Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 175 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik hoop dat deze serie ook op BluRay verschijnt! Ik heb hier wel zin in.
    Dat hoop ik ook maar vrees dat die kans zeer miniem gaat zijn.

    Ik wacht bijvoorbeeld al maanden op Resistance. The Clone Wars en Rebels heb ik allemaal via de UK gekocht. De serie Resistance is echter enkel in de USA uitgebracht op DVD;

    Disney en fysieke media, tja dat verhaal kennen we al lang.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dat hoop ik ook maar vrees dat die kans zeer miniem gaat zijn.

    Ik wacht bijvoorbeeld al maanden op Resistance. The Clone Wars en Rebels heb ik allemaal via de UK gekocht. De serie Resistance is echter enkel in de USA uitgebracht op DVD;

    Disney en fysieke media, tja dat verhaal kennen we al lang.
    Aangezien die andere series zoals je zegt allemaal fysiek zijn verschenen zal dit met The Mandalorian tzt ook wel gebeuren. Wellicht niet in NL, maar elders wel.

  3. #78

    Standaard

    Geweldige season finale met allemaal links naar de animatieseries. Dat wordt een lange wacht naar seizoen 2, fall 2020.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Aangezien die andere series zoals je zegt allemaal fysiek zijn verschenen zal dit met The Mandalorian tzt ook wel gebeuren. Wellicht niet in NL, maar elders wel.
    Ik zou er niet op rekenen dat er ooit Disney+ Originals op een andere manier dan op Disney+ uitgebracht zullen worden.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Aangezien die andere series zoals je zegt allemaal fysiek zijn verschenen zal dit met The Mandalorian tzt ook wel gebeuren. Wellicht niet in NL, maar elders wel.
    Ik zie dat ook niet snel gebeuren hoor.Disney wil voor nu iedereen aan de Disney+ hebben lijkt me.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zou er niet op rekenen dat er ooit Disney+ Originals op een andere manier dan op Disney+ uitgebracht zullen worden.
    Dat zei men ook van o.a. Stranger Things; dat die nooit op fysieke media zou verschijnen en Netflix-only zou blijven.
    Disney denkt aan $ en men is gek als ze niet niet fysiek uitbrengen. (al zal het denk ik niet binnen afzienbare tijd gebeuren)

    Vond de seizoensafsluiting overigens underwhelming. Waititi is echt een waardeloze regisseur.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat zei men ook van o.a. Stranger Things; dat die nooit op fysieke media zou verschijnen en Netflix-only zou blijven.
    Disney denkt aan $ en men is gek als ze niet niet fysiek uitbrengen. (al zal het denk ik niet binnen afzienbare tijd gebeuren)

    Vond de seizoensafsluiting overigens underwhelming. Waititi is echt een waardeloze regisseur.
    Ik weet niet welke films jij gezien hebt, maar Boy, What We Do in the Shadows, Hunt for the Wilderpeople en Thor: Ragnarok zijn allemaal prima films in mijn ogen, dus Waititi ook een goeie regisseur. Dat zijn gevoel voor humor jou misschien niet ligt, maakt iemand nog niet een waardeloze regisseur.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik weet niet welke films jij gezien hebt, maar Boy, What We Do in the Shadows, Hunt for the Wilderpeople en Thor: Ragnarok zijn allemaal prima films in mijn ogen, dus Waititi ook een goeie regisseur. Dat zijn gevoel voor humor jou misschien niet ligt, maakt iemand nog niet een waardeloze regisseur.
    Het begin van aflevering 8 was meer slapstick dan Star Wars. Twee scouttroopers die allebei voor de lol op een doelwit dat dichtbij is schieten en het niet raken. Hahaha, ja, troopers missen altijd iets. (terwijl ze luttele minuten daarvoor -in de aflevering van Chow- een Ugnaught op een Blurgg (dus een bewegend doelwit) wisten neer te knallen)
    En dan het gedoe met baby Yoda in de zak. Humor zeg. IG-11 over de top op een speederbike.
    In andere soort genres zal hij wellicht wel goed zijn maar bij Star Wars heeft hij niks te zoeken. (overigens vind ik zijn hele verschijning ook bijzonder nep)
    Wat een verschil met Filoni, Chow en Famuyiwa
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 28-12-2019 om 23:12

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het begin van aflevering 8 was meer slapstick dan Star Wars. Twee scouttroopers die allebei voor de lol op een doelwit dat dichtbij is schieten en het niet raken. Hahaha, ja, troopers missen altijd iets. (terwijl ze luttele minuten daarvoor -in de aflevering van Chow- een Ugnaught op een Blurgg (dus een bewegend doelwit) wisten neer te knallen)
    En dan het gedoe met baby Yoda in de zak. Humor zeg. IG-11 over de top op een speederbike.
    In andere soort genres zal hij wellicht wel goed zijn maar bij Star Wars heeft hij niks te zoeken. (overigens vind ik zijn hele verschijning ook bijzonder nep)
    Wat een verschil met Filoni, Chow en Famuyiwa
    Dat is toch echt het script en dat kwam van Favreau. De grap met het missen, lijkt juist op de blasters te wijzen, die waardeloos zijn. Kuiil en de Blurgg werden met de lasers van de speeder bikes neergeschoten.

  10. #85

    Standaard

    Een paar dagen geleden sprak ik Bernard Bullen, die de vader van Din Djarin (oftewel The Mandalorian) speelde.
    https://starwarsinterviews.com/star-...er-din-djarin/

  11. #86

    Standaard

    Eindelijk uitgekeken (kijk met mijn zoontje, dus beperkt kijkschema ) en ook de laatste delen vielen niet tegen.
    Leuk hoe de serie weer 'full circle' kwam en de cast van vorige delen weer bij elkaar kwam . Het stukje met de Stormtroopers vond ik juist geweldig, zo'n soort Lower Decks stukje (voor de Star Trek kenners onder ons) er tussen, echt onverwacht leuk. Ik hoop dat Rian Johnson gekeken heeft, dan heeft hij een voorbeeld hoe je humor wel goed kan verwerken in Star Wars.

  12. #87

    Standaard

    Ik kijk enorm uit naar de lancering van Disney+ in Belgie voor The Mandalorian en de 2 seizoenen van Resistance.

    Netflix kijk ik altijd met cadeaukaarten die ik koop in de plaatselijke supermarkt. Heeft Disney+ ook zulke kaarten of is voorlopig enkel credit card mogelijk als betaalmiddel.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik kijk enorm uit naar de lancering van Disney+ in Belgie voor The Mandalorian en de 2 seizoenen van Resistance.

    Netflix kijk ik altijd met cadeaukaarten die ik koop in de plaatselijke supermarkt. Heeft Disney+ ook zulke kaarten of is voorlopig enkel credit card mogelijk als betaalmiddel.
    Legio mogelijkheden naast credit card hoor. iDeal is ook Belgie actief toch? Of Apple Pay.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik kijk enorm uit naar de lancering van Disney+ in Belgie voor The Mandalorian en de 2 seizoenen van Resistance.

    Netflix kijk ik altijd met cadeaukaarten die ik koop in de plaatselijke supermarkt. Heeft Disney+ ook zulke kaarten of is voorlopig enkel credit card mogelijk als betaalmiddel.
    Van Resistance is nu nog één seizoen beschikbaar.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heeft Disney+ ook zulke kaarten of is voorlopig enkel credit card mogelijk als betaalmiddel.
    Voor Disney+ in Nederland zijn er 3 betaalmiddelen: iDEAL, Creditcard en PayPal

  16. #91

    Standaard

    Ik heb genoten van de Mandalorian.
    Ik kan niet wachten tot seizoen 2 op Disney+ komt.
    Nu maar hopen dat dat niet te lang gaat duren.

  17. #92

    Standaard

    Voor de liefhebbers: ik sprak Jude S. Walko uit The Mandalorian waarin hij te zien was als bountyhunter. Daarnaast is hij bekend van SiREN (producent) en The Incantation (regie)
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...bounty-hunter/

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb genoten van de Mandalorian.
    Ik kan niet wachten tot seizoen 2 op Disney+ komt.
    Nu maar hopen dat dat niet te lang gaat duren.
    Heb net de eerste aflevering gezien.Voor een serie spat de kwaliteit er van af.

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb net de eerste aflevering gezien.Voor een serie spat de kwaliteit er van af.
    Jij mooie en gave serie ga hem binnen kort nog eens kijken

  21. #96

    Standaard

    Voor de liefhebbers: een paar weken geleden sprak ik Nick Stanner, een van de stuntmannen in deze serie.
    https://starwarsinterviews.com/star-...unt-performer/

  22. #97

    Standaard

    Nog een Clone Wars karakter wordt live action, Bo Katan.
    Laatst aangepast door tmvde : 12-05-2020 om 19:19

  23. #98

    Standaard

    Een gave video van de componist van de serie:


  24. #99

  25. #100

    Standaard

    The Making Of serie op Disney+ is ook zeer de moeite waard.
    En in het bijzonder de aflevering over de techniek met daarin The Volume, een soort van Virtual Reality in het echt maar toch ook weer niet.
    VR voor de camera ipv de camerman, of... Nou ja, kijk maar gewoon...

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •