Pagina 28 van 29 EersteEerste ... 18242526272829 LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 715 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Heeft iemand foto's van de NL versie van de complete collection? Ik ben de serie nu aan het kijken en vind de serie toch wel erg goed.
    De complete blu ray komt wel een keer.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Heeft iemand foto's van de NL versie van de complete collection? Ik ben de serie nu aan het kijken en vind de serie toch wel erg goed.
    De complete blu ray komt wel een keer.

    Deze is identiek aan de Franse uitgave, dus die ziet er ook zo uit:
    http://blog.gamekult.com/blog/cid78/...a+Blu+ray.html

  3. #678

    Standaard

    Gisteren de NL-versie gekocht, en deze is inderdaad identiek aan de Franse, uiteraard met uitzondering van de Franstalige teksten, die hier in het Nederlands (info-sheet achterzijde) en Engels (booklet) zijn.

    Mooie compacte uitgave.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  4. #679

    Standaard

    Net aflevering gezien van seizoen 2.

    Geweldig, echt geweldig. Zoveel dingen die bij elkaar komen.
    En de tegenstellingen tussen mens en Cylon of juist niet.

    Geweldige serie, en echt prachtig op blu ray.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #680

    Standaard

    Er komt een nieuwe serie aan ; Battlestar Galactica - blood and chrome.

    http://www.slashfilm.com/new-battles...-blood-chrome/

  6. #681

    Standaard

    Battlestar Galactica: Blood & Chrome takes place in the 10th year of the first Cylon war. As the battle between humans and their creation, a sentient robotic race, rages across the 12 colonial worlds, a brash rookie viper pilot enters the fray. Ensign William Adama, barely in his 20′s and a recent Academy graduate, finds himself assigned to the newest battlestar in the Colonial fleet’ the Galactica. The talented but hot-headed risk-taker soon finds himself leading a dangerous top secret mission that, if successful, will turn the tide of the decade long war in favor of the desperate fleet.
    Klinkt alvast veelbelovend.


    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Net aflevering gezien van seizoen 2.

    Geweldig, echt geweldig. Zoveel dingen die bij elkaar komen.
    En de tegenstellingen tussen mens en Cylon of juist niet.

    Geweldige serie, en echt prachtig op blu ray.
    Seizoen 2 is van begin tot einde echt Super, de eerste 5 aflevering van seizoen 3 ook maar daarna zul je waarschijnlijk toch op je honger blijven zitten dan gaat het wel allemaal wat bergafwaarts. Persoonlijke mening natuurlijk.
    BD (1243) What i Watch

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Seizoen 2 is van begin tot einde echt Super, de eerste 5 aflevering van seizoen 3 ook maar daarna zul je waarschijnlijk toch op je honger blijven zitten dan gaat het wel allemaal wat bergafwaarts. Persoonlijke mening natuurlijk.
    Een mening van vele. Het hele gebeuren in de eerste 5 eps sluiten perfect aan met het gevoel van S2, daarna is het op en af. Vooral S4 had tenenkrommende episodes en verhaallijnen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Een mening van vele. Het hele gebeuren in de eerste 5 eps sluiten perfect aan met het gevoel van S2, daarna is het op en af. Vooral S4 had tenenkrommende episodes en verhaallijnen.
    Een mening die vele niet delen.
    Het komt zelden voor dat eens serie alle seizoenen lang zo goed blijft, maar dit is er eentje......
    Bettina, laat je niet afschrikken . En de blu-ray is inderdaad ongelooflijk mooi....ik heb ze alweer 2x gezien.

  10. #685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Een mening van vele. Het hele gebeuren in de eerste 5 eps sluiten perfect aan met het gevoel van S2, daarna is het op en af. Vooral S4 had tenenkrommende episodes en verhaallijnen.
    Ik denk dat je voor jezelf moet spreken en niet voor anderen. Ikzelf vond seizoen 4 trouwens een prima seizoen, dat juist zeer logisch in elkaar zat. Absoluut geen tenenkrommende verhaallijnen enzovoorts. Zeer sterk einde van een heel goede serie. Moet ik er wel bij zeggen dat ik het de 1e keer dat ik dit seizoen zag de samenhang ook niet helemaal zag, maar bij een herkijkbeurt vielen de stukjes allemaal op hun plaats. Komt denk ik ook doordat er zoveel gebeurt.

  11. #686

    Standaard

    Moet me woorden toch iets terug nemen, gisteren terug begonnen met verder zien van Seizoen 4 en heb toch terug 4 episodes na elkaar gezien. De verhaallijn die gestart wordt rond episode 6-7 vind ik toch weer erg spannende episodes opleveren met een zalige score van Bear McCreary.

    Ik zit nu aan episode 12 en hoop dat dit verder gezet wordt met zalige episodes want ik blijf bij m'n mening dat na Episode 5 van Seizoen 3 veel fillers tussen zaten die op zich geen slechte episodes waren maar het was allemaal gewoon minder.
    BD (1243) What i Watch

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik denk dat je voor jezelf moet spreken en niet voor anderen.
    Waar slaat dit nu weer op? Het is algemeen bekent dat vele mensen S3 minder vonden en daardoor hebben de producers ook beslist om seizoen 4 het laatste seizoen te maken. Er werd hierover uitgebreide inteviews gegeven indertijd dat ze bang waren de serie te verpesten en beslisten dan na de negatieve reacties van de mensen op seizoen 3 dat het vierde seizoen maar moest voor afronding moest zorgen.

    Daarom zeg ik dan ook mening van vele, niet van alle. Dit was dan ook mijn mening: "Het hele gebeuren in de eerste 5 eps sluiten perfect aan met het gevoel van S2, daarna is het op en af. Vooral S4 had tenenkrommende episodes en verhaallijnen." Nergens zie ik hier staan dat ik spreek voor u of de rest van de mensheid.
    Het hele Baltar-verhaal was in seizoen 4 gewoon pure vulling en dan nog erg saaie vulling ook! En nogmaals ik geef hier terug nergens een indicatie dat ik spreek voor u.

    En het kan ook vriendelijker dacht ik zo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Waar slaat dit nu weer op? Het is algemeen bekent dat vele mensen S3 minder vonden en daardoor hebben de producers ook beslist om seizoen 4 het laatste seizoen te maken. Er werd hierover uitgebreide inteviews gegeven indertijd dat ze bang waren de serie te verpesten en beslisten dan na de negatieve reacties van de mensen op seizoen 3 dat het vierde seizoen maar moest voor afronding moest zorgen.

    Daarom zeg ik dan ook mening van vele, niet van alle. Dit was dan ook mijn mening: "Het hele gebeuren in de eerste 5 eps sluiten perfect aan met het gevoel van S2, daarna is het op en af. Vooral S4 had tenenkrommende episodes en verhaallijnen." Nergens zie ik hier staan dat ik spreek voor u of de rest van de mensheid.
    Het hele Baltar-verhaal was in seizoen 4 gewoon pure vulling en dan nog erg saaie vulling ook! En nogmaals ik geef hier terug nergens een indicatie dat ik spreek voor u.

    En het kan ook vriendelijker dacht ik zo.
    Grappig dat meningen zo kunnen verschillen. Ik vond het Baltar verhaal in seizoen 4 juist zeer boeiend, en een hele goede ontwikkeling van zijn karakter, zeker als je het einde van de serie bekijkt. Dat is dan ook één van de sterke punten van de serie: de karakters ontwikkelen zich.

    Ik ben het dan ook zeker eens met Pieter, dat een herkijkbeurt, waarbij je verhaal al kent, en op andere dingen kan letten, zoveel meer toevoegt. Je ziet dan nog beter hoe goed het verhaal in elkaar steekt.

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een mening die vele niet delen.
    Het komt zelden voor dat eens serie alle seizoenen lang zo goed blijft, maar dit is er eentje......
    Bettina, laat je niet afschrikken . En de blu-ray is inderdaad ongelooflijk mooi....ik heb ze alweer 2x gezien.

    Ik laat me zeker niet afschrikken en ben intussen fijn aan het verder kijken.
    Ik vind het wel leuk om te lezen dat de meningen zo verdeeld zijn.
    Ook in mijn vriendenkring zijn de meningen verdeeld. Dus ik ben wel zeer benieuwd hoe het verder gaat.

    Gelukkig heb ik nog even. En ik heb helemaal geen spijt van de aanschaf van mijn blu rays, het is heerlijk kijken.

    Ik ben net weer achter twee nieuwe menselijke Cylons gekomen.

    Het blijft echt spannend.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #690

    Standaard

    Ik moet mezelf toch ook wel in het kamp gooien dat ik er ook geen reet aan vindt hoe het personage van Baltar verder ontwikkeld in Seizoen 4. Voor mij een hoop opvulling en het personage loopt er ook voor spek en bonen bij.

    Elk z'n mening, maar zijn volgelingen geloof crap vind ik niks aan, episode 4 was zo'n centrale episode over hem en was zwakste voor mij uit heel de reeks.
    BD (1243) What i Watch

  16. #691

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 vond ik fantastisch.
    Het 3e seizoen had z'n momenten maar stukken minder dan s1 en 2.

    Seizoen 4 was gewoon erg zwak. Ze maakten afleveringen terwijl de inspiratie duidelijk op was.

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Grappig dat meningen zo kunnen verschillen. Ik vond het Baltar verhaal in seizoen 4 juist zeer boeiend, en een hele goede ontwikkeling van zijn karakter, zeker als je het einde van de serie bekijkt. Dat is dan ook één van de sterke punten van de serie: de karakters ontwikkelen zich.

    Ik ben het dan ook zeker eens met Pieter, dat een herkijkbeurt, waarbij je verhaal al kent, en op andere dingen kan letten, zoveel meer toevoegt. Je ziet dan nog beter hoe goed het verhaal in elkaar steekt.
    Dat de characters zich ontwikkelen heb ik geen enkel probleem mee. Ik weet maar al te goed dat Baltar al van reeks 1 een missie had die zich zou ontwikkelen in iets soortgelijks van wat we kregen in S4, maar het hele gedoe vond ik pure opvulling en in een laatste seizoen kan ik dit echt niet hebben. Dan het hele verhaaltje van Kara en een deel van de crew op de Demetrius was ook een paar afleveringen rekken die uiteindelijk nergens naar toe leiden. Zo zijn er nog wel een aantal puntjes die me helemaal uit de sfeer haalden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #693

    Standaard

    De serie zorgt in ieder geval wel voor discussie, dat is zeker.

    Letten mensen wel op spoilers ?

  19. #694

    Standaard

    Net de aflevering gezien waar in Billy dood gaat.
    Heftig.
    Ben benieuwd hoe seizoen 2 gaat eindigen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Waar slaat dit nu weer op? Het is algemeen bekent dat vele mensen S3 minder vonden en daardoor hebben de producers ook beslist om seizoen 4 het laatste seizoen te maken. Er werd hierover uitgebreide inteviews gegeven indertijd dat ze bang waren de serie te verpesten en beslisten dan na de negatieve reacties van de mensen op seizoen 3 dat het vierde seizoen maar moest voor afronding moest zorgen.

    Daarom zeg ik dan ook mening van vele, niet van alle. Dit was dan ook mijn mening: "Het hele gebeuren in de eerste 5 eps sluiten perfect aan met het gevoel van S2, daarna is het op en af. Vooral S4 had tenenkrommende episodes en verhaallijnen." Nergens zie ik hier staan dat ik spreek voor u of de rest van de mensheid.
    Het hele Baltar-verhaal was in seizoen 4 gewoon pure vulling en dan nog erg saaie vulling ook! En nogmaals ik geef hier terug nergens een indicatie dat ik spreek voor u.

    En het kan ook vriendelijker dacht ik zo.
    Het kan vriendelijker? Ik bedoel gewoon dat je alleen je eigen mening kunt geven. Meer niet. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar das gewoon mijn mening. Ik haal je niet onderuit, ik scheld niet, ben niet grof, etc. Misschien kan dat zo overgekomen zijn en dan bied ik hierbij mijn excuses aan.

    Maar laat als een paal boven water staan dat het nooit onvriendelijk is bedoeld.

    Maar goed: inhoudelijk: ik hoop dat Chrome and blood net zo goed wordt als BSG. Jammer dat Caprica een gevalletje net-niet geworden is (volgens Syfy dan).

  21. #696

    Standaard

    Einde seizoen 3 en vrijwel geheel seizoen 4 hebben voor mij deze aanvankelijk briljante serie grondig verpest... Sterker nog, de ontknoping en de 'antwoorden' die ik als kijker meekreeg hebben er voor gezorgd dat ik geen enkele behoefte heb om de serie ooit nog opnieuw te bekijken... de pay-off aan het einde voor vele mysteries is zo uitermate zwak, dat ik er met geen mogelijkheid nog enig plezier aan kan beleven...

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Einde seizoen 3 en vrijwel geheel seizoen 4 hebben voor mij deze aanvankelijk briljante serie grondig verpest... Sterker nog, de ontknoping en de 'antwoorden' die ik als kijker meekreeg hebben er voor gezorgd dat ik geen enkele behoefte heb om de serie ooit nog opnieuw te bekijken... de pay-off aan het einde voor vele mysteries is zo uitermate zwak, dat ik er met geen mogelijkheid nog enig plezier aan kan beleven...
    Je bent niet de enige die er zo over denkt, alleen ik ben er daar niet een van. Ik vond seizoen 4 briljant, waarschijnlijk een van de beste televisie seizoenen aller tijden. BSG was nooit een show waarbij mysteries of onbeantwoorde vragen centraal stonden. De personages stonden centraal en deze zijn, ook in het laatste seizoen allemaal recht toe gedaan.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  23. #698

    Standaard

    Nee, wat dat betreft heeft BSG wel wat gemeen met Lost, waar inderdaad de personages centraal staan. Maar ook zeer zeker op dat gebied heeft de serie mij extreem teleurgesteld. Wat ze met o.a. Baltar, Kara Thrace, Adama en die belachelijke Final Five deden, vond ik werkelijk belachelijk (de onthulling van de laatste van die Final Five was welhaast de grootste anticlimax in de geschiedenis van network television) en ongeloofwaardig, terwijl deze personages de eerste seizoenen juist zo boeiend waren... Ik herinner me dat het enige personage in seizoen 4 dat echt een boeiende ontwikkeling doormaakte Lt. Gaeta was.

  24. #699

    Standaard

    Heb deze nog altijd niet gekocht... (shame on me). Maar als alles wat meevalt zou ik deze in januari of februari dan toch kopen. Ik zie dat er terug een paar nieuwe boxen uit zijn, waaronder een EU release met NL subs. Welke versie raden jullie aan? Ik lees soms negatieve zaken over beeldkwaliteit in zowel DVD als Blu-Ray. Of zijn die wat gelijk tegenover elkaar?

    De recentste boxen zou volgens amazon.fr van 2010 moeten zijn en zou ook de laatste tv film (the plan) moeten bevatten. Ik neem aan dat ook alle andere extra's en web episodes daarin vervat zitten?

    Is er een verschil ik kwaliteit en inhoud (extra's, extended episodes ed) tussen de 2010 boxen? DVD of Blu-ray versie? Ene heeft 26 dvd disks andere 22 blu-ray disks, dvd kost beduidend minder, 77,98 Euro tegenover 117.98.

    Links;
    DVD versie (2010) 26 disks (FR) (Met Nederlandse ondertiteling?)
    Blu-ray versie (2010) 22 disks (FR) (Met Nederlandse ondertiteling)

  25. #700

    Standaard

    Waar lees jij negatieve verhalen over de beeldkwaliteit? Ik ben geen enkele recensie tegengekomen die negatief was over de beeldkwaliteit.
    Waar je wel rekening moet houden is de intentie van de makers; vaak is het beeld opzettelijk 'gritty and grim', verwacht niet constant een strak beeld (is er wel in sommige scenes); zo is de serie ook niet bedoeld.
    Het beeld is afhankelijk van de lokatie waarin ze zich bevinden (op het schip, op een bepaalde planeet). Dit alles wordt trouwens (in ieder geval bij de blu-ray) netjes uitgelegd aan het begin van de serie.

Pagina 28 van 29 EersteEerste ... 18242526272829 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •