Nee, die ken ik niet. Wat is dat voor uitgave Herman ?
    Ik kwam die filmpjes een keer tegen bij een excursie naar Overloon.

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Dan moet je proberen aan de Walt Disney Treasure "On the front lines" te komen. Dit is wel een R1-only uitgave, maar bevat veel WO2 materiaal dat door de Disney studios is geproduceerd.
    De 2DVD is echter in gelimiteerde uitgave verschenen in 2004 en ik weet niet of deze nog makkelijk te krijgen is.

    Ik ga zoeken. Bedankt voor jouw reactie.

  6. #356

    Standaard

    Eind oktober komt de nieuwe Looney Tunes Golden Collection uit, waarvan 1 disc met oorlogspropaganda films (R1)

    4 November komt de derde Popeye set uit, waarvan ook veel filmpjes WOII propaganda (R1)

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Nee, die ken ik niet. Wat is dat voor uitgave Herman ?
    Ik kwam die filmpjes een keer tegen bij een excursie naar Overloon.
    http://www.amazon.com/Complete-Uncen...1192886&sr=1-1

    als je naar beneden scrollt kom je vanzelf de nodige info tegen

  8. #358

    Standaard

    Bedankt heren voor het medeverantwoordelijk zijn voor het afnemen van mijn positieve banksaldo : beiden staan in bestelling.

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Bedankt heren voor het medeverantwoordelijk zijn voor het afnemen van mijn positieve banksaldo : beiden staan in bestelling.
    Graag gedaan ! Veel plezier er mee.
    Is overigens "On the front lines" nog prijzig of normaal geprijsd en makkelijk te vinden??
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Graag gedaan ! Veel plezier er mee.
    Is overigens "On the front lines" nog prijzig of normaal geprijsd en makkelijk te vinden??

    Bij Amazon US iets van 30 dollar, als het goed is die speciale 2 disc-versie in blik (regio 1).

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Bij Amazon US iets van 30 dollar, als het goed is die speciale 2 disc-versie in blik (regio 1).
    Mooi. Dat is niet veel duurder dan de oorspronkelijke prijs. Ik dacht dat de adviesprijs destijds iets van 32 dollar was.
    En het zou inderdaad de versie in blik moeten zijn: dit is namelijk de enige versie
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  12. #362

    Standaard

    Ik heb nu ook The Gummi Bears besteld . Dit doet me echt weer terugdenken aan de jaren 80/90, gouden tijden voor tekenfilmliefhebbers.

    Ik zie dat in Amerika nog veel meer andere van mijn favorieten in seizoensboxen zijn uitgegeven, waaronder The Rescue Rangers, Darkwing Duck, Hey Arnold, Doug en dus ook Inspector Gadget.

    Ik heb gezien dat bij Moefieklub Seizoen 1 van 'David De Kabouter' verschijnt. Waarschijnlijk voor een prikje. Komt er bij mij wel in.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #363

    Standaard

    Heb vandaag de WW2 cartoons binnengekregen (jammer genoeg ook nog een toeslag moeten betalen van 15 euro). Mooie uitvoering hoor, de Treasures i.i.g.(blik niet helemaal schadevrij), maar de Snafu filmpjes vielen mij helemaal niet tegen. Vind de kritiek op die uitgave dan ook niet terecht. Ben blij met de aanschaf !

  14. #364

    Standaard

    Gisteren Dino Riders voor € 6,99 besteld op Play.com...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Gisteren Dino Riders voor € 6,99 besteld op Play.com...

    Look who's back. Werd tijd trouwens dat je hem binnen kreeg.
    Volgend weekend tijd?

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Look who's back. Werd tijd trouwens dat je hem binnen kreeg.
    Volgend weekend tijd?
    PM...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  17. #367

    Standaard

    Wie had hier nu laatst Dungeons & Dragons besteld? Kan diegene wat meer vertellen over die boxset? Is het een aanschaf waard (en dan niet vanuit de emotionele waarde die er aan vastzit)?

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wie had hier nu laatst Dungeons & Dragons besteld? Kan diegene wat meer vertellen over die boxset? Is het een aanschaf waard (en dan niet vanuit de emotionele waarde die er aan vastzit)?
    Ik heb hem thuis liggen, volgens mij had ik zelfs foto's gemaakt. Zeker de meoiet waard qua box. Beeldkwaliteit en geluid is niet dermate beter dan toen de serie op tv was.

  19. #369

    Standaard

    Haha de telekids generatie ? wie keek er niet naar. ik iig wel.
    Leuk om te lezen dat er nog zoveel anderen zijn die al die tekenfilms nog kennen als :
    He man
    transformers
    Thundercats enz enz

    Maar ik heb een vraagje ik ben op zoek naar een tekenfilm waarin een aantal mensen de kracht van een dier konden aannemen er staat mij iets bij van een beer een leeuw een arend en nog een aantal een soort van ridders zeg maar. wie oh wie heeft enig idee of komt het vaag bekend voor?

    Grtzz

  20. #370

  21. #371

    Standaard

    ja the visionaries, dat kan niet anders

  22. #372

    Standaard

    laten ze eerst maar verder gaan met Ducktales uit te brengen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  23. #373

    Standaard

    Ik wil die hele transformers serie nogeens kopen. Minus de Japanse Headmasters extensie daarvan. Na de Headmasters/golden-age afleveringen in het Amerikaans. Ging Japan verder met "The Headmasters" en dat was echt bagger.
    Laatst aangepast door KILLER : 21-10-2008 om 02:00

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    voor slechts 15 pond + 2,50 verzendkosten (ongeveer e. 22,50) is de complete set
    klassieke Tom & Jerry te koop bij HMV.co.uk
    http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=532688

    Engelse ondertitels.

    Het is een box met inhoud 3 digipacks, met elk 2 dvd's, die aan weerszijde afspeelbaar zijn.






    @ tesssam

    hier zetten we de discussie voort (die niet in de pricewatch thuishoort)

    zoals in de pricewatch gezegd zijn het 159 cartoons

    verdere info over de T&J cartoons vind je op

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...Jerry_cartoons

    De 12 losse volumes zijn single discs. De discs op de 6 dvd box zijn zgn 'Flippers', dvd's die aan weerszijden zijn beschreven.

    Ik denk dat hiermee je vragen zijn beantwoord.

  25. #375

    Standaard

    Hoi,

    Het is mss al aan bod gekomen maar Het volledige 1ste en 2de seizoen van David de Kabouter is verschenen in een 6-delige dvd box. Deze is verschenen bij Moeffieklub, maar overal waar ik zoek, nergens is deze nog voorradig. Weet er iemand waar je deze alsnog kan bestellen?


Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •