Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Neemt Pioneer het stokje over van Oppo?



    Na het al een tijdje produceren van UHD drives voor in de PC lijkt het er nu eindelijk op dat Pioneer ook een duo UHD spelers voor in de huiskamer op de markt gaat brengen

    Bron: Pioneers preps powerhouse UHD Blu-ray player...probably, after posting teaser image

  2. #2

    Standaard

    Zou kunnen.

    Lijkt dan op wat ze met Laserdisc vorige eeuw hebben gedaan.
    Daarin hebben ze lang in gedomineerd
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3

    Standaard

    wat tijd was dat van laserdics

  4. #4

    Standaard

    Dat had wel wat ja, letterlijk ook.
    Je had toen tenminste het gevoel een film in handen te hebben!
    Vaak met van die mooie gatefold hoezen.

    Maar goed er valt nu ook genoeg te genieten met UHD, en hopelijk dus binnen niet al te lange tijd op weer een Pioneer speler!

  5. #5

    Standaard

    Dit is de eerste van de twee, de UDP-LX500:



    Zie ook hier:
    http://jp.pioneer-audiovisual.com/bdlx/
    Met een mooie opsomming van de voorgangers!

    Specificaties zullen na komend weekend wel beschikbaar zijn, dan schijnt hij te zien te zijn op een beurs.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 14-06-2018 om 17:43

  6. #6

    Standaard

    Ik zat al een tijdje te kijken naar een andere UHD speler. Mijn huidige LG UP970 is op zich een prima speler. Maar hij kan behoorlijk lawaaierig zijn. Ook de veranderingen tussen laag 2 en laag 3 van UHD's kan behoorlijk wat tijd in beslag nemen (en soms worden hele hoofdstukken over geslagen). De Pioneer is het geworden omdat:

    - Hij heel stil zou zijn
    - Volgens forums relatief weinig problemen heeft met de wisselingen tussen laag 2 en laag 3
    - Je een audio delay kunt instellen (het viel mij op dat bij Dolby Vision materiaal de audio altijd voor liep op het beeld)
    - Je Dolby Vision eventueel uit kunt zetten (leek mij handig voor het geval de audio delay niet voldoende zou zijn)
    - Amazon.de hem nu voor een leuke prijs aanbied (https://www.amazon.de/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1)
    - Er een update voor HDR10+ komt
    - Hij een hele goede audio CD speler zou zijn (ik had al een tijdje geen losse CD speler meer)

    Het eerst wat op valt is het gewicht. De speler weegt 10 kilo ! En hij is ook niet bepaald klein. De afstand bediening is ook groot en zwaar (ondanks maar twee AAA batterijtjes). Na het aansluiten heb ik hem ingesteld op wat mij de beste settings leken. Zo heb ik voor video gekozen voor 'Direct', zodat het originele signaal van de video naar de TV wordt gestuurd. Die mag zich dan druk maken over eventuele upscaling. Omdat mijn receiver niet verder komt dan HDMI 1.3b, heb er voor gekozen de audio en video apart door te sturen ('Seperate'). Tevens heb ik als TV type 'OLED' gekozen.

    Ik heb geen vergelijking gedaan met het beeld van de LG en de Pioneer.

    Na het laden van de laatste update heb ik mijn meest lawaaierige UHD er in gestopt (deze was op de LG zo lawaaierig dat ik uiteindelijk destijds maar de bijgevoegde Blu-Ray heb gekeken). Je hoorde de speler wel een beetje brommen. Maar tegen de tijd dat we bij het menu aan waren gekomen was er op zit afstand vrijwel niks meer te horen. Dit was ook een Dolby Vision UHD, en ik heb dus ook meteen de audio delay kunnen instellen. Deze staat momenteel op 110 ms. Je kunt dit vrij makkelijk aanpassen wanneer dat nodig mocht blijken.

    Er waren in het forum nog wel klachten over het blauwe power lampje. Deze is inderdaad vrij fel. Je kunt hem echter dimmen. Op de laagste dim stand is hij een stuk minder fel. Het LCD display staat op die stand uit. Maar de LG had helemaal geen display, dus zoveel maakt dat voor mij dus niet uit.

    Bij het aansluiten liep ik nog wel tegen een probleem aan. Omdat ik een oude receiver heb koos ik er voor om de Video over de hoofd HDMI aansluiting te sturen (dus naar de TV) en Audio over de tweede HDMI aansluiting (de receiver). Ik kreeg dan echter geen geluid. De receiver pikte het HDMI signaal vermoedelijk niet op omdat er geen beeld was. De speler heeft geen mogelijkheid zowel audio als video over allebei de HDMI aansluitingen te sturen. Dus ik was al bang dat hij terug moest. Maar gelukkig gaf de receiver de mogelijkheid om specifiek een HDMI aansluiting toe te wijzen (normaal detecteert de receiver wat er binnen komt). Beeld is dan blijkbaar niet meer relevant, want het geluid komt nu netjes door in wat er ook voor audio gestuurd wordt. Dit was bij de LG in ieder geval allemaal niet nodig. Maar goed, het werkt nu

    De aankomende tijd ga ik er nog even wat lange films in gooien om te kijken hoe het gaat met de wisseling tussen laag 2 en laag 3.

    Voor de zeer korte periode dat ik hem nu in gebruik heb is het in ieder geval een solide en stille speler.
    Laatst aangepast door Boushh : 08-06-2019 om 16:47
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  7. #7

    Standaard

    Wat betreft het LGp970 lawaai zag ik een tijdje terug deze oplossing.Kan je voor de lol ook nog uittesten. Een stukje karton e.d. onder de drive lost mogelijk het vibreren op.
    https://www.youtube.com/watch?v=H0F7fY3IPd8

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht
    ... ik heb dus ook meteen de audio delay kunnen instellen. Deze staat momenteel op 110 ms. Je kunt dit vrij makkelijk aanpassen wanneer dat nodig mocht blijken.
    In welk geval zou je de audio delay moeten (kunnen) aanpassen? Ik heb dat nog nooit hoeven doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Wat betreft het LGp970 lawaai zag ik een tijdje terug deze oplossing.Kan je voor de lol ook nog uittesten. Een stukje karton e.d. onder de drive lost mogelijk het vibreren op.
    https://www.youtube.com/watch?v=H0F7fY3IPd8
    Ik had al meerdere mogelijke oplossingen gezien, die ik tot op heden niet had geprobeerd omdat het mijn enige 4K speler was. Maar nu.. Wellicht dat ik dat eens ga proberen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    In welk geval zou je de audio delay moeten (kunnen) aanpassen? Ik heb dat nog nooit hoeven doen.
    Dat is een goede vraag. Toen alles Blu-Ray was, was dit nooit een probleem. En een HDR 4K film op de LG was ook geen probleem. Maar bij Dolby Vision op de LG kwam het geluid duidelijk eerder dan het beeld. Op de Pioneer merk ik dat ik ook een delay moet instellen voor al het 4K materiaal.

    De Denon kan automatisch een delay aan het signaal toevoegen. Van de LG kreeg de Denon beeld en geluid (via de tweede HDMI aansluiting op de LG) en was daarmee blijkbaar in staat in ieder geval nog tot HDR 4K materiaal de delay automatisch goed in te stellen. Maar van de Pioneer krijgt de Denon alleen geluid en geen beeld.

    Dus ik zou denken dat er in het geval van de LG met Dolby Vision en de Pioneer er geen beeld signaal meer is dat voldoende overeen komt met het geluid om een automatische delay toe te voegen. Ik ga er vanuit dat dit probleem zichzelf oplost als ik in de toekomst een nieuwe receiver koop met HDMI 2.0b of hoger, zodat alles weer door de receiver kan.

    In ieder geval hebben de films die ik de afgelopen paar dagen heb zitten kijken (Black Panther, Deepwater Horizion, The Martian extended edition en Blade Runner 2049) geen problemen gegeven met lawaai of de overgangen tussen laag 2 en laag 3. Dus het lijkt er op dat ik voor mij de juiste speler heb gevonden
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht

    Ik ga er vanuit dat dit probleem zichzelf oplost als ik in de toekomst een nieuwe receiver koop met HDMI 2.0b of hoger, zodat alles weer door de receiver kan.
    OK. Blijft vreemd, maar ik was ervan uitgegaan dat je beeld én geluid via de receiver liet lopen. Want dan heb je dat synchronisatieprobleem (vrijwel) nooit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Na al het gedoe met mijn Panasonic DP-UB824 (eerste moest meteen terug wegens problemen met beeld, bij de vervanging ging na een jaar t laatje niet meer open) ben ik op zoek gegaan naar de Pioneer UDP-LX500.

    Zoals waarschijnlijk wel bekend wordt deze al een tijdje niet meer gemaakt.
    De tweedehands exemplaren gaan nu voor de nieuwprijs of meer van de hand.
    Maar gelukkig nog niet met zulke bizar hoge prijzen als bij de Oppo's.
    Vond m uiteindelijk in België en hij staat hier nu sinds vrijdag!
    Mijn oude LX58 heeft zijn plekje moeten afstaan aan z'n jongere broertje.
    Qua "look and feel" is t overigens net een tweeling!

    Alleen is deze dus ook in staat UHD Blu-Rays af te spelen.
    Heb de beeldinstellingen van de tv (OLED E6) van de Pana overgenomen.
    Eerst maar eens kijken hoe dat uitpakt.
    Ik geloof nl. niet in exact dezelfde instellingen voor alle bronnen.

    En dat blijkt ook hier wel, Dolby Vision bij de Pioneer is een tikkie donkerder.
    Mijn tv staat voor Dolby Vision voor de Pana en de apps als Netflix op "Donker".
    Bij de Pioneer moet dit met gelijke waardes voor de overige parameters als contrast etc. echt op "Helder".

    Deze switch hoefde ik niet te maken voor gewoon HDR.
    Daar geven dezelfde instellingen een mooi plaatje welke qua kleuren misschien wat natuurlijker oogt dan de Panasonic.
    Heb geen A-B vergelijking gedaan en nog weinig bekeken en ga dat ook niet met een vergrootglas doen.

    Ga gewoon maar eens kijken hoe hij presteert en m dan over een aantal weken nog regiovrij laten maken.
    Zoals waarschijnlijk ook wel bekend is dat bij de Panasonic bijna niet te doen...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Na al het gedoe met mijn Panasonic DP-UB824 (eerste moest meteen terug wegens problemen met beeld, bij de vervanging ging na een jaar t laatje niet meer open) ben ik op zoek gegaan naar de Pioneer UDP-LX500.

    Zoals waarschijnlijk wel bekend wordt deze al een tijdje niet meer gemaakt.
    De tweedehands exemplaren gaan nu voor de nieuwprijs of meer van de hand.
    Maar gelukkig nog niet met zulke bizar hoge prijzen als bij de Oppo's.
    Vond m uiteindelijk in België en hij staat hier nu sinds vrijdag!
    Mijn oude LX58 heeft zijn plekje moeten afstaan aan z'n jongere broertje.
    Qua "look and feel" is t overigens net een tweeling!

    Alleen is deze dus ook in staat UHD Blu-Rays af te spelen.
    Heb de beeldinstellingen van de tv (OLED E6) van de Pana overgenomen.
    Eerst maar eens kijken hoe dat uitpakt.
    Ik geloof nl. niet in exact dezelfde instellingen voor alle bronnen.

    En dat blijkt ook hier wel, Dolby Vision bij de Pioneer is een tikkie donkerder.
    Mijn tv staat voor Dolby Vision voor de Pana en de apps als Netflix op "Donker".
    Bij de Pioneer moet dit met gelijke waardes voor de overige parameters als contrast etc. echt op "Helder".

    Deze switch hoefde ik niet te maken voor gewoon HDR.
    Daar geven dezelfde instellingen een mooi plaatje welke qua kleuren misschien wat natuurlijker oogt dan de Panasonic.
    Heb geen A-B vergelijking gedaan en nog weinig bekeken en ga dat ook niet met een vergrootglas doen.

    Ga gewoon maar eens kijken hoe hij presteert en m dan over een aantal weken nog regiovrij laten maken.
    Zoals waarschijnlijk ook wel bekend is dat bij de Panasonic bijna niet te doen...
    Mag ik vragen waarom je voor de Pioneer bent gegaan en dus een tweedehands speler zonder ondersteuning ipv bijvoorbeeld de Reavon spelers die je voor hetzelfde bedrag nieuw kan kopen en gratis regiovrij zijn?

    Ik heb zelf de Pioneer ook overigens hoor, dus niks over de speler. Zit alleen te twijfelen om een Reavon te kopen ivm regiovrijheid. Dat is het enige dat ik aan mijn vervangen Oppo mis namelijk.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #13

    Standaard

    Heb al jaren Pioneer apparatuur.
    Had tot voor kort op de hobbykamer nog een cd-speler met stable platter mechanism staan (daar waar je een cd-tje ondersteboven op een draaitafel legt).
    Heb ook een aantal Laserdisc spelers van t merk.
    Dus het was niet meer dan logisch dat er ook ooit een UHD speler van hun in huis moest komen

    Heb m inmiddels ook regiovrij laten maken door Stegen.
    Voor het laden van de disc geef je aan of hij naar een andere regio moet, werkt tot dusver prima.

    Reavons en diverse Chinese merken zijn "goedkopere" clones van de Oppo.
    Waarom heb jij die weg gedaan dan?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Heb al jaren Pioneer apparatuur.
    Had tot voor kort op de hobbykamer nog een cd-speler met stable platter mechanism staan (daar waar je een cd-tje ondersteboven op een draaitafel legt).
    Heb ook een aantal Laserdisc spelers van t merk.
    Dus het was niet meer dan logisch dat er ook ooit een UHD speler van hun in huis moest komen

    Heb m inmiddels ook regiovrij laten maken door Stegen.
    Voor het laden van de disc geef je aan of hij naar een andere regio moet, werkt tot dusver prima.

    Reavons en diverse Chinese merken zijn "goedkopere" clones van de Oppo.
    Waarom heb jij die weg gedaan dan?
    Reavon heeft kwa software misschien een beetje de looks overgenomen, maar kwa binnenwerk is deze totaal anders en met de tijd mee.

    Ik heb mijn Oppo weggedaan aantal jaren terug omdat Oppo stopte met maken, wilde een speler die ondersteund werd met updates en ook weer een die weer 2 jaar garantie enz had. Wist alleen niet dat na een half jaar toen Pioneer ook min of meer ermee stopte.

    Heb de Pioneer inmiddels een jaar of 4 en zit nu voor hetzelfde dilemma. Ben tevreden over de speler en vind hem op bepaalde vlakken ook wel beter dan de Oppo. Wil mis alleen al 4 jaar de regiovrijheid (speel nu vaak via de ps3 met custom firmware blu rays en dvd kan hij wel) Wil het liefst een speler die regiovrij is weer en weer de volle 2 jaar garantie.

    En belangrijker, een met updates. Merk dat Pioneer soms weleens "glitches" heeft en is niet zo snel met starten. En af en toe nieuwe apparatuur is wel leuk. Maar misschien koop ik wel een Reavon voor ernaast. Dan gebruik ik die voor dvd's en blu rays en de Pioneer voor 4k discs. En heb meteen een goede reserve dan.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #15

    Standaard

    Ik heb zelf als regiovrije BD speler de Sony BDP-S6700 bij Stegen gekocht (naast mn Panasonic DP-UB9000). Met garantie en als er een software update komt dan kan je Stegen benaderen en zij mailen hun aangepaste versie van de update gratis naar je toe. Topservice

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    En belangrijker, een met updates. Merk dat Pioneer soms weleens "glitches" heeft en is niet zo snel met starten.
    Hij is idd traag met starten.
    En ach elk apparaat heeft zo zijn kuren. Als t maar niet structureel is.
    Qua updates maak ik me ook niet zo druk bij niet nieuwe apparatuur. Op een gegeven moment zijn de kinderziektes er wel uit.
    Als er dan iets niet wil afspelen ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de disc zelf.
    En ja af en toe nieuwe apparatuur is zeker leuk, maar ook oude apparatuur kan wat mij betreft "nieuw" zijn!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hij is idd traag met starten.
    En ach elk apparaat heeft zo zijn kuren. Als t maar niet structureel is.
    Qua updates maak ik me ook niet zo druk bij niet nieuwe apparatuur. Op een gegeven moment zijn de kinderziektes er wel uit.
    Als er dan iets niet wil afspelen ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de disc zelf.
    En ja af en toe nieuwe apparatuur is zeker leuk, maar ook oude apparatuur kan wat mij betreft "nieuw" zijn!
    Ja het is meer dat tegenwoordig die 4k discs aanpassingen in de firmware vereisten om goed te draaien, vooral in het begin. Maar denk dat ze dat nu wel aardig op de rit hebben. Heb geen disc die het niet doet en heb 150+ 4k discs wel ofzo.

    Alleen dat niet regiovrije beperkt, vooral nu steeds minder in NL uitkomt en USA aanbod heel groot is. 4K is wel regiovrij maar blu ray en dvd uiteraard niet.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb zelf als regiovrije BD speler de Sony BDP-S6700 bij Stegen gekocht (naast mn Panasonic DP-UB9000). Met garantie en als er een software update komt dan kan je Stegen benaderen en zij mailen hun aangepaste versie van de update gratis naar je toe. Topservice
    Ja een losse Blu ray speler ernaast is wel een goed alternatief, zit alleen in dubio of ik wel een speler ernaast wil. Staan al best wel wat apparaten naast en omheen in de kast zeg maar Maar om nou een chip te gaan solderen in de Pioneer is misschien ook niet zo een strak plan, al zag het er niet te ingewikkeld uit.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ja een losse Blu ray speler ernaast is wel een goed alternatief, zit alleen in dubio of ik wel een speler ernaast wil. Staan al best wel wat apparaten naast en omheen in de kast zeg maar Maar om nou een chip te gaan solderen in de Pioneer is misschien ook niet zo een strak plan, al zag het er niet te ingewikkeld uit.
    Tja, ik heb nu ook genoeg in de kast staan: de Panny, de Sony, een Ziggo TV-box, Apple TV en zelfs dan ook nog een Toshiba HD DVD Speler. En een PS5. En een PS3 Phat 1st Gen. En een Wii. En een N64. Oke, das best veel....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik heb nu ook genoeg in de kast staan: de Panny, de Sony, een Ziggo TV-box, Apple TV en zelfs dan ook nog een Toshiba HD DVD Speler. En een PS5. En een PS3 Phat 1st Gen. En een Wii. En een N64. Oke, das best veel....
    Ik:
    Toshiba HD-EX1, MiniDiscspeler, Cambridge cd speler, switch, ps5, XsX, Apple TV, Pioneer, Centerspeaker, Dune HD Max vision. En toen was hij vol want zit 1 lade nog in voor kabels en controllers hahaha Zou eventueel dus wel de hd dvd speler weg kunnen halen

    De retro consoles staan boven
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik:
    Toshiba HD-EX1, MiniDiscspeler, Cambridge cd speler, switch, ps5, XsX, Apple TV, Pioneer, Centerspeaker, Dune HD Max vision. En toen was hij vol want zit 1 lade nog in voor kabels en controllers hahaha Zou eventueel dus wel de hd dvd speler weg kunnen halen

    De retro consoles staan boven
    Haha, inderdaad ook best nog vol inderdaad. Ja, ik heb ook nog een PS3 slim, Ps4 Pro en de drie kleine retro consoles van Sony en Nintendo staan. Beneden staat op de kast ook nog een Switch Oled trouwens.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Maar om nou een chip te gaan solderen in de Pioneer is misschien ook niet zo een strak plan, al zag het er niet te ingewikkeld uit.
    De weg die Stegen bewandelt, bij de LX500, is buitenom.
    Het is wel iets meer dan een simpele firmware update heb ik begrepen maar hij hoeft dus zelfs helemaal niet open!
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 01-03-2023 om 12:05

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha, inderdaad ook best nog vol inderdaad. Ja, ik heb ook nog een PS3 slim, Ps4 Pro en de drie kleine retro consoles van Sony en Nintendo staan. Beneden staat op de kast ook nog een Switch Oled trouwens.
    Ik heb ongeveer 100+ gameconsoles en varianten op zolder en aardig wat games op zolder ben 41, vanaf mijn 5e nooit wat weggedaan en erbij gespaard in de loop der jaren
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De weg die Stegen bewandelt, bij de LX500, is buitenom.
    Het is wel iets meer dan een simpele firmware update heb ik begrepen maar hij hoeft dus zelfs helemaal niet open!
    ben wel benieuwd wat die doen dan eens contact opnemen met ze.

    Ik heb wel een oude Panasonic BD80 van zolder getrokken. Zag dat die met een chip regiovrij te maken zijn. Heb die maar besteld. Eens kijken hoe dat is. Ik mod vaak genoeg retroconsoles dus gok dat dat ook geen issue moet zijn.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik heb wel een oude Panasonic BD80 van zolder getrokken.
    Die moet ik ook nog ergens hebben, was mijn eerste Blu-Ray speler!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •