Pagina 30 van 34 EersteEerste ... 20262728293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 832 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Wel eens in een Ferrari gereden?
    ik wel vanwege mijn werk en zo comfortabel rijden ze niet.
    begrijp je punt hangt ook van meerdere factoren af.
    ik daarintegen hoor wel degelijk verschil in geluid.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  2. #727
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is totaal geen bewijs Geoffrey. Als je goede nieuwe goedkope kabels had gekocht, zou het ook wel opgelost zijn. Het enige wat dit zegt, is dat je een probleem had met je oude kabels; misschien waren die niet geschikt voor 4K of waren ze niet goed.
    Natuurlijk moet je het zelf weten; persoonlijk vind ik het geld weggooien, maar ieder zijn ding natuurlijk.
    Ik heb 3 verschillende goedkope 4k kabels geprobeerd en allen hadden last van drop outs. Sinds ik de RU ertussen heb totaal geen last meer. Qua beeld en geluid weet ik niet of ik er op vooruit ben gegaan. Niet op gelet. Maar het is toch wel frappant dat het de drop outs verholpen zijn met iets duurdere kabels.
    Ik deelde je mening maar ben er toch wel van overtuigd dat iets duurdere kabels misschien toch een beter contact maakt met de HDMI ingangen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik heb 3 verschillende goedkope 4k kabels geprobeerd en allen hadden last van drop outs. Sinds ik de RU ertussen heb totaal geen last meer. Qua beeld en geluid weet ik niet of ik er op vooruit ben gegaan. Niet op gelet. Maar het is toch wel frappant dat het de drop outs verholpen zijn met iets duurdere kabels.
    Ik deelde je mening maar ben er toch wel van overtuigd dat iets duurdere kabels misschien toch een beter contact maakt met de HDMI ingangen.
    Maarreh...... RU Connected kabels zijn toch helemaal niet duurder? 25,95 voor 1,5 meter is toch niet veel geld voor zo'n goede kwaliteit? Vergeleken bij de duurdere audiomerken zelfs een koopje. Dus goedkope kabels met de kwaliteit van de duurdere.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  4. #729
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Maarreh...... RU Connected kabels zijn toch helemaal niet duurder? 25,95 voor 1,5 meter is toch niet veel geld voor zo'n goede kwaliteit? Vergeleken bij de duurdere audiomerken zelfs een koopje. Dus goedkope kabels met de kwaliteit van de duurdere.
    Ik zeg ook niet dat het dure kabels zijn. Ik zei "iets" duurdere..Maar vergeleken Action kabels zijn ze wel duur. Zo'n 10x zo duur.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zeg ook niet dat het dure kabels zijn. Ik zei "iets" duurdere..Maar vergeleken Action kabels zijn ze wel duur. Zo'n 10x zo duur.
    Ja zo'n prijsverschil, dan vraag ik het me toch af. Voor een paar Euro kan het bijna niet. Je hebt in ieder geval goede draadjes nu.
    Laatst aangepast door RHK : 22-10-2017 om 21:07
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Onderschat de kracht van suggestiviteit niet. Als jij je heel goed kan inbeelden dat de auto waarin je zit geen Opel, maar een rode Ferrari is, rijdt hij echt een heel stuk lekkerder.
    Ik hoef hem alleen maar door de wasstraat te halen en dan rijdt hij al een heel stuk beter, en zoveel kost dat niet
    en ik hoef er niet eens de auto voor uit

    Redcinema
    Wel eens in een Ferrari gereden?
    ik wel vanwege mijn werk en zo comfortabel rijden ze niet.
    begrijp je punt hangt ook van meerdere factoren af.
    ik daarintegen hoor wel degelijk verschil in geluid.
    Ferrari...... pooierbak of was het iets van compensatie voor een kort lontje en grijze haren

    Nee, voor comfort zijn ze niet bedoeld, maar daar koop je zo'n ding dan denk ik ook niet voor

    Heb zelf tussen niet 1 kabel verschil in beeld of geluid op kunnen merken, ze doen het of ze doen het niet.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #732
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Opgelost. Voor de koelkast is even een aparte stekkerdoos aangelegd in de keuken en zit nu los van HT aangesloten.

    Nog steeds problemen. Ik heb mijn complete HT op een aparte groep staan. Ik had er nog 1 over in de meterkast. Groep aan laten leggen door een installatiebedrijf.
    Alleen de beamer heb ik op de huiskamergroep aangesloten en de koelkast ook weer op een andere groep. Nog steeds als ik film kijk en de koelkast slaat aan dan verdwijnt het beeld van de beamer even. Duurt een paar seconden voordat het er weer is. Ook hoor ik een tik door mijn systeem. Heeft iemand hier echt verstand van om dit op te lossen? In Jip en Janneke taal aub..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #733

    Standaard

    Lijkt mij een aardlus probleem.
    wat is geaard aangesloten en wat niet en waarop.
    je zal alles 1 voor 1 moeten proberen te ontkoppelen en kijken waar het zit.
    dit is een heel gedoe heb het hier ook gehad.
    we praten er volgende week wel even verder over.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  9. #734

    Standaard

    en wat gebeurd er als je de beamer ook op die aparte groep aansluit als test?
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  10. #735
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 2cvman Bekijk bericht
    en wat gebeurd er als je de beamer ook op die aparte groep aansluit als test?
    Ik heb het inderdaad zo opgelost Age.. Weet je nog de M&G bij mij? Dat de HDMI 1 van de beamer "kapot" zou zijn? Ik denk dat dit ook het probleem was.. Hier een citaat van Marantz forum van pdufrenne


    __________________________________________________ __________________________________________________ ____________

    Je hebt zelf al oorzaak en gevolg aangegeven.
    Probleem is de beamer die op een andere groep zit. Je hebt een inductielus gecreëerd.
    Via de HDMI kabel, tussen beamer en receiver, verbind je twee groepen met elkaar.
    Een inschakelpiek binnen in die inductielus zorgt voor een stoorsignaal over de HDMI kabel waardoor de receiver en de beamer opnieuw in onderhandeling gaan over de optimale video resolutie. En dat duurt een paar seconden.
    Die piek komt nu van de koelkast, maar kan ook van de stofzuiger of mixer komen.
    Advies is om de beamer op dezelfde groep als de receiver te zetten, waarbij je het voedingssnoer zoveel mogelijk langs dezelfde weg als de HDMI kabel laat lopen.


    Succes.
    __________________________________________________ __________________________________________________ ____________

    Heb nu de beamer met testkabel op[ dezelfde groep als de rest van HT en geen probleem... Dus morgen de boel aanpassen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #736
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Hier op Marantz forum de vooruitgangen wat dit probleem betreft.

    https://marantzforum.nl/forum/index....c,15369.0.html
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Hier op Marantz forum de vooruitgangen wat dit probleem betreft.

    https://marantzforum.nl/forum/index....c,15369.0.html
    Ze zijn daar wel iets actiever dan hier..... maar misschien heeft de verandering van naam in
    allesoverfilm daar wel iets mee te maken

    Ik ken je probleem, heb er zelf ook ervaring mee en ik ken nog wel een aantal mensen die
    jouw probleem ook ervaren.

    Iedereen lost zijn probleem op zijn manier op, jij steekt er een hoop werk in en ik ga voor de
    meest luie en makkelijke oplossing....... ik schakel de veroorzaker uit en heb dan geen last meer
    van het probleem.

    Oke..... persoonlijk denk ik dat ook de beamer niet geheel schuldvrij is, immers de rest van de
    apparatuur die via HDMI is aangesloten is niet onder de indruk van schakelfouten van je koelkast.

    Bij mij zijn een moederhaard en de verlichting in de badkamer veroorzakers van een zwart beeld
    als er geschakeld wordt. Oplossing..... verlichting in de badkamer wordt niet intensief gebruikt en
    is een zeldzame veroorzaker van een blackout en indien gewenst in overleg met wederhelft te
    voorkomen, niet een echt probleem dus. De moederhaard is een drama, in de zomer schakelt deze
    zeer regelmatig de pomp aan en uit en dat veroorzaakt de storing...... oplossing, gewoon de
    moederhaard ontkoppelen van het lichtnet en het probleem is opgelost, na gebruik beamer wordt
    moeders weer ingeschakeld en klaar, in de stookmaanden is er geen probleem, dan blijft de pomp
    constant aan en zijn er geen storende schakelingen...... met andere woorden, je kan de veroorzaker
    repareren, uitschakelen of vervangen. Ik heb er voor gekozen om de veroorzakers van het op zwart
    gaan uit te schakelen en dat was de meest makkelijke en goedkope oplossing, weer inschakelen na
    het gebruik van de beamer was in mijn geval heel doenbaar, ook al gebruik ik de beamer zeer intensief
    en soms heel langdurig achter elkaar.

    Een koelkast is toch weer een iets ander verhaal, ook al kan van dat apparaat de schakelaar eens
    wat nader worden onderzocht als veroorzaker van het probleem en indien mogelijk vervangen
    worden voor een iets minder vonkerig geval. De koelkast even uitschakelen en vergeten aan te zetten
    is niet echt een optie voor de voedselveiligheid in huis.

    Ben blij dat mijn koelkast niet de veroorzaker is, pas vervangen en ik houd van een super koud
    biertje, moet er niet aan denken dat ik hem zou vergeten weer in te schakelen

    Jij hebt 2 opties, misschien 3 of 4, HDMI kabel, koelkast schakeling vervangen/nieuwe koelkast of
    beamer vervangen..... of je elektra met allerlei onvoorspelbare filters/regelaars volhangen.

    Denk zelf dat ik in jouw geval de koelkast een uurtje uit zou zetten en hem daarna weer volop aan
    het werk zou zetten..... hooguit 1 of 2 onderbrekingen waar mee te leven zou zijn en die me geen
    bergen geld kosten

    Maaaaar ik ben dan wel heel simpel en op de minst moelijke manier bezig

    Zie je over een week beste vriend, dan hebben we het er met zijn "allen" waarschijnlijk nog wel
    even over en zal ik nog wel even het nodige commentaar van mijn vrienden krijgen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #738
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik moet zowiezo weer aan de slag met kabel management. Het schijnt ook weer beter te zijn om eindtrappen rechtstreeks in stopcontact te doen. Las ik ergens.
    De monsters ga ik dus gebruiken voor alle apparatuur behalve dus de eindtrappen. Ook zit ik eraan te denken om een netfilter te gaan plaatsen tussen koelkast en stopcontact. TzT ook de HDMI kabel van de beamer gaan vervangen door een RU Connected kabel. Kost wat maar ik heb gemerkt dat kwaliteit kabels toch beter zijn. Al het HT gebeuren heeft nu wel zijn eigen groep dus daar ben ik op vooruit gegaan..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #739

    Standaard

    Je bent lekker bezig hoor! Maar de eindtrappen niet via een stekkerdoos dan?
    Moeten echt weer eens een bakkie doen... maar ja... tijd.......
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  15. #740

  16. #741
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    bedankt voor de linkjes. ik zal eens kijken hiernaar..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #742

    Standaard

    graag gedaan.

    Ger Ben uit Amsterdam

    Wat een topproduct is de SNS Plug! Ik kon maar niet volop genieten van mijn nieuw aangeschafte audioset met fraaie B&W speakers, doordat ik af en toe spontaan een harde tik hoorde over de speakers. Afhankelijk kon ik maar niet achterhalen waar die tik nou vandaan kwam. Uiteindelijk bleek het aan/afslaan van de koelkast de boosdoener te zijn. Eerst een netfilter van een ander merk geprobeerd, maar deze bood totaal geen soelaas. Verder zoekend, kwam ik op de site van Kemp terecht en heb ik vervolgens contact met ze gezocht. Bij Ron de SNS Plug gekocht en thuis in de eerste positie van mijn stekkerblok geplaatst direct naast de stekker van mijn receiver. Aanvankelijk hoorde ik nog een heel klein tikje, maar nadat ik de SNS Plug andersom plaatste was het tikje helemaal weg (zoals ik van Ron begreep heeft dit met 'fase' te maken). En jeetje... wat geeft die SNS Plug ook nog eens een geweldige 'boost' aan de algehele geluidskwaliteit; alles klinkt nu zoveel rustiger en mooier (zang, bass, ...). Mijn komplimenten aan Kemp en Ron in het bijzonder voor dit fantastische product!

    http://www.kempelektroniks.nl/en/232...oners/sns-plug
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #743
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    graag gedaan.

    Ger Ben uit Amsterdam

    Wat een topproduct is de SNS Plug! Ik kon maar niet volop genieten van mijn nieuw aangeschafte audioset met fraaie B&W speakers, doordat ik af en toe spontaan een harde tik hoorde over de speakers. Afhankelijk kon ik maar niet achterhalen waar die tik nou vandaan kwam. Uiteindelijk bleek het aan/afslaan van de koelkast de boosdoener te zijn. Eerst een netfilter van een ander merk geprobeerd, maar deze bood totaal geen soelaas. Verder zoekend, kwam ik op de site van Kemp terecht en heb ik vervolgens contact met ze gezocht. Bij Ron de SNS Plug gekocht en thuis in de eerste positie van mijn stekkerblok geplaatst direct naast de stekker van mijn receiver. Aanvankelijk hoorde ik nog een heel klein tikje, maar nadat ik de SNS Plug andersom plaatste was het tikje helemaal weg (zoals ik van Ron begreep heeft dit met 'fase' te maken). En jeetje... wat geeft die SNS Plug ook nog eens een geweldige 'boost' aan de algehele geluidskwaliteit; alles klinkt nu zoveel rustiger en mooier (zang, bass, ...). Mijn komplimenten aan Kemp en Ron in het bijzonder voor dit fantastische product!

    http://www.kempelektroniks.nl/en/232...oners/sns-plug

    Ik heb toevallig gister op YouTube hier een test over gezien. Dit is zeker een plug die ik in mijn achterhoofd hou...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik moet zowiezo weer aan de slag met kabel management. Het schijnt ook weer beter te zijn om eindtrappen rechtstreeks in stopcontact te doen. Las ik ergens.
    De monsters ga ik dus gebruiken voor alle apparatuur behalve dus de eindtrappen. Ook zit ik eraan te denken om een netfilter te gaan plaatsen tussen koelkast en stopcontact. TzT ook de HDMI kabel van de beamer gaan vervangen door een RU Connected kabel. Kost wat maar ik heb gemerkt dat kwaliteit kabels toch beter zijn. Al het HT gebeuren heeft nu wel zijn eigen groep dus daar ben ik op vooruit gegaan..
    Kun je een linkje plaatsen waar ze dat bla bla het schijnt verhaal hebben neergekwakt?

    Oh..... heb even bij die Kemp winkel rondgeneusd..... mooi spul, maar prijzen waar een paard
    de hik van krijgt en echt iets voor wat zwaarder gestoorde liefhebbers van HT's waar het gekste
    nog niet gek genoeg is.

    Voordat je daar gaat shoppen zou ik ernstig overwegen om de koelkast te vervangen voor een
    zogenaamd A+++ gevalletje, zou zichzelf volgens de praatjes binnen een paar jaar terugverdienen
    als je de verhalen van de groene rakkers moet geloven Moet je niet net als ik een 400 liter gevalletje
    nemen en deze op zijn allerkoudst zetten met de fan altijd aan.... alles wel steenkoud en het blijft
    allemaal wel langer goed

    Heb je een mooie nieuwe koelkast en ik zou hem kopen onder de voorwaarde dat hij niet je
    beamer op zwart mag zetten

    Denk dat je zo binnenloopt, shoppen bij Kemp is de achterdeur uit...... en misschien wel grond
    voor een echtscheiding

    BTW, de eindtrappen rustig laten zitten op een goede verdeeldoos, geloof niet alle broodje
    aap verhalen en ook al zit er maar een hele kleine kern van waarheid in...... is het de shit
    waard om het zogenaamd wel volgens de praatjesmakers hun normen en waarden aan te sluiten
    Have fun and enjoy your collection

  20. #745
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kun je een linkje plaatsen waar ze dat bla bla het schijnt verhaal hebben neergekwakt?
    Vanaf 4:30 in het filmpje legt hij uit waarom eindtrappen beter niet in een filter geplaatst moeten worden.

    Btw... Het is een Whirlpool ARC 5524 fridge. Klasse A.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 20-11-2017 om 08:30
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Vanaf 4:30 in het filmpje legt hij uit waarom eindtrappen beter niet in een filter geplaatst moeten worden.

    Btw... Het is een Whirlpool ARC 5524 fridge. Klasse A.
    Denk dat je verwarrend over kwam, je las het ergens(verwijst nu naar een filmpje) en even niet in de gaten dat je met filter bedoelde, had
    net als Age het idee dat je bedoelde om geen stekkerdoos meer te gebruiken......

    Je koelvriescombinatie is nog niet echt oud, zou dan ook twijfelen om wel of niet te vervangen, zeker niet als
    hij nog goed functioneerd en dan alleen maar voor vervuiling van je lichtnet.

    Had zelf een Miele(Liebherr) koelvriescombinatie en die ging alleen weg omdat ik het vervelend
    vond dat de laden wel eens vastvroren, werkte verder uitstekent en zette ook het beeld niet
    op zwart van de beamer

    Het filmpje...... ja...... filters gaan toepassen omdat je in een omgeving zit met een hoop
    dimmers die de boel verzieken.....
    Have fun and enjoy your collection

  22. #747
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    graag gedaan.

    Ger Ben uit Amsterdam

    Wat een topproduct is de SNS Plug! Ik kon maar niet volop genieten van mijn nieuw aangeschafte audioset met fraaie B&W speakers, doordat ik af en toe spontaan een harde tik hoorde over de speakers. Afhankelijk kon ik maar niet achterhalen waar die tik nou vandaan kwam. Uiteindelijk bleek het aan/afslaan van de koelkast de boosdoener te zijn. Eerst een netfilter van een ander merk geprobeerd, maar deze bood totaal geen soelaas. Verder zoekend, kwam ik op de site van Kemp terecht en heb ik vervolgens contact met ze gezocht. Bij Ron de SNS Plug gekocht en thuis in de eerste positie van mijn stekkerblok geplaatst direct naast de stekker van mijn receiver. Aanvankelijk hoorde ik nog een heel klein tikje, maar nadat ik de SNS Plug andersom plaatste was het tikje helemaal weg (zoals ik van Ron begreep heeft dit met 'fase' te maken). En jeetje... wat geeft die SNS Plug ook nog eens een geweldige 'boost' aan de algehele geluidskwaliteit; alles klinkt nu zoveel rustiger en mooier (zang, bass, ...). Mijn komplimenten aan Kemp en Ron in het bijzonder voor dit fantastische product!

    http://www.kempelektroniks.nl/en/232...oners/sns-plug
    Tot nu toe heb ik de tikken en beeld uitvallerij wel opgelost. Ik heb nu al pakmbeet een week geen last meer gehad. Sinds die Monster stekkerdozen en alles op dezelfde groep aangesloten.

    Zodra het budget het weer toelaat ga ik toch zo'n SNS Plug kopen. Niet alleen filtert hij de Surge gedoe allemaal maar het geluid schijnt ook en boost te krijgen. Ik denk dat dit plugje best wel eens een musthave product is in iedere HT.

    Op dit moment is 1 van de MA500 blokjes voor controle/reparatie weg. Er zit een brom in speaker. Om er zeker van te zijn dat er echt iets was met dit blokje heb ik ook een ander blokje op dezelfde speaker gehad. Met een ander blokje geen brom. Dus dan is er toch iets niet goed met bromblokje. Mocht het niet op te lossen zijn kan ik gelukkig nog kijken naar een vervangend blokje. Zo duur zijn ze niet op MP. Eerst maar even afwachten.

    Ook heb ik het kabel management maar weer eens aangepakt. Kabels soort bij soort gelegd en niet meer door elkaar heen. Wat een gedoe en uitzoekerij zeg.
    Maarja... Zo wordt mijn HT toch beter en beter....
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #748

    Standaard

    Ow, das jammer, hoop dat het niet te duur wordt, Die blokjes zijn er zat van te vinden gelukkig op MP.
    Mijn kabelbrei hoopte ik ook ooit wat te fatsoeneren, maar heb de hoop maar opgegeven en alles er achter gefrommeld......

    Maar lekker bezig!!!
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

  24. #749
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 2cvman Bekijk bericht
    Ow, das jammer, hoop dat het niet te duur wordt, Die blokjes zijn er zat van te vinden gelukkig op MP.
    Mijn kabelbrei hoopte ik ook ooit wat te fatsoeneren, maar heb de hoop maar opgegeven en alles er achter gefrommeld......

    Maar lekker bezig!!!
    Rond de 100 euro worden de reparatie kosten. Een paar onderdelen moesten vervangen worden plus kijk en luister kosten. Ik laat m wel repareren. Dan weet ik zeker dat ik weer een goede amp heb. Ik kan voor het zelfde geld natuurlijk wel weer 1 op MP scoren, maar wie weet wat daar aan mankeert in de toekomst.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #750

    Standaard

    Gelijk heb je, voor dat geld had ik het ook gedaan. Waar heb je hem naar toe gebracht?
    Marantz SR-7010 / 3 x Marantz MA-700 mono-eindversterkers
    LG 60PB560V PLASMA TV
    Marantz 6100 platenspeler / Pro-Ject Tube Box II phono-voorversterker / HTPC voor alle films en muziek
    Tannoy R3 front / Tannoy RC center / Tannoy R2 rear-back / Tannoy R1 back / 4 Tannoy mR High / Sub: SVS PB-1000
    canare 4s11 luidsprekerkabels / RU Connected interlinks en HDMI's

Pagina 30 van 34 EersteEerste ... 20262728293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •