Pagina 101 van 102 EersteEerste ... 5191979899100101102 LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 2541 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    ik wil niet iedereen over mij heen krijgen, maar batman zal niet een oscar krijgen die noemenswaardig is, LAAT STAAN de vertolker van the joker..
    ik geef een ieder forumlid hier 100 euro als hij een oscar wint voor die rol!

    Zo.......banknummer PMen?

  2. #2502

    Standaard

    Hmm, bijna 23.000 forumleden...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Hmm, bijna 23.000 forumleden...
    Laten we hem een beetje tegemoet komen: alleen actieve leden. En dan het liefst beginnen met overmaken naar de leden die in dit topic hebben gepost

  4. #2504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Laten we hem een beetje tegemoet komen: alleen actieve leden. En dan het liefst beginnen met overmaken naar de leden die in dit topic hebben gepost
    In dat geval zal ik ook nog maar een post plaatsen hier, die 100 euro kan ik goed gebruiken!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #2505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Laten we hem een beetje tegemoet komen: alleen actieve leden. En dan het liefst beginnen met overmaken naar de leden die in dit topic hebben gepost
    Dat deel van de niet-actieve leden wordt evenredig verdeeld over iedereen die ooit in dit topic gepost heeft Of we kunnen het volgens aantal posts in dit topic doen, dan sta ik er niet slecht voor denk ik

  6. #2506

    Standaard

    Dan wil ik ook nog wel een paar keer hier posten


  7. #2507

  8. #2508

    Standaard

    Woehoe, ik ben blij dat ik ergens in dit topic gepost heb! Ik ben overigens al tevreden met een filmpje Paul die zijn hoed opeet


  9. #2509

    Standaard

    Niks ervan, ik wil 100 euro .

    Ik heb gisteren (voor de derde keer) de film gekeken, en ik voel gewoon dat hij iedere kijkbeurt ietsjes minder wordt. De fouten die hier al waren neergezet vallen me nu een stuk meer op. Ook is het duidelijk dat de acteurs meer van plot naar plot overspringen, wat de eerste keer er wel goed uitziet, maar de keren daarop wordt het pijnlijk duidelijk. Batman Begins was duidelijk beter.
    Bij bijvoorbeeld Iron Man vond ik de film bij de tweede kijkbeurt heel wat beter. Daar was het enige grote minpunt wat ik kon bedenken Terrence Howard, en die hebben ze vervangen voor het vervolg.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #2510

    Standaard

    ja das mooi hahahahahahahaha..

    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #2511

    Standaard

    Om die discussie is aan te wakkeren..Ik kan niet aan de indruk ontkomen dat deze oscar voor een groot deel gaat naar het feit dat hij nu niet meer onder ons is.
    Of vinden jullie dat hij hem ten volste verdiend heeft en dat zijn dood hier geen noemenswaardige rol in heeft betekend?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  12. #2512

    Standaard

    Dat vind ik zelf een beetje een irrelevante vraag eerlijk gezegd, ik denk dat iedereen die het een beetje volgt wel kan zien dat je een Oscar niet alleen krijgt omdat je in een bepaalde categorie de beste prestatie van het jaar hebt geleverd.

    Krijgt Winslet haar Oscar omdat haar prestatie in The Reader de beste vrouwelijke hoofdrol (het is om te beginnen al een bijrol) van het jaar is, of omdat het voor haar al zo vaak bij een nominatie is gebleven?

    Krijg Penn zijn Oscar omdat hij de beste mannelijke hoofdrol heeft neergezet, of omdat veel mensen binnen de Academy zo begaan zijn met het onderwerp van de film Milk?

    En de vraag die jij stelt Paul hoort ook thuis in dat lijstje. Ledger had er misschien eentje moeten krijgen voor Brokeback Mountain (heb de film zelf nooit gezien) en dat ze er hem nooit nog eentje zullen kunnen geven na deze voor The Joker zal zeker wel meespelen, maar dat doet volgens mij althans niets af aan het feit dat hij als Joker ook gewoon een schitterende rol heeft neergezet. Heeft het meegespeeld dat hij dood is? Tuurlijk. Anders was hij ongetwijfeld ook genomineerd geweest, maar was winst in zijn categorie niet 100% zeker geweest zoals het nu was.

  13. #2513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    Om die discussie is aan te wakkeren..Ik kan niet aan de indruk ontkomen dat deze oscar voor een groot deel gaat naar het feit dat hij nu niet meer onder ons is.
    Of vinden jullie dat hij hem ten volste verdiend heeft en dat zijn dood hier geen noemenswaardige rol in heeft betekend?
    Ja en nee, iemand meer loven als hij/zij niet meer leeft is ons niet vreemd. Aan de andere kant, ook gezien de rollen die hij hiervoor gespeeld heeft, is dit toch wel een prestatie die beloond mag worden. Ook naast de andere rollen in TDK. Hoe groot het aandeel acteren en hoe groot de rol van zijn overlijden hierin is geweest kunnen we hooguit over speculeren. Het is ook zeker niet alsof ik het altijd met elke oscar uit het verleden eens ben geweest, daar zaten wat mij betreft ook nogal twijfelachtige gevallen tussen. En bij deze oscar heb ik dat gevoel stukken minder... En dat je "niet aan de indruk kunt ontkomen" is omdat? Omdat je het een slechte rol vind? Of de (bij)rol al dan niet oscarwaardig is blijft toch een eindeloze en uiterst subjectieve discussie.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  14. #2514

    Standaard

    Natuurlijk krijgt hij die oscar omdat hij de pijp uit is, wat denken jullie dan??

  15. #2515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Natuurlijk krijgt hij die oscar omdat hij de pijp uit is, wat denken jullie dan??
    Het gaat er niet om wat we denken, maar om wat we vinden. En dat is natuurlijk persoonlijk! Weer lekker ongenuanceerd van je! Alsof het vanzelfsprekend is. En weer zonder argumenten. Schreeuwen om te schreeuwen noem je dat dan.
    Prikkel ze!

    PS: Misschien toch maar eens je nickname aanpassen
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  16. #2516

    Standaard

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken daarvan omdat ik meer tragiek hoor in elk bericht over zijn winst en referenties naar vorig werk ipv zijn rol in The Dark Knight.
    Ik vond het een prima rol, goed vertolkt, alleen vele malen meer opgehemeld wegens de tragiek erachter..

    Dat het bij de oscars een optelsom is van allerlei factoren losstaand van de daadwerkelijke rol waarvoor iemand genomineerd is weet iedereen wel, ik vroeg/vraag me dan ook gewoon af wat de visie is van andere forummers.

    Mijn vraag vind ik dan ook niet irrelevant..omdat het toevallig betrekking heeft op een onderwerp wat bestaat uit feiten: Ledger heeft een oscar, punt.

    Mijns inziens is het een onverdiende oscar en had hij hem wel verdiend voor Brokeback Mountain, die heeft hij echter niet gewonnen maar verloren aan PHS, die in Capote ook een betere rol neerzette ( is mijn mening, start flaming )
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  17. #2517

    Standaard

    Dus vanwege de tragiek erachter word de rol opgehemeld ?
    Hij speelt gewoon een fenomenale rol. Dat de beste man nog leeft of dood is heeft daar niets mee te maken. Voor mij in ieder geval niet.

  18. #2518

    Standaard

    ik heb het wel gehad met dit forum zo langzamerhand, wanneer snappen mensen nou een keer dat er een mening word gegeven, en respecteer die dan.
    Ik hoef geen gelijk te hebben, ik waardeer de mening van anderen en klaar..
    Maar elke reactie is altijd een uithaal naar hetgeen door een ander geschreven is..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  19. #2519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Dus vanwege de tragiek erachter word de rol opgehemeld ?
    Hij speelt gewoon een fenomenale rol. Dat de beste man nog leeft of dood is heeft daar niets mee te maken. Voor mij in ieder geval niet.
    De mate van interesse in zijn rol, zijn dood en zijn vorige werk hebben er mijns inziens voor een groot deel voor gezorgd dat dit alle aandacht en prijzen heeft weten te winnen.
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  20. #2520

    Standaard

    Jij geeft jouw mening, die respecteer ik toch ?
    Ik geef gewoon mijn mening.

  21. #2521

    Standaard

    Ik reageer hier in de verkeerde discussie, excuus!
    vandaar dat ik ook gewoon jou quotte en reageerde!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  22. #2522

    Standaard

    OK, ik dacht al dat je boos op me was

  23. #2523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop Bekijk bericht
    ik heb het wel gehad met dit forum zo langzamerhand, wanneer snappen mensen nou een keer dat er een mening word gegeven, en respecteer die dan.
    Ik hoef geen gelijk te hebben, ik waardeer de mening van anderen en klaar..
    Maar elke reactie is altijd een uithaal naar hetgeen door een ander geschreven is..
    Eigenlijk wel nieuwsgierig waar je dan wel op reageerde...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  24. #2524

    Standaard

    't Is gedaan. De film is nu definitief uit roulatie en de balans kan worden opgemaakt:

    Ruim $ 533 miljoen in Amerika en in totaal $ 1,002 miljard wereldwijd. Overigens was alleen al in Amerika de opbrengst via IMAX-schermen goed voor een kleine $ 50 miljoen.

    Op de ranglijst van wereldwijde opbrengsten staat de film nu op een 4e plaats -na het laatste deel van Pirates of the Caribbean, het sluitstuk van de Lord of the Rings-trilogie en de schijnbaar onaantastbare Titanic.

    Gecorrigeerd voor inflatie is de notering iets bescheidener, maar een 27e plaats is nog altijd meer dan respectabel. Dat is overigens alleen voor de Amerikaanse markt. Een wereldwijde lijst gecorrigeerd voor inflatie zie ik nergens staan, maar het zal niet veel verschillen van het beeld op de Amerikaanse markt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #2525

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Het gaat er niet om wat we denken, maar om wat we vinden. En dat is natuurlijk persoonlijk! Weer lekker ongenuanceerd van je! Alsof het vanzelfsprekend is. En weer zonder argumenten. Schreeuwen om te schreeuwen noem je dat dan. Prikkel ze!
    Je vind ergens iets van als je erover hebt nagedacht dus in mijn optiek is ligt dat in elkaars verlengde maar goed, mijn gevoel zegt dat hij die oscar heeft gekregen omdat ie het loodje heeft gelegd. Niets meer en niets minder.
    En omdat het een gevoel is hoef ik het ook niet te onderbouwen want we zullen het nooit weten hè of ie hem ook had gekregen als hij nog had geleefd!!? Maar persoonlijk vond ik het niet echt een briljante vertoning, wel goed ja maar oscarwaardig? Nee.

    ps: welke nickname had je in gedachten dan?

Pagina 101 van 102 EersteEerste ... 5191979899100101102 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •